Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-10-24
Og³oszenie nr 606185-N-2017 z dnia 2017-10-24 r.
Urz±d Gminy i Miasta w Korszach: Termomodernizacja budynku szko³y podstawowej w £ankiejmach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
RPO Województwa Warmiñsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, O¶ priorytetowa 4 - Efektywno¶æ energetyczna, Dzia³anie 4.3 - Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddzia³anie 4.3.1. - Efektywno¶æ energetyczna w budynkach publicznych
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Gminy i Miasta w Korszach, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Mickiewicza
13
,
11430
Korsze, woj.
warmiñsko-mazurskie, pañstwo
Polska, tel.
897 541 828, e-mail
ugim_korsze@korsze.pl, faks
897 540 011.
Adres strony internetowej (URL): ugim_korsze@korsze.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.korsze.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Termomodernizacja budynku szko³y podstawowej w £ankiejmach
Numer referencyjny:
GT 271.16.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: " Termomodernizacja budynku szko³y podstawowej w £ankiejmach" zgodnie z dokumentacj± techniczn± stanowi±c± za³±cznik SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45331100-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45331210-1 |
45300000-3 |
45331210-1 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Przewiduje siê udzielenie o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7 lub w art.134 ust. 6 pkt 3 ustawy PZP do 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-11-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia specjalnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia specjalnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a)wykona³ jedn± robotê obejmuj±c± wykonanie robót wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji fotowoltaicznej, docieplenia na kwotê miñ 1 000 000,00 z³ brutto w budynku u¿yteczno¶ci publicznej.
Na potwierdzenie spe³niania warunku Zamawiaj±cy ¿±da:
(1) na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp - do³±czenia do oferty o¶wiadczenia o spe³nieniu tego warunku - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ;
(2) na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy pzp - przedstawienia przez Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego, wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w rozdziale III punkt 2 litera a. Wykaz powinien zostaæ z³o¿ony w formie zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ.
b) dysponuje osobami zdolnymi do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wymagane przepisami prawa budowlanego z do¶wiadczeniem co najmniej 2 lat dla:
(1) kierownika budowy/robót posiadaj±cego uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacji i urz±dzeñ cieplnych, i wentylacyjnych,
(2) kierownika budowy/robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacji elektrycznych w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych;
(3) kierownika budowy/robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej;
które skierowane zostan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie spe³niania warunku Zamawiaj±cy ¿±da:
na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - do³±czenia do oferty o¶wiadczenia o spe³nieniu tego warunku - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ;
na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp - przedstawienia przez Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego, wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w zakresie kierowania robotami budowlanymi w charakterze kierownika budowy i kierowników robót wskazanych w literze
b) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w rozdziale III punkt 2 litera b), wykaz powinien zostaæ z³o¿ony w formie zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówieñ publicznych, Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowi±zania innego podmiotu stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ.
Zgodnie z art. 22a ust. 3 ustawy prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy oceni czy udostêpniane przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bêdzie bada³ czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 23 i ust. 5 pkt. 1 i 8.
Zgodnie z art. 22a ust. 4 ustawy prawo zamówieñ publicznych, w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów je¶li podmioty te realizuj± roboty budowlane lub us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie za³±czonych do oferty dokumentów i o¶wiadczeñ w formie spe³nia, nie spe³nia. Wykonawca niespe³niaj±cy warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1 i/lub ust. 5 pkt. 1 i 8, ustawy Pzp.
Aktualno¶æ dokumentów sk³adanych do oferty, a okre¶lonych w rozdziale IV.A SIWZ:
1.1 Za aktualny zostanie uznany zarówno dokument wystawiony odpowiednio nie wcze¶niej ni¿ 3 m-ce i 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, jak równie¿ dokument wystawiony w okresie wcze¶niejszym, je¿eli istnienie okre¶lonych w nim okoliczno¶ci potwierdzone zostanie przez w³a¶ciwy organ w wymaganym terminie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawcy zobowi±zani s± za³±czyæ do oferty nastêpuj±ce dokumenty:
1. Formularz ofertowy wype³niony zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do siwz;
2. Uproszczony kosztorys ofertowy wraz z wykazami robocizny, i materia³ów, i sprzêtu - nie do³±czenie do oferty uproszczonego kosztorysu ofertowego wraz z wykazami robocizny, materia³ów i sprzêtu lub do³±czenie
niepodpisanego kosztorysu ofertowego przez Wykonawcê bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp., poniewa¿, niniejszy kosztorys stanowi czê¶æ oferty. Uproszczone kosztorysy musz± posiadaæ podsumowanie dzia³ów z narzutami.
2.1. W przypadku gdy Wykonawca do oferty przed³o¿y kosztorys w kalkulacji szczegó³owej, bêdzie on uznany i sprawdzany jak by by³ sporz±dzony w kalkulacji uproszczonej.
3. O¶wiadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, z³o¿one na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 3 do Siwz oraz aktualne na dzieñ sk³adania ofert.
UWAGA:
a) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zobowi±zany jest zamie¶ciæ informacje o tych podmiotach we wskazanym wy¿ej o¶wiadczeniu.
b) Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zobowi±zany jest
do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wy¿ej o¶wiadczeniu.
c) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie wskazane wy¿ej o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie d³ugo¶ci okresu rêkojmi na wykonane roboty, z³o¿one na formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ lub na odrêbnym dokumencie.
5. O¶wiadczenie, ¿e w przypadku nie podania okresu rêkojmi na wykonane roboty budowlane Wykonawca udzieli rêkojmi minimalnej tj. 60 miesiêcy na wykonane roboty budowlane, z³o¿one na formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ lub na odrêbnym dokumencie.
6. O¶wiadczenie, ¿e na wykonane roboty budowlane Wykonawca udzieli 60 miesiêcy gwarancji licz±c od dnia odbioru koñcowego oraz udzieli gwarancji na zamontowany sprzêt na okres równy gwarancji producenta tj. minimum 24 miesi±ce od daty odbioru obiektu przez Zamawiaj±cego.
7. O¶wiadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wska¿e czê¶ci jakie bêdzie realizowa³ przy jego/ich udziale wraz z podaniem nazw firm oraz dane kontaktowe podwykonawców, którzy bêd± realizowaæ ten zakres, z³o¿one na za³±czniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrêbnym dokumencie.
8. Zobowi±zanie innego podmiotu - je¶li dotyczy (za³±cznik nr 7 do SIWZ).
9. O¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia wskazane w Rozdz. III ppkt 2b SIWZ.
10. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e osoby które wykonuj± wszelkie czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie dla tego zamówienia bêd± zatrudnione przez Wykonawcê lub podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, z³o¿one na za³±czniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrêbnym dokumencie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy miêdzy innymi osób: kieruj±cych budow±, dostawców materia³ów budowlanych.
11. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i tre¶ci± wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrze¿eñ, z³o¿one na formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ lub na odrêbnym dokumencie.
12. O¶wiadczenie, ¿e wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie okre¶lonym w rozdz. II SIWZ i zgodnie z rozdz. I SIWZ z³o¿one na formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ lub na odrêbnym dokumencie.
13. O¶wiadczenie, ¿e wykonawca zdoby³ konieczne informacje niezbêdne do w³a¶ciwego przygotowania oferty z³o¿one na formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ lub na odrêbnym dokumencie.
14. O¶wiadczenie, ¿e wykonawca uwa¿a siê zwi±zany ofert± na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ z³o¿one na formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ lub na odrêbnym dokumencie.
15. O¶wiadczenie, ¿e wykonawca nie zastosowa³ ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, z³o¿one na formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ lub na odrêbnym dokumencie.
B. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy prawo zamówieñ publicznych Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwy¿ej, zostanie wezwany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo zamówieñ publicznych, tj:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu
sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w rozdziale III punkt 1.2 litera a) do SIWZ Wykaz powinien zostaæ z³o¿ony w formie zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ wraz z kopi± projektu wykonanych prac geologicznych.
2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w zakresie kierowania robotami budowlanymi w charakterze kierowników budowy i robót wskazanych w rozdziale III punkt 1.2 litera b) SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w III punkt 1.2 litera b) SIWZ . Wykaz powinien zostaæ z³o¿ony w formie zgodnej ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ.
3. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
4. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega
z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
5. za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
6. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
7. O¶wiadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne.
8. O¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcia wi±¿±cego
porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
9. O¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)
10. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IV SIWZ :
10.1. ust. 3 - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21.
10.2. ust. 4-6 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
10.2.1. nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 10.2.2. nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci.
11 Dokumenty, o których mowa w ust. 10.1 i 10.2.2, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. Dokument, o którym mowa w ust. 10.2.1, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu.
12 Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 10, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 11 stosuje siê.
13 W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
14 Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w punkcie 3, sk³ada dokument, o którym mowa w punkcie 10.1 w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 10 zdanie pierwsze stosuje siê.
15 W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
16 Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale IV B punkcie od 3 - 9.
17 Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w rozdziale IV B punkcie od 3
- 9 dotycz±cych podwykonawcy, któremu zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy.
C. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale IV B z wy³±czeniem punktów 7, 8, 9, 16 i 17 , w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty.
D. W przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale IV B z wy³±czeniem punktów 7, 8, 9, 16 i 17, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne.
E. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, ka¿dy z podmiotów wystêpuj±cych w konsorcjum musi przed³o¿yæ w ofercie dokumenty okre¶lone w rozdziale IV litera B punkt od 3 do 17 SIWZ. Dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w rozdziale IV litera A oraz IV litera B punkt 1 i 2 mog± przedstawiæ ³±cznie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci 30.000,00z³. Wadium nale¿y wnie¶æ jak ni¿ej.
1. Wadium nale¿y wnie¶æ w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych tj. w pieni±dzu, porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
2. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego tj. 48 10 20 35 41 0000 5602 02 60 95 84 (konto nale¿y do Urzêdu Miejskiego w Korszach) z dopiskiem: "Termomodernizacja budynku szko³y podstawowej w £ankiejmach" (w tym przypadku Wykonawca winien dodatkowo do³±czyæ do oferty potwierdzenie dokonania przelewu),
Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej w terminie do dnia 08.11.2017r. do godziny 11:00
Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w oznaczonym terminie tj. najpó¼niej w dniu 08.11.2017r. o godzinie 11:00 znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego.
Uwaga: Wadium w pieni±dzu wnosi siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego (art. 45 ust. 7 ustawy PZP). Z przepisu tego wynika jednoznacznie obowi±zek bezgotówkowego rozliczenia wadium w drodze przelewu bankowego. Przepis ten wyra¼nie wyklucza dokonywanie wp³at gotówkowych na rachunek Zamawiaj±cego i to niezale¿nie od tego, czy wp³ata taka dokonywana by³aby w kasie banku prowadz±cego rachunek zamawiaj±cego, czy te¿ zupe³nie innego banku. Przepis mówi o przelewie, a wiêc operacji bezgotówkowej, a nie gotówkowej. Wniesienie wadium w formie gotówkowej na rachunek Zamawiaj±cego jest niedopuszczaln± form± zabezpieczenia oferty, co w konsekwencji skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania.
3. Wadium w innej formie ni¿ w ppkt. 2 nale¿y z³o¿yæ (orygina³) razem z ofert± w oddzielnej kopercie, a jego kopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em za³±czyæ jako integraln± czê¶æ oferty. Wadium ma zabezpieczaæ interes Zamawiaj±cego na okres wskazany w rozdziale VII SIWZ. Kserokopiê gwarancji nale¿y do³±czyæ do oferty. Brak dokumentu w ofercie nie spowoduje odrzucenia oferty.
4. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dz nie mo¿e zawieraæ ograniczeñ sprzecznych z ustaw± PZP, a w szczególno¶ci zapisów ograniczaj±cych mo¿liwo¶æ zrealizowania praw okre¶lonych w art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy PZP, ponadto z tre¶ci wadium sk³adanego w innej formie ni¿ pieni±dz powinno wynikaæ jednoznacznie, gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie. Wadium ma zabezpieczaæ interes Zamawiaj±cego na okres wskazany w pkt VII SIWZ
5. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy uczestnictwa w postêpowaniu akceptowan± form± wadium zostanie przez Zamawiaj±cego odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy prawo zamówieñ publicznych.
6. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium s± okre¶lone w art. 46 ustawy PZP.
7. W przypadku sk³adania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
aspekt ¶rodowiskowy - brak szkodliwych substancji | 20,00 |
wyd³u¿enie okresu gwarancji | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W my¶l art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy w zakresie: 1.1 przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót na pisemne zg³oszenie Wykonawcy w przypadku, gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu by³o wynikiem: 1.1.1 si³y wy¿szej. Przez si³ê wy¿sz± rozumie siê zdarzenie b±d¼ po³±czenie zdarzeñ lub okoliczno¶ci, niezale¿nych od Wykonawcy, które zasadniczo utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± wykonanie zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy, a których nie mo¿na by³o przewidzieæ ani im zapobiec lub przezwyciê¿yæ poprzez dzia³anie z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci (miêdzy innymi konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych), 1.1.2 je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci zmiany Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, 1.1.3 konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazano w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy; 1.1.4 wyst±pienia warunków terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w Dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji; 1.2 je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawnione organy lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy; 1.3 Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w nastêpuj±cych sytuacjach: 1.3.1 konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy; 1.3.2 wyst±pienia warunków terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w Dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji; 1.3.3 konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, 2. Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u realizacji umowy jednak nie powy¿ej kosztów wynikaj±cych wed³ug SEKOCENBUD odpowiednio w przypadkach okre¶lonych w pkt 2.3 oraz zastosowania poni¿szych zasad: 2.1 Je¿eli Wykonawca uwa¿a siê za uprawnionego do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót na podstawie umowy, zmiany umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy na podstawie pkt 2.3. lub zmiany umowy na innej podstawie wskazanej w umowie, zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wniosku dotycz±cego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany. 2.2 Wniosek, o którym mowa w pkt 3.1 powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub powinien dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach. 2.3 Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w pkt 3.1., wszelkich innych niezbêdnych dokumentów wymaganych, w tym propozycji rozliczenia przygotowanej w oparciu o zasady okre¶lone w SIWZ. 2.4 Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzenia bie¿±cej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia ¿±dania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cemu. 2.5. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w pkt 3.4 Zamawiaj±cy jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadno¶ci, do kontroli dokumentacji, o której mowa w pkt 3.4 i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bie¿±cej uzasadniaj±cej ¿±danie zmiany. 2.6 Wykonawca jest zobowi±zany do okazania do wgl±du Inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumentacji, o której mowa w pkt 3.4. i przed³o¿enia na ¿±danie Zamawiaj±cego jej kopii.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-11-08, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI KORSZE
- Dostawy ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych
- Dostawy wêdlin, miêsa oraz przetworów i konserw miêsnych
- "Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku na terenie miasta Korsze - oczyszczanie miasta"
wiêcej: przetargi KORSZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szko³ach podstawowych Gminy Stê¿yca
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ci±g³ym
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku u¿ytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
- Utworzenie oddzia³u przedszkolnego w Ma³kach - dobudowa budynku przedszkola do budynku istniej±cej szko³y
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.