Og³oszenie z dnia 2018-07-31
Og³oszenie nr 596117-N-2018 z dnia 2018-07-31 r.
M³odzie¿owy Dom Kultury w Gliwicach: Modernizacja instalacji elektrycznej i budynku przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
M³odzie¿owy Dom Kultury w Gliwicach, krajowy numer identyfikacyjny
72425800000, ul.
ul. Barlickiego
3
,
44100
Gliwice, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
322 326 954, e-mail
mdk@mdk.gliwice.pl, faks
322 326 954.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
jednostka bud¿etowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_jednostek_miejskich
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_jednostek_miejskich
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
M³odzie¿owy Dom Kultury w Gliwicach, ul. Norberta Barlickiego 3, 44-100 Gliwice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Modernizacja instalacji elektrycznej i budynku przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach.
Numer referencyjny:
MDK.S.26.3.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z wykonaniem modernizacji budynku M³odzie¿owego Domu Kultury(MDK) przy ulicy Parkowej w Gliwicach, Bojkowie- kontynuacja robót rozpoczêtych w 2015 roku, kontynuowanych w 2016 i 2017 roku. Zakresem rzeczowym niniejszego zamówienia s± roboty budowlane wielobran¿owe zwi±zane z modernizacj± budynku, obejmuj±ce: czê¶æ I: a) parter budynku - ca³o¶æ we wszystkich bran¿ach, za wyj±tkiem etapu 5 (pomieszczenie kuchni), tj.: etap 1, etap 6 b) piêtro: sanitariat mêski, sanitariat damski, czê¶æ komunikacji tj. klatka schodowa (pomieszczenie 100, a¿ do parteru) - wszystkie bran¿e, tj. etap 3, z zastrze¿eniem, ¿e w pozosta³ych pomieszczeniach instalacje elektryczne wykonywane s± w zakresie oprzewodowania, bez dostawy i monta¿u osprzêtu i opraw czê¶æ II: c) piêtro: pozosta³e pomieszczenia poza wymienionymi w puncie b) powy¿ej, tj.: sala wielofunkcyjna (pomieszczenie 102), zaplecze (pomieszczenie 104), salka wielofunkcyjna (pomieszczenie 105), komunikacja (pomieszczenie 106), magazyn (pomieszczenie 107) - wszystkie bran¿e, tj. etap 3, z zastrze¿eniem, ¿e w pomieszczeniach instalacje elektryczne wykonywane s± w zakresie dostawy i monta¿u osprzêtu i opraw W stosunku do zapisów dokumentacji projektowej wprowadza siê nastêpuj±ce zmiany: a) zamawiaj±cy rezygnuje z zastosowania stela¿y i urz±dzeñ sanitarnych (umywalki, muszel klozetowe) w ³azienkach mêskich i damskich na rzecz standardowych rozwi±zañ tj. umywalka mocowana do przegrody, muszla klozetowa stoj±ca. Niniejsza zmiana nie dotyczy ³azienki dla osób niepe³nosprawnych na parterze. Uwaga: powy¿sze nazwy etapów odnosz± siê do etapizacji podanej w dokumentacji projektowej. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - zabezpieczy z³om z demonta¿u, przewiezie komisyjnie z³om do punktu skupu i niezw³ocznie przeka¿e Zamawiaj±cemu stosowny dokument potwierdzaj±cy odbiór z³omu przez skup z³omu w celu wystawienia faktury przez Zamawiaj±cego na odbiorcê z³omu, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiaj±cemu do uzgodnienia, je¶li jest wymagany, - pokryje koszty zu¿ycia wody, energii elektrycznej, gazu , na podstawie wskazañ urz±dzeñ pomiarowych w obiekcie. - wykona skuteczne zabezpieczenie pod³óg i posadzek, ok³adzin przed uszkodzeniem w zwi±zku z realizacj± robót, - wykona ¶cianki zabezpieczaj±ce (¶luzy) przed remontowanymi pomieszczeniami, - zabezpieczy s±siaduj±ce pomieszczenia przed zapyleniem w zwi±zku z realizacj± robót, - na bie¿±co bêdzie utrzymywa³ porz±dek i wykonywa³ prace porz±dkowe, - wykona profesjonalne prace porz±dkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprz±tanie - pomieszczenia gotowe do u¿ytkowania - poniesie koszty zwi±zane z wynoszeniem, wnoszeniem zabezpieczeniem: mebli, wyposa¿enia remontowanych pomieszczeñ, - wywiezie odpady i podda je utylizacji - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzêdy, instytucje, w³a¶cicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., je¶li zajdzie taka potrzeba, - zorganizuje w³asne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiaj±cym - wykona na swój koszt postanowienia decyzji administracyjnej pozwolenia na budowê - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzêdowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami - wykona kosztorysy powykonawcze - wersja papierowa oraz wersja elektroniczna(Adobe Reader oraz edytowalne w danym programie komputerowym), - przeka¿e: dokumentacjê powykonawcz±, wszelkie atesty na materia³y i urz±dzenia- wersja papierowa oraz wersja elektroniczna(skany dokumentów), - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500, je¶li zajdzie taka potrzeba, - wykona monta¿, do ¶cian bocznych g³ównej sali widowiskowej, konstrukcji stalowej(2 szt.) na potrzeby g³o¶ników MC R/L, któr± dostarczy Zamawiaj±cy. Zak³ada siê monta¿ za pomoc± kotew chemicznych w ilo¶ci 2x6= 12 szt., - przygotuje wszelkie dokumenty wymagane do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie oraz uzyska pozwolenie na u¿ytkowanie Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w nastêpuj±cych opracowaniach: - przedmiary robót - za³±cznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - za³±cznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - za³±cznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja powykonawcza - instalacja wentylacji mechanicznej - za³±cznik nr 13 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - wykazy materia³ów bêd±cych w posiadaniu inwestora - za³±cznik nr 14 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja powykonawcza dostawy urz±dzeñ mechaniki sceny - za³±cznik nr 15 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - pozwolenie na budowê - za³±cznik nr 16 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - pozwolenie na budowê(zamienne) - za³±cznik nr 17 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, ¿e wykonawcy mog± zaproponowaæ inne ni¿ wyszczególnione w dokumentacji rozwi±zania z zachowaniem odpowiednich równowa¿nych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osi±gniêcia oczekiwanej funkcjonalno¶ci ca³ego uk³adu bêd±cego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnieñ. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesiêcy, max. 72 miesi±ce licz±c od dnia koñcowego odbioru robót, Wymagany termin rêkojmi: min. 36 miesiêcy, max. 72 miesi±ce licz±c od dnia koñcowego odbioru robót. Zamawiaj±cy wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rêkojmi by³ taki sam. Zamawiaj±cy dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcê (przed z³o¿eniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objêtego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiaj±cym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materia³y, urz±dzenia oraz wyposa¿enie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzglêdniæ specyfikê pracy w czynnych obiektach o¶wiatowych, c) wykonywanie robót jest mo¿liwe w godzinach od 6.00 do 22.00 - praca w nocy wymaga uzgodnienia z zamawiaj±cym. Praca w soboty wymaga uzgodnienia z zamawiaj±cym
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45110000-1 |
45310000-3 |
45314000-1 |
45331100-7 |
45330000-9 |
45400000-1 |
45453000-7 |
45231300-8 |
45233200-1 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-11-29
II.9) Informacje dodatkowe: termin wykonania zamówienia: rozpoczêcie: 7 dni od daty podpisania umowy; zakoñczenie: zakres opisany w rozdziale 3 SIWZ a okre¶lony jako czê¶æ I: do 29.03.2019 r. Termin ten obejmuje równie¿ przygotowanie wniosku na uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie; zakoñczenie: zakres opisany w rozdziale 3 SIWZ a okre¶lony jako czê¶æ II: do 29.11.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
W zakresie zdolno¶ci technicznej Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku je¿eli Wykonawca w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wyka¿e w za³±czniku nr 4 do SIWZ, ¿e wykona³ co najmniej:
a) dwie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu: remontu, budowie, przebudowie pomieszczeñ/budynku, o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 700 000 z³otych oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± dostarczyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e ³±cznie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie zdolno¶ci zawodowej Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku je¿eli Wykonawca bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie wykazu osób (za³±cznik nr 3 do SIWZ), które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia oraz o¶wiadczenia z którego wynikaæ bêdzie, ¿e Wykonawca dysponuje b±d¼ bêdzie dysponowa³ co najmniej:
a)osob± kierownika budowy/robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej i wpisan± do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa - je¿eli odrêbne przepisy nak³adaj± obowi±zek takiego wpisu
b) osob± kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych i wpisan± do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa - je¿eli odrêbne przepisy nak³adaj± obowi±zek takiego wpisu,
c) osob± kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych i wpisan± do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa - je¿eli odrêbne przepisy nak³adaj± obowi±zek takiego wpisu
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± dostarczyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e ³±cznie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
a) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu b) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowo jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, c) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej w niniejszym punkcie, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny byæ wystawione w terminach nie wcze¶niejszych ni¿ podano powy¿ej. d) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), e) Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie, f) Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie dotycz±cych podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a którzy nie s± podmiotami, na których zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 4 do SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty,
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 3 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
A) wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 5. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, B) wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przyk³adowy wzór zobowi±zania podmiotu trzeciego stanowi ZA£¡CZNIK NR 7 do SIWZ. Pisemne zobowi±zanie lub inne dokumenty musz± zawieraæ informacje dotycz±ce co najmniej: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±, C) wykonawca wpisany do urzêdowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikuj±ce spe³niaj±ce wymogi europejskich norm certyfikacji mo¿e z³o¿yæ za¶wiadczenie o wpisie do urzêdowego wykazu wydane przez w³a¶ciwy organ lub certyfikat wydany przez w³a¶ciw± jednostkê certyfikuj±c± kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wskazuj±ce na dokumenty stanowi±ce podstawê wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3. rozdzia³ 10 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja i rêkojmia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wzorem umowy - za³±cznik nr 8 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-08-20, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi byæ sporz±dzona pisemnie w jêzyku polskim. Wszelkie dokumenty obcojêzyczne za³±czone do oferty musz± byæ zaopatrzone w t³umaczenie na jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Pe³nienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrze¿nej, ul. Zachodniej i ul. S³onecznej, ul. £abêdzkiej, wylotu W40 (...)
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach
- Dostawa odzie¿y i obuwia roboczego oraz ¶rodki ochrony indywidualnej w podziale na 4 czê¶ci.
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Przeprowadzenie szkoleñ i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kszta³cimy dla przysz³o¶ci - ZS£ w Gliwicach szko³± innowacji"
- ¦wiadczenie us³ug serwisowych urz±dzeñ prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej - Curie - Pañstwowego Instytutu Badawczego Oddzia³u w Gliwicach
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepe³nosprawno¶ciami z terenu Powiatu £osickiego w dostêpie do ca³odobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Barg³ów Ko¶cielny
- Modernizacja sto³ówki szkolnej przy Technikum Le¶nym w Bia³owie¿y - I etap
- Prace remontowe dla Zespo³u Szkó³ centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Jana Paw³a II w Brzostku
- Budowa drogi le¶nej na odcinku 1,9 km w Nadle¶nictwie Rokita, Le¶nictwo Rokita
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.