Og³oszenie z dnia 2017-10-13
Og³oszenie nr 601761-N-2017 z dnia 2017-10-13 r.
Gmina Miejska Czarna Woda: Remont chodnika przy ulicy Mostowej i ulicy S³owackiego w Czarnej Wodzie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
---
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania: ---Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych: ----Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Czarna Woda, krajowy numer identyfikacyjny
19024010700000, ul.
ul. Mickiewicza
7
,
83262
Czarna Woda, woj.
pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
058 5878855 w. 38, e-mail
urzad@czarna-woda.pl, faks
585 878 801.
Adres strony internetowej (URL): www.czarna-woda.pl, BIP
Adres profilu nabywcy:
---
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
---
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
---
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
---
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.czarna-woda.pl, BIP
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
---
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
---
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
---
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski, ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda, pokój nr 19
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
---
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont chodnika przy ulicy Mostowej i ulicy S³owackiego w Czarnej Wodzie
Numer referencyjny:
ZP.PN.271.11.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane obejmuj±ce: "Remont chodnika przy ulicy Mostowej i ulicy S³owackiego w Czarnej Wodzie". Podstawowy zakres inwestycji bêdzie obejmowa³ nastêpuj±ce elementy: - rozebranie istniej±cego chodnika z p³yty betonowych z obrze¿ami, - wykonanie korytowania pod warstwy konstrukcyjne nowego chodnika i krawêdzi, - wykonanie podbudowy pod chodnik z podsypki cementowo-piaskowej 5cm, - ustawienie obrze¿y betonowych z ³awami i oporem, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr.6cm. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na dwie czê¶ci i w ramach ka¿dej z czê¶ci obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych wg dokumentacji projektowej i opisów technicznych, na dzia³ce nr 40/61, stanowi±cej w³asno¶æ Gminy Czarna Woda, przy ul. S³owackiego i ul. Mostowej w Czarnej Wodzie oraz zgodnie ze sztuk± budowlan± z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepe³nosprawnych.. Oznaczenie obszarów zadania z podzia³em na czê¶ci zgodnie z map± pogl±dow± stanowi±c± za³±cznik do SIWZ: Czê¶æ 1: Remont chodnika przy ul. Mostowej do bloku przy ul. S³owackiego 4. Czê¶æ 2: Remont chodnika przy ul. S³owackiego do bloku przy ul. S³owackiego 2. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy PZP opisany jest za pomoc±: - opisów technicznych, - przedmiarów robót.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
---
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: ---
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 30
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ, co do tego warunku. Warunek zostanie spe³niony poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u.
Informacje dodatkowe
---
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ, co do tego warunku. Warunek zostanie spe³niony poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u.
Informacje dodatkowe
---
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Osoby zdolne do wykonania zamówienia. Wykonawca ubiegaj±cy siê o zamówienie musi dysponowaæ osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy i bêdzie posiada³a uprawnienia budowlane oraz bêdzie posiada³a 5 letnie do¶wiadczenie w realizacji podobnych zamówieñ.
W/w osoby powinny posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osób w zakresie posiadanych ustawowych uprawnieñ zawodowych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej w zakresie, którego w³a¶ciwy organ wydaje decyzjê w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
Potencja³ techniczny. Zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ, co do tego warunku. Warunek zostanie spe³niony poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy dysponuj±cy do¶wiadczeniem rozumianym jako zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych ka¿dego rodzaju o podobnym charakterze i z³o¿ono¶ci co przedmiot niniejszego zamówienia tj: budowa, remont lub modernizacja chodnika / ¶cie¿ki rowerowej lub innych powierzchni z kostki betonowej.
Realizacja tego zadania musi byæ potwierdzona dokumentami, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone (referencje lub protoko³y odbioru prac). Wykazane prace wykraczaj±ce poza wymagany charakter nie bêd± brane pod uwagê przy ocenie ofert. Dotyczy to równie¿ wykazanych robót budowlanych nie potwierdzonych referencjami lub protoko³ami odbioru.
Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
---
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
o¶wiadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± potwierdzenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca w/w o¶wiadczenia sk³ada zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 1 do formularza oferty.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wy³±cznie na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpis od rejestru lub ewidencji. Wykonawcy maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast powy¿szych dokumentów sk³adaj± dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa wy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem (wystawionym odpowiednio nie pó¼niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - patrz wy¿ej) zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym maj± byæ sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
3) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych ka¿dego rodzaju o podobnym charakterze i z³o¿ono¶ci co przedmiot niniejszego zamówienia tj: budowa, remont lub modernizacja chodnika / ¶cie¿ki rowerowej lub innych powierzchni z kostki betonowej wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 2 do formularza oferty,
Realizacja tego zadania musi byæ potwierdzona dokumentami, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone (referencje lub protoko³y odbioru prac). Wykazane prace wykraczaj±ce poza wymagany charakter nie bêd± brane pod uwagê przy ocenie ofert. Dotyczy to równie¿ wykazanych robót budowlanych nie potwierdzonych referencjami lub protoko³ami odbioru.
Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
4) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z o¶wiadczeniem, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane wykszta³cenie, kwalifikacje zawodowe i uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ - za³±cznik nr 3 do formularza oferty;
5) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1);
6) Je¿eli Wykonawca ma zamiar zleciæ wykonanie czê¶ci robót podwykonawcy to musi wype³niæ i za³±czyæ do oferty za³±cznik nr 4 do formularza oferty. Zamawiaj±cy nie wymaga przedstawienia o¶wiadczenia (za³±cznik nr 1 do formularza oferty) przez podwykonawców, na którego zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. Natomiast sam Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie zawarte w za³±czniku nr 1 do formularza oferty dotycz±ce podwykonawcy niebêd±cego podmiotem, na którego zasoby powo³uje siê o tym, ¿e nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia.
7) Dokumenty dotycz±ce dysponowania zasobami innego podmiotu.
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w pkt. 12 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Zamawiaj±cy jednocze¶nie informuje, i¿ "stosowna sytuacja", o której mowa powy¿ej wyst±pi wy³±cznie w przypadku kiedy:
a) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowi±zanie musi wskazywaæ:
- zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
b) Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23.
c) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolno¶ciach polega Wykonawca, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego:
- zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
- zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±, o których mowa w ust. 1.
W przypadku, gdy Wykonawca powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, zobowi±zany jest przed³o¿yæ wype³nione i podpisane o¶wiadczenie informuj±ce o tym fakcie. Wzór o¶wiadczenia zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 do formularza oferty. Podmiot, na którego zdolno¶ciach polega Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, wype³nia oprócz ww. o¶wiadczenia równie¿ zobowi±zanie- Za³±cznik nr 5 do formularza oferty w zakresie, w jakim Wykonawca bêdzie polega³ na zasobach danego podmiotu trzeciego.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, odpowiednie o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia,
c) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, jako najkorzystniejszej, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
9) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy, przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do formularza oferty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
---
---
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)---
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
---
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
---
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
---
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
---
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
---
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
---
Informacje dodatkowe:
---
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
---
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej: ---
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia: ---
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej: ---
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ): ---
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ: ---
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: ---
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji i rêkojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
---
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
---
Informacje dodatkowe
---
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
---
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
---
Wstêpny harmonogram postêpowania:
---
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
---
Informacje dodatkowe:
---
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
---
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
---
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
---
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:---
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:---
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:---
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
---
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:---
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
---
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
---
Informacje dodatkowe:
---
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, mo¿e nast±piæ w przypadku: - wprowadzenia zmian w przedmiarze robót, co mo¿e powodowaæ brak mo¿liwo¶ci dotrzymania pierwotnego terminu zakoñczenia realizacji zawartej umowy, - przerw w realizacji robót budowlanych powsta³ych z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, - powierzenia przez Zamawiaj±cego wykonania zamówieñ dodatkowych lub robót zamiennych, je¿eli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemo¿liwiaj± dotrzymanie pierwotnego terminu zakoñczenia realizacji umowy, - konieczno¶ci uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleñ osób trzecich albo w³a¶ciwych organów, - wstrzymania realizacji prac objêtych umow±, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy, - napotkania w czasie wykonywanych wykopów niezinwentaryzowanych urz±dzeñ podziemnych, - wyst±pienia tzw. si³y wy¿szej, wydarzeñ nieprzewidywalnych i poza kontrol± stron niniejszej umowy, wystêpuj±cych po podpisaniu umowy i powoduj±cych niemo¿liwo¶æ wywi±zania siê z umowy w jej obecnym brzmieniu np. wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne, wichury, nawa³nice, klêski ¿ywio³owe, huragan, powód¼, katastrofy transportowe, po¿ar, eksplozje, wojna, strajk, nieprzewidziane zdarzenia wp³ywaj±ce istotnie na stan zdrowia oraz inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie le¿y poza zasiêgiem i kontrol± uk³adaj±cych siê stron. Strony s± zobowi±zane do powiadomienia siê nawzajem w formie pisemnej w ci±gu 3 dni o wyst±pieniu i zakoñczeniu zdarzenia okre¶lonego jako tzw. si³a wy¿sza wraz z odpowiednimi dowodami i wnioskami, - wyst±pienia w trakcie realizacji zamówienia zmian obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego, - wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy i Zamawiaj±cego skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, - konieczno¶ci wykonania prac archeologicznych na terenie budowy. 2. S±dowa waloryzacja wynagrodzenia. 3. Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, ¿e jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 4. Zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b ustawy Prawo budowlane - uzgodniona mo¿liwo¶æ wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. 5. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w zwi±zku z ograniczeniem zakresu prac przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku wysoko¶æ wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace. 6. Zmiana zakresu robót i wynagrodzenia w zwi±zku z aktualizacj± rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu. 7. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych. 8. Zmiana Podwykonawcy lub zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcy, pod warunkiem spe³nienia wymagañ okre¶lonych w SIWZ i umowie na roboty budowlane. 9. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy. 10. Zmniejszenie zakresu robót i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie czê¶ci zakresu realizacji umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili jej zawarcia. 11. Zmiana sposobu odbioru i rozliczania robót w przypadku wyd³u¿enia terminu wykonania umowy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy. 12 W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do zmian postanowieñ umowy Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiaj±cego i wyst±pienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 13. Je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e okoliczno¶ci wskazane przez Wykonawcê, jako stanowi±ce podstawê do zmiany umowy nie s± zasadne, Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. 14. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci takiego o¶wiadczenia. 15. Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Powy¿sze postanowienia nie stanowi± zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia zgody na ich wprowadzenie. 16. Projekt umowy stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ i zawiera istotne dla Zamawiaj±cego postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
---
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
---
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-10-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
---
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta wraz z za³±cznikami winna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w sposób czytelny z zachowaniem formy pisemnej.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
---
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Remont chodnika przy ulicy Mostowej do bloku przy ul. S³owackiego 4 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45200000-9,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji i rêkojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:---
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Remont chodnika przy ulicy S³owackiego do bloku przy ul. S³owackiego 2 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45200000-9,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji i rêkojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:---
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Budowa drogi ³±cz±cej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia za³óg Ryanair
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekê, Dzia³ Rehabilitacji i Pracowniê Endoskopii"
- Przebudowa mostu nad Kana³em M³ynówka w ci±gu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacj± zadania
- Budowa siedziby Nadle¶nictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórk± istniej±cego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- "Zakup i monta¿ wiat przystankowych z OZE"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.