Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-31
Warszawa: Prowadzenie obsługi serwisowej użytkowanych w Narodowym Banku Polskim urządzeń kopiująco-drukujących, z uwzględnieniem dostaw i wymiany materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i podzespołów
Numer ogłoszenia: 60380 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski - Departament Zamówień Publicznych , ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 653 28 20, faks 22 653 25 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie obsługi serwisowej użytkowanych w Narodowym Banku Polskim urządzeń kopiująco-drukujących, z uwzględnieniem dostaw i wymiany materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i podzespołów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: prowadzenie obsługi serwisowej użytkowanych przez Zamawiającego urządzeń kopiująco-drukujących, z uwzględnieniem dostaw i wymiany materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i podzespołów. Miejsce realizacji zamówienia - obiekty Narodowego Banku Polskiego w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 11/21, ul. Świętokrzyskiej 18, ul. Siedmiogrodzkiej 5A i ul. Jasnej 8 oraz w Zalesiu Górnym przy ul. Białej Brzozy 7 (powiat piaseczyński, województwo mazowieckie) i Starejwsi ul. Węgrowska 26 (powiat węgrowski, województwo mazowieckie).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2, 30.12.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi doświadczenie wyrażające się co najmniej dwuletnim stażem pracy w zakresie wykonywania obsługi serwisowej (konserwacji i napraw) urządzeń kopiująco-drukujących objętych ofertą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Departament Zamówień Publicznych
00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski - Kancelaria NBP 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zmawiający wymaga wykonania zamówienia w terminie: 1. dla I części zamówienia - do 30 kwietnia 2012 roku, licząc od daty udzielenia zamówienia, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 maja 2011r; 2. dla II części zamówienia - do 30 kwietnia 2013 roku, licząc od daty udzielenia zamówienia, jednak nie wcześniej niż od dnia : a. 1 maja 2011 r. - dla urządzeń wymienionych w załącznik nr 2A do Siwz, b. 1 września 2011r.- dla urządzeń wymienionych załącznik nr 2B do Siwz, c. 1 listopada 2011 r. - dla urządzeń wymienionych załącznik nr 2C do Siwz ,.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie obsługi serwisowej urządzeń kopiująco-drukujących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie obsługi serwisowej różnych urządzeń kopiująco-drukujących następujących firm: Canon, Minolta, Gestetner, Rex Rotary, Toshiba Xerox. Maksymalne wynagrodzenie netto wykonawcy, w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć kwoty 3.252 PLN. Zmawiający wymaga wykonania zamówienia w terminie do 30 kwietnia 2012 roku, licząc od daty udzielenia zamówienia, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 maja 2011r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2, 30.12.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie obsługi serwisowej urządzeń kopiująco-drukujących firmy CANON.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie obsługi serwisowej urządzeń kopiująco-drukujących firmy CANON . Maksymalne wynagrodzenie netto wykonawcy, w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć kwoty 61.789 PLN . Zmawiający wymaga wykonania zamówienia w terminie do 30 kwietnia 2013 roku, licząc od daty udzielenia zamówienia, jednak nie wcześniej niż od dnia a. 1 maja 2011 r. - dla urządzeń wymienionych w załącznik nr 2A do Siwz, b. 1 września 2011r.- dla urządzeń wymienionych załącznik nr 2B do Siwz, c. 1 listopada 2011 r. - dla urządzeń wymienionych załącznik nr 2C do Siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2, 30.12.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla INiG-PIB
- Dostawy tuszy, tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Serwis i materiały eksploatacyjne do maszyn poligraficznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.