To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-15
Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem,
na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.
Numer ogłoszenia: 60929 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23875 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Instytut Stomatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 675 75 00, faks 42 678 92 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami - załącznik nr 2 w części B SIWZ. Przedstawione w załączniku nr 2 części B SIWZ cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganego przez Zamawiającego sprzętu (przykład produktu spełniającego oczekiwania). Oznacza to, iż oferowany sprzęt musi spełniać określone w załączniku parametry. Parametry urządzeń mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w.w sprzętu lub równoważnego. Oprogramowanie przedstawione w SIWZ bądź równoważne (kompatybilne z posiadanym systemem). Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. Przedmiot zamówienia składa się z dziewięciu pakietów: Pakiet nr 1: Zestawy komputerowe Pakiet nr 2: Monitory Pakiet nr 3: Terminale sieciowe Pakiet nr 4: Oprogramowanie użytkowe Pakiet nr 5: Drukarki laserowe sieciowe Pakiet nr 6: Urządzenie wielofunkcyjne Pakiet nr 7: Drukarki termotransferowe Pakiet nr 8: Komputer przenośny - laptop Pakiet nr 9: Zasilacze UPS + serwerowy zasilacz UPS*.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.12.00 - Konsole 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1: Zestawy komputerowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
- Cezar Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. J. 26-600 Radom,, ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21525,00
Oferta z najniższą ceną: 21525,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30688,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2: Monitory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alltech Sp. j., ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8943,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9840,00
Oferta z najniższą ceną: 9840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13530,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3: Terminale sieciowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alltech Sp. j., ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10455,00
Oferta z najniższą ceną: 10073,70 / Oferta z najwyższą ceną: 15006,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4: Oprogramowanie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alltech Sp. j., ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35252,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3357,90
Oferta z najniższą ceną: 3357,90 / Oferta z najwyższą ceną: 4381,26
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5: Drukarki laserowe sieciowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alltech Sp. j., ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7404,60
Oferta z najniższą ceną: 7404,60 / Oferta z najwyższą ceną: 8945,79
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6: Urządzenie wielofunkcyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Actiwa, ul. Grabieniec 18/49, 91-149 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1779,81
Oferta z najniższą ceną: 1779,81 / Oferta z najwyższą ceną: 2929,86
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7: Drukarki termotransferowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
E-TECH s.c. Marcin Duda, Paweł Kapusta; iSALE s.c.
jakie przetargi wygrała firma
E-TECH s.c. Marcin Duda, Paweł Kapusta; iSALE s.c.
- E-Tech M. Duda, P. Kapusta, ul. Tuwima 95A, 90-031 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4548,54
Oferta z najniższą ceną: 3472,97 / Oferta z najwyższą ceną: 8364,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet nr 8: Komputer przenośny - laptop
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
E-TECH s.c. Marcin Duda, Paweł Kapusta; iSALE s.c.
jakie przetargi wygrała firma
E-TECH s.c. Marcin Duda, Paweł Kapusta; iSALE s.c.
- E-Tech M. Duda, P. Kapusta, ul. Tuwima 95A, 90-031 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6097,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8298,81
Oferta z najniższą ceną: 8298,81 / Oferta z najwyższą ceną: 13250,79
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet nr 9: Zasilacze UPS + serwerowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dabacom B. Raczyński, ul. Ojcowska 17, 80-146 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10179,48
Oferta z najniższą ceną: 10179,48 / Oferta z najwyższą ceną: 15547,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu "Kompetentni na start" realizowanego przez ŁWK OHP w Łodzi, dofinansowanego z EFS Plus - RUNDA I dogrywka
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas uroczystego rozstrzygnięcia XXVI edycji Przeglądu Twórczości Plastycznej Osób Chorych, Starszych i Niepełnosprawnych pn. "Sztuka jak balsam".
- Wykonanie dodatkowego podparcia poprzecznic podporowych wiaduktów WA-244L- w ciągu jezdni lewej i WA-244Z - w ciągu łącznicy na węźle autostradowym Łódź Północ
- Zaprojektowanie i wykonanie chroniących przed upadkiem z wysokości zabezpieczeń przestrzeni, pomiędzy sąsiadującymi obiektami mostowymi w ciągu dróg admin. przez GDDKiA O/Łódź z podziałem na 2 zadania
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte -
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- Dostawa suszarki dla CDSI - DE-dzp.272-188/25
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.