Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-10-23
Og³oszenie nr 600869-N-2020 z dnia 2020-10-23 r.
Gmina ¦winna: " Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2020/2021"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¦winna, krajowy numer identyfikacyjny
07218272300000, ul.
Wspólna
13
,
34-331
¦winna, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
33 863 80 23, e-mail
zamowienia@swinna.pl, faks
33 863 85 32.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.swinna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.swinna.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
sk³adanie ofert odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018r. poz. 2188), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Gmina ¦winna ul. Wspólna 13, 34-331 ¦winna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
" Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2020/2021"
Numer referencyjny:
GK.2711.3.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie zimowym 2020/2021 z podzia³em na Czê¶ci - Rejony: Czê¶æ zamówienia Nr 1 Rejon I so³ectwo ¦winna - drogi o d³ugo¶ci 17 452 m Czê¶æ zamówienia Nr 2 Rejon II so³ectwo Przy³êków - drogi o d³ugo¶ci 6 143 m Czê¶æ zamówienia Nr 3 Rejon III so³ectwo Pewel Ma³a - drogi o d³ugo¶ci 11 619 m Czê¶æ zamówienia Nr 4 Rejon IV so³ectwo Pewel ¦lemieñska - drogi o d³ugo¶ci 12 297 m Czê¶æ zamówienia Nr 5 Rejon V so³ectwo Rychwa³dek - drogi o d³ugo¶ci 6 353 m Czê¶æ zamówienia Nr 6 Rejon VI so³ectwo Trzebinia - drogi o d³ugo¶ci 10 566 m 2. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych na opisane rejony zamówienia. 3.Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwaniu ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych. 4. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m ). 5. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg, a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych o bezpieczeñstwie ruchu- niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy. 6. Zamawiaj±cy wymaga aby przedmiot zamówienia by³ wykonywany przy u¿yciu ci±gnika z napêdem na dwie osie wyposa¿onym w urz±dzenie do posypywania. 7. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypania. 8. Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a. 9. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ug. 10. Wymagana dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± ( telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy. 11. W przypadku nie¶wiadczenia us³ugi (od¶nie¿anie i likwidacja ¶lisko¶ci) w danym dniu (dobie), Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za gotowo¶æ do od¶nie¿ania (za³±cznik nr 7 do SIWZ § 3 umowy dla wszystkich czê¶ci zamówienia). 12. Materia³ do likwidacji ¶lisko¶ci dróg zapewnia Zamawiaj±cy. 13. Wykaz ulic objêtych zimowym utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik Nr 5 do niniejszej specyfikacji. 14. Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przez so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do od¶nie¿ania. 15. Wykonawca, w ci±gu 7 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie. 16. W przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia Wykonawca musi dysponowaæ odpowiednim sprzêtem dla ka¿dej czê¶ci oddzielnie. Niedopuszczalne jest dysponowaniem tym samym sprzêtem w ró¿nych czê¶ciach, rejonach - akcja zima musi byæ prowadzona w sposób sprawny - równocze¶nie w ka¿dym Rejonie. 17. Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji lokalnej terenu zapewnia rzetelne przygotowanie oferty wykonawcy. 18. Zamawiaj±cy na podstawie art. 29 ust. 3a wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê, osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem us³ugi tj. pracowników fizycznych na podstawie umowy o pracê. Zastrze¿enie. Nie dotyczy Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± lub wykonawców dzia³aj±cych w formie Spó³ki Cywilnej, którzy bêd± samodzielnie ¶wiadczyæ przedmiot zamówienia w zakresie czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia.
II.5) G³ówny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90630000-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2021-04-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê w prowadzonym postêpowaniu musi dysponowaæ
odpowiednim sprzêtem - z uwagi na teren górzysty niezbêdne s± pojazdy z
dwoma napêdami. Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e
na czas realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ co najmniej na ka¿d± czê¶æ
zamówienia - rejon:
- minimum jeden ci±gnik ( z napêdem na dwie osie ) z p³ugiem, wyposa¿ony w
urz±dzenie do posypywania - dla czê¶ci zamówienia Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.
2. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cego go z nim stosunków prawnych.
4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z tre¶ci dokumentów musi wynikaæ, jakie zasoby podmiot udostêpnia i na jakich zasadach oraz w jakim okresie, w jaki sposób te zasoby zostan± wykorzystane przez Wykonawcê przy wykonywaniu zamówienia, za¶ w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia - z tre¶ci dokumentów musi wynikaæ deklaracja faktycznego udzia³u podmiotu trzeciego w realizacji zamówienia.
5. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane.
7. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 3, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca
w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego:
1) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami
lub
2) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±, o których mowa w ust. 3.
8. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów z³o¿onych przez Wykonawców na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona,
do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj±
o podstawie do dysponowania tymi zasobami w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku okre¶lonego w pkt. V.1.2.1. - Za³±cznik Nr 6 do Specyfikacji.
2.Wszelkie o¶wiadczenia sk³adane na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia dotycz±ce wykonawcy (w tym równie¿ Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie) i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, winny byæ z³o¿one w oryginale (tj. podpisane przez podmiot, którego o¶wiadczenie dotyczy).
3.Dokumenty sk³adane na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, inne ni¿ o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 3, winny byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.swinna.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 4 do Specyfikacji (odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci zamówienia, na które Wykonawca sk³ada³ ofertê) . Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 2.Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt V.4, na podstawie których Wykonawca udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. 3.Pozosta³e dokumenty, które Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert±: 1) wype³niony Formularz ofertowy (Za³±cznik Nr 1 do Specyfikacji - odpowiednio dla Czê¶ci , na któr± Wykonawca sk³ada ofertê) , 2) w przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) pe³nomocnictwo udzielane osobom podpisuj±cym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powy¿szym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych - postanowienie niniejsze stosuje siê odpowiednio do reprezentowania Wykonawcy powo³anego i funkcjonuj±cego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej oraz zostaæ przed³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 5.W przypadku, gdy z³o¿ona przez Wykonawcê kopia dokumentu bêdzie nieczytelna lub bêdzie budziæ w±tpliwo¶ci, co do jej prawdziwo¶ci, zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentu. 6.Dokumenty i o¶wiadczenia sporz±dzone w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 7. Pe³nomocnictwo udzielone osobie reprezentuj±cej Wykonawcê sk³adane przez Wykonawcê powinno byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy przewiduje obowi±zek wniesienia wadium przed up³ywem terminu
sk³adania ofert, w kwocie:
dla czê¶ci zamówienia Nr 1 - Rejon I so³ectwo ¦winna - 700,00 z³
(s³ownie: siedemset z³otych)
dla czê¶ci zamówienia Nr 2 - Rejon II so³ectwo Przy³êków - 400,00 z³
(s³ownie: czterysta z³otych)
dla czê¶ci zamówienia Nr 3 - Rejon III so³ectwo Pewel Ma³a - 400,00 z³
(s³ownie: czterysta z³otych)
dla czê¶ci zamówienia Nr 4 Rejon IV so³ectwo Pewel ¦lemieñska - 900,00 z³
(s³ownie: dziewiêæset z³otych)
dla czê¶ci zamówienia Nr 5 Rejon V so³ectwo Rychwa³dek - 500,00 z³
(s³ownie: piêæset z³otych)
dla czê¶ci zamówienia Nr 6 - Rejon VI so³ectwo Trzebinia - 700,00 z³
(s³ownie: siedemset z³otych)
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê dla wiêcej ni¿ jednej czê¶ci zamówienia zobowi±zany jest
do zabezpieczenia swojej oferty wadium dla ka¿dej wybranej czê¶ci zamówienia.
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na rachunek bankowy Gminy ¦winna,
na konto: ETNO Bank Spó³dzielczy w Radziechowach - Wieprzu
nr konta 12 8140 0009 0000 1124 2000 0060 .
Tytu³ przelewu: zimowe utrzymanie dróg - czê¶æ zamówienia Nr..... , Rejon ......
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
( Dz. U. z 2020r. poz. 299 ).
3. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieniê¿na, nale¿y sk³adaæ w kasie Urzêdu Gminy ¦winna.
4. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniê¿nej oznacza, ¿e ¿±dana przez Zamawiaj±cego kwota zosta³a wp³acona w pe³nej wysoko¶ci przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, ¿e wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwil± uznania rachunku Zamawiaj±cego kwot± wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Wadium wnoszone w innych formach bêdzie wniesione w terminie, je¿eli stosowny dokument zostanie zdeponowany w siedzibie Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona.
7. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê, jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta
zosta³a wybrana:
1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy w trakcie realizacji przedmiotu umowy dopuszcza zmianê umowy w zakresie wynagrodzenia brutto, wynikaj±c± z ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy w zwi±zku ze zmian± stawki podatku VAT nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-11-02, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawach swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¦winna z siedzib± ul. Wspólna 13, 34-331 ¦winna; Wszelkie pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie dzia³ania Zamawiaj±cego, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, nale¿y kierowaæ do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzêdzie Gminy w ¦winnej na adres: iodo@swinna.pl 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2020/2021" numer postêpowania: GK.2711.3.2020; 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 1) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 2) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 3) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ar. 6 ust. 1 lit c RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie zimowym 2020/2021 Czê¶æ zamówienia Nr 1 Rejon I so³ectwo ¦winna |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie zimowym 2020/2021 Czê¶æ zamówienia Nr 2 Rejon II so³ectwo Przy³êków |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie zimowym 2020/2021 Czê¶æ zamówienia Nr 3 Rejon III so³ectwo Pewel Ma³a |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie zimowym 2020/2021 Czê¶æ zamówienia Nr 4 Rejon IV so³ectwo Pewel ¦lemieñska |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie zimowym 2020/2021 Czê¶æ zamówienia Nr 5 Rejon V so³ectwo Rychwa³dek |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 6 | Nazwa: | zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie zimowym 2020/2021 Czê¶æ zamówienia Nr 6 Rejon VI so³ectwo Trzebinia |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas reakcji od momentu wezwania do od¶nie¿ania | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI ¦WINNA
wiêcej: przetargi ¦WINNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug w zakresie sprz±tania pomieszczeñ biurowych, socjalnych, toalet i ci±gów komunikacyjnych S±du Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- ¦wiadczenie us³ug sprz±tania
- Oczyszczanie i utrzymanie czysto¶ci w mie¶cie W±brze¼no.
- "Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ci±gów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2024 / 2025"
- Us³uga sprz±tania obiektów oraz terenów zewnêtrznych S±du Rejonowego w ¦wiebodzinie
- Kompleksow± obs³ugê techniczno-eksploatacyjn± i gospodarcz± Samodzielnego Publicznego Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych - II postêpowanie
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.