eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychOchrona osób i mienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-29

Wałbrzych: Ochrona osób i mienia
Numer ogłoszenia: 92891 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60049 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa odrębne zadania. Zadanie II Ochrona obiektów Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę nieużytkowanych nieruchomości gminnych zabudowanych: 1. budynek po stołówce - ul. Duracza 15a, 2. budynek po szkole - ul. 1 Maja 97, 3. budynek po szkole - ul. Głuszycka 43, 4. budynek po szkole i budynek sali gimnastycznej - ul. Andersa 121a, 5. budynek po szkole - ul. Młynarska 29, 6. budynek dawnego GDK - Al. Wyzwolenia 23-25, 7. budynek biurowy - ul. Wysockiego 26, 8. budynek po szkole - ul. 1 Maja 149, 9. budynek po szkole - ul. Andersa 162a, 10. budynek - ul. Zamkowa 2, 11. budynek po CKU - ul. Niepodległości 88, 12. parter budynku przy ul. Lotników 1, 13. budynek - ul. Armii Krajowej 86, 14. budynek - ul. Reymonta 34, 15. budynek biurowy i hala handlowa - ul. Mickiewicza 7, 16. budynek i garaże - ul. Matejki 5, 17. budynek - ul. Kilińskiego 1, 18. hala sportowa - Pl. Teatralnym 5a, 19. hala magazynowa - ul. Moniuszki 47, 20. budynek po komisariacie - ul. Moniuszki 36, 21. budynek po komisariacie - ul. Niepodległości 64. Ochrona obiektów prowadzona będzie całodobowo przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. zamontowania w obiektach objętych zamówieniem systemu sygnalizacji włamania i napadu, 2. całodobowego monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, 3. natychmiastowego wyjazdu grup interwencyjnych Wykonawcy po otrzymaniu sygnału o włamaniu lub napadzie, 4. w przypadku stwierdzenia szkody do powiadomienia Zamawiającego lub Straży Miejskiej lub Policji i jeżeli będzie taka potrzeba Państwowej Straży Pożarnej, 5. w przypadku stwierdzenia na chronionym obiekcie obecności osób trzecich podjęcia wszelkich możliwych oraz zgodnych z prawem działań w celu ujęcia i usunięcia z obiektu tych osób, 6. fizycznego nadzorowania obiektu po włamaniu lub jego próbie do czasu przybycia Zamawiającego, osoby upoważnionej lub Policji, 7. cotygodniowych, potwierdzonych raportem, objazdów wszystkich obiektów w celu sprawdzenia prawidłowości funkcjonowania systemów i właściwego zabezpieczenia obiektów, 8. w przypadku braku zasilania systemu sygnalizacji w obiekcie (przerwa w dostawie energii) nie zawinionego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do cyklicznych podjazdów grup interwencyjnych do obiektu: w ciągu dnia w godz. 6.00-20.00 - 3-krotnie, w ciągu nocy w godz. 20.00-6.00 - 5-krotnie, 9. prowadzenia książki zdarzeń i uwag.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOTRADE sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60720,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30258,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30258,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32235,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.