eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUdostępnienie i obsługa serwisu mapowego, oraz opracowanie i wdrożenie systemu mobilnego do zbierania i przetwarzania danych o utrudnieniach drogowych w czasie rzeczywistym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Warszawa: Udostępnienie i obsługa serwisu mapowego, oraz opracowanie i wdrożenie systemu mobilnego do zbierania i przetwarzania danych o utrudnieniach drogowych w czasie rzeczywistym
Numer ogłoszenia: 60846 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9330 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Żelazna 59, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 375 86 21, faks (022) 375 86 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udostępnienie i obsługa serwisu mapowego, oraz opracowanie i wdrożenie systemu mobilnego do zbierania i przetwarzania danych o utrudnieniach drogowych w czasie rzeczywistym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa na udostępnienie, dostosowanie i obsługę posiadanego przez Wykonawcę serwisu mapowego, wraz z opracowaniem i wdrożeniem aplikacji mobilnej do zbierania, przetwarzania i publikacji danych o utrudnieniach w czasie rzeczywistym na zamiejscowych drogach krajowych. 1. Wymagania ogólne Przedmiot zamówienia obejmuje następujące komponenty: - internetowa aplikacja mapowa współpracująca z bazą utrudnień drogowych; - serwer mapowy do zbierania i przetwarzania danych mieszczący się u Wykonawcy; - aplikacja mobilna dla drogomistrzów - współpracująca z GPS aplikacja na telefony komórkowe, umożliwiająca podgląd aktualnej bazy utrudnień na mapie, oraz wprowadzanie i edycję raportów drogowych; - serwer synchronizacyjny dla aplikacji mobilnych, umożliwiający wymianę danych z drogomistrzami w czasie rzeczywistym mieszczący się u Wykonawcy; - obsługa serwisu mapowego i wsparcie techniczne w okresie trwania umowy. 2. Wymagania szczegółowe 2.1. Internetowa aplikacja mapowa Aplikacja mapowa musi zostać wbudowana w serwis internetowy GDDKiA (serwis dla kierowców) i powinna obejmować co najmniej następujące funkcje: - płynne, szybkie skalowanie i przesuwanie mapy; - wyszukiwarka miejscowości, ulic i adresów; - wyznaczanie tras; - wyświetlanie utrudnień drogowych na mapie oraz przy wyznaczonej trasie. 2.2. Aplikacja mobilna Aplikacja mobilna powinna być zgodna z telefonami komórkowymi obsługującymi Java i powinna zawierać co najmniej następujące funkcje: - autoryzacja użytkowników; - płynne, szybkie skalowanie i przesuwanie mapy; - wyszukiwarka miejscowości, ulic i adresów; - wyszukiwarka lokalizacji wg numeru drogi i pikietaża; - współpraca z GPS; - wyświetlanie utrudnień na mapie; - możliwość wprowadzania i edycji utrudnień zawierających następujące informacje: -- lokalizacja utrudnienia; -- typ zdarzenia (wypadek, roboty, zima, etc...); -- oczekiwane opóźnienie na trasie; -- czas ważności komunikatu; -- opis tekstowy. 2.3. Obsługa serwisu mapowego i wsparcie techniczne Wykonawca zobowiązuje się zapewnić: - obsługę aplikacji mapowej i mobilnej; - świadczenie usług nad modyfikacjami aplikacji w zależności od potrzeb zamawiającego; - uzupełnianie (aktualizowanie) kwartalne map o nowe komponenty; - usuwanie wszelkich usterek i prace nad zapewnieniem ciągłości przekazywania danych. 3. Wymagania dotyczące serwerów. 3.1. Serwer mapowy Serwer umieszczony u Wykonawcy powinien zapewniać: - synchronizację danych z bazą utrudnień GDDKiA; - synchronizację on-line z bazą utrudnień wprowadzanych przez drogomistrzów z użyciem aplikacji mobilnej; - przeliczanie lokalizacji wyrażonych w pikietażu na GPS; - możliwość działania w architekturze rozproszonej - wiele serwerów sprzętowych i wiele lokalizacji tak, aby awaria pojedynczego serwera nie powodowała awarii serwisu. 3.2. Serwer synchronizacyjny dla aplikacji mobilnych Aplikacja serwerowa umieszczona u Wykonawcy odpowiedzialna za wymianę danych pomiędzy aplikacjami mobilnymi drogomistrzów powinna zapewniać: - obsługę centralnej bazy danych z komunikatami wprowadzonymi przez drogomistrzów; - automatyczną archiwizację i usuwanie komunikatów, których czas ważności upłynął; - synchronizację komunikatów od drogomistrzów z bazą utrudnień stałych; - eksport danych do serwisu internetowego. 4. Wymagania dotyczące map. Mapy używane w serwisie mapowym muszą zawierać: - kompletną sieć dróg krajowych i autostrad z numeracją, a także drogi wojewódzkie i drogi nienumerowane; - pikietaż; - kompletną bazę miejscowości; - możliwość wyszukiwania adresów na terenie całej Polski (pokrycie co najmniej 51% populacji); - wyróżnione rzeki, zbiorniki wodne oraz obszary leśne; - zaznaczoną sieć kolejową umożliwiającą w szczególności lokalizacje na mapach przejazdów kolejowych na drogach krajowych; - informacje nawigacyjne, umożliwiające prawidłowe wyznaczanie tras, zgodnie z przepisami drogowymi. 5. Wymagania dotyczące infrastruktury. Poza aplikacjami klienckimi zainstalowanymi w GDDKiA, system (serwery, łącza) ma być utrzymywany przez wykonawcę. Serwerownia ma być zlokalizowana u Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić infrastrukturę serwerową rozproszoną, obejmującą minimum dwa serwery pracujące w klastrze, umieszczone w różnych lokalizacjach i skonfigurowane w taki sposób, aby system mógł dalej pełnić swoje funkcje w przypadku awarii powodującej całkowite wyłączenie jednego z serwerów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 360000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Indigo sp. z o.o., ul. Domaniewska 47, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 360000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 360000.00 oferta z najwyższą ceną: 360000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.