eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów"Opracowanie pakietów scenariuszy zajęć lekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych i średnich (6 części) na potrzeby realizacji 3 projektów w ramach Działania 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020".



Ogłoszenie z dnia 2018-08-31



Ogłoszenie nr 611148-N-2018 z dnia 2018-08-31 r.

Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie: "Opracowanie pakietów scenariuszy zajęć lekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych i średnich (6 części) na potrzeby realizacji 3 projektów w ramach Działania 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Działanie 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS w ramach RPO WP na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 69070548200000, ul. ul. Niedzielskiego  2 , 35036   Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 534 097, e-mail bzp@pcen.pl, faks 178 534 682.
Adres strony internetowej (URL): www.pcen.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-30-tys.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-30-tys.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Opracowanie pakietów scenariuszy zajęć lekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych i średnich (6 części) na potrzeby realizacji 3 projektów w ramach Działania 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020".
Numer referencyjny: PU-3211/5/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu pakietów scenariuszy zajęć lekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych i średnich w ilości: 720 scenariuszy. Zakres podmiotowy zamówienia obejmuje uczniów 3 etapów edukacyjnych: o etap 1 - szkoła podstawowa klasy I do III, o etap 2 szkoła podstawowa klasy IV do VII, o etap 3 szkoły średnie. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje opracowanie: 360 scenariuszy zajęć lekcyjnych (część: II,IV,VI), wykorzystujących aplikacje TIK (średnio 2 aplikacje TIK na jeden scenariusz) oraz 360 scenariuszy zajęć lekcyjnych (część: I,III,V) wykorzystujących metody eksperymentu w nauczaniu. Przez scenariusz zajęć lekcyjnych należy rozumieć jednostkowy scenariusz zajęć lekcyjnych (1szt.) w wymiarze czasowym obejmującym 45 minutową lekcję, opracowany wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Scenariusz lekcji obejmie: kompletny, prawidłowy metodycznie i dydaktycznie konspekt lekcji; dodatkowe wskazania metodyczne dla nauczyciela do pracy z uczniami, propozycje zadań do wykonania z uczniami na lekcji oraz w formie pracy domowej. Scenariusze lekcji, wykorzystujące metody eksperymentu w nauczaniu są skierowane do uczniów 2 etapów edukacyjnych obejmujących: etap 2 SP klasy IV do VIII oraz etap 3 szkoły średnie. Zakres przedmiotowy w oparciu o który mają zostać opracowane scenariusze lekcji, wykorzystujące metody eksperymentu w nauczaniu, określają podstawy programowe Ministerstwa Edukacji Narodowej (Rozp. MEN z dnia 30 stycznia 2018 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia ogólnego dla liceum ogólnokształcącego, technikum oraz branżowej szkoły II stopnia (Dz U. Nr 467 z 2018r.) oraz Rozp. MEN z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej (Dz U. Nr 356 z 2017r.) dla poszczególnych przedmiotów wymienionych w Załączniku nr.1 do niniejszego ogłoszenia. Opracowane scenariusze powinny uwzględniać zmiany systemowe wprowadzone reformą oświaty: Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe oraz Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe tj. wprowadzające 3 etapy edukacyjne. Opracowane scenariusze zostaną przekazane Zamawiającemu w formie elektronicznej w ilości 55 CD (w przypadku oferty częściowej: cz. I - 16 CD, cz. III - 21 CD, cz. V - 18 CD) oraz zgodnego z wersją elektroniczną wydruku papierowego, wpiętego do segregatora z podziałem na właściwe części. Scenariusze lekcji wykorzystujące aplikacje TIK są skierowane do uczniów 3 etapów edukacyjnych obejmujących: etap 1 SP klasy I do III, etap 2 SP klasy IV do VIII, etap 3 szkoły średnie. Zakres przedmiotowy w oparciu o który mają zostać opracowane scenariusze lekcji wykorzystujące aplikacje TIK, określają podstawy programowe Ministerstwa Edukacji Narodowej (Rozp. MEN z dnia 30 stycznia 2018 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia ogólnego dla liceum ogólnokształcącego, technikum oraz branżowej szkoły II stopnia (Dz U. Nr 467 z 2018r.) oraz Rozp. MEN z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej (Dz U. Nr 356 z 2017r.) dla poszczególnych przedmiotów wymienionych w Załączniku nr.1 do niniejszego ogłoszenia. Opracowane scenariusze powinny uwzględniać zmiany systemowe wprowadzone reformą oświaty: Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe oraz Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe tj. wprowadzające 3 etapy edukacyjne. Opracowane scenariusze zostaną przekazane Zamawiającemu w formie elektronicznej w ilości 55 CD (w przypadku oferty częściowej: cz. II - 16 CD, cz. IV - 21 CD, cz. VI - 18 CD) oraz zgodnego z wersją elektroniczną 1 wydruku papierowego, wpiętego do segregatora z podziałem na właściwe części. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Część I Rzeszów - 120 scenariuszy lekcji z zastosowaniem metody eksperymentu dla 2 i 3 etapu edukacyjnego. Część II Rzeszów - 120 scenariuszy lekcji z zastosowaniem aplikacji TIK, dla 1, 2 i 3 etapu edukacyjnego. Część III Krosno - 120 scenariuszy lekcji z zastosowaniem metody eksperymentu, dla 2 i 3 etapu edukacyjnego. Część IV Krosno - 120 scenariuszy lekcji z zastosowaniem aplikacji TIK, dla 1, 2 i 3 etapu edukacyjnego. Część V Przemyśl - 120 scenariuszy lekcji z zastosowaniem metody eksperymentu, dla 2 i 3 etapu edukacyjnego. Część VI Przemyśl - 120 scenariuszy lekcji z zastosowaniem aplikacji TIK dla 1, 2 i 3 etapu edukacyjnego.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80521000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-10-30

II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie do 30 października 2018r. lub krótszym, jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę szkoleniową z zakresu prawa oświatowego, ze szczególnym uwzględnieniem szkoleń z zakresu TIK i stosowania metody eksperymentu w procesie nauczania. 2) Dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej 5 trenerami, z których każdy posiada doświadczenie w postaci opracowania co najmniej 5 scenariuszy lekcyjnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Aktualny na dzień złożenia wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 2) Aktualny na dzień złożenia wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego (określonego w rozdziale V.1.3 pkt 2 SIWZ), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ, w tym oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w kryterium: termin wykonania zamówienia. Pełnomocnictwa - jeśli są wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - (wg wzoru, który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert), składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Rzeszów - 120 scenariuszy lekcji z zastosowaniem metody eksperymentu dla 2 i 3 etapu edukacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) realizacja zamówienia na potrzeby 2 etapu edukacyjnego obejmuje opracowanie 60 szt. scenariuszy lekcji dla uczniów klas od IV do VIII szkoły podstawowej wg specyfikacji: fizyka - 12szt, chemia - 12szt, geografia - 12szt, biologia - 12szt, przyroda - 12szt. 2) realizacja zamówienia na potrzeby 3 etapu edukacyjnego obejmuje opracowanie 60 szt. scenariuszy lekcji dla uczniów szkół średnich (LO i Tech.) wg specyfikacji: fizyka - 15szt, chemia - 15szt, geografia - 15szt, biologia - 15szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie do 30 października 2018r. lub krótszym, jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert.


Część nr: 2Nazwa: Rzeszów - 120 scenariuszy lekcji z zastosowaniem aplikacji TIK, dla 1, 2 i 3 etapu edukacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) realizacja zamówienia na potrzeby 1 etapu edukacyjnego obejmuje opracowanie 30 szt. scenariuszy lekcji dla uczniów klas od I do III szkoły podstawowej wg specyfikacji: edukacja informatyczna - 30szt. 2) realizacja zamówienia na potrzeby 2 etapu edukacyjnego obejmuje opracowanie 50 szt. scenariuszy lekcji dla uczniów klas od IV do VIII szkoły podstawowej wg specyfikacji: fizyka - 10szt, chemia - 10szt, geografia - 10szt, biologia - 10szt, przyroda - 10szt. 3) realizacja zamówienia na potrzeby 3 etapu edukacyjnego obejmuje opracowanie 40 szt. scenariuszy lekcji dla uczniów szkół średnich (LO i Tech.) wg specyfikacji: fizyka - 10szt, chemia - 10szt, geografia - 10szt, biologia - 10szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie do 30 października 2018r. lub krótszym, jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert.


Część nr: 3Nazwa: Krosno - 120 scenariuszy lekcji z zastosowaniem metody eksperymentu, dla 2 i 3 etapu edukacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) realizacja zamówienia na potrzeby 2 etapu edukacyjnego obejmuje opracowanie 60 szt. scenariuszy lekcji dla uczniów klas od IV do VIII szkoły podstawowej wg specyfikacji: fizyka - 12szt, chemia - 12szt, geografia - 12szt, biologia - 12szt, przyroda - 12szt. 2) realizacja zamówienia na potrzeby 3 etapu edukacyjnego obejmuje opracowanie 60 szt. scenariuszy lekcji dla uczniów szkół średnich (LO i Tech.) wg specyfikacji: fizyka - 15szt, chemia - 15szt, geografia - 15szt, biologia - 15szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie do 30 października 2018r. lub krótszym, jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert.


Część nr: 4Nazwa: Krosno - 120 scenariuszy lekcji z zastosowaniem aplikacji TIK, dla 1, 2 i 3 etapu edukacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) realizacja zamówienia na potrzeby 1 etapu edukacyjnego obejmuje opracowanie 30 szt. scenariuszy lekcji dla uczniów klas od I do III szkoły podstawowej wg specyfikacji: edukacja informatyczna - 30szt. 2) realizacja zamówienia na potrzeby 2 etapu edukacyjnego obejmuje opracowanie 50 szt. scenariuszy lekcji dla uczniów klas od IV do VIII szkoły podstawowej wg specyfikacji: fizyka - 10szt, chemia - 10szt, geografia - 10szt, biologia - 10szt, przyroda - 10szt. 3) realizacja zamówienia na potrzeby 3 etapu edukacyjnego obejmuje opracowanie 40 szt. scenariuszy lekcji dla uczniów szkół średnich (LO i Tech.) wg specyfikacji: fizyka - 10szt, chemia - 10szt, geografia - 10szt, biologia - 10szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie do 30 października 2018r. lub krótszym, jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert.


Część nr: 5Nazwa: Przemyśl - 120 scenariuszy lekcji z zastosowaniem metody eksperymentu, dla 2 i 3 etapu edukacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) realizacja zamówienia na potrzeby 2 etapu edukacyjnego obejmuje opracowanie 60 szt. scenariuszy lekcji dla uczniów klas od IV do VIII szkoły podstawowej wg specyfikacji: fizyka - 12szt, chemia - 12szt, geografia - 12szt, biologia - 12szt, przyroda - 12szt. 2) realizacja zamówienia na potrzeby 3 etapu edukacyjnego obejmuje opracowanie 60 szt. scenariuszy lekcji dla uczniów szkół średnich (LO i Tech.) wg specyfikacji: fizyka - 15szt, chemia - 15szt, geografia - 15szt, biologia - 15szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie do 30 października 2018r. lub krótszym, jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert.


Część nr: 6Nazwa: Przemyśl - 120 scenariuszy lekcji z zastosowaniem aplikacji TIK dla 1, 2 i 3 etapu edukacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) realizacja zamówienia na potrzeby 1 etapu edukacyjnego obejmuje opracowanie 30 szt. scenariuszy lekcji dla uczniów klas od I do III szkoły podstawowej wg specyfikacji: edukacja informatyczna - 30szt. 2) realizacja zamówienia na potrzeby 2 etapu edukacyjnego obejmuje opracowanie 50 szt. scenariuszy lekcji dla uczniów klas od IV do VIII szkoły podstawowej wg specyfikacji: fizyka - 10szt, chemia - 10szt, geografia - 10szt, biologia - 10szt, przyroda - 10szt. 3) realizacja zamówienia na potrzeby 3 etapu edukacyjnego obejmuje opracowanie 40 szt. scenariuszy lekcji dla uczniów szkół średnich (LO i Tech.) wg specyfikacji: fizyka - 10szt, chemia - 10szt, geografia - 10szt, biologia - 10szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80521000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie do 30 października 2018r. lub krótszym, jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.