eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinDostawę kruszyw naturalnych z podziałem na części w ramach zadań pn. Część I "Budowa dojazdu pożarowego nr 41 w Nadleśnictwie Lubsko" Część II "Remont drogi pożarowej nr 14 w leśnictwie Nietków na terenie Nadleśnictwa Zielona Góra"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-29



Ogłoszenie nr 603650-N-2020 z dnia 2020-10-29 r.

Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin: Dostawę kruszyw naturalnych z podziałem na części w ramach zadań pn. Część I "Budowa dojazdu pożarowego nr 41 w Nadleśnictwie Lubsko" Część II "Remont drogi pożarowej nr 14 w leśnictwie Nietków na terenie Nadleśnictwa Zielona Góra"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Poznańska  10 , 66-200  Świebodzin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 823 434, e-mail OTL.Swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl, faks 683 823 435.
Adres strony internetowej (URL): www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/otl_swiebodzin
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/otl_swiebodzin

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Administarcja Lasów

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/otl_swiebodzin


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/otl_swiebodzin


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę kruszyw naturalnych z podziałem na części w ramach zadań pn. Część I "Budowa dojazdu pożarowego nr 41 w Nadleśnictwie Lubsko" Część II "Remont drogi pożarowej nr 14 w leśnictwie Nietków na terenie Nadleśnictwa Zielona Góra"
Numer referencyjny: ZTA.270.1.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw na budowę dojazdu pożarowego nr 41 w Nadleśnictwie Lubsko. Wspólny Słownik Zamówień: 14.21.22.00 - Kruszywo - Kruszywo, 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego, Przewidywana ilość - 18 480 Mg z podziałem na asortyment: L.p. Frakcja Ilość Norma 1 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 0/63mm 10 000 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne 2 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 31,5/63mm 10 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne 3 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm 470 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne 4 Piasek do celów drogowych o wskaźniku różnoziarnistości uziarnienia : kategoria nie niższa niż: U5 8 000 Mg (wg PN-S-20205) lub równoważne a) Wymagane właściwości kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym frakcji 0-63 mm i 0-31,5 mm: 1. Uziarnienie - kategoria nie niższa niż: GA85. 2. Granica tolerancji uziarnienia - kategoria nie niższa niż: GTA20. 3. Procentowa zawartość ziaren o powierzchni przekruszonej i łamanej - kategoria nie niższa niż: C90/3. 4. Zawartość pyłów - kategoria: f9, f12,f15. 5. Wskaźnik płaskości - kategoria nie wyższa niż: FI50. 6. Wskaźnik kształtu - kategoria nie wyższa niż: SI55. 7. Mrozoodporność - kategoria nie wyższa niż: F2. 8. Nasiąkliwość: kategoria nie wyższa niż: WA242. 9. Zawartość zanieczyszczeń obcych: brak. 10. Wskaźnik piaskowy - kategoria : SE4 minimum 35. b) Wymagane właściwości kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym frakcji 31,5-63 mm: 1. Uziarnienie - kategoria nie niższa niż: GA85. 2. Procentowa zawartość ziaren o powierzchni przekruszonej i łamanej - kategoria nie niższa niż: C90/3. 3. Mrozoodporność - kategoria nie wyższa niż: F1. 4. Nasiąkliwość: kategoria nie wyższa niż: WA241. 5. Zawartość pyłów: kategoria nie wyższa niż: f3. c) Wymagane właściwości piasku do celów drogowych o wskaźniku różnoziarnistości uziarnienia: kategoria nie niższa niż: U5: 1. Różnoziarnistości uziarnienia: kategoria nie niższa niż: U5. 2. Wskaźnik wodoprzepuszczalności: kategoria k10>=6*10-5. 3. Wskaźnik piaskowy - kategoria SE4 minimum 35. 1) Poprzez sformułowanie "wg normy PN-EN - 13242 lub równoważne" Zamawiający wymaga, aby kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm i 0-31,5mm odpowiadały wymaganiom wymienionym w normie w zakresie pkt. 3.1 dla części 1 zamówienia lit. a) pkt. (1-10). 2) Poprzez sformułowanie "wg normy PN-EN - 13242 lub równoważne" Zamawiający wymaga, aby kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym 31,5/63 mm odpowiadały wymaganiom wymienionym w normie w zakresie pkt. 3.1 dla części 1 zamówienia lit. b) pkt. (1-5). 3) Zamawiający wymaga, aby piasek do celów drogowych o wskaźniku różnoziarnistości uziarnienia: kategoria nie niższa niż: U5 odpowiadał wymaganiom wymienionym w normie w zakresie pkt. 3.1 dla części 1 zamówienia lit. c) pkt. (1-3). 4) Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy harmonogram dostaw określający terminy dostaw konkretnego asortymentu. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego ładunku dokument WZ oryginał lub kopię z adnotacją "za zgodność z oryginałem". Brak w/w dokumentu skutkować będzie brakiem przyjęcia przez Zamawiającego danej partii materiału. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdej faktury zestawienie dostaw (wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) w formie pliku excel na wskazany adres e-mail Zamawiającego. 4. W przypadku powzięcia wątpliwości przez Zamawiającego, co do parametrów dostarczonej mieszanki kruszyw z wymaganiami określonymi w SIWZ, Zamawiający wykona komisyjne pobranie próbki, a następnie zleci jej badanie niezależnemu laboratorium. Wynik badania stwierdzający niezgodność parametrów fizykochemicznych z tymi, które zostały określone w niniejszej specyfikacji spowoduje, że kosztami badań zostanie obciążony Wykonawca, a materiał zostanie usunięty na koszt Wykonawcy z placu budowy oraz zostanie zastąpiony przez Wykonawcę innym - zgodnym z wymaganiami Zamawiającego. 5. Istniejąca droga leśna i plac składowy znajduje się na terenie Nadleśnictwa Lubsko. 6. Z uwagi na ograniczenia DMC Zamawiający zaleca dokładne rozpoznanie dróg dojazdowych. 7. Uzyskanie od zarządców dróg stosownych zezwoleń na przejazdy leży po stronie Wykonawcy. 8. Rozładunek będzie wykonywany bezpośrednio na budowaną drogę pożarową w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca przeznaczonego na place składowe, dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę postępu robót. 9. Koszt związany z ewentualnym przeładunkiem kruszywa na mniejsze pojazdy należy wliczyć w jego cenę jednostkową. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% wielkości dostaw kruszyw będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg przedmiaru cenowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu dostaw wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach. 11. Dostawy kruszyw muszą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego czyli w godzinach 7-15. 12. Minimalny termin płatności 7 dni, maksymalny 30 dni. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Oferta równoważna musi być zgodna z minimalnymi wymaganiami odnośnie kruszyw, określonymi w sekcji 3 SIWZ dla części I zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Część II Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw na remont drogi pożarowej nr 14 w leśnictwie Nietków na terenie Nadleśnictwa Zielona Góra. Wspólny Słownik Zamówień: 14212200-2 - Kruszywo, 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego, Przewidywana ilość - 790 Mg z podziałem na asortyment: L.p. Frakcja Ilość Norma 1 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm 760 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne 2 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 0,075/(4)5 mm 30 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne a) Wymagane właściwości kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym frakcji 0-31,5 mm : 1. Uziarnienie - kategoria nie niższa niż: GA85. 2. Granica tolerancji uziarnienia - kategoria nie niższa niż: GTA20. 3. Procentowa zawartość ziaren o powierzchni przekruszonej i łamanej - kategoria nie niższa niż: C90/3. 4. Zawartość pyłów - kategoria: f9, f12,f15. 5. Wskaźnik płaskości - kategoria nie wyższa niż: FI50. 6. Wskaźnik kształtu - kategoria nie wyższa niż: SI55. 7. Mrozoodporność - kategoria nie wyższa niż: F2. 8. Nasiąkliwość: kategoria nie wyższa niż: WA242. 9. Zawartość zanieczyszczeń obcych: brak. 10. Wskaźnik piaskowy - kategoria : SE4 minimum 35. b) Wymagane właściwości miału kamiennego frakcji 0,075/(4)5mm. 1. Uziarnienie - kategoria nie niższa niż: GF85. 2. Granica tolerancji uziarnienia - kategoria nie niższa niż: GTA20. 3. Nasiąkliwość : kategoria nie wyższa niż: WA242. 4. Wskaźnik piaskowy - kategoria: SE4 minimum 35. 1) Poprzez sformułowanie "wg normy PN-EN - 13242 lub równoważne" Zamawiający wymaga, aby kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm odpowiadały wymaganiom wymienionym w normie w zakresie pkt. 3.1 dla części 2 zamówienia lit. a) pkt. (1-10). 2) Poprzez sformułowanie "wg normy PN-EN - 13242 lub równoważne" Zamawiający wymaga, aby miał kamienny 0,075/(4)5 mm odpowiadał wymaganiom wymienionym w normie w zakresie pkt. 3.1 dla części 2 zamówienia lit. b) pkt. (1-4). 3) Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy harmonogram dostaw określający terminy dostaw konkretnego asortymentu. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego ładunku dokument WZ oryginał lub kopię z adnotacją "za zgodność z oryginałem". Brak w/w dokumentu skutkować będzie brakiem przyjęcia przez Zamawiającego danej partii materiału. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdej faktury zestawienie dostaw (wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) w formie pliku excel na wskazany adres e-mail Zamawiającego. 4. W przypadku powzięcia wątpliwości przez Zamawiającego, co do parametrów dostarczonej mieszanki kruszyw z wymaganiami określonymi w SIWZ, Zamawiający wykona komisyjne pobranie próbki, a następnie zleci jej badanie niezależnemu laboratorium. Wynik badania stwierdzający niezgodność parametrów fizykochemicznych z tymi, które zostały określone w niniejszej specyfikacji spowoduje, że kosztami badań zostanie obciążony Wykonawca, a materiał zostanie usunięty na koszt Wykonawcy z placu budowy oraz zostanie zastąpiony przez Wykonawcę innym - zgodnym z wymaganiami Zamawiającego. 5. Istniejąca droga leśna i plac składowy znajduje się na terenie Nadleśnictwa Zielona Góra. 6. Z uwagi na ograniczenia DMC Zamawiający zaleca dokładne rozpoznanie dróg dojazdowych. 7. Uzyskanie od zarządców dróg stosownych zezwoleń na przejazdy leży po stronie Wykonawcy. 8. Rozładunek będzie wykonywany bezpośrednio na budowaną drogę pożarową w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca przeznaczonego na place składowe, dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę postępu robót. 9. Koszt związany z ewentualnym przeładunkiem kruszywa na mniejsze pojazdy należy wliczyć w jego cenę jednostkową. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% wielkości dostaw kruszyw będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg przedmiaru cenowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu dostaw wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach. 11. Dostawy kruszyw muszą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego czyli w godzinach 7-15. 12. Minimalny termin płatności 7 dni, maksymalny 30 dni. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Oferta równoważna musi być zgodna z minimalnymi wymaganiami odnośnie kruszyw, określonymi w sekcji 3 SIWZ dla części II zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.5) Główny kod CPV: 14212200-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: Część I: 500 000,00 zł Część II: 35 000,00 zł. W przypadku złożenia ofert na więcej niż 1 część zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie na kwotę o łącznej wartości nie mniejszą niż te wskazane powyżej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, uczestniczył w co najmniej 2 dostawach materiałów sypkich jak kruszywa, piach itp., na kwotę o łącznej wartości nie mniejszej niż: Część I: 600 000,00 zł brutto Część II: 40 000,00 zł. brutto Pod pojęciem całkowitego obrotu w dostawach należy rozumieć sumę wartości dostaw w podanym wyżej okresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Zaświadczenie, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr I: 16 000.00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr II: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06.11.2020 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski nr rachunku: 45 1020 5402 0000 0802 0115 2867 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299). 4. UWAGA! W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż w pieniądzu Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji (poręczenia). 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Budowa dojazdu pożarowego nr 41 w Nadleśnictwie Lubsko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw na budowę dojazdu pożarowego nr 41 w Nadleśnictwie Lubsko. Wspólny Słownik Zamówień: 14212200-2 - Kruszywo, 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego, Przewidywana ilość - 18 480 Mg z podziałem na asortyment: L.p. Frakcja Ilość Norma 1 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 0/63mm 10 000 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne 2 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 31,5/63mm 10 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne 3 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm 470 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne 4 Piasek do celów drogowych o wskaźniku różnoziarnistości uziarnienia : kategoria nie niższa niż: U5 8 000 Mg (wg PN-S-20205) lub równoważne a) Wymagane właściwości kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym frakcji 0-63 mm i 0-31,5 mm: 1. Uziarnienie - kategoria nie niższa niż: GA85. 2. Granica tolerancji uziarnienia - kategoria nie niższa niż: GTA20. 3. Procentowa zawartość ziaren o powierzchni przekruszonej i łamanej - kategoria nie niższa niż: C90/3. 4. Zawartość pyłów - kategoria: f9, f12,f15. 5. Wskaźnik płaskości - kategoria nie wyższa niż: FI50. 6. Wskaźnik kształtu - kategoria nie wyższa niż: SI55. 7. Mrozoodporność - kategoria nie wyższa niż: F2. 8. Nasiąkliwość: kategoria nie wyższa niż: WA242. 9. Zawartość zanieczyszczeń obcych: brak. 10. Wskaźnik piaskowy - kategoria : SE4 minimum 35. b) Wymagane właściwości kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym frakcji 31,5-63 mm: 1. Uziarnienie - kategoria nie niższa niż: GA85. 2. Procentowa zawartość ziaren o powierzchni przekruszonej i łamanej - kategoria nie niższa niż: C90/3. 3. Mrozoodporność - kategoria nie wyższa niż: F1. 4. Nasiąkliwość: kategoria nie wyższa niż: WA241. 5. Zawartość pyłów: kategoria nie wyższa niż: f3. c) Wymagane właściwości piasku do celów drogowych o wskaźniku różnoziarnistości uziarnienia: kategoria nie niższa niż: U5: 1. Różnoziarnistości uziarnienia: kategoria nie niższa niż: U5. 2. Wskaźnik wodoprzepuszczalności: kategoria k10>=6*10-5. 3. Wskaźnik piaskowy - kategoria SE4 minimum 35. 1) Poprzez sformułowanie "wg normy PN-EN - 13242 lub równoważne" Zamawiający wymaga, aby kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm i 0-31,5mm odpowiadały wymaganiom wymienionym w normie w zakresie pkt. 3.1 dla części 1 zamówienia lit. a) pkt. (1-10). 2) Poprzez sformułowanie "wg normy PN-EN - 13242 lub równoważne" Zamawiający wymaga, aby kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym 31,5/63 mm odpowiadały wymaganiom wymienionym w normie w zakresie pkt. 3.1 dla części 1 zamówienia lit. b) pkt. (1-5). 3) Zamawiający wymaga, aby piasek do celów drogowych o wskaźniku różnoziarnistości uziarnienia: kategoria nie niższa niż: U5 odpowiadał wymaganiom wymienionym w normie w zakresie pkt. 3.1 dla części 1 zamówienia lit. c) pkt. (1-3). 4) Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy harmonogram dostaw określający terminy dostaw konkretnego asortymentu. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego ładunku dokument WZ oryginał lub kopię z adnotacją "za zgodność z oryginałem". Brak w/w dokumentu skutkować będzie brakiem przyjęcia przez Zamawiającego danej partii materiału. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdej faktury zestawienie dostaw (wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) w formie pliku excel na wskazany adres e-mail Zamawiającego. 4. W przypadku powzięcia wątpliwości przez Zamawiającego, co do parametrów dostarczonej mieszanki kruszyw z wymaganiami określonymi w SIWZ, Zamawiający wykona komisyjne pobranie próbki, a następnie zleci jej badanie niezależnemu laboratorium. Wynik badania stwierdzający niezgodność parametrów fizykochemicznych z tymi, które zostały określone w niniejszej specyfikacji spowoduje, że kosztami badań zostanie obciążony Wykonawca, a materiał zostanie usunięty na koszt Wykonawcy z placu budowy oraz zostanie zastąpiony przez Wykonawcę innym - zgodnym z wymaganiami Zamawiającego. 5. Istniejąca droga leśna i plac składowy znajduje się na terenie Nadleśnictwa Lubsko. 6. Z uwagi na ograniczenia DMC Zamawiający zaleca dokładne rozpoznanie dróg dojazdowych. 7. Uzyskanie od zarządców dróg stosownych zezwoleń na przejazdy leży po stronie Wykonawcy. 8. Rozładunek będzie wykonywany bezpośrednio na budowaną drogę pożarową w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca przeznaczonego na place składowe, dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę postępu robót. 9. Koszt związany z ewentualnym przeładunkiem kruszywa na mniejsze pojazdy należy wliczyć w jego cenę jednostkową. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% wielkości dostaw kruszyw będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg przedmiaru cenowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu dostaw wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach. 11. Dostawy kruszyw muszą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego czyli w godzinach 7-15. 12. Minimalny termin płatności 7 dni, maksymalny 30 dni. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Oferta równoważna musi być zgodna z minimalnymi wymaganiami odnośnie kruszyw, określonymi w sekcji 3 SIWZ dla części I zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14212000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Remont drogi pożarowej nr 14 w leśnictwie Nietków na terenie Nadleśnictwa Zielona Góra
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw na remont drogi pożarowej nr 14 w leśnictwie Nietków na terenie Nadleśnictwa Zielona Góra. Wspólny Słownik Zamówień: 14212200-2 - Kruszywo, 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego, Przewidywana ilość - 790 Mg z podziałem na asortyment: L.p. Frakcja Ilość Norma 1 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm 760 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne 2 Kruszywo naturalne łamane o uziarnieniu ciągłym 0,075/(4)5 mm 30 Mg (wg PN-EN-13242) lub równoważne a) Wymagane właściwości kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym frakcji 0-31,5 mm : 1. Uziarnienie - kategoria nie niższa niż: GA85. 2. Granica tolerancji uziarnienia - kategoria nie niższa niż: GTA20. 3. Procentowa zawartość ziaren o powierzchni przekruszonej i łamanej - kategoria nie niższa niż: C90/3. 4. Zawartość pyłów - kategoria: f9, f12,f15. 5. Wskaźnik płaskości - kategoria nie wyższa niż: FI50. 6. Wskaźnik kształtu - kategoria nie wyższa niż: SI55. 7. Mrozoodporność - kategoria nie wyższa niż: F2. 8. Nasiąkliwość: kategoria nie wyższa niż: WA242. 9. Zawartość zanieczyszczeń obcych: brak. 10. Wskaźnik piaskowy - kategoria : SE4 minimum 35. b) Wymagane właściwości miału kamiennego frakcji 0,075/(4)5mm. 1. Uziarnienie - kategoria nie niższa niż: GF85. 2. Granica tolerancji uziarnienia - kategoria nie niższa niż: GTA20. 3. Nasiąkliwość : kategoria nie wyższa niż: WA242. 4. Wskaźnik piaskowy - kategoria: SE4 minimum 35. 1) Poprzez sformułowanie "wg normy PN-EN - 13242 lub równoważne" Zamawiający wymaga, aby kruszywa do mieszanek o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm odpowiadały wymaganiom wymienionym w normie w zakresie pkt. 3.1 dla części 2 zamówienia lit. a) pkt. (1-10). 2) Poprzez sformułowanie "wg normy PN-EN - 13242 lub równoważne" Zamawiający wymaga, aby miał kamienny 0,075/(4)5 mm odpowiadał wymaganiom wymienionym w normie w zakresie pkt. 3.1 dla części 2 zamówienia lit. b) pkt. (1-4). 3) Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy harmonogram dostaw określający terminy dostaw konkretnego asortymentu. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego ładunku dokument WZ oryginał lub kopię z adnotacją "za zgodność z oryginałem". Brak w/w dokumentu skutkować będzie brakiem przyjęcia przez Zamawiającego danej partii materiału. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdej faktury zestawienie dostaw (wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) w formie pliku excel na wskazany adres e-mail Zamawiającego. 4. W przypadku powzięcia wątpliwości przez Zamawiającego, co do parametrów dostarczonej mieszanki kruszyw z wymaganiami określonymi w SIWZ, Zamawiający wykona komisyjne pobranie próbki, a następnie zleci jej badanie niezależnemu laboratorium. Wynik badania stwierdzający niezgodność parametrów fizykochemicznych z tymi, które zostały określone w niniejszej specyfikacji spowoduje, że kosztami badań zostanie obciążony Wykonawca, a materiał zostanie usunięty na koszt Wykonawcy z placu budowy oraz zostanie zastąpiony przez Wykonawcę innym - zgodnym z wymaganiami Zamawiającego. 5. Istniejąca droga leśna i plac składowy znajduje się na terenie Nadleśnictwa Zielona Góra. 6. Z uwagi na ograniczenia DMC Zamawiający zaleca dokładne rozpoznanie dróg dojazdowych. 7. Uzyskanie od zarządców dróg stosownych zezwoleń na przejazdy leży po stronie Wykonawcy. 8. Rozładunek będzie wykonywany bezpośrednio na budowaną drogę pożarową w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca przeznaczonego na place składowe, dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę postępu robót. 9. Koszt związany z ewentualnym przeładunkiem kruszywa na mniejsze pojazdy należy wliczyć w jego cenę jednostkową. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% wielkości dostaw kruszyw będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg przedmiaru cenowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu dostaw wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach. 11. Dostawy kruszyw muszą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego czyli w godzinach 7-15. 12. Minimalny termin płatności 7 dni, maksymalny 30 dni. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Oferta równoważna musi być zgodna z minimalnymi wymaganiami odnośnie kruszyw, określonymi w sekcji 3 SIWZ dla części II zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14212200-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.