Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-13
Nowy Sącz: Wymiana pokrycia dachu z blachy ocynk oraz renowacja elewacji w obiekcie Romanówka w Krynicy Bulwary Dietla 19
Numer ogłoszenia: 61022 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu , ul. Lwowska 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437708, faks 018 4437865.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.sacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury Województwa Małopolskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachu z blachy ocynk oraz renowacja elewacji w obiekcie Romanówka w Krynicy Bulwary Dietla 19.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet A- wymiana pokrycia dachu: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych związanych z: - demontażem istniejącego pokrycia dachu z blachy łączonej na rąbki wraz z rynnami - demontażem rur spustowych i obróbek blacharskich - wykonaniem nowego pokrycia z blachy ocynk płaskiej łączonej na rąbek stojący podwójny -prostopadły do okapu- oraz rąbek podwójny leżący równoległy do okapu - montaż nowych rynien z blachy ocynk podwieszanych na hakach co 0,5 m - montaż rur spustowych Pakiet B - renowacja elewacji: - przygotowanie podłoża z drewna pod malowanie: oczyszczenie złuszczonej farby akrylowej,uzupełnienie ubytków - malowanie dwukrotne farbą akrylową wg. ustalonej kolorystyki - malowanie dachu z blachy ocynk z uprzednim przygotowaniem podłoża - odtłuszczeniem. Szczegółowy zakres - opis przedmiotu zamówienia określają: c/ przedmiary robót dla pakietu A i B stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji. 1.Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - główny przedmiot: 45453000-7 2.W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej w terenie budowy oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3.Miejsce wykonania zamówienia: Polska, woj. małopolskie, miasto Krynica - ul. Bulwary Dietla 19. 4.Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotowych robót budowlanych przy posłużeniu się podwykonawcami. Jeżeli Wykonawca powierzy część robót podwykonawcom, to Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie te części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Szczegółowe obowiązki wykonawcy i podwykonawcy w stosunku do zamawiającego określa projekt umowy z wykonawcą stanowiący załącznik do umowy. 5.Zamawiający wymaga 3 letniego okresu odpowiedzialności Wykonawcy za wady rękojmi i gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22ust.1 ustawy i złożą oświadczenie, że a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z Ustawą. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a)W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 lit. a i b dla pakietu A wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę kierownikiem budowy jako osobą posiadającą uprawnienia budowlane oraz wykonania co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie a dla pakietu B wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 lit. c wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000.- zł zwanej dalej -polisą. 3.W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 lit. d pod uwagę będą brane oferty Wykonawców: a)którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody o której mowa w art. 24 ust.1 pkt ustawy b)w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub w stosunku do których nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego (art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy). c)posiadających aktualny wpis do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych, d)nie karanych za przestępstwa w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, a także wobec których sąd orzekł nakaz o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy e)nie zalegających z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub posiadających zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4.W zakresie spełnienia określonych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI. 5.Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na podstawie przedłożonych dokumentów. 6.Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a. komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją, b.wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania c. oferty wykonawców, którzy nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 7.Zamawiający wzywa Wykonawców w razie zaistnienia przesłanek ustawowych do złożenia określonych oświadczeń lub dokumentów, a także może zażądać w wyznaczonym przez siebie terminie uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty lub dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu uczestniczenia w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć ofertę, której wzór stanowi załącznik do oferty nr 1 2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty A). oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji, B). Na potwierdzenie warunków określonych w Rozdziale V specyfikacji - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych. c) Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje minimum dwie referencje na pakiet A oraz minimum dwie referencje na pakiet B c) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000.- zł 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U Nr 87, poz.605 z późn.zm./ 4.Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów, a także ich nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie w terminie postawionym przez zamawiającego w wezwaniu o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę także, jeśli stwierdzi, że złożone dokumenty nie spełniają wymogów niniejszej specyfikacji, ustawy lub są nieprawdziwe. 5.Oferta oraz oświadczenie, o których mowa w ust. 1 i 2 lit A) należy przedstawić w formie oryginału zaś dalsze dokumenty, o których mowa w ust. 2 lit B) niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.sacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Okręgowe
ul.Lwowska 3
33-300 Nowy Sącz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Okręgowe ul.Lwowska 3 33-300 Nowy Sącz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu posiłków dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Sączu.
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem obiektów Sądu Rejonowego w Nowym Sączu Wydziały Zamiejscowe w Muszynie.
- Remont drogi gminnej 293114 K (ul. Halna) w km od 0+773,00 do km 0+975,00 w miejscowości Nowy Sącz
- BZP.271.104.2024 Obsługa, konserwacja, naprawy oraz utrzymanie placów zabaw, siłowni zewnętrznych i obiektów małej architektury
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach: PO w Nowym Sączu, PR w Nowym Sączu, PR w Nowym Targu, PR w Gorlicach, PR w Limanowej, Prokuratury Rejonowej w Muszynie
- Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych oraz sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT POMIESZCZEŃ JRG ORAZ MIESZKANIA SŁUŻBOWEGO W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU (II)
- Adaptacja przestrzeni strychowej na pomieszczenie użytkowe w budynku Starej Szkoły w Ujeznej w celu utworzenia 15 miejsc office sharingu
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby archiwum dokumentacji medycznej w budynku 21 - piwnica
- Konserwacja i naprawa ogrodzenia terenu Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie, na działce o nr ew. 3083/3
- Remont Świetlika dachowego w budynku nr 5 Oddziału Prewencji w Warszawie, przy ul. Puławskiej 44 /e w Piasecznie
- Przebudowa bud. dydaktycznych z dost. do wymagań ppoż w ramach zad. inw. pn.: "Dost. bud. CZ-G (17-46) do przepisów ppoż. wraz z modernizacją inst. sygnalizacji pożaru, WM, al. Jana Pawła II Kraków"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.