To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-10
Lublin: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku, apteczek, leków i substancji farmaceutycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-48/13
Numer ogłoszenia: 5991 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181737 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku, apteczek, leków i substancji farmaceutycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-48/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Według ostatecznej wersji SIWZ, w wyniku udzielonych wyjaśnień oraz dokonanych zmian SIWZ: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na podstawie umowy sprzedaży artykułów medycznych jednorazowego użytku, apteczek, leków, substancji farmaceutycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, określonych w trzynastu zadaniach (ofertach częściowych) następująco: Zadanie nr 1 - Wyposażenie apteczki. Zadanie nr 2 - Apteczki Zadanie nr 3 - Artykuły jednorazowe np. igły, strzykawki Zadanie nr 4 - Leki Zadanie nr 4a - Leki Zadanie nr 5 - Artykuły medyczne Zadanie nr 6 - Artykuły metalowe Zadanie nr 7 - Pojemniki na odpady Zadanie nr 8 - Materiały opatrunkowe Zadanie nr 9 - Artykuły jednorazowe np. pałeczki do wymazów Zadanie nr 10 - Artykuły jednorazowe np. cewniki Zadanie nr 11 - Artykuły jednorazowe np. próbówki Zadanie nr 12 - Składniki leków Zadanie nr 13 - Substancje farmaceutyczne Zadanie nr 13 - Substancje farmaceutyczne Zadanie nr 14 - Utensylia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ (Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia). 2. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia symbolu, znaku towarowego, patentu, pochodzenia, nazwy produktu lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służy ustaleniu standardu produktu, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 3. Pod użytym pojęciem równoważne rozumie się dostawę produktów o przeznaczeniu i funkcjonalności oraz o cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ (Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia). 4. Jednocześnie w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu nr 4 pn.: leki, zadaniu nr 4a pn. leki , zadaniu nr 12 składniki leków, zadania nr 13 substancje farmaceutyczne i zadania 14 utensylia za produkt równoważny Zamawiający rozumie lek, składnik leku i substancje farmaceutyczne, posiadający identyczną substancje czynną, dawkę, postać farmaceutyczną (np. kapsułka, tabletka, płyn, zawiesina, maść), pojemność oraz sposób stosowania i drogę podania, jak przedmiot zamówienia określony przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ w zadaniu nr 4, 4a 12, 13 i 14 (Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia). 5. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 Pzp.). 6. Zamawiający wymaga, aby okres ważności (przydatności do użycia) dostarczonego przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 5 do SIWZ (Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia) w zadaniach nr 4, 4a, 12, 13, 14 wynosił nie mniej niż 75% terminu daty ważności produktu wskazanego przez producenta, licząc od daty dostawy do Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane w tabeli załącznika nr 5 do SIWZ. W takim przypadku, należy przeliczyć ilość oferowanych opakowań, w taki sposób aby w efekcie możliwa była realizacja całości zamówienia. W razie konieczności należy zaokrąglić ilość zaproponowanych opakowań w górę . 8. Zamawiający wymaga dostawy produktów nieuszkodzonych, posiadających nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 9. Ulotka, tj. informacja przeznaczona dla użytkownika, zatwierdzona w procesie dopuszczenia do obrotu, sporządzona w formie odrębnego druku, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne (Dz.U. Nr 2008, Nr 45, poz. 271 j.t.) powinna być dołączana do dostarczonego Zamawiającemu opakowania każdego produktu leczniczego (określonego w zdaniu nr 4, 4a, 12, 13 i 14) . Wyjątkiem są sytuacje, gdy wszystkie niezbędne elementy i treść, przewidziane do umieszczenia w ulotce, są zawarte na opakowaniu zewnętrznym lub bezpośrednim produktu leczniczego. 10. Wykonawca zapewnia oznakowanie leków (określonych w zadaniach nr 4 i 4a ) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania produktu leczniczego oraz treści ulotek (Dz.U. z 2009 r., Nr 39 poz. 321). 11. Leki oraz artykuły medyczne będące przedmiotem zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu odpowiednio: zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. Nr 2008, Nr 45, poz. 271 j.t.) oraz spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn.zm.). 12. Wykonawca zapewnia gwarancję na przedmiot zamówienia zgodnie z gwarancją producenta i w toku realizacji zamówienia przeniesie na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonych przez producentów produktów dostarczanych Zamawiającemu przez Wykonawcę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.13.20 - 33.13.13.20 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.11.23 - Pojemniki na skalpele 33.14.11.10 - Opatrunki 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wyposażenie apteczki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIS-MED Sp. z.o.o,, ul. Kolumny 266 lok. 1, 93-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 811,25
Oferta z najniższą ceną: 811,25 / Oferta z najwyższą ceną: 2574,55
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Apteczki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIGACZ MARIUSZ MEDYCZNE BIURO HANDLOWE "DUO MED"
jakie przetargi wygrała firma
MIGACZ MARIUSZ MEDYCZNE BIURO HANDLOWE "DUO MED"
- Medyczne Biuro Handlowe Duo-Med Mariusz Migacz, al. Korfantego 8, 40-004 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 338,25
Oferta z najniższą ceną: 228,25 / Oferta z najwyższą ceną: 516,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Artykuły jednorazowe np. igły, strzykawki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIS-MED sp. z.o.o., ul. Kolumny 266 lok. 1, 93-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2201,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1344,23
Oferta z najniższą ceną: 1344,23 / Oferta z najwyższą ceną: 1549,27
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Leki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO DYSTRYBUCJI FARMACEUTYCZNEJ SLAWEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO DYSTRYBUCJI FARMACEUTYCZNEJ SLAWEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Dystrybucji Farmaceutycznej Slawex Sp z.o.o., ul. Budowlana 28, 20-469 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7704,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8292,13
Oferta z najniższą ceną: 8292,13 / Oferta z najwyższą ceną: 8292,13
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Artykuły medyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medyczne Biuro Handlowe Duo-Med Mariusz Migacz, al. Korfantego 8, 40-004 Katowiece, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1583,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2535,06
Oferta z najniższą ceną: 2535,06 / Oferta z najwyższą ceną: 2535,06
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pojemniki na odpady
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIS-MED Sp. z.o.o, ul. Kolumny 266 lok. 1, 93-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 620,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 318,45
Oferta z najniższą ceną: 318,45 / Oferta z najwyższą ceną: 418,21
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Materiały opatrunkowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Symed s.c., ul. Kosynierów 7, 35-242 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9694,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7959,72
Oferta z najniższą ceną: 7959,72 / Oferta z najwyższą ceną: 14535,87
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Artykuły jednorazowe np. cewniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Symed s.c., ul. Kosynierów 7, 35-242 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6105,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8572,93
Oferta z najniższą ceną: 8572,93 / Oferta z najwyższą ceną: 8572,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- "DOSTAWA LEKÓW" część1
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.