eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › świadczenie usług pralniczych dla SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku na bazie pralni Wykonawcy



Ogłoszenie z dnia 2005-11-10

POZYCJA 59871

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rybnik: świadczenie usług pralniczych dla SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku na bazie pralni Wykonawcy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, do kontaktów: Katarzyna Krupa (w sprawach formalnych) tel. (032) 42 91 288; Stanisław Kuczok(w sprawach merytorycznych), tel. 0-32 42 91 227, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225, e-mail: zampub@szpital.rybnik.pl, www.szpital.rybnik.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług pralniczych dla SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku na bazie pralni Wykonawcy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku na bazie pralni wykonawcy, z przejęciem pracowników zamawiającego (2 osoby). Zamówienie obejmuje przekazanie zamawiającemu 60 wózków do realizacji usługi (transportu prania czystego i brudnego). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SPZOZ WSS Nr 3, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 93.12.00.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania Oryginalny kod CPV: 50.83.00.00 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych Kod CPV wg słownika 2008: 50.83.00.00 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Usługi obejmują około 28 000 kg prania miesięcznie (podana orientacyjna ilość kg dotyczy prania czystego). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 40 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności za usługę wynosi 30 dni od daty doręczenia faktury VAT zamawiającemu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i warunki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co potwierdzą stosownymi dokumentami określonymi w tej specyfikacji. W szczególności zamawiający wymaga złożenia dokumentów wymienionych poniżej:. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 1, 4, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia (bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia) na kwotę co najmniej 1 000 000 zł. 2. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz ważniejszych realizowanych w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o charakterze i zakresie analogicznym do niniejszego zamówienia (musi zawierać, co najmniej jedną pozycję), wg wzoru załączonego przez zamawiającego. Przez usługi o charakterze i zakresie analogicznym do niniejszego zamówienia zamawiający rozumie usługi prania realizowane przez okres co najmniej pół roku przed terminem składania ofert dla jednostki służby zdrowia w ilości co najmniej 25 ton czystego prania miesięcznie. Ze względu na charakter niniejszego zamówienia (usługa ciągła) w wykazie można zamieścić usługi, których realizacja jeszcze się nie zakończyła, ale trwała w okresie ostatnich trzech lat przez okres co najmniej pół roku (przed datą składania ofert). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te (w wymaganym - co najmniej półrocznym okresie przed datą składania ofert) były wykonywane należycie. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - musi zawierać potwierdzenie poniższych warunków: I. Wymogi stawiane wykonawcy w zakresie posiadania sprzętu niezbędnego do wykonania usługi zgodnie z oczekiwaniem zamawiającego: Wykaz musi obejmować: a) posiadane urządzenia pralnicze, prasujące, maglujące wraz z podaniem wydajności poszczególnych urządzeń - ww. urządzenia i ich wydajności muszą być wystarczające do realizacji przedmiotowego zamówienia, a wszystkie urządzenia pralnicze muszą spełniać wymogi bariery higienicznej, b) komorę formalinowo - parową od dezynfekcji asortymentu, którego nie można w całości poddać dezynfekcji w czasie prania wodnego (materace, koce, kołdry, poduszki i inny asortyment), c) agregat chemiczny do usuwania uporczywych zabrudzeń z maści, leków i innych, co zmniejszy ilość kasowanej pościeli, d) komorę do mycia i dezynfekcji wózków przeznaczonych do transportu pościeli od i do zamawiającego. II. Wymogi stawiane w zakresie posiadanych środków transportu: Wykonawca musi posiadać przynajmniej dwa samochody z: a) szczelną zabudową skrzyni załadowczej z możliwością jej dezynfekcji, b) klapą za i wyładowczą do wózków z pościelą, c) możliwością załadunkową powyżej 1.5 tony każdy. III. Wymogi sanitarne jakie musi spełniać pralnia wykonawcy: a) bariera higieniczna całkowicie oddzielająca stronę brudną od czystej, b) wydzielone pralnice dla bielizny noworodkowej i dziecięcej, c) sanitarna śluza pracownicza dla pracowników strony brudnej, d) pralnia wykonawcy w zakresie sanitarnym i technicznym musi spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 czerwca 2005 r. zał. Nr 1, rozdz. XXIV (Dz. U. 05.116.985.), e) w procesie prania muszą być stosowane odpowiednie środki piorące i dezynfekujące (zakres: B, F, V, Tbc), f) kontrolne badania mikrobiologiczne pościeli wykonywane przez właściwą Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków do wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do oferty należy załączyć: - opinię Państwowej Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej, zawierającą potwierdzenie spełniania warunków wymienionych w punktach a) do e), - pozytywne badania mikrobiologiczne pranej pościeli wykonywane przez właściwą Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną, z ostatnich trzech miesięcy przed terminem złożenia ofert. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: miesięczna wartość brutto usługi prania i sterylizacji - 70 % jakość i sposób wykonania usługi - 30 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: EAG - 521- pPN/47 - 2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.12.2005, cena - 16 PLN. Warunki i sposób płatności: w przypadku odbioru siwz u zamawiającego - płatność w kasie, w przypadku przesłania - za pobraniem. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.12.2005, godzina 10:30, sala konferencyjna w budynku dyrekcji na parterze.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: zamówienie obejmuje okres 3 lat i będzie cyklicznie powtarzane. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: wzory wniosków o wydanie lub przesłanie za zaliczeniem pocztowym specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępne są na stronie internetowej szpitala, wydawanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia u zamawiającego - w godzinach pracy kasy, tj. 9.00-13.00. 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.