eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfów ŚląskiREMONT DROGI GMINNEJ W WIEŻY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Gryfów Śląski: REMONT DROGI GMINNEJ W WIEŻY
Numer ogłoszenia: 60463 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski , Rynek 1, 59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7813185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI GMINNEJ W WIEŻY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wykonaniu odwodnienia, korytowaniu, wykonaniu warstw konstrukcyjnych drogi i ułożeniu nowej nawierzchni bitumicznej. Parametry projektowanej drogi - długość drogi - 869 m w tym: - odcinek AB - 406 m - odcinek CD - 404 m - odcinek EF - 59 m - szerokość jezdni ( zmienna) - 2,5 -:-3,0 m - powierzchnia jezdni - 2 561,25 m2 - spadki podłużne - do 8,3 % - spadki poprzeczne - 2 % - szerokość poboczy - średnio 0,5 m - spadek poprzeczny poboczy - 5 -:- 6 % - pochylenie skarp - 1:1 - nawierzchnia - bitumiczna - ruch - KR3 Szczegółowy opis w specyfikacji technicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium zostało ustalone w wysokości : 2 tyś. zł.(dwa tysiące złotych) Wadium może być wnoszone : 1. w pieniądzu, 2. gwarancjach bankowych 3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 4. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Wykonawca wniesie wadium w terminie do dnia 30.04.2009 roku do godziny 09.30. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443 w terminie umożliwiającym wpływ na konto zamawiającego. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 - Prawa zamówień Publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca: - wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował min. dwa zamówienia polegające na budowie lub przebudowie dróg, w tym min. jedno zamówienie o wartości min. 300 tyś. zł. brutto, oraz przedstawi dokumenty poświadczające, że usługi te zostały wykonane należycie ( zał. nr 5 ). - wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem (zał. nr 4 ) : - samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 t. - koparka samojezdna o poj. łyżki min. 0,25m3 - walec wibracyjny samojezdny - rozkładarka mas bitumicznych - wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zał. nr 3): - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi z zakresu drogownictwa. - operator koparki - operator rozkładarki mas bitumicznych - min. trzech wykwalifikowanych pracowników budowlanych Do wykazu należy dołączyć dokumenty poświadczające uprawnienia zawodowe a w przypadku kierownika budowy również zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda by: - Wykonawca wykazał, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - Wykonawca wykazał posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 250 tyś. zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie z załącznikiem nr 5 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (zał. nr 4 ) 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w załączniku nr 4 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (zał. nr 3) 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument poświadczający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 250 tyś. zł. 10. Wypełniony formularz ofertowy - (zał. nr 1) 11. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24 ust. 1,2 ustawy PZP -( zał. nr 2) 12. Kosztorys ofertowy. Jeżeli Wykonawca przewiduje podwykonawców, należy wypełnić i załączyć do oferty przetargowej załącznik nr 6 wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje podwykonawców, należy wpisać w w.w załączniku nie dotyczy i również załączyć go do oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopii. Jeżeli dokumenty podpisuje osoba nie wymieniona w dokumentach z pkt.1, należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby. W przypadku kserokopii, pełnomocnictwo musi być podpisane za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. Zamawiający, przed podpisaniem umowy może zażądać do wglądu oryginał lub notarialnie potwierdzona kopię pełnomocnictwa. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w punkcie VIII składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski, Rynek 1-Ratusz, 59-620 Gryfów Śląski, pok nr 12..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski, Rynek 1-Ratusz, 59-620 Gryfów Śląski, pok. nr 4 sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.