eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owice"Sukcesywne wykonywanie i dostarczanie do siedziby zamawiaj±cego tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych."

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-10-14



Og³oszenie nr 596748-N-2020 z dnia 2020-10-14 r.

Miasto Mys³owice: "Sukcesywne wykonywanie i dostarczanie do siedziby zamawiaj±cego tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych."
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mys³owice, krajowy numer identyfikacyjny 27625539300000, ul. Ul. Powstañców  1 , 41-400  Mys³owice, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 32 223 40 75, e-mail um_zamowienia@myslowice.pl, faks 32 223 40 75; 222 25 65.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.myslowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://www.bip.myslowice.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferta musi zostaæ sporz±dzona w jêzyku polskim w formie pisemnej, komputerze lub inn± trwa³± i czyteln± technik±.
Adres:
Urz±d Miasta Mys³owice, ul. Powstañców 1, 41-400 Mys³owice, piêtro III, pok. 305.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Sukcesywne wykonywanie i dostarczanie do siedziby zamawiaj±cego tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych."
Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2020.L£
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego tablic rejestracyjnych zgodnie z wzorem okre¶lonym przez w³a¶ciwe przepisy na ka¿dorazowe zamówienie Zamawiaj±cego, które bêdzie realizowane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiaj±cego. W ramach przedmiotu zamówienia przewidywana ilo¶æ tablic wynosi: o tablice samochodowe (w tym tablice zwyczajne, indywidualne, profesjonalne, do oznaczania pojazdów elektrycznych i napêdzanych wodorem, zabytkowe, tymczasowe): 40 000 szt., tj. ok. 13 330 szt. rocznie, o tablice motocyklowe i motorowerowe (w tym tablice zwyczajne, indywidualne, profesjonalne, do oznaczania pojazdów elektrycznych i napêdzanych wodorem, zabytkowe, tymczasowe): 1 300 szt tj. ok. 430 szt. rocznie. Ilo¶ci, o których mowa wy¿ej s± orientacyjne, ustalone na podstawie zu¿ycia przez okres ostatnich 3 lat oraz przewidywanego zapotrzebowania i mog± ulec zmianie, z zastrze¿eniem, ¿e dokonane zmiany nie spowoduj± zwiêkszenia ³±cznie kwoty brutto, okre¶lonej w paragrafie 4 projektu umowy. Zmiana ilo¶ci tablic rejestracyjnych nie wymaga aneksu. Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o realizacjê ca³o¶ci dostawy powy¿szych ilo¶ciach. W zakres zamówienia wchodzi równie¿ odbiór i niszczenie zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dotycz±cymi zu¿ytych tablic rejestracyjnych. Wykonawca przyjmuje na siebie odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do likwidacji (przygotowanych przez punkty rejestracji w postaci paczek po 25 szt. o zawarto¶ci opisanej w dodatkowych protoko³ach przekazania) i ich fizyczn± kasacjê zgodnie z wy¿ej wymienion± norm±. Koszty za³adunku i roz³adunku tablic rejestracyjnych oraz tablic rejestracyjnych przygotowanych do z³omowania oraz koszty ich z³omowania obci±¿aj± wykonawcê. Tablice rejestracyjne musz± byæ dostarczone w terminie okre¶lonym przez wykonawcê w z³o¿onej ofercie, jednak¿e nie d³u¿szym ni¿: - 72 godziny dla tablic rejestracyjnych zamawianych w trybie awaryjnym reklamacyjnym lub wtórniki (1kpl), - 72 godziny dla partii tablic rejestracyjnych. Zamawiaj±cy mo¿e z³o¿yæ zamówienie na tablice rejestracyjne e-mailem, telefonicznie, za pomoc± aplikacji lub pisemnie. Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca udzieli³ 48 miesiêcy gwarancji na tablice rejestracyjne bêd±ce przedmiotem zamówienia, której bieg rozpoczyna siê dla ka¿dej partii tablic rejestracyjnych od dnia ich bezusterkowego odbioru przez zamawiaj±cego. Jednorazowa dostawa partii tablic rejestracyjnych bêdzie zawiera³a maksymalnie 300 kompletów. Zamówienie w trybie awaryjnym i reklamacyjnym wraz z dostaw± oraz wtórników mo¿e dotyczyæ jednego kompletu tablic rejestracyjnych. Przez zg³oszenie w trybie reklamacyjnym zamawiaj±cy rozumie niezgodno¶æ wykonania tablic rejestracyjnych ze z³o¿onym zamówieniem, niedomalowanie tablicy, uszkodzenie, b³êdny numer itp. Przez zg³oszenie w trybie awaryjnym zamawiaj±cy rozumie tryb, w którym bêdzie realizowana dostawa wtórników tablic rejestracyjnych w przypadku kradzie¿y. Rozwi±zania równowa¿ne. 1) W opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê. Wobec powy¿szego, Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w opisie przedmiotu zamówienia. 2) W opisie przedmiotu zamówienia odniesiono siê do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust.3 uPzp. Wobec powy¿szego, Zamawiaj±cy zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne. 3) Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.

II.5) G³ówny kod CPV: 44423400-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34928470-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2023-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: o ile wynika to z odrêbnych przepisów, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca by³ zarejestrowany w rejestrze dzia³alno¶ci regulowanej przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. -Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110, z pó¼n. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -w tym okresie wykona³ nale¿ycie dostawy tablic rejestracyjnych o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Do oferty wykonawca do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie (wed³ug wzorów stanowi±cych Za³±cznik Nr 2 do SIWZ oraz Za³±cznik Nr 3 do SIWZ), ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie podlega wykluczeniu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Na podstawie art. 26 ust. 2 uPzp, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 uPzp , tj.: 1. za¶wiadczenia, i¿ Wykonawca posiada wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cego kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, okre¶lonego w Rozdziale VII pkt 3.2 . SIWZ 2. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert (za³±cznik nr 5 do SIWZ) w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, okre¶lonego w Rozdziale VII pkt 3.3 . SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 2. I. Poleganie na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a uPzp. 1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Za³±cznik Nr 4 do SIWZ). 3. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 uPzp. 4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 5. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w pkt 1, nie potwierdzaj± spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: a) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê ekonomiczn± lub finansow±, o których mowa w pkt 4.1. II. Wspólne ubieganie siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 23 i art. 25a ust. 6 uPzp. 1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do z³o¿enia wraz ofert± pe³nomocnictwa (Za³±cznik Nr 6 i 7 do SIWZ) lub innego dokumentu, zgodnie z którym ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ z³o¿enia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców. 4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie podlega wykluczeniu (Za³±cznik Nr 2 do SIWZ oraz Za³±cznik Nr 3 do SIWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. W przypadku, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie najwy¿ej oceniona wymagane dokumenty sk³adaj± wspólnie ww. wykonawcy. 6. Zgodnie z art. 24 ust. 11 uPzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik do pisma zawieraj±cego ww. informacje. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Na podstawie art. 24aa uPzp, Zamawiaj±cy najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³uw postêpowaniu. Je¿eli wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uchyla siê od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, Zamawiaj±cy mo¿e zbadaæ, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu wykonawca, który z³o¿y³ ofertê najwy¿ej ocenion± spo¶ród pozosta³ych ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest przed up³ywem terminu sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100) 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 uPzp. 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Gmina Mys³owice, ING Bank ¦l±ski, Nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Za skutecznie wniesione wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje siê na rachunku Zamawiaj±cego oraz zawiera dane umo¿liwiaj±ce identyfikacjê postêpowania oraz czê¶ci do którego zosta³o wniesione. Do oferty nale¿y do³±czyæ kopiê polecenia przelewu. 4. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 5. Orygina³ wadium wniesionego w formie niepieniê¿nej wykonawca/y jest/s± zobowi±zany/i do³±czyæ do oferty. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ w pieni±dzu musi spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z uPzp, w szczególno¶ci okre¶laæ bezwarunkowy, nieodwo³alny obowi±zek zap³aty na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, w przypadkach okre¶lonych w uPzp oraz byæ wa¿ne przez okres zwi±zania ofert± okre¶lony w niniejszej SIWZ. 6. W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 1 uPzp), wadium w formie gwarancji/porêczenia musi byæ wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia albo wystawione po zawi±zaniu konsorcjum wy³±cznie na pe³nomocnika wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Wadium wnoszone w pieni±dzu zachowuje wa¿no¶æ przez ca³y okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniê¿nej musi byæ wa¿ne co najmniej od dnia, w którym przypada termin sk³adania ofert, do dnia, w którym up³ywa termin zwi±zania ofert±. 8. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 9. Zwrot, a tak¿e ponowne wniesienie wadium nastêpuje wed³ug przepisów uPzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto60,00
termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych i tablic rejestracyjnych zamawianych jednostkowo na indywidualne ¿±danie Zamawiaj±cego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê, o której mowa w ust. 1 w odniesieniu do: 1) czê¶ci zamówienia w przypadku zlecenia jej wykonania podwykonawcy/om w okresie realizacji przedmiotu umowy* 2) wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowe, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracê c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, d) zmiany przepisów prawnych okre¶laj±cych wzory tablic rejestracyjnych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust, 2 pkt 2 lit. a warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych obowi±zuj±cych przepisów. 4. W przypadku zmiany, o której ust.2 pkt 2 lit. b wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2 lit. c wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego. 6. Obowi±zek wykazania, i¿ zmiany okre¶lone w ust. 2 pkt 2 lit. b i c maj± bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. 7. W celu dokonania zmiany umowy o których mowa w ust. 2 pkt 2 lit. b i c Wykonawca jest zobowi±zany wyst±piæ do Zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem o zmianê wynagrodzenia przedk³adaj±c odpowiednie kalkulacje i dokumenty w tym miêdzy innymi kopie umów z pracownikami realizuj±cymi przedmiot zamówienia, dokumenty/deklaracje ZUS: 1) potwierdzaj±ce zasadno¶æ i bezpo¶redni wp³yw zaistnia³ych zmian na koszty wykonania zamówienia; 2) okre¶laj±ce stopieñ w jakim zmiana o której mowa w ust. 2 pkt 2 lit. b i c wp³ynie na wysoko¶æ wynagrodzenia. 8. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z zapisami ust. 7 nast±pi od dnia: 1) wej¶cia w ¿ycie przepisów uzasadniaj±cych zmianê, je¿eli Wykonawca z³o¿y wniosek w terminie do 30 dni kalendarzowych licz±c od dnia wej¶cia w ¿ycie tych przepisów; lub 2) z³o¿enia wniosku przez Wykonawcê, je¿eli wniosek wp³ynie do Zamawiaj±cego po up³ywie terminu okre¶lonego w ust. 8 pkt 1. 9. Zmiany wynagrodzenia w zakresie okre¶lonym w ust. 2 pkt. 2 mog± dotyczyæ jedynie niezrealizowanej czê¶ci zamówienia. 10. W pozosta³ym zakresie zmian do umowy stosuje siê art. 144 ust. 1 pkt 2 do 6, ust. 1a do 1e oraz ust. 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-22, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> 2. Oferta musi zostaæ sporz±dzona w jêzyku polskim w formie pisemnej, komputerze lub inn± trwa³± i czyteln± technik±.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Mys³owice, ul. Powstañców 1, 41-400 Mys³owice; mo¿e Pani/Pan uzyskaæ informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Mys³owicach z siedzib± przy ul. Powstañców 1; 2) inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Mys³owice jest Pan Marcin Pata³±g , email: m.patalag@um.myslowice.pl; tel. (32) 31-71-245; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: "Sukcesywne wykonywanie i dostarczanie do siedziby zamawiaj±cego tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych." (znak sprawy ZP.271.1.17.2020.L£) 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej "ustawa Pzp"; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; 11) wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; 12) w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.