Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-29
Poznań: Dostosowanie budynku symulatora lotów do eksploatacji niejawnych systemów o klauzuli TAJNE w JW 1156 Poznań-Krzesiny - wykonanie robót budowlano - montażowych
Numer ogłoszenia: 60610 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu , ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, faks 061 8572727, 8572489.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku symulatora lotów do eksploatacji niejawnych systemów o klauzuli TAJNE w JW 1156 Poznań-Krzesiny - wykonanie robót budowlano - montażowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie budynku symulatora lotów do eksploatacji niejawnych systemów o klauzuli TAJNE w JW 1156 Poznań-Krzesiny - wykonanie robót budowlano - montażowych szacunkowa wartość zamówienia :678.000,00 zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W dalszym etapie Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości :13.000,00 zł (trzynaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy wykażą, że spełniają wymogi ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r (Dz.U. z 2010r Nr 182, poz.1228) w zakresie ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE, w tym: - firma Wykonawcy musi posiadać świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego drugiego stopnia do klauzuli TAJNE, - pracownicy odpowiedzialni za realizację zadania muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE wraz z zaświadczeniem o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych. Wykonawca przewidziany do montażu instalacji alarmowej musi posiadać koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia upoważniającą do realizacji ochrony w formie zabezpieczenia technicznego (zgodnie z art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. 05.145.1221).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy winni udokumentować iż wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu systemów kontroli dostępu, włamania i napadu, telewizji dozorowej (przemysłowej
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób, a mianowicie: kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i urządzeń elektroenergetycznych, kierownika robót telekomunikacyjnych z uprawnieniami w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą ; geodety z kwalifikacjami w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych i realizacyjnych, osoba do montażu systemu alarmowego posiadająca licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia oraz zaświadczenie ukończenia kursu instalowania i konserwacji systemów włamania i napadu SA-4 Ponadto, Wykonawca lub pracownicy Wykonawcy przewidziani do wykonania robót montażowych i integracji systemów muszą posiadać: a.Certyfikat autoryzacji w zakresie budowy systemów bezpieczeństwa w oparciu o system InPro BMS . b.Świadectwo szkolenia lub zaświadczenie o przeszkoleniu pracownika w zakresie instalacji i konfiguracji systemu InPro BMS. c.Certyfikat autoryzowanego integratora systemu COMPAS 2026. d.Świadectwo szkolenia lub zaświadczenie o przeszkoleniu pracownika w zakresie systemu COMPAS 2026 . e.Certyfikat lub świadectwo szkolenia lub zaświadczenie o przeszkoleniu pracownika w zakresie instalacji oraz konfiguracji lub obsługi systemu IndigoVision . f.Certyfikat lub świadectwo szkolenia lub zaświadczenie o przeszkoleniu pracownika w zakresie instalacji systemów alarmowych GALAXY DIMENSION .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2 do wniosku; b.Wykaz osób, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia (osób z uprawnieniami zgodnymi z wymaganiami Zamawiającego - Rozdział VII pkt. 3) załącznik nr 3 do wniosku. Dla osób nie będących etatowymi pracownikami Wykonawcy należy załączyć zobowiązanie do współpracy - załącznik nr 6 do wniosku; c.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania uprawnień oraz spełniania wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia - załącznik nr 5 do wniosku; d.Kopia świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego drugiego stopnia do klauzuli TAJNE, e.Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę lub pracowników certyfikatami o których mowa w Rozdziale VII pkt. 3 ogłoszenia - załącznik nr 7 do wniosku, f.Wykaz wykonanych robót - załącznik nr 8 do wniosku. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca załączy do oferty: a.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenie z powodu wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 4 do wniosku; b.Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestr, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.Ponadto Wykonawca załączy: a.Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Zamawiający do składania ofert zaprosi nie mniej niż 5, nie więcej niż 20 Wykonawców. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż określona w ogłoszeniu , Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany do umowy mogą być zgodnie z brzmieniem art. 144 UZP dokonane za zgodą obu stron, wyrażoną pod rygorem nieważności na piśmie w poniżej określonych przypadkach i warunkach: 1)terminu wykonania zamówienia - w przypadku gdy w szczególności zmiana terminu wynika z uzasadnionego wniosku użytkownika, który z racjonalnych przyczyn zawnioskuje o przesuniecie terminu realizacji umowy lub zmianę harmonogramu prac, w tym, jeżeli taki wniosek uzasadnia ważny interes obrony RP. Zmiana terminu może wynikać także z: wystąpienia dodatkowych robót warunkujących wykonanie robót podstawowych, wystąpienia robót zwiększających w znacznej ilości jeśli wpływają one na harmonogram rzeczowo - finansowy w sposób uniemożliwiający jego terminową realizację, wystąpienia robót zamiennych, których wykonanie musi być poprzedzone dostarczeniem dokumentacji projektowej zamiennej, której Inwestor nie jest w stanie dostarczyć w terminie 14 dni, jeśli powyższe wpływa na harmonogram rzeczowo - finansowy w sposób uniemożliwiający jego terminową realizację. nieterminowego przekazania Wykonawcy placu budowy, dziennika budowy, osnowy geodezyjnej. 2)Zmiany w zakresie zaoferowanych materiałów, urządzeń itp. - w przypadku gdy w szczególności w trakcie realizacji umowy nastąpi wycofanie materiałów, urządzeń itp., a wprowadzenie substytutów nie powoduje zmiany parametrów świadczenia - do 15% wartości użytych materiałów. 3)Zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy, w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych - kierownika budowy i kierowników robót branżowych, inspektorów nadzoru. 4)Zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców - w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę, w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości/likwidacji podwykonawcy - dopuszcza się nie więcej niż pięć zmian. 5)Wartości zakresu realizacji umowy - w szczególności w przypadku wyłączenia obiektu, urządzenia z użytkowania lub jego likwidacji, konieczności wykonania prac dodatkowych, zamiennych, zwiększających lub zmniejszających zakres robót oraz zmiany technologii wykonania robót. 6)Urzędowej zmiany wysokości podatku VAT. 7)Zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym. 8)Wystąpienia wyjątkowych, nieprzewidzianych oraz niezależnych od stron okoliczności (itp. znalezienie niewybuchów, odkrycie niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych odmowy udostępnienia obiektów przez Użytkownika, itp.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZI
ul. Kościuszki 92/98
Poznań pokój 102.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 11:00, miejsce: WZI ul. Kościuszki 92/98 Poznań pokój 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.