eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej 1/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-22

Kraków: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej 1/2011
Numer ogłoszenia: 60919 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, faks 012 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej 1/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20 sztuk stolików szkolnych i 68 sztuk krzeseł. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ; Dostawa 5 sztuk krzeseł, 2 sztuk biurek i 2 sztuk regałów magazynowych dla DA-2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ; Dostawa 1 sztuki biurka .Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.; Dostawa mebli biurowych na wymiar .Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ; Dostawa regału na segregatory, szafy, szafki pod zlewozmywak ,szafki na naczynia zestaw (1).Dostawa szafy, szafki, szafki pod zlew, szafki wiszącej na naczynia oraz 3 sztuk stołów (zestaw 2). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ; Dostawa 2 szt. krzeseł biurowych Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.16.00.00-1, 39.11.20.00-0, 39.12.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty,Kalkulacja rzeczowo -cenowa oferty,Katalog /zdjęcia oferowanych mebli

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110 budynek 10-24 , Kraków, ul. Warszawska 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa stolików uczniowskich i krzeseł dla M-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20 sztuk stolików szkolnych i 68 sztuk krzeseł. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Dostawa 20 sztuk stolików szkolnych i 68 sztuk krzeseł. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa krzeseł, biurek i regałów magazynowych dla DA-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 5 sztuk krzeseł, 2 sztuk biurek i 2 sztuk regałów magazynowych dla DA-2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Dostawa 5 sztuk krzeseł, 2 sztuk biurek i 2 sztuk regałów magazynowych dla DA-2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa biurka dla Ś-4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 sztuki biurka .Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawa 1 sztuki biurka .Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mebli biurowych na wymiar dla KA-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych na wymiar .Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Dostawa mebli biurowych na wymiar .Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mebli biurowych dla M-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa regału na segregatory, szafy, szafki pod zlewozmywak ,szafki na naczynia zestaw (1).Dostawa szafy, szafki, szafki pod zlew, szafki wiszącej na naczynia oraz 3 sztuk stołów (zestaw 2). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Dostawa regału na segregatory, szafy, szafki pod zlewozmywak ,szafki na naczynia zestaw (1).Dostawa szafy, szafki, szafki pod zlew, szafki wiszącej na naczynia oraz 3 sztuk stołów (zestaw 2). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa krzeseł biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 6 szt. krzeseł biurowych Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Dostawa 2 szt. krzeseł biurowych Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.