eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychOchrona osób i mienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-20

Wałbrzych: Ochrona osób i mienia
Numer ogłoszenia: 60049 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu , ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa odrębne zadania. Zadanie I Przewóz i ochrona wartości pieniężnych i pracownika Zamawiającego oraz konwojowanie i ochrona biletów jednorazowych i e-kart 1. Przewóz i ochrona wartości pieniężnych Zamawiającego z: - punktu sprzedaży biletów przy pl. Grunwaldzkim 1 w Wałbrzychu do Banku Handlowego w Warszawie S.A, Sektor Bankowości Detalicznej, Oddział w Wałbrzychu, ul. Moniuszki 22. Odbiór pakietów z punktu sprzedaży biletów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 20:30-20:50 jeden konwój dziennie oraz w soboty, niedziele i święta w godzinach 17:30-17:50 jeden konwój dziennie, - punktu sprzedaży biletów przy ul. Matejki 1 w Wałbrzychu do Banku Handlowego w Warszawie S.A, Sektor Bankowości Detalicznej, Oddział w Wałbrzychu, ul. Moniuszki 22. Odbiór pakietów z punktu sprzedaży biletów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:45-14:00 jeden konwój dziennie. 2. Przewóz i ochrona pracownika Zamawiającego od poniedziałku do piątku z punktu sprzedaży biletów przy ul. Matejki 1 w Wałbrzychu lub z punktu sprzedaży biletów przy pl. Grunwaldzkim 1 w Wałbrzychu do punktu sprzedaży biletów przy ul. Głównej w Wałbrzychu (o godz. 10:00) oraz przewóz i ochrona pracownika Zamawiającego z punktu sprzedaży biletów przy ul. Głównej w Wałbrzychu do punktu sprzedaży biletów przy ul. Matejki 1 w Wałbrzychu lub do punktu sprzedaży biletów przy pl. Grunwaldzkim 1 w Wałbrzychu (o godz. 17:20). W lipcu usługa nie będzie wykonywana, w sierpniu usługa przewozu i ochrony pracownika Zamawiającego odbywać się będzie przez trzy dni w miesiącu, w dni robocze, na koniec miesiąca. Przewożony pracownik posiadać będzie pieniądze w gotówce oraz bilety jednorazowe i e-karty. 3. Konwojowanie i ochrona biletów jednorazowych oraz e-kart Zamawiającego w postaci pakietów (zapakowanych do bezpiecznych kopert) na trasie: Magazyn Główny Zamawiającego przy ul. Matejki 1 w Wałbrzychu do punktu sprzedaży biletów przy pl. Grunwaldzkim 1 w Wałbrzychu, jeden raz w tygodniu w środę w godzinach 10:00-13:00. Zadanie II Ochrona obiektów Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę nieużytkowanych nieruchomości gminnych zabudowanych: 1. budynek po stołówce - ul. Duracza 15a, 2. budynek po szkole - ul. 1 Maja 97, 3. budynek po szkole - ul. Głuszycka 43, 4. budynek po szkole i budynek sali gimnastycznej - ul. Andersa 121a, 5. budynek po szkole - ul. Młynarska 29, 6. budynek dawnego GDK - Al. Wyzwolenia 23-25, 7. budynek biurowy - ul. Wysockiego 26, 8. budynek po szkole - ul. 1 Maja 149, 9. budynek po szkole - ul. Andersa 162a, 10. budynek - ul. Zamkowa 2, 11. budynek po CKU - ul. Niepodległości 88, 12. parter budynku przy ul. Lotników 1, 13. budynek - ul. Armii Krajowej 86, 14. budynek - ul. Reymonta 34, 15. budynek biurowy i hala handlowa - ul. Mickiewicza 7, 16. budynek i garaże - ul. Matejki 5, 17. budynek - ul. Kilińskiego 1, 18. hala sportowa - Pl. Teatralnym 5a, 19. hala magazynowa - ul. Moniuszki 47, 20. budynek po komisariacie - ul. Moniuszki 36, 21. budynek po komisariacie - ul. Niepodległości 64. Ochrona obiektów prowadzona będzie całodobowo przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. zamontowania w obiektach objętych zamówieniem systemu sygnalizacji włamania i napadu, 2. całodobowego monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, 3. natychmiastowego wyjazdu grup interwencyjnych Wykonawcy po otrzymaniu sygnału o włamaniu lub napadzie, 4. w przypadku stwierdzenia szkody do powiadomienia Zamawiającego lub Straży Miejskiej lub Policji i jeżeli będzie taka potrzeba Państwowej Straży Pożarnej, 5. w przypadku stwierdzenia na chronionym obiekcie obecności osób trzecich podjęcia wszelkich możliwych oraz zgodnych z prawem działań w celu ujęcia i usunięcia z obiektu tych osób, 6. fizycznego nadzorowania obiektu po włamaniu lub jego próbie do czasu przybycia Zamawiającego, osoby upoważnionej lub Policji, 7. cotygodniowych, potwierdzonych raportem, objazdów wszystkich obiektów w celu sprawdzenia prawidłowości funkcjonowania systemów i właściwego zabezpieczenia obiektów, 8. w przypadku braku zasilania systemu sygnalizacji w obiekcie (przerwa w dostawie energii) nie zawinionego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do cyklicznych podjazdów grup interwencyjnych do obiektu: w ciągu dnia w godz. 6.00-20.00 - 3-krotnie, w ciągu nocy w godz. 20.00-6.00 - 5-krotnie, 9. prowadzenia książki zdarzeń i uwag.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy - Prawo zamówień publicznych do 15% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zadanie I, zadanie II Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221) ważną co najmniej do 30.04.2015 r. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, warunek - posiadanie koncesji spełnia ten Wykonawca, który będzie realizował zakres umowy, na który wymagane jest posiadanie koncesji. Ocena, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zadanie I Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę ochrony osób i mienia obejmującą przewóz i ochronę osób i wartości pieniężnych, realizowaną co najmniej przez 6 miesięcy o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (zakres zrealizowany). zadanie II Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem w budynkach użyteczności publicznej, realizowaną co najmniej przez 6 miesięcy o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (zakres zrealizowany). W przypadku składania oferty wspólnej, wymagane dokumenty/oświadczenia składa ten Wykonawca, który spełnia dany warunek. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień końcowy realizacji zamówienia podany w tabeli w załączniku nr 2. Ocena, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    zadanie I Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę ochrony osób i mienia obejmującą przewóz i ochronę osób i wartości pieniężnych, realizowaną co najmniej przez 6 miesięcy o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (zakres zrealizowany). zadanie II Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem w budynkach użyteczności publicznej, realizowaną co najmniej przez 6 miesięcy o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (zakres zrealizowany). W przypadku składania oferty wspólnej, wymagane dokumenty/oświadczenia składa ten Wykonawca, który spełnia dany warunek. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień końcowy realizacji zamówienia podany w tabeli w załączniku nr 2.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zadanie I 1. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących istotnych postanowień umownych: a) zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, b) terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy, c) innych postanowień umownych w zakresie wynikającym z uregulowań prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, na warunkach określonych w przepisach, d) zmiany ceny ryczałtowej brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, od pierwszego dnia miesiąca w którym ustawodawca wprowadził zmianę, e) zmiany lokalizacji punktów sprzedaży biletów, f) zmiany godzin odbioru wartości pieniężanach i przewozu pracownika Zamawiającego, g) zmiany banku do którego odbywać się będzie transport inkasa wartości pieniężnych, h) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy w zakresie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, i) powierzenia części zamówienia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy, jeżeli Wykonawca nie zakładał wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawcy, podwykonawców w trakcie składania ofert. 2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej. 3. Strona występująca ze zmianą zobowiązana będzie wystąpić na piśmie do drugiej strony z informacją o zakresie zmiany, jej podstawie i jeżeli jest to konieczne zobowiązana będzie przedstawić odpowiednie dokumenty potwierdzające konieczność wprowadzenia zmian. 4. Z wyłączeniem postanowień ust. 1 lit. d, lit. e, lit. f i lit. g Strona która otrzyma wniosek, zobowiązana jest przedstawić swoje stanowisko na piśmie w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku. 5. W przypadku, gdy Wykonawca odmówi wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 lit. e, lit. f i lit. g Zamawiający odstąpi od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zadanie II 1. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących istotnych postanowień umownych: a) zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, b) terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy, c) innych postanowień umownych w zakresie wynikającym z uregulowań prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, na warunkach określonych w przepisach, d) zmiany ceny ryczałtowej brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, od pierwszego dnia miesiąca w którym ustawodawca wprowadził zmianę, e) zmniejszenie liczby budynków objętych ochroną, f) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy w zakresie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, g) powierzenia części zamówienia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy, jeżeli Wykonawca nie zakładał wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawcy, podwykonawców w trakcie składania ofert. 2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej. 3. Strona występująca ze zmianą zobowiązana będzie wystąpić na piśmie do drugiej strony z informacją o zakresie zmiany, jej podstawie i jeżeli jest to konieczne zobowiązana będzie przedstawić odpowiednie dokumenty potwierdzające konieczność wprowadzenia zmian. 4. Z wyłączeniem postanowień ust. 1 lit. d i lit. e Strona która otrzyma wniosek, zobowiązana jest przedstawić swoje stanowisko na piśmie w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku. 5. W przypadku, gdy Wykonawca odmówi wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 lit. e Zamawiający odstąpi od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1, pok 37.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przewóz i ochrona wartości pieniężnych i pracownika Zamawiającego oraz konwojowanie i ochrona biletów jednorazowych i e-kart.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz i ochrona wartości pieniężnych i pracownika Zamawiającego oraz konwojowanie i ochrona biletów jednorazowych i e-kart 1. Przewóz i ochrona wartości pieniężnych Zamawiającego z: - punktu sprzedaży biletów przy pl. Grunwaldzkim 1 w Wałbrzychu do Banku Handlowego w Warszawie S.A, Sektor Bankowości Detalicznej, Oddział w Wałbrzychu, ul. Moniuszki 22. Odbiór pakietów z punktu sprzedaży biletów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 20:30-20:50 jeden konwój dziennie oraz w soboty, niedziele i święta w godzinach 17:30-17:50 jeden konwój dziennie, - punktu sprzedaży biletów przy ul. Matejki 1 w Wałbrzychu do Banku Handlowego w Warszawie S.A, Sektor Bankowości Detalicznej, Oddział w Wałbrzychu, ul. Moniuszki 22. Odbiór pakietów z punktu sprzedaży biletów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:45-14:00 jeden konwój dziennie. 2. Przewóz i ochrona pracownika Zamawiającego od poniedziałku do piątku z punktu sprzedaży biletów przy ul. Matejki 1 w Wałbrzychu lub z punktu sprzedaży biletów przy pl. Grunwaldzkim 1 w Wałbrzychu do punktu sprzedaży biletów przy ul. Głównej w Wałbrzychu (o godz. 10:00) oraz przewóz i ochrona pracownika Zamawiającego z punktu sprzedaży biletów przy ul. Głównej w Wałbrzychu do punktu sprzedaży biletów przy ul. Matejki 1 w Wałbrzychu lub do punktu sprzedaży biletów przy pl. Grunwaldzkim 1 w Wałbrzychu (o godz. 17:20). W lipcu usługa nie będzie wykonywana, w sierpniu usługa przewozu i ochrony pracownika Zamawiającego odbywać się będzie przez trzy dni w miesiącu, w dni robocze, na koniec miesiąca. Przewożony pracownik posiadać będzie pieniądze w gotówce oraz bilety jednorazowe i e-karty. 3. Konwojowanie i ochrona biletów jednorazowych oraz e-kart Zamawiającego w postaci pakietów (zapakowanych do bezpiecznych kopert) na trasie: Magazyn Główny Zamawiającego przy ul. Matejki 1 w Wałbrzychu do punktu sprzedaży biletów przy pl. Grunwaldzkim 1 w Wałbrzychu, jeden raz w tygodniu w środę w godzinach 10:00-13:00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona obiektów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektów Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę nieużytkowanych nieruchomości gminnych zabudowanych: 1. budynek po stołówce - ul. Duracza 15a, 2. budynek po szkole - ul. 1 Maja 97, 3. budynek po szkole - ul. Głuszycka 43, 4. budynek po szkole i budynek sali gimnastycznej - ul. Andersa 121a, 5. budynek po szkole - ul. Młynarska 29, 6. budynek dawnego GDK - Al. Wyzwolenia 23-25, 7. budynek biurowy - ul. Wysockiego 26, 8. budynek po szkole - ul. 1 Maja 149, 9. budynek po szkole - ul. Andersa 162a, 10. budynek - ul. Zamkowa 2, 11. budynek po CKU - ul. Niepodległości 88, 12. parter budynku przy ul. Lotników 1, 13. budynek - ul. Armii Krajowej 86, 14. budynek - ul. Reymonta 34, 15. budynek biurowy i hala handlowa - ul. Mickiewicza 7, 16. budynek i garaże - ul. Matejki 5, 17. budynek - ul. Kilińskiego 1, 18. hala sportowa - Pl. Teatralnym 5a, 19. hala magazynowa - ul. Moniuszki 47, 20. budynek po komisariacie - ul. Moniuszki 36, 21. budynek po komisariacie - ul. Niepodległości 64. Ochrona obiektów prowadzona będzie całodobowo przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. zamontowania w obiektach objętych zamówieniem systemu sygnalizacji włamania i napadu, 2. całodobowego monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, 3. natychmiastowego wyjazdu grup interwencyjnych Wykonawcy po otrzymaniu sygnału o włamaniu lub napadzie, 4. w przypadku stwierdzenia szkody do powiadomienia Zamawiającego lub Straży Miejskiej lub Policji i jeżeli będzie taka potrzeba Państwowej Straży Pożarnej, 5. w przypadku stwierdzenia na chronionym obiekcie obecności osób trzecich podjęcia wszelkich możliwych oraz zgodnych z prawem działań w celu ujęcia i usunięcia z obiektu tych osób, 6. fizycznego nadzorowania obiektu po włamaniu lub jego próbie do czasu przybycia Zamawiającego, osoby upoważnionej lub Policji, 7. cotygodniowych, potwierdzonych raportem, objazdów wszystkich obiektów w celu sprawdzenia prawidłowości funkcjonowania systemów i właściwego zabezpieczenia obiektów, 8. w przypadku braku zasilania systemu sygnalizacji w obiekcie (przerwa w dostawie energii) nie zawinionego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do cyklicznych podjazdów grup interwencyjnych do obiektu: w ciągu dnia w godz. 6.00-20.00 - 3-krotnie, w ciągu nocy w godz. 20.00-6.00 - 5-krotnie, 9. prowadzenia książki zdarzeń i uwag..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.