eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówPełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Centrum Turystyki i Rekreacji w Namysłowie - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Namysłów: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Centrum Turystyki i Rekreacji w Namysłowie - II etap
Numer ogłoszenia: 61042 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17054 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, ul. Stanisława Dubois 3, Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190359, faks 077 4104841.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Centrum Turystyki i Rekreacji w Namysłowie - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych, nad realizacją inwestycji p.n. Centrum Turystyki i Rekreacji w Namysłowie- II etap. Inspektorzy wykonują swoje zadania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, zgodnie z przepisami wykonawczymi do tych ustaw, przestrzegając warunki techniczne wykonania i odbioru robót, normy budowlane i zasady wiedzy technicznej. Koordynatorem wszystkich inspektorów branżowych na budowie będzie inspektor ustanowiony dla branży konstrukcyjno-budowlanej. Do obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego należy jakościowa i ilościowa kontrola realizacji inwestycji, realizacji harmonogramów rzeczowo-finansowych, sporządzenie rozliczeń i kompletowanie dokumentów do rozliczeń finansowania inwestycji. Koordynator zbiera dokumenty wszystkich branż i przedstawia sprawdzone Zamawiającemu. Inwestor nadzoru inwestorskiego nie może samodzielnie podejmować działań, których następstwem będzie zwiększenie kosztów inwestycji. Zastosowanie materiałów innych niż zaprojektowanych przez projektanta, objętych w dokumentacji projektowej określeniem lub równoważnych lub innym może nastąpić wyłącznie po dostarczeniu przez Wykonawcę robót dokumentów w formie atestów i innych określonych prawem polskim, świadczących o posiadaniu przez równoważny materiał takich samych parametrów technicznych, co materiał projektowany, który nie pogorszy jakości inwestycji. Inspektor nadzoru po otrzymaniu tych dokumentów przedstawia je Zamawiającemu i Projektantowi i po uzgodnieniu, wpisem w dziennik budowy dopuszcza materiał równoważny do wbudowania. Wykonawca robót ma obowiązek wystąpić o zastosowanie materiałów równoważnych na 3 tygodnie przed terminem ich wbudowania, przedstawiając komplet dokumentów, o których mowa powyżej. Rozliczenie należności za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego -płatność po zakończeniu miesiąca, po przedstawieniu rozliczenia i odbioru częściowego wykonanych robót budowlanych, -należność płatna do wysokości 90% należności wynikającej z umowy, proporcjonalnie do ilości miesięcy trwania robót budowlanych, 10 % należności płatne po zakończeniu robót budowlanych, odbiorze, rozliczeniu końcowym inwestycji i sporządzeniu charakterystyki rzeczowo-finansowej robót. Dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany inspektorów nadzoru inwestorskiego w razie: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 114754.10 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji NEST Spółka z o.o., ul. Sienkiewicza 87/9, 50-348 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 63721.31
  • Oferta z najniższą ceną: 63721.31 oferta z najwyższą ceną: 150000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.