To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-30
Siemianowice Śląskie: stała i bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych i interwencją grupy
Numer ogłoszenia: 60191 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94370 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich, ul. Chorzowska 14, 41-106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7664306, faks 32 7664306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: stała i bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych i interwencją grupy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dla Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich zgodnie z zapisami SIWZ, Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 79710000-4 usługi ochroniarskie, CPV: 79711000-1 usługi nadzoru przy użyciu alarmu, polegającej na: 1) całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochronie mienia budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14, otaczającego go terenu należącego do Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich oraz ochronę fizyczną pracowników i stron przebywających w w/w obiekcie - ochrona świadczona całodobowo, 7 dni w tygodniu przez okres 24 miesięcy, przez 2 pracowników, w tym: - jeden pracownik całodobowo (24 godziny), - jeden pracownik w dni robocze, w poniedziałki od 7.00 do 18.30 i od wtorku do piątku od 7.00 do 16.00. Wszyscy pracownicy zatrudnieni do realizacji zamówienia muszą być wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z przepisami art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1099 z późn. zm.), z udokumentowanym min. 6 miesięcznym doświadczeniem. W czasie pełnienia służby pracownicy będą posiadali przy sobie legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, wystawioną przez Wykonawcę wykonującego działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z art. 20 ustawy o ochronie osób i mienia - z przeznaczeniem do wglądu. 2) monitoringu sygnałów alarmowych zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach przy ul. Chorzowskiej 14, - ochrona techniczna świadczona całodobowo przez okres 24 miesięcy, 3) interwencji samochodowej grupy interwencyjnej składającej się z minimum 2 pracowników w przypadku stwierdzenia alarmu lub odebrania wezwania w sytuacji zagrożenia lub potrzeby wsparcia oraz w przypadku stwierdzenia zagrożenia mienia zabezpieczenie obiektów do momentu odwołania przez Zamawiającego - dotarcie do wskazanego obiektu winno odbywać się w czasie nie dłuższym niż 15 minut od momentu otrzymania informacji i dotyczy każdej interwencji grupy, przez cały okres obowiązywania umowy. Pracownicy grupy interwencyjnej muszą spełniać poniższe warunki: - muszą być umundurowani, - muszą być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego, - samochód którym będzie się poruszała grupa interwencyjna musi być oznaczony w sposób jednoznaczne identyfikujący go ze służbami ochrony, 4) przewóz transportem Wykonawcy jednego pracownika Zamawiającego wraz z korespondencją specjalną, na trasie z siedziby Sądu Rejonowego przy ul. Chorzowskiej 14 do siedziby Komendy Miejskiej Policji w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 16 - usługa świadczona sporadycznie, w zależności od potrzeb. Zamawiający w okresie ostatnich 12 miesięcy nie korzystał z takiej usługi. Wykonawca powinien zapewnić własny samochód wraz z kierowcą oraz dodatkowym pracownikiem ochrony, umożliwiający przewóz tam i z powrotem jednego pracownika Sądu Rejonowego wraz z korespondencją specjalną o niewielkich gabarytach, mieszczących się na jednym siedzeniu pasażera, realizowanych według poniższej zasady: Wykonawca na telefoniczne zgłoszenie pracownika Sądu ustala termin transportu (maksymalnie następnego dnia roboczego, w godzinach od 8.00 do 14.00). W ustalonym terminie przyjeżdża samochód Wykonawcy do siedziby Sądu wraz z dodatkowym pracownikiem (poza kierowcą), zabiera pracownika Sądu wraz z korespondencją i transportuje do siedziby Komendy Miejskiej Policji. Koszt jednego transportu należy kalkulować wraz z drogą powrotną do siedziby Sądu. Łączna odległość jednego transportu (z siedziby Sądu do siedziby komendy Miejskiej Policji i z powrotem do siedziby Sądu) wynosi około 5 km. Czas załatwienia spraw służbowych wynosi ok. 1 godziny. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, poda numer telefonu pod którym Zamawiający będzie mógł ustalić termin transportu. Wykonawca potwierdzi przyjęcie zgłoszenia faksem na numer 32 7664306, w treści podając datę, godzinę oraz numer rejestracyjny pojazdu którym będzie odbywał się transport. 2. Wykonawca zobowiązuje się, aby całość usług świadczyły osoby nie skazane prawomocnym orzeczeniem za przestępstwo umyślne. Dodatkowo osoby wykonujące usługę ochrony mienia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczny staż pracy na stanowisku ochrony. Z uwagi na charakter czynności wykonywanych w ramach zapewnienia ochrony osób i mienia, które noszą znamiona stosunku pracy zgodnie z art. 22. § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust.4 pkt. 4 ustawy PZP, aby do realizacji niniejszego zamówienia na ochronę zostali skierowani wyłącznie pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę. Zamawiający nie definiuje wymiaru czasu pracy osoby zatrudnionej na umowę o pracę. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia są opisane w: a. opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym (załącznik nr 3 do SIWZ), b. wzorze umowy na świadczenie usług ochrony, stanowiącym (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia tj. usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia. 5. Zamawiający nie określa sposobu dysponowania osobami wchodzącymi w skład grupy interwencyjnej. 6. Na etapie składania ofert Wykonawca jest zobowiązany wskazać zakres czynności, których Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (załącznik nr 10 do SIWZ). W zakres czynności powierzonych podwykonawcy może mieścić się usługa reagowania grupy interwencyjnej. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy wskazania w złożonej ofercie część zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INPULS Sp. z o.o., ul. Barlickiego 12, 41-103 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 187694,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 231532,08
Oferta z najniższą ceną: 231532,08 / Oferta z najwyższą ceną: 488697,12
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 w Siemianowicach Śląskich ul. Karola Szymanowskiego 11 w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.