eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotla › Odbudowa drogi gminnej nr 100020D ul. Sportowa w Kotli, dz. ewid. nr 1085 obręb Kotla, gmina Kotla w km 0+000-0+340

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Kotla: Odbudowa drogi gminnej nr 100020D ul. Sportowa w Kotli, dz. ewid. nr 1085 obręb Kotla, gmina Kotla w km 0+000-0+340
Numer ogłoszenia: 60223 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotla , ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla, woj. dolnośląskie, tel. 076 8318361, faks 076 8318308.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej nr 100020D ul. Sportowa w Kotli, dz. ewid. nr 1085 obręb Kotla, gmina Kotla w km 0+000-0+340.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest odbudowa drogi gminnej nr 100020D dz. nr 1085 ul. Sportowa w Kotli oraz odbudowa części drogi gminnej o nawierzchni gruntowej dz. nr 1114 na ciąg pieszo jezdny w Kotli. Zakres opracowania na całej długości mieści się w granicach istniejącego pasa drogowego. 3.2.1. Odbudowa drogi gminnej nr 100020D dz. nr 1085 ul. Sportowa w Kotli polegać będzie na poszerzeniu jezdni do 5,00 m. Od strony wschodniej. Po stronie zabudowy mieszkaniowej projektuje się chodnik ze zjazdami na każdą posesję. Po stronie wschodniej wzdłuż jezdni przewiduję się ściek. Na wysokości boiska sportowego i cmentarza przewiduje się utwardzenie pobocza. Przewiduje się wyprofilowanie istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej dla uzyskania projektowanych spadków poprzecznych i podłużnych. Przy większych grubościach warstwy do wyprofilowania należy użyć częściowo klińca kamiennego. Na przewidywanych poszerzeniach podbudowę należy wykonać z tłucznia kamiennego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie grubości 20,00 cm na warstwie gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa o grubości 10,00 cm po zagęszczeniu. Nowa warstwa ścieralna na całej szerokości jezdni z betonu asfaltowego ścisłego średnioziarnistego o grubości 5,00 cm. Nawierzchnie chodnika z kostki betonowej szarej o grubości 6,00 cm na podsypce z miału kamiennego i podbudowie z tłucznia kamiennego niesortowanego grubości 10,00 cm. Natomiast nawierzchnie zjazdów na posesje z kostki betonowej czerwonej gr. 8,00 cm na podsypce z miału kamiennego gr. 5,00 cm i podbudowie z tłucznia kamiennego niesortowanego gr. 20,00 cm. Nawierzchnię utwardzenia pobocza na wysokości boiska sportowego przewiduje się z kostki betonowej z otworami gr. 10,00 cm typu MEBA z wypełnieniem otworów grubym żwirem, na podsypce ze średnioziarnistego piasku gr. 5,00 cm i podbudowie z tłucznia kamiennego 0-31,5 gr. 15,00 cm po zagęszczeniu i warstwie odsączającej z pisaku gruboziarnistego gr. 10,00 cm po zagęszczeniu. Nawierzchnia pobocza obok cmentarza winna być z klińca kamiennego stabilizowanego mechanicznie o gr. 5,00 cm na podbudowie z gruzu betonowego o gr. 15,00 cm po zagęszczeniu na warstwie odsączającej gr. 15,00 cm z piasku średnioziarnistego. Od skrzyżowania z drogą powiatową na wysokości Ochotniczej Straży Pożarnej w Kotli przewiduje się wyrównanie pobocza, skarpy z obsianiem trawą. Przewiduje się również wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej z rur PVC-U klasy S200x5,9 SDR34 SN 8 o długości 20,00 m. Przewiduje się przejście przyłącza kanalizacyjnego od projektowanego wpustu do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej metodą przecisku lub przewiertu bez naruszania konstrukcji jezdni w rurze ochronnej stalowej DN300. Projektowany wpust uliczny z prefabrykowanych fi500 zwieńczonych wpustem ściekowym ulicznym klasy D400 kołnierzowym z żeliwa szarego z zawiasami, wyposażony w pierścień obciążający oraz płytę podtrzymującą wpust. Studzienkę wyposażyć w osadnik zanieczyszczeń oraz wiaderko na zanieczyszczenia z rączką do wyjmowania. Również przewiduje się odwodnienie części drogi do projektowanego cieku częściowo połączonego z ciekiem istniejącym przy ulicy poprzecznej na końcu przebudowywanej drogi. Istniejący ciek z elementów betonowych biegnący wzdłuż ulicy poprzecznej na końcu odcinka przebudowywanej drogi należy na długości 90,00 m przebudować, obniżyć. Pozyskany w wyniku prowadzonych prac materiał należy zagospodarować na teren wskazany przez Zamawiającego w odległości do 500 m od terenu wykonywanych prac. 3.2.2. Przebudowa drogi gminnej o nawierzchni gruntowej dz. nr 1114 na ciąg pieszo - jezdny, ul. Sportowa w Kotli polegać będzie na wykonaniu ciągu pieszo jezdnego o szerokości 4,00 m. Zjazdy na posesje przewiduje się o szerokości 5,00 m. Nawierzchnia ciągu oraz zjazdów na posesje winna być z asfaltobetonu: - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej grysoso-żwirowej asfaltowej gr. 4,00 cm, - warstwa ścieralna z mieszanki j.w. lecz gr. 3,00 cm, Na podbudowie z: - tłucznia kamiennego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 23 cm - gruntu stabilizowanego cementem Rm = 2,5 MPa gr. 10,00 cm. Ścieki przewiduje się z kostki granitowej wysokości 10,00 cm na zaprawie cementowej 15 MPa szer. 60cm i ławie ze świeżego betonu B15. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien na własny koszt dokonać wizji lokalnej na terenie przyszłych robót i jego otoczenia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy. Wykonawca w trakcie trwania robót zobowiązany jest do wykonywania badań sprawdzających jakość poszczególnych elementów wchodzących w skład drogi, grubość warstw podbudowy, asfaltu itp. Zarówno przed jak i po wykonaniu inwestycji należy wykonać obmiar geodezyjny przebudowywanych odcinków dróg. Wykonawca na czas prowadzenia robót zobowiązany jest wykonać czasową organizację ruchu zastępczego oraz należycie zabezpieczyć teren budowy. W związku ze specyfiką zamówienia w dokumentacji mogą pojawić się znaki towarowe. W przypadku gdy w pozycji pojawia się nazwa znaku towarowego przy wycenie należy uwzględnić materiał określony lub określić - wycenić materiał równoważny art. 29, ust. 3 upzp. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 3 lat od daty odbioru końcowego. Szczegółowy zakres prac remontowych określają: projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiary robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnia, nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w zał. nr 4 do SIWZ, że wykonał minimum 2 zadania obejmujące budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont drogi z nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda, aby spełnić ten wymóg, prace, na które Oferent powołuje się, muszą być ukończone w całości i zatwierdzone pozytywnie przez inwestorów. Spełnia, nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a. Kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, niezbędne do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, t.j. Dz. U. z 2010, nr 243, poz. 1623 z późn. zm.; UWAGA: Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Szwajcarskiej Izby Gospodarczej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, tekst jedn. Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 ze zm. oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz. U. z 2008r. nr 63, poz. 394; b. Kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Spełnia, nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli z informacji banku będzie wynikać iż wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą jak wartość złożonej oferty. Spełnia, nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy: 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian tylko za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1) muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza okreś1enie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zmiany, o których mowa mogą dotyczyć: a) wystąpienie wyjątkowych okoliczności, niezależnych od Stron umowy, których nie mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy wpływających na jej realizacje, b) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający. 5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2.2) jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeże1i zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, d) opis wpływu zmiany na terminy wykonania usługi. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 2.2) mogą zostać dokonane, jeże1i zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienione okoliczności: a) obniżenie kosztu wykonania usługi (wynagrodzenia Wykonawcy), b) zmiana obowiązujących przepisów, c) siła wyższa. 7. Dokonanie zmian, pod rygorem nieważności, wymaga podpisania aneksu do umowy. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. Istnieje możliwość dokonania zmiany pracowników jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę pracowników w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; b) jeżeli zmiana tych osób stanie sic konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadku zmiany pracownika, nowa osoba powołana do pełnienia ww. obowiązków musi spełnić wymagania okreś1one w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.