Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-05
Ogłoszenie nr 607150-N-2020 z dnia 2020-11-05 r.
Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów: Dostawa zestawów ochrony biologicznej niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów, krajowy numer identyfikacyjny
32124700000000, ul.
ul. Chłopickiego
,
04-275
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
226 105 541, e-mail
as_warszawa_grochow@sw.gov.pl, faks
226 734 501.
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
jednostka organizacyjna Służby Więziennej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zp.sw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy przesłać przy użyciu operatora pocztowego, gońca lub doręczyć osobiście.
Adres:
Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów, ul. Chłopickiego 71 A, 04-275 Warszawa - sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów ochrony biologicznej niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19
Numer referencyjny:
2232/5P/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa zestawów ochrony biologicznej niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19. Kod CPV: 18.11.40.00 - Kombinezony . Zestaw ochrony biologicznej - 1335 kompletów: - rozmiar L - 635 kompletów zestawów ochrony biologicznej, - rozmiar XL - 700 kompletów zestawów ochrony biologicznej. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości o 200 kompletów (rozmiar XL) bez możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizacje zamówienia w przypadku gdy wykonawca zaproponuje cenę niższą jak cena jednostkowa za komplet, która była podstawą do oszacowania ilości kompletów w niniejszym postępowaniu. W skład jednego zestawu ochrony biologicznej wchodzić będą: - kombinezon ochronny bez ochraniaczy na buty lub kombinezon ochronny połączony z ochraniaczami na buty - tzw. jednolity, pełny - 1 szt., - ochraniacze na buty długie przykrywające łydkę - 1 szt., - półmaski filtrujące typu FFP3 - 1 szt., - gogle ochronne - 1 szt., - rękawice nitrylowe jednorazowe bezpudrowe - 2 szt. (rozmiar XL). Parametry techniczne kombinezonów ochronnych jednorazowych: - materiał: tkanina polipropylenowa typu SMS lub TYVEC lub inna równoważna, - gramatura min. 40 g/m2 - zapinany na zamek błyskawiczny, - kaptur wykończony gumką, - brzegi rękawów i nogawek wykończone gumką, - rozmiar S-XXL (rozmiary zgodnie z zamówieniem indywidualnych szpitala w tabeli poniżej), - zgodność z normami: - PN-EN 14126:2005 - Odzież ochronna - Wymagania i metody badań dla odzieży chroniącej przed czynnikami infekcyjnymi (lub odpowiednio EN 14126:2003 EN 14126:2003/AC:2004), - deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425, - odporność na przenikanie skażonej cieczy pod wpływem ciśnienia hydrostatycznego - klasa 4 lub wyższa - minimalna wytrzymałość na rozdzieranie i na przekłucie wg EN 14325:2018 (klasa 1) - co najmniej typ 4 wg klasyfikacji zgodnie z EN 14605: 2005+A1:2009 lub typ 6 wg EN 13034:2005+A1:2009 - oznakowanie CE. Dopuszcza się, aby odzież ochronna spełniała wymagania jednego z następujących dokumentów: ISO 22609:2004 (norma międzynarodowa), JIS T 8122:2015 (Japonia), ANSI/AAMI PB70:2012 (USA), ASTM F2407 - 06(2013)e1 (USA), NFPA 1999 (2018) (USA), GB 19082-2009 (Chiny). Półmaski filtrujące typu FFP3 powinny spełniać następujące wymagania: - zgodność z normami: a) PN-EN 140:2001/Ap1:2003 - Sprzęt ochrony układu oddechowego - Półmaski i ćwierćmaski - Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 140:1998 EN 140:1998/AC:1999); b) PN-EN 149+A1:2010 - Sprzęt ochrony układu oddechowego - Półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami - Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 149:2001+A1:2009) - deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425 - oznakowanie znakiem CE Półmaski mogą spełniać wymagania normy NIOSH-42C FR84 (USA) lub GB2626-2006 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW - Notification 2014-2018 (Japonia). Półmaska filtrująca powinna osłaniać usta, nos i brodę użytkownika. Powinna być wykonana z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych. Podstawowe elementy półmaski filtrującej: - zacisk nosowy, lub odpowiednio wyprofilowana część nosowa czaszy półmaski, - zawór wydechowy - (opcjonalnie), - taśmy nagłowia wykonane z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego, - zapinki taśm nagłowia - (opcjonalnie). Wyrób o cechach ochronnych, chroniący przed aerozolami w tym bioaerozolami, powinien zapewniać zgodność z wymaganiami zasadniczymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm lub regulacji: EN 149:2001+A1:2009 (UE) lub normy NIOSH-42 CFR 84 (USA) lub GB2626-2006 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW - 2000 (Japonia) lub NOM-116-2009 (Meksyk) lub ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia) w zakresie: - skuteczności filtracji wobec aerozoli stałych i/lub ciekłych nie mniej niż 94 % , - oporu oddychania - nie więcej niż 300 Pa, - zawartości CO2 w powietrzu wdychanym - jeżeli dotyczy - mniejsza niż 1% obj. Półmaska filtrująca powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych (np. w EN numer normy, nazwa półmaski, klasa ochrony, dane producenta). Parametry techniczne gogli ochronnych: a) Wyrób o cechach ochronnych zapewniający ochronę oczu i ich najbliższego otoczenia przed czynnikami zewnętrznymi powinien spełniać wymagania zasadnicze Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm: EN 166: 2001 (UE) lub ANSI/ISEA Z87.1: 2015 (USA) lub CSA Z94.3-2015 (Kanada) lub AS/NZS 13371.1: 2010 (Australia) lub GB/T14866: 2006 (Chiny) lub JSA-JIS T 8147: 2016 (Japonia) w zakresie: - wymiarów minimalnego pokrycia chronionego obszaru ocznego, - współczynnika przepuszczania światła - nie mniej niż 74,4 %. b) Gogle ochronne powinny przylegać bezpośrednio do twarzy użytkownika, osłaniając oczy wraz z ich najbliższym otoczeniem. c) Gogle ochronne powinny być wykonana z materiałów niepalnych. Gogle ochronne powinny spełniać następujące wymagania: - deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425, - oznakowanie znakiem CE. Rękawice powinny spełniać następujące wymagania: 1) zgodność z normami: a) PN-EN 455-1:2004 - Rękawice medyczne do jednorazowego użytku - Część 1: Wymagania i badania na nieobecność dziur (lub odpowiednio EN 455 - 1 : 2000); b) PN-EN 455-2+A2:2013-06 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku - Część 2: Wymagania i badania dotyczące właściwości fizycznych (lub odpowiednio EN 455-2:2009+A2:2013); c) PN-EN 455-3:2007 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku - Część 3: Wymagania i badania w ocenie biologicznej (lub odpowiednio EN 455-3:2006); d) PN-EN 455-4:2010 - Rękawice medyczne do jednorazowego użytku - Część 4: Wymagania i badania dotyczące wyznaczania okresu trwałości (lub odpowiednio EN 455-4:2009) 2) deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745, 3) oznakowanie znakiem CE. Dla rękawic konieczne jest spełnienie normy PN-EN ISO 374-2:2020-03 Rękawice chroniące przed niebezpiecznymi substancjami chemicznymi i mikroorganizmami - Część 2: Wyznaczanie odporności na przesiąkanie albo PN-EN ISO 374-1:2017-01, która jest zharmonizowana z rozporządzeniem 2016/425. Wymagana jest także deklaracja zgodności na spełnienie wymagań zasadniczych rozporządzenia UE 2016/425.
II.5) Główny kod CPV: 18114000-1
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 95158,80
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 7
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga realizacji całości przedmiotu zamówienia w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Z uwagi na fakt, że jednym z kryteriów wyboru wykonawcy jest termin realizacji zamówienia dopuszczalne są jeszcze dwa terminy wykonania zamówienia, za co wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w kryterium termin realizacji zamówienia, tj.: - w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, - w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Miejsce wykonania zamówienia: Areszt Śledczy w Warszawie-Grochowie, ul. Chłopickiego 71A, 04-275 Warszawa.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy; 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt XI.1. SIWZ. 2. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, powinien złożyć: - jedną próbkę zestawu ochrony biologicznej (z wybranego dowolnie przez wykonawcę rozmiaru) - stanowiącą część oferty. Próbka dostarczona do niniejszego postępowania musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dostarczonym w trakcie realizacji umowy. a) Próbkę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650 i 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, aby dotarły do siedziby zamawiającego w terminie do dnia otwarcia ofert tj. 12 listopada 2020 r., do godziny 1000 . b) Próbka winna zostać zapakowana w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej zawartość oraz zabezpieczona, tak aby została zachowana jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. c) Opakowanie winno być oznakowane nazwą firmy oraz danymi adresowymi wykonawcy. d) Opakowanie zawierające próbki winno być zaadresowane: Areszt Śledczy w Warszawie-Grochowie, Dział Kwatermistrzowski, 04-275 Warszawa, ul. Chłopickiego 71A. "Próbka w przetargu nieograniczonym na dostawę zestawów ochrony biologicznej niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19-nr sprawy: 2232/5P/2020)." e) Wykonawca składający próbkę osobiście otrzyma potwierdzenie złożenia próbek z odnotowanym terminem ich złożenia (dzień, godzina) oraz numerem, jakim została oznakowana. UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty powyżej wskazanych próbki jego oferta będzie podlegała odrzuceniu jako oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji. Brak załączenia przez Wykonawcę choćby jednej próbki będzie również podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy jako oferty, której treść nie odpowiada treści specyfikacji. 4. Jeżeli zaoferowane przez wykonawcę produkty, nie posiadają na opakowaniach oznaczeń producenta, na podstawie których będzie można stwierdzić, że spełniają one parametry określone przez zamawiającego, wykonawca wraz z ofertą składa dla tych produktów wystawioną przez producenta specyfikację produktu - należy złożyć w oryginale lub kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji zamówienia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Z uwagi na fakt, że jednym z kryteriów wyboru wykonawcy jest termin realizacji zamówienia dopuszczalne są jeszcze dwa terminy wykonania zamówienia, za co wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w kryterium termin realizacji zamówienia, tj.: - w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, - w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy. Kryterium termin realizacji zamówienia (maksymalna ilość punktów do zdobycia wynosi: 40) - B: Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 3 dni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt, Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 5 dni od dnia zawarcia umowy - 30 pkt, Termin realizacji zamówienia maksymalny, do 7 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. Wykonawca w złożonej ofercie zobowiązany jest wskazać termin realizacji zamówienia. W przypadku gdy nie wskaże terminu realizacji zamówienia zamawiający uzna jako termin realizacji zamówienia maksymalny termin realizacji zamówienia za co wykonawca otrzyma 20 punktów.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.