Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-08-09
Ogłoszenie nr 602280-N-2018 z dnia 2018-08-09 r.
Szkoła Główna Służby Pożarniczej: "Budowa ogrodzenia na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa SGSP w Nowym Dworze Mazowieckim"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Główna Służby Pożarniczej, krajowy numer identyfikacyjny
00017341000000, ul.
Słowackiego
52/54
,
01-629
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 5617624, , e-mail
zam.pub@sgsp.edu.pl, , faks
22 8330724.
Adres strony internetowej (URL): www.sgsp.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.sgasp.edu.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.sgasp.edu.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa ogrodzenia na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa SGSP w Nowym Dworze Mazowieckim"
Numer referencyjny:
PN 16/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn.: "Budowa ogrodzenia na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa SGSP w Nowym Dworze Mazowieckim" w zakresie: * przygotowania terenu budowy; * usunięcia zbędnej roślinności; * wykonania ogrodzenia wraz z montażem bram; * kompensacji przeprowadzonej wycinki drzew; * uporządkowania terenu budowy. 1. Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót. Przewiduje się: 1) Prace przygotowawcze, w tym: usuniecie karp po drzewach, wycinkę krzewów i drzew wykonaną na podstawie inwentaryzacji zieleni (załączniki Nr 10 i 10A- Decyzja Urzędu Miasta w Nowym Dworze Mazowieckim) do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót Budowlanych. W przypadku wycinki należy skompensować wycinkę drzewa zgodnie z załącznikiem nr 15 do Umowy. Uzyskanie zgody na wycinkę drzew leży po stronie Zamawiającego. Propozycję lokalizacji nasadzeń należy nanieść na mapę zasadniczą i uzgodnić z Zamawiającym. Wykaszanie traw na trasie przebiegu ogrodzenia. Usunięcie przeszkód w postaci gruzu, itp. 2) Zeskładowanie materiału uzyskanego z wycinki drzew w wybranym przez Zamawiającego miejscu na terenie Bazy (ułożenie pni pociętych w 1 metrowe bale w sztaple). Zmielenie koron drzew ściętych w trakcie realizacji umowy. 3) Wytyczenie geodezyjne przebiegu ogrodzenia i naniesienie współrzędnych na mapę zasadniczą ze zróżnicowaniem poszczególnych typów ogrodzenia (TYP 1,2,3). 4) Zabezpieczenie na czas prowadzenia robót drzew i krzewów w bezpośrednim sąsiedztwie ogrodzenia. 5) Przycięcie pielęgnacyjne gałęzi drzew i krzewów wchodzących w trasę budowanego ogrodzenia. 6) Rozwiązanie wszelkich kolizji z infrastrukturą podziemną i naziemną. 7) Wyrównanie terenu w sąsiedztwie ogrodzenia, zebranie nadmiaru ziemi, wykonanie nasypów w rejonach występowania dużych różnic wysokości poszczególnych odcinków trasy ogrodzenia, wraz z ich odpowiednim zagęszczeniem. 8) Wykonanie wykopów pod fundamenty. 9) Wykonanie ław fundamentowych żelbetowych. 10) Wykonanie montażu słupków stalowych w oparciu o moduły rozstawu słupków wynoszące w osiach ok. 2,50 m, z wypełnieniem z siatki stalowej ocynkowanej, oraz w oparciu o moduły rozstawu słupków wynoszące w osiach ok. 2,60 m z wypełnieniem z paneli systemowych 3D z prętów stalowych ocynkowanych. Zwieńczenie ogrodzenia, o wysokości 40 cm zostanie wykonane w postaci zasieku ze zwojów drutu ostrzowego typu KONCENTRINA. 11) Montaż bram przesuwnych sterowanych ręcznie. 12) Montaż bram skrzydłowych. 13) Montaż 1 furtki wejściowej otwieranej ręcznie o szerokości 1,20 m. 14) Odtworzenie terenów zielonych- równanie i sianie trawy. 15) Wyrównanie i uporządkowanie terenu wokół budowanego ogrodzenia. 16) Wykonanie Inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 17) Przeszkolenie dwóch wyznaczonych przez Zamawiającego użytkowników, z konserwacji wbudowanych urządzeń ( w tym z obsługi bramy). Przekazanie Zamawiającemu wytycznych technicznych dot. obsługi technicznej w formie papierowej. 18) Konserwację wbudowanych urządzeń, trzy razy do roku na wezwanie Zamawiającego przez cały okres trwania Gwarancji. 19) Uporządkowanie terenu budowy. UWAGA! Ogrodzenie należy wykonać według Planu przebiegu ogrodzenia (Załącznik Nr 1 do STWiOR). Ogrodzenie należy odsunąć o 1,5 m od górnej krawędzi skarpy rzeki. Nie należy przekraczać granic własności terenu. Na obszarach, gdzie topografia bądź warunki gruntowo - wodne uniemożliwią wykonanie ogrodzenia zgodnie z w/w Planem przebiegu ogrodzenia (tereny zalewowe, skarpy, duże zróżnicowanie wysokościowe, obecność wartościowych drzew), należy wykonać korektę jego przebiegu, po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. W rejonach bardzo dużych różnic wysokościowych terenu na trasie projektowanego ogrodzenia, w szczególności poprzez wąwozy lub zagłębienia terenu, należy wykonać nasypy ziemne o odpowiednim stopniu zagęszczenia według Planu przebiegu ogrodzenia (Załącznik Nr 1 do STWiOR). 2. Warunki techniczne wbudowania elementów budowlanych: 1) Ogrodzenie TYP 1: ? Od wschodniej strony u wylotu ulicy bez nazwy, oznaczonej na planie przebiegu ogrodzenia `'40KL'' (załącznik Nr 1 do Programu Funkcjonalno- Użytkowego) prowadzącej do ul. Gen. Thommee, zostanie zrealizowane ogrodzenie z paneli 3D przetłaczanych, z ławami fundamentowymi żelbetowymi. Rysunki przęseł zawarte są w Załączniku Nr 2 do STWiOR. Zagłębienie fundamentów w gruncie - 70 cm, beton monolityczny w podstawach - B15. ? Słupki stalowe, w module ok 2,60 m, ocynkowane ogniowo z profilu 60 x 40 mm, o wysokości 1.80 m. Utwierdzenie słupków w fundamencie - 50 cm. Łączna długość słupka 2,30 m. ? W narożnikach ogrodzenia przewidziano słupki podporowe diagonalne z profili stalowych, ocynkowanych ogniowo o przekroju 60 x 60 mm. ? Wypełnienie przęseł z paneli 3D , wzmocnionych 3x wzdłużnym przetłoczeniem, panele z drutu stalowego gr. 4mm oczka 50x200 mm, panele o wysokości 173 cm, stalowe ocynkowane ogniowo. ? Zwieńczenie ogrodzenia, o wysokości 40 cm, w postaci zasieku ze zwojów drutu ostrzowego typu KONCENTRINA na wysięgnikach ukośnych (kąt 45°) stalowych z profili 60 x 60 mm, ocynkowanych ogniowo. ? Lokalizacja ogrodzenia TYPU 1 : P-R. Odcinki (wg Załącznika Nr 1 - Planu przebiegu ogrodzenia), Schemat ogrodzenia wg Załącznika Nr 2. ? Łączna długość: 99,00 mb. ? Łączna wysokość ogrodzenia (od poziomu terenu łącznie z zasiekiem) : 2,20 m. ? Szerokość przęsła w osiach: 2,60 m. 2) Ogrodzenie TYP 2: ? Na terenach o zróżnicowanej wysokości oraz gruntach o niskiej nośności (nasypy, skarpy) zostanie zrealizowane ogrodzenie z siatki z ławami fundamentowymi żelbetowymi. Rysunki przęseł zawarte są w Załączniku Nr 2 do STWiOR. Zagłębienie fundamentów w gruncie - 70 cm, beton monolityczny pod słupkami - B15. ? Słupki stalowe, w module ok 2,50 m, ocynkowane ogniowo z profilu 60 x 60 mm, o wysokości 1.80 m. Utwierdzenie słupków w fundamencie - 50 cm. Łączna długość słupka 2,30 m. ? W narożnikach ogrodzenia przewidziano słupki podporowe diagonalne stalowe ocynkowane ogniowo, z profili 60 x 60 mm. ? Wypełnienie przęseł z siatki stalowej ocynkowanej o oczkach 50 x 50 mm i drucie gr. 3,5 mm, o wysokości 170 cm, na 4 drutach naciągowych. ? Zwieńczenie ogrodzenia, o wysokości 40 cm, w postaci zasieku ze zwojów drutu ostrzowego typu KONCENTRINA na ukośnych wysięgnikach (kąt 45°) stalowych z profili 60 x 60 mm, ocynkowanych ogniowo. ? Lokalizacja ogrodzenia TYPU 2: Odcinki (wg. załącznika Nr 1 do STWiOR - Planu przebiegu ogrodzenia): A-B, C-D, K-L, N-M , S-R. Schemat ogrodzenia wg. załącznika Nr 3 do STWiOR. ? Łączna długość : ok.400,00 mb. ? Łączna wysokość ogrodzenia (od poziomu terenu łącznie z zasiekiem) : 2,20 m. ? Szerokość przęsła : 2,50 m. 3) Ogrodzenie TYP 3: ? Na obszarach o małym zróżnicowaniu wysokościowym terenu i gruntach nośnych, jednorodnych zostanie zrealizowane ogrodzenie z siatki z ławami fundamentowymi żelbetowymi. Schemat przęsła według rysunku zawartym w załączniku Nr 4 do STWiOR. ? Słupki stalowe, w module ok 2,50 m, ocynkowane ogniowo, z profilu 60 x 60 mm, wysokości 1,80 m. Utwierdzenie słupków w fundamencie 50 cm. Łączna długość słupka 2,30 m. ? W narożnikach ogrodzenia przewidziano słupki podporowe diagonalne z profili 60 x 60 mm. ? Wypełnienie przęseł z siatki stalowej ocynkowanej o oczkach 50 x 50 mm i drucie gr. 3,5 mm, o wysokości 170 cm, na 4 drutach naciągowych. ? Zwieńczenie ogrodzenia, o wysokości 40 cm, w postaci zasieku ze zwojów drutu ostrzowego typu KONCENTRINA na ukośnych wysięgnikach (kąt 45°) stalowych z profili 60 x 60 mm, ocynkowanych ogniowo. ? Lokalizacja ogrodzenia TYPU 3: Odcinki (wg. załącznika Nr 1 do STWiOR - Planu przebiegu ogrodzenia): B-C, D-E, F-G, H-K , L-M, S-A. Schemat ogrodzenia wg. załącznika Nr 4 do STWiOR. ? Łączna długość : ok. 2407,50 mb. ? Łączna wysokość ogrodzenia (od poziomu terenu łącznie z zasiekiem) : 2,20 m. ? Szerokość przęsła: 2,50 m. 4) Brama wjazdowa przesuwna: ? Oznaczenie na Planie przebiegu ogrodzenia (załącznik Nr 1 do STWiOR) : P1-P2. ? Ilość : 1. ? Schemat bramy wg Załącznika Nr 6 do STWiOR. ? Szerokość : 6,00 m. ? Wysokość skrzydła : 1,73 m. ? Wysokość nad poziomem terenu : 1,80 m. ? Sterowanie: manualne z możliwością dołączenia siłownika w przyszłości (należy zapewnić zasilanie elektryczne do siłowników). ? Konstrukcja: samonośna z kształtowników stalowych. ? Rama: z profili 60 x 60 mm ocynkowanych ogniowo. ? Stężenia diagonalne : z profili 60 x 60 mm ocynkowanych ogniowo. ? Wypełnienie : panel 3D z drutów stalowych zgrzewanych, ocynkowany ogniowo, oczko 50 x 200 mm, gr. drutu 4 mm. ? Słupki najazdowe : 120 x 120 mm, wysokość 1,90 m nad poziomem terenu, stalowe ocynkowane ogniowo. Głębokość utwierdzenia w fundamencie 0,60 m. Łączna długość słupka 2,5 m. Słupki nakryte daszkiem ze spadkiem. ? Fundamenty żelbetowe monolityczne o wymiarach 50 x 50 cm i 220 x 65 cm, zagłębienie 120 cm, beton B20. 5) Brama wjazdowa przesuwna osadzona na istniejącym murze: ? Oznaczenie na Planie przebiegu ogrodzenia (Załącznik Nr 1 do STWiOR) : N-O. ? Ilość : 1. ? Schemat bramy wg. załącznika Nr 5 do STWiOR. ? Szerokość : 5,20 m w świetle muru, 5,75 m szerokość bramy między słupkami stalowymi. ? Wysokość skrzydła : 1,73 m. ? Wysokość nad poziomem terenu : 1,80 m. ? Sterowanie: manualne z możliwością dołączenia siłownika w przyszłości (należy zapewnić zasilanie elektryczne do siłowników). ? Konstrukcja : samonośna z kształtowników stalowych. ? Rama: z profili 60 x 60 mm ocynkowanych ogniowo. ? Stężenia diagonalne: z profili 60 x 60 mm ocynkowanych ogniowo. ? Wypełnienie: panel 3D z drutów stalowych zgrzewanych, ocynkowanych ogniowo, oczko 50 x 200 mm, gr. drutu 4 mm. ? Słupki najazdowe: 120 x 120 mm, wysokość 1,90 m nad poziomem terenu, stalowe ocynkowane ogniowo. Głębokość utwierdzenia w fundamencie 0,60 m. Łączna długość słupka 2,5 m. Słupki nakryte daszkiem ze spadkiem. ? Fundamenty żelbetowe monolityczne o wymiarach 50 x 50 cm i 220 x 50 cm, zagłębienie 120 cm, beton B20. ? Zwieńczenie istniejącego muru w postaci zasieku ze zwojów drutu ostrzowego typu KONCENTRINA na słupkach stalowych z profili 60 x 60 mm ocynkowanych ogniowo. Wysokość zasieku 60 cm. 6) Brama wjazdowa skrzydłowa: ? Oznaczenie na Planie przebiegu ogrodzenia (załącznik Nr 1 do STWiOR) : E1-E2, F7-F8. ? Ilość : 2. ? Schemat bramy wg. Załącznika Nr 7 do STWiOR. ? Szerokość : 6,00 m. ? Wysokość skrzydła : 1,73 m. ? Wysokość nad poziomem terenu : 1,80 m. ? Sterowanie: manualne z możliwością dołączenia siłownika w przyszłości (należy zapewnić zasilanie elektryczne do siłowników). ? Konstrukcja : samonośna z kształtowników stalowych. ? Rama: z profili 60 x 60 mm ocynkowanych ogniowo. ? Stężenia diagonalne: z profili 60 x 60 mm ocynkowanych ogniowo. ? Wypełnienie: panel 3D z drutów stalowych zgrzewanych, ocynkowany ogniowo, oczko 50 x 200 mm, gr. drutu 4 mm. ? Fundamenty żelbetowe monolityczne o wymiarach 80 x 80 cm , zagłębienie 120 cm, beton B20. ? Słupki najazdowe: 120 x 120 mm, wysokość 190 cm, stalowe, ocynkowane ogniowo. Głębokość utwierdzenia w fundamencie 0,60 m. Łączna długość słupka 250 cm. Słupki nakryte daszkiem ze spadkiem. ? Zwieńczenie bramy w postaci zasieku ze zwojów drutu ostrzowego typu KONCENTRINA na słupkach stalowych z profili 60 x 60 mm ocynkowanych ogniowo. Wysokość zasieku 40 cm. Łączna wysokość bramy z zasiekiem 2,20 m. 7) Brama wjazdowa przesuwna umieszczona jedna obok drugiej (w odbiciu lustrzanym): ? Oznaczenie na Planie przebiegu ogrodzenia (załącznik Nr 1 do STWiOR):B4-B5. ? Ilość : 2. ? Schemat bramy wg. załącznika Nr 9 do STWiOR. ? Szerokość : 2x5,00 m, łączna szerokość bram 10,00 m w świetle przejazdu. ? Wysokość skrzydła : 1,73 m. ? Wysokość nad poziomem terenu : 1,80 m. ? Sterowanie: manualne z możliwością dołączenia siłownika w przyszłości (należy zapewnić zasilanie elektryczne do siłowników). ? Konstrukcja: samonośna z kształtowników stalowych. ? Rama: z profili 60 x 60 mm ocynkowanych ogniowo. ? Stężenia diagonalne: z profili 60 x 60 mm ocynkowanych ogniowo. ? Wypełnienie: panel 3D z drutów stalowych zgrzewanych, ocynkowany ogniowo, oczko 50 x 200 mm, gr. drutu 4 mm. ? Słupki najazdowe: 120 x 120 mm, wysokość 1,90 m nad poziomem terenu, stalowe ocynkowane ogniowo. Głębokość utwierdzenia w fundamencie 0,60 m. Łączna długość słupka 2,5 m. Słupki nakryte daszkiem ze spadkiem. ? Fundamenty żelbetowe monolityczne o wymiarach 50 x 50 cm i 220 x 65 cm, zagłębienie 120 cm, beton B20. 8) Furtka: ? Oznaczenie na Planie przebiegu ogrodzenia (załącznik Nr 1 do STWiOR) : P-P1. ? Ilość: 1. ? Schemat furtki wg. załącznika Nr 8 do STWiOR. ? Szerokość: 1,20 m. ? Wysokość skrzydła: 1,73 m. ? Wysokość nad poziomem terenu : 1,80 m. ? Sterowanie: manualne z możliwością dołączenia siłownika w przyszłości (należy zapewnić zasilanie elektryczne do siłowników). ? Konstrukcja: samonośna z kształtowników stalowych. ? Rama: z profili 40 x 40 mm ocynkowanych ogniowo. ? Wypełnienie: panel 3D z drutów stalowych zgrzewanych, ocynkowany ogniowo, oczko 50 x 200 mm, gr. drutu 4 mm. ? Słupki najazdowe: 80 x 80 mm, wysokość 190 cm, stalowe, ocynkowane ogniowo. ? Fundamenty żelbetowe monolityczne o wymiarach 40 x 40 cm, zagłębienie 120 cm, beton B20. ? Zwieńczenie furtki w postaci zasieku ze zwojów drutu ostrzowego typu KONCENTRINA na słupkach stalowych z profili 60 x 60 mm ocynkowanych ogniowo. Wysokość zasieku 40 cm. Łączna wysokość furtki z zasiekiem 2,20 m. ? Wyposażenie dodatkowe - zamek , typ zamka do uzgodnienia z Zamawiającym. 3. Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi: 1) Bezpłatna gwarancja na wykonane roboty budowlane i wbudowane wyroby budowlane wynosi - minimum 24 miesiące. Uwaga! Okres udzielanej gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 2) Rękojmia -termin Rękojmi jest zrównany z okresem gwarancji zaoferowanym w formularzu ofertowym przez Wykonawcę. 4. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych określają następujące załączniki do SIWZ: Załącznik nr 8 - Przedmiar robót; Załącznik nr 9 - STWiOR wraz z załącznikami; Załącznik nr 10 - Warunki kompensacji wycinki drzew; Załącznik nr 11 - Mapa podglądowa. Dokładny zakres merytoryczny i ilościowy prac określa przedmiar robót. Należy szczególnie zwrócić uwagę na podział realizacji robót na etapy podstawowe, które po zsumowaniu określają realizację całej inwestycji tj. : ETAP I : wykonanie ogrodzenia zabezpieczającego obszary aktualnie nieogrodzone : Odcinki ( wg Załącznika Nr 1 - Planu przebiegu ogrodzenia) : A-D4, E-F6, S3-A Łączna długość ogrodzenia ETAPU I : 1507,50 mb W tym : TYP 1 : 0 mb TYP 2 : 202,50 mb TYP 3 : 1305,00 mb 2x brama przesuwna w lustrzanym odbiciu szer. 5 m 1x brama skrzydłowa szer. 6 m ETAP II : wykonanie ogrodzenia zabezpieczającego obszary aktualnie ogrodzone, po rozbiórce przez Zamawiającego ogrodzenia istniejącego : Odcinki ( wg Załącznika Nr 1 - Planu przebiegu ogrodzenia) : D4-E, F6-O, P-S3 Łączna długość ogrodzenia ETAPU II : 1399,00 mb W tym : TYP 1 : 99,00 mb TYP 2 : 197,50 mb TYP 3 : 1102,50 mb 1x brama skrzydłowa szer. 6 m 1x brama przesuwna szer. 5,75 m w murze 1x brama przesuwna szer. 6 m 1x furtka szer.1.2m Pozycje robót zawarte w przedmiarze zostały podzielone wg. typów poszczególnych robót. Rodzaj materiałów określony jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Oferent ma możliwość i obowiązek z zapoznania się z warunkami i zakresem robót na etapie sporządzania oferty.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45110000-1 |
45111291-4 |
45342000-6 |
77211400-6 |
45112710-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
85 |
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający ustanowił jako jedno z kryteriów oceny ofert- skrócenie terminu wykonania zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
W celu wykazania się spełnianiem warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga od wykonawców:
1. w zakresie sytuacji ekonomicznej wykonawcy:
a) posiadania (na dzień składania ofert) polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej ostatnio działalności zawodowej, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej równą lub wyższą 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych);
b) posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie niższej niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunki Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W celu wykazania się spełnianiem warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga od wykonawców:
1. w zakresie sytuacji ekonomicznej wykonawcy:
a) posiadania (na dzień składania ofert) polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej ostatnio działalności zawodowej, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej równą lub wyższą 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych);
b) posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie niższej niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunki Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków.
2. W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
a) wykazania się dysponowaniem:
odpowiednią zdolnością techniczną lub zawodową, polegającą na doświadczeniu zdobytym poprzez należyte wykonanie (a w przypadku robót okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech robót budowlanych o wartości min. 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł) każda.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie zamawiającego wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane potwierdzający spełnienie tego warunku wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie w szczególności zawierające informacje czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami są:
-referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane (a w przypadku robót okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych) a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy: w przypadku robót okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie robót (winny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone).
-wykaz robót: powinien zawierać przedmiot zamówienia (szczegółowy zakres), wartość zamówienia, daty wykonania, nazwę i adres podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane. Postawione jak wyżej warunki Zamawiający uznaje za minimalne.
Zamawiający przez pojęcie roboty budowlanej rozumie robotę o podanej wartości realizowaną na podstawie jednej umowy, nie dopuszcza się sumowania kilku robót z umów o niższych wartościach niż wskazane.
b) Wykazania się dysponowaniem:
przynajmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Posiadane przez w/w osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017r., poz. 1332 z późn. zm.) oraz aktualnym obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65z późn. zm.) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
Dowodami są:
oświadczenie: -Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku.
wykaz osób:- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi na wezwanie zamawiającego wykaz osób które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia i odpowiedzialne będą za kierowanie robotami budowalnymi wchodzącymi w zakres przedmiotu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) Wykazania się dysponowaniem potencjałem sprzętowym:
Przez potencjał sprzętowy należy rozumieć możliwość dysponowania wymaganymi przez Zamawiającego sprawnymi jednostkami sprzętu, niezbędnymi do wykonania robót w tym:
* Koparką-min. 2 szt.
* Samochodem dostawczym- min 2 szt.
* Nawiertnicą - min 2 szt.
Dowodami są:
oświadczenie: -Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku.
Wykaz sprzętu:- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi na wezwanie zamawiającego wykaz sprzętu który będzie wykorzystywany do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem, że wymagany sprzęt spełnia określone przez Zamawiającego wymagania.
Uwaga:
1) Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek z pkt. 2a) musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca - brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
3) Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku wykonawca udostępnia wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej w specjalności występujących przy realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1. Polisę ubezpieczeniową - zgodnie z pkt. 6.4 ust. 1, lit. a) SIWZ; 2. Informację z banku potwierdzającą wysokość posiadanych środków - zgodnie z pkt. 6.4 ust.1, lit.b) SIWZ;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
1. Wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z referencjami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - zgodnie z pkt. 6.4 ust.2, lit. a) SIWZ;
2. Wykaz osób - zgodnie z pkt. 6.4 ust.2, lit. b) SIWZ;
3. Wykaz sprzętu - zgodnie z pkt 6.4 ust.2, lit. c) SIWZ złożony zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 12 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie:10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM -na wykonanie roboty budowlanej pn.: "Budowa ogrodzenia na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa SGSP w Nowym Dworze Mazowieckim". Numer sprawy PN/16/18.
Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem (art. 89 ust. 1 pkt. 7b) Wykonawcy z postępowania.
Forma wadium.
1. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu, w polskiej walucie pln,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do: "zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
? odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
? nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
? zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
UWAGA!
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub Lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty brutto (C) | 60,00 |
Okres gwarancji ( G) | 15,00 |
Termin wykonania (T) | 15,00 |
Samodzielność ( S) | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian w przedmiarze robót i STWOiRB w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót; 2) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 3) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację Przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; 4) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 5) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 6) wystąpienia Siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z postanowieniami Umowy - po uprzednim zawarciu aneksu do Umowy. 2. Strony mają prawo do zmiany umówionego zakresu robót bez konieczności sporządzenia aneksu do Umowy, na podstawie Protokołu konieczności, w przypadku: 1) koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia; 2) techniczno-ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych; 3) zamiany materiałów lub urządzeń objętych Umową pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego - będą to przykładowo okoliczności: powodujące poprawienie parametrów technicznych; wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, braku dostępności na rynku lub zmiany obowiązujących przepisów; 4) konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych. 3. Strony mają prawo do zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, dalszych podwykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby, Podwykonawcy, dalsi podwykonawcy i inne podmioty spełniają wszystkie wymogi wynikające z postępowania przetargowego i oferty Wykonawcy. 4. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do zmiany Umowy na podstawie niniejszego paragrafu lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w Umowie, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany na zasadach określonych w niniejszym paragrafie, a także wraz z odpowiednimi dokumentami i informacjami. 5. Wniosek, o którym mowa w ust. 4 powinien zostać przekazany niezwłocznie od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 6. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 4, Zamawiający jest uprawniony do kontroli dokumentacji i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany. 7. Niezwłocznie od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4 wraz z dokumentami i informacjami uzasadniającymi żądanie zmiany Umowy, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania odpowiednio aneksu do Umowy lub Protokołu konieczności albo odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w razie zmiany: 1) ustawowej stawki podatku VAT dotyczącej Przedmiotu Umowy; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca niezwłocznie może wystąpić z uzasadnionym wnioskiem do Zamawiającego o wprowadzenie stosownych zmian w Umowie. Do wniosku Wykonawca dołącza oświadczenie o wysokości dodatkowych kosztów, jakie będzie musiał ponieść wskutek wprowadzenia zmian przepisów prawa. Ciężar udowodnienia wpływu zmian, o których mowa w pkt 1-3, na koszty wykonania Przedmiotu Umowy, obciąża Wykonawcę. W takim przypadku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy szczegółowej kalkulacji porównawczej cen i kosztów ponoszonych przed zmianami oraz po zmianach, ze wskazaniem sposobu (metody) liczenia. 9.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 8 pkt 1, ustalona w Umowie wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie, a wartość brutto Wynagrodzenia Wykonawcy zostanie wyliczona z uwzględnieniem zmienionej stawki podatku od towarów i usług. 10.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 8 pkt 2, Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu kosztu Wykonawcy, wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących Przedmiot Umowy do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 11.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 8 pkt 3, Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu kosztu Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto Wynagrodzenia Wykonawcy, w tym wynagrodzenia netto osób bezpośrednio wykonujących Przedmiot Umowy na rzecz Zamawiającego. 12.Wynagrodzenie Wykonawcy w zmienionej wysokości naliczane będzie począwszy od pierwszego dnia kolejnego miesiąca następującego po miesiącu, w którym Wykonawca złożył kompletny wniosek wraz z oświadczeniem, w którym wykaże, że zmiany przepisów, o których mowa w ust. 8 mają wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez niego. 13.W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy; 2) danych teleadresowych; 3) danych rejestrowych; 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze Stron Umowy. 14.Przewiduje się także zmiany Umowy ( w tym istotne), polegające na zmianie: 1) terminu przewidzianego na ukończenie robót; 2) sposobu spełniania świadczenia w tym: a) wprowadzenia zmian technologicznych, b) wprowadzenia zmian osobowych, c) wprowadzenia zmian spowodowanych szczegółowo opisanymi przez Zamawiającego okolicznościami, a także koniecznych w związku z RODO; 3) wysokości należności Stron w przysługujących w wyniku zawarcia ugody, poprzedzonej oceną zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077) - szczegółowo określone w załączniku nr 2 do Wzoru Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-23, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.