eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiedźwiedźTermomodernizacja budynku oficyny dworskiejROBOTY WYKOŃCZENIOWE - ETAP I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-17

Niedźwiedź: Termomodernizacja budynku oficyny dworskiej: ROBOTY WYKOŃCZENIOWE - ETAP I
Numer ogłoszenia: 60636 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gorczański Park Narodowy , Poręba Wielka 590, 34-735 Niedźwiedź, woj. małopolskie, tel. 18 33 179 45, faks 18 33 179 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorczanskipark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku oficyny dworskiej: ROBOTY WYKOŃCZENIOWE - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych o charakterze wykończeniowym w rozbiciu na 3 zadania częściowe: zad. cz. nr 1 - ROBOTY WYKOŃCZENIOWE POZOSTAŁE; zad. cz. nr 2 - WYKONANIE TYNKÓW WEWNĘTRZNYCH PARTERU; zad. cz. nr 2 - WYKONANIE I MONTAŻ DRZWI WEWNĘTRZNYCH. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-1, 45.41.00.00-1, 45.42.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium zostało ustalone w następującej wysokości: ***w przypadku składania oferty na zad. cz. nr 1: 3000,00 ZŁ; ***w przypadku składania oferty na zad. cz. nr 2: 1000,00 zł. Dla zadania cz. nr 3 wadium nie jest wymagane. W przypadku składania oferty na większą ilość zadań uiszczane wadium stanowi sumę wadiów przypisanych do danego zadania częściowego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści wzoru oferty stanowiącej załącznik do niniejszej siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca aby spełnić wymogi Zamawiającego musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej: ****w przypadku składania oferty na zad. cz. nr 1: 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu prac związanych z wykonaniem prac budowlanych - wykończeniowych, których wartość netto wynosiła minimum: 100 000,00 zł; ****w przypadku składania oferty na zad. cz. nr 2: 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót tynkarskich, których wartość netto wynosiła minimum: 40 000,00 zł. W przypadku zad. cz. nr 3 Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści wzoru oferty stanowiącej załącznik do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie częściowe Wykonawca musi wykazać łączne spełnianie przypisanym tym zadaniom warunków (np. w przypadku składania oferty na zad. cz. nr 1 i 2 Wykonawca musi wykazać doświadczenie w formie 2 robót budowlanych spełniających w/w wymogi).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści wzoru oferty stanowiącej załącznik do niniejszej siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści wzoru oferty stanowiącej załącznik do niniejszej siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści wzoru oferty stanowiącej załącznik do niniejszej siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

ofertę sporządzoną w oparciu o druk Zamawiającego (zał. nr 2), która musi zawierać stosowne oświadczenia (w trybie art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2, art. 26 ust. 2d oraz art. 44 PZP)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - udzielana gwarancja - 25

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

w zakresie i powodów opisanych w siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gorczanskipark.pl/page,art,id,245,kategoria,Przetargi_i_ogloszenia_.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w zapisie cyfrowym można pobrać z w/w strony internetowej, natomiast w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ROBOTY WYKOŃCZENIOWE - POZOSTAŁE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONANIE TYNKÓW WEWNĘTRZNYCH PARTERU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2016.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYKONANIE I MONTAŻ DRZWI WEWNĘTRZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.