eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworOrganizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze oraz Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie w ramach projektu "Nowe oblicze szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim III" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-06



Ogłoszenie nr 607146-N-2020 z dnia 2020-11-06 r.

Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze: Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze oraz Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie w ramach projektu "Nowe oblicze szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim III" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 pn. Nowe oblicze szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim III

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze, krajowy numer identyfikacyjny 18253800000000, ul. Wrocławska  30a , 59-400  Jawor, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-76 8703088, , e-mail maryniak.marzena@pckzjawor.pl, , faks 0-76 8703088.
Adres strony internetowej (URL): www.pckzjawor.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.js-spjawor.bip.pbox.pl/public/?id=42206


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Jaworze, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze oraz Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie w ramach projektu "Nowe oblicze szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim III" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny: PCKZiU.081.4.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie następujących kursów: 1) "kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym z uprawnieniami na bezpieczną wymianę butli gazowych" dla 30 uczniów z Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze, ul. Wrocławska 30a, 59-400, kursu 2) "spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG" dla 30 uczniów z Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze, ul. Wrocławska 30a, 59-400 Jawor, 3) "uprawnienia eksploatacyjne SEP E1" dla 14 uczniów z Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków, 4) "barman" dla 30 uczniów z Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków, 5) "barista" dla 30 uczniów z Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków. Zadanie "Nowe oblicze szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim III" współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 Priorytet 10: Edukacja, Działanie 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 10.4.1 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy - konkursy horyzontalne.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80530000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2021-01-07 2021-06-25
2022-01-07 2022-06-24

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że prowadzi działalność statutową w zakresie przeprowadzania kursów zawodowych
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) posiada doświadczenie w wykonywaniu zadań określonych SIWZ Dział II - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj.: w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, zorganizował i przeprowadził co najmniej: - dla części nr 1 - 2 kursy dotyczące zdobycia umiejętności kierowania wózkiem jezdnym z napędem silnikowym z uprawnieniami na bezpieczną wymianę butli gazowych z łączną liczbą godzin teoretycznych i praktycznych co najmniej 65 godz. za każdy kurs, dla grupy od 10 do 20 kursantów. - dla części nr 2 - 2 kursy dotyczące zdobycia umiejętności spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG, z łączną liczbą godzin teoretycznych i praktycznych co najmniej 140 godz. za każdy kurs, dla grupy od 10 do 20 kursantów. - dla części nr 3 - 2 kursy dotyczące zdobycia uprawnień eksploatacyjnych SEP E1, z łączną liczbą godzin teoretycznych i praktycznych co najmniej 20 godz. za każdy kurs, dla grupy od 7 do 20 kursantów. - dla części nr 4 - 2 kursy dotyczące zdobycia umiejętności barmańskich, z łączną liczbą godzin teoretycznych i praktycznych co najmniej 20 godz. za każdy kurs, dla grupy od 10 do 20 kursantów. - dla części nr 5 - - 2 kursy dotyczące zdobycia umiejętności baristycznych, z łączną liczbą godzin teoretycznych i praktycznych co najmniej 20 godz. za każdy kurs, dla grupy od 10 do 20 kursantów. b) dysponuje potencjałem osobowym gwarantującym wykonanie niniejszego zamówienia, tj.: na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 1 osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia, która przeprowadziła co najmniej 2 kursy odpowiadające przedmiotowi zamówienia (oddzielnie dla każdej części), i która posiada kwalifikacje z przygotowania pedagogicznego (np.: wykładowcy form pozaszkolnych lub instruktora praktycznej nauki zawodu lub nauczyciela) oraz min. 3 letni staż pracy pedagogicznej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) dokument potwierdzający że Wykonawca jest wpisany do odpowiedniego rejestru; b) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - wg załącznika nr 3 do oferty (Dział III SIWZ); c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 4 do oferty (Dział III SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) formularz oferty, 2) dokumenty potwierdzające przeprowadzenie kursów odpowiadających przedmiotowi zamówienia (oddzielnie dla każdej części) wykazanych w pkt 5 formularza oferty. 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), 5) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 5 do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być wprowadzone za zgodą obu stron w formie aneksu do umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy, 2) zmian osób wyznaczonych do realizacji umowy, uzgodnień i koordynacji warunków umowy, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, 3) wystąpienia uzasadnionych przyczyn spowodowanych czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia lub uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony przez Zamawiającego sposób, 4) wystąpienia sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania, 5) zmiany w zakresie terminu realizacji kursów, w przypadku gdy zmiana ta będzie obiektywnie konieczna i nie będzie wynikała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania usługi jeśli procedura podpisania umowy przedłuży się z przyczyn obiektywnych, w sytuacji gdy termin wykonania został określony jako konkretny dzień kalendarzowy. 4. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r. poz. 2177), 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę wynagrodzenie, o którym mowa w § 2, może ulec zmianie w zależności od skali wpływu powyższych zmian na koszty realizacji zadania. 5. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienia Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 6. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy. Wniosek powinien zawierać propozycję zmiany umowy ze wskazaniem jej zakresu, wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego czy zmiana ma lub będzie miała wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę odpowiedniej części wynagrodzenia, a w szczególności: 1) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy oraz założenia co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń - takimi jak w szczególności umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń; 2) wskazanie wpływu zmian na wysokość kosztów wykonania umowy przez wykonawcę; 3) szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-16, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część I - organizacja i przeprowadzenie kursu "kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym z uprawnieniami na bezpieczną wymianę butli gazowych" dla 30 uczniów (2 grupy po 15 uczniów) z Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze, ul. Wrocławska 30a, 59-400 Jawor.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczniów pełnoletnich do uzyskania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze wózków jezdniowych z napędem silnikowym z uprawnieniami na bezpieczną wymianę butli gazowych. Termin realizacji kursu: 1 grupa 15-osobowa w okresie od 07.01.2021 r. do 25.06.2021 r., 1 grupa 15-osobowa w okresie od 07.01.2022 r do 24.06.2022 r. Liczba godzin do zrealizowania: 67 godz. w przeliczeniu na 1 uczestnika, w tym: 47 godz. zajęć teoretycznych (1 godz. = 45 min.) i 20 godz. zajęć praktycznych (1 godz. = 60 min.). Rok 2021: 1 grupa 15-osobowa: 47 godz. zajęć teoretycznych i 20 godz. zajęć praktycznych w przeliczeniu na jednego uczestnika kursu; Rok 2022: 1 grupa 15-osobowa: 47 godz. zajęć teoretycznych i 20 godz. zajęć praktycznych w przeliczeniu na jednego uczestnika kursu. Miejsce realizacji: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze, ul. Wrocławska 30a, 59-400 Jawor. Baza szkoleniowa: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze zapewnia nieodpłatnie sale lekcyjne do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz plac manewrowy do przeprowadzenia zajęć praktycznych. Program kursu: Program kursu "Kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym i bezpieczną wymianą butki gazowych". Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym dającym uprawnienia na 3 lata oraz możliwością przystąpienia do egzaminu przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie, że w okresie obowiązywania stanu epidemii w kraju, może wymagać, aby Wykonawca przeprowadził zajęcia teoretyczne z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w czasie rzeczywistym (on - line). Zamawiający zastrzega sobie, że w okresie obowiązywania stanu epidemii w kraju, może wymagać, aby Wykonawca przeprowadził zajęcia praktyczne z takim podziałem na grupy, aby zachowane były obowiązujące zasady sanitarne i bezpieczeństwa, na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia właściwych środków ochrony osobistej oraz warunków sanitarnych.


Część nr: 2Nazwa: Część II - organizacja i przeprowadzenie kursu "spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG" dla 30 uczniów (2 grupy po 15 uczniów) z Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze, ul. Wrocławska 30a, 59-400 Jawor
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest zdobycie przez uczniów pełnoletnich teoretycznych i praktycznych umiejętności spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG. Termin realizacji kursu: o 1 grupa 15-osobowa w okresie od 07.01.2021 r. do 25.06.2021 r., o 1 grupa 15-osobowa w okresie od 07.01.2022 r do 24.06.2022 r Liczba godzin do zrealizowania: Każda grupa po 145 godz. w tym: 25 godz. zajęć teoretycznych (1 godz. = 45 min.) oraz 120 godz. zajęć praktycznych (1 godz. = 60 min.). Rok 2021: 1 grupa 15-osobowa: 25 godz. zajęć teoretycznych oraz 120 godz. zajęć praktycznych; Rok 2022: 1 grupa 15-osobowa: 25 godz. zajęć teoretycznych oraz 120 godz. zajęć praktycznych. Miejsce realizacji: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze, ul. Wrocławska 30a, 59-400 Jawor. Baza szkoleniowa: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze zapewnia nieodpłatnie sale lekcyjne do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz spawalnię (z atestem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach) do przeprowadzenia zajęć praktycznych. Program kursu: Program kursu "spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG". Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym oraz egzaminem przed Komisją Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie, że w okresie obowiązywania stanu epidemii w kraju, może wymagać, aby Wykonawca przeprowadził zajęcia teoretyczne z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w czasie rzeczywistym (on - line). Zamawiający zastrzega sobie, że w okresie obowiązywania stanu epidemii w kraju, może wymagać, aby Wykonawca przeprowadził zajęcia praktyczne z takim podziałem na grupy, aby zachowane były obowiązujące zasady sanitarne i bezpieczeństwa, na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia właściwych środków ochrony osobistej oraz warunków sanitarnych.


Część nr: 3Nazwa: Część III - organizacja i przeprowadzenie kursu "uprawnienia eksploatacyjne SEP E1" dla 14 uczniów (2 grupy po 7 uczniów) z Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest zdobycie przez uczniów pełnoletnich uprawnień eksploatacyjnych SEP E1". Termin realizacji kursu: o 1 grupa 15-osobowa w okresie od 07.01.2021 r. do 25.06.2021 r., o 1 grupa 15-osobowa w okresie od 07.01.2022 r do 24.06.2022 r Liczba godzin do zrealizowania: Każda grupa po 25 godz. w tym: 17 godz. zajęć teoretycznych (1 godz. = 45 min.) oraz 8 godz. zajęć praktycznych (1 godz. = 60 min.). Rok 2021: 1 grupa 7-osobowa: 17 godz. zajęć teoretycznych oraz 8 godz. zajęć praktycznych; Rok 2022: 1 grupa 7-osobowa: 17 godz. zajęć teoretycznych oraz 8 godz. zajęć praktycznych. Miejsce realizacji: Zespół Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków. Baza szkoleniowa: Zespół Szkół i Placówek w Bolkowie zapewnia nieodpłatnie sale lekcyjne do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz zajęć praktycznych. Program kursu: Program kursu "uprawnienia eksploatacyjne SEP E1". Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym oraz egzaminem przed Komisją Stowarzyszenia Elektryków Polskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie, że w okresie obowiązywania stanu epidemii w kraju, może wymagać, aby Wykonawca przeprowadził zajęcia teoretyczne z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w czasie rzeczywistym (on - line). Zamawiający zastrzega sobie, że w okresie obowiązywania stanu epidemii w kraju, może wymagać, aby Wykonawca przeprowadził zajęcia praktyczne z takim podziałem na grupy, aby zachowane były obowiązujące zasady sanitarne i bezpieczeństwa, na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia właściwych środków ochrony osobistej oraz warunków sanitarnych.


Część nr: 4Nazwa: Część IV - organizacja i przeprowadzenie kursu "barman" dla 30 uczniów (2 grupy po 15 uczniów) z Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest zdobycie przez uczniów teoretycznych i praktycznych umiejętności barmańskich. Termin realizacji kursu: o 1 grupa 15-osobowa w okresie od 07.01.2021 r. do 25.06.2021 r., o 1 grupa 15-osobowa w okresie od 07.01.2022 r do 24.06.2022 r. Liczba godzin do zrealizowania: Każda grupa po 40 godz. w tym: 14 godz. zajęć teoretycznych (1 godz. = 45 min.) oraz 26 godz. zajęć praktycznych (1 godz. = 60 min.). Rok 2021: 1 grupa 15-osobowa: 14 godz. zajęć teoretycznych oraz 26 godz. zajęć praktycznych; Rok 2022: grupa 15-osobowa: 14 godz. zajęć teoretycznych oraz 26 godz. zajęć praktycznych. Miejsce realizacji: Zespół Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków. Baza szkoleniowa: Zespół Szkół i Placówek w Bolkowie zapewnia nieodpłatnie sale lekcyjne do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz pracownię gastronomiczną do przeprowadzenia zajęć praktycznych. Program kursu: Program kursu "barman". Potwierdzeniem uczestnictwa w kursie będzie zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2019 r. poz. 1632).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie, że w okresie obowiązywania stanu epidemii w kraju, może wymagać, aby Wykonawca przeprowadził zajęcia teoretyczne z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w czasie rzeczywistym (on - line). Zamawiający zastrzega sobie, że w okresie obowiązywania stanu epidemii w kraju, może wymagać, aby Wykonawca przeprowadził zajęcia praktyczne z takim podziałem na grupy, aby zachowane były obowiązujące zasady sanitarne i bezpieczeństwa, na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia właściwych środków ochrony osobistej oraz warunków sanitarnych.


Część nr: 5Nazwa: Część V - organizacja i przeprowadzenie kursu "barista" dla 30 uczniów (2 grupy po 15 uczniów) z Zespołu Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest zdobycie przez uczniów teoretycznych i praktycznych umiejętności baristycznych. Termin realizacji kursu: o 1 grupa 15-osobowa w okresie od 07.01.2021 r. do 25.06.2021 r., o 1 grupa 15-osobowa w okresie od 07.01.2022 r do 24.06.2022 r. Liczba godzin do zrealizowania: Każda grupa po 20 godz. w tym: 7 godz. zajęć teoretycznych (1 godz. = 45 min.) oraz 13 godz. zajęć praktycznych (1 godz. = 60 min.). Rok 2021: 1 grupa 15-osobowa: 7 godz. zajęć teoretycznych oraz 13 godz. zajęć praktycznych. Rok 2022: 1 grupa 15-osobowa: 7 godz. zajęć teoretycznych oraz 13 godz. zajęć praktycznych. Miejsce realizacji: Zespół Szkół i Placówek w Bolkowie, ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków. Baza szkoleniowa: Zespół Szkół i Placówek w Bolkowie zapewnia nieodpłatnie sale lekcyjne do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz pracownię gastronomiczną do przeprowadzenia zajęć praktycznych. Program kursu: Program kursu "barista". Potwierdzeniem uczestnictwa w kursie będzie zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2019 r. poz. 1632). Liczba godzin: 7 godz. zajęć teoretycznych oraz 13 godz. zajęć praktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zastrzega sobie, że w okresie obowiązywania stanu epidemii w kraju, może wymagać, aby Wykonawca przeprowadził zajęcia teoretyczne z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w czasie rzeczywistym (on - line). Zamawiający zastrzega sobie, że w okresie obowiązywania stanu epidemii w kraju, może wymagać, aby Wykonawca przeprowadził zajęcia praktyczne z takim podziałem na grupy, aby zachowane były obowiązujące zasady sanitarne i bezpieczeństwa, na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia właściwych środków ochrony osobistej oraz warunków sanitarnych.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.