Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-11-07
Ogłoszenie nr 611409-N-2017 z dnia 2017-11-07 r.
Urząd Gminy Kętrzyn: PRZEWÓZ UCZNIÓW DO SZKOŁY.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot |
Nie |
Nie |
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: NieInformacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Kętrzyn, krajowy numer identyfikacyjny
53553400000, ul.
ul. Kościuszki
2
,
11-400
Kętrzyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089 7512474 w. 17, e-mail
admidnitrator@bip.ketrzyn.sprint.com.pl, faks
897 512 746.
Adres strony internetowej (URL): bip.gminaketrzyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.gminaketrzyn.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.gminaketrzyn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty mogą być składane wyłącznie w następujący sposób : drogą pocztową na adres Zamawiającego lub dostarczone do siedziby Zamawiającego, do pokoju nr 16.
Adres:
Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEWÓZ UCZNIÓW DO SZKOŁY.
Numer referencyjny:
RGG.271.63.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów do szkoły i ze szkoły, w roku szkolnym 2017/2018. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - Usługi w zakresie transportu drogowego 3. Zamówienie składa się z następujących części : część 1 : przewóz uczniów klas gimnazjalnych do Karolewa z miejscowości Filipówka, Kotkowo, Linkowo, Filipówka kol. (z kier. Pudwąg), Biedaszki, Grabno, Smokowo, Biedaszki Małe, Trzy Lipy, Kętrzyn - trasa I; przewidywana liczba uczniów - 35 osób; część 2: przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Biedaszkach z miejscowości Filipówka, Kotkowo, Linkowo, Siemki, Grabno - trasa II; przewidywana liczba uczniów - 60 osób; część 3 : przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kętrzynie i uczniów klas gimna- zjalnych do Kętrzyna, ul. Wojska Polskiego 9, z miejscowości Sławkowo, Windykajmy, Mała Nowa Wieś, Brzeźnica - trasa VI; przewidywana liczba uczniów - 25 osób; część 4: przewóz uczniów niepełnosprawnych z miejscowości Wopławki, Mażany, Parcz, Jeżewo do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawcze go w Kętrzynie przy ul. Klono- wej oraz Zespołu Szkół Nr 1 w Kętrzynie, tj. trasa (trasa VIIb) : Wopławki-Mażany- Parcz-Kruszewiec-Kętrzyn-Jeżewo-Kętrzyn, przewidywana liczba dzieci - 6 osób, długość trasy - ok. 42 km; część 5 : przewóz uczniów niepełnosprawnych z miejscowości Godzikowo do Szkoły Podstawowej w Nakomiadach i z miejscowości Sykstyny, Nowa Wieś Kętrzyńska do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie przy ul. Klonowej, tj. trasa (trasa VIIa) : Godzikowo - Nakomiady-Sykstyny-Nowa Wieś Kętrzyńska- Kętrzyn; przewidywana liczba dzieci - 6 osób, długość trasy - ok. 25 km; 4. Przewóz uczniów, określony w częściach 1, 2, 3, realizowany będzie na podstawie zakupionych przez zamawiającego biletów miesięcznych na liniach przewozów regularnych wykonawcy, w krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. ( Dz. U. z 2016r., poz.1907 z późn. zm.) o transporcie drogowym, które swym przebiegiem umożliwiają przewóz uczniów z miejsc zamieszkania do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania, z tym że w zakresie części 3 uczniów ze Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kętrzynie należy odwieźć dwukrotnie (dodatkowy wcześniejszy kurs ). Wykonawca zobowiązany jest dostosować rozkład jazdy kursów regularnych do planu zajęć poszczególnych szkół. Z przewozów będą korzystać uczniowie na podstawie imiennych biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę, na podstawie otrzymanych od dyrektorów szkół imiennych list uczniów. 5. Przewóz uczniów, określony w częściach 4 i 5, rozliczany będzie na podstawie stawki za 1 km przejazdu i liczby kilometrów przejazdu za każdy dzień faktycznego wykonania usługi. 6. Podane długości tras dla części 4 i 5 nie obejmują dojazdu pojazdu do miejsca świadczenia usługi (trasy) i powrotu po zakończeniu świadczenia usługi. Wykonawca podaje w ofercie rzeczywiste przebiegi dzienne pojazdu/pojazdów, za które będzie obciążany Zamawiający. 7. Dokładne godziny świadczenia usług wymienionych w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z dyrektorami szkół i z zamawiającym. Obowiązkiem Wykonawcy jest przestrzeganie uzgodnionych godzin przewozu uczniów do szkoły i ze szkoły. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian uzgodnionych godzin przewozu uczniów z powodu okoliczności zaistniałych w trakcie roku szkolnego, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy na co najmniej 2 dni przed zmianą godzin przewozu uczniów. Wykonawca zobowiązany jest dostosować się do zmian wprowadzonych przez Zamawiającego. 8. Usługa będzie świadczona we wszystkie dni, w których będą prowadzone zajęcia szkolne, pojazdem/pojazdami, przystosowanym/przystosowanymi do przewozu osób, przy zapewnie-niu miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych uczniów. Stan techniczny pojazdów będzie sprawdzany przez Wykonawcę przed każdym wyjazdem w trasę. Pojazd niesprawny technicznie nie zostanie dopuszczony przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca zapewni właściwy stan estetyczny i higieniczny pojazdu używanego do realizacji zamówienia, poprzez regularne czyszczenie karoserii i sprzątanie wnętrza pojazdu. W okresie jesienno-zimowym wnętrze pojazdu będzie skutecznie ogrzewane. 9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na świadczenie usług obejmujących wybrane części zamówienia, z wymienionych w pkt 3. Wykonawca nie musi składać oferty na wszystkie części zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować ciągły i bezpieczny przewóz uczniów. W przypadku awarii pojazdu, którym będą przewożeni uczniowie, Wykonawca będzie zobowiązany podstawić pojazd zastępczy w czasie określonym w ofercie Wykonawcy.Czas podstawienia pojazdu zastępczego, określony w ofercie, nie może dłuższy od 60 minut od momentu awarii. 11. W każdym pojeździe przewożącym dzieci powinien być opiekun. Dla części 1,2,3 opiekunów dzieci zapewnia zamawiający, a Wykonawca udostępni darmowy przejazd dla opiekunów. Dla części 4 i 5 Wykonawca odpowiada za sprawowanie opieki nad przewożonymi dziećmi. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania, odpowiednio do zakresu zamówienia, warunków dotyczących przewoźnika i zasad sprawowania opieki nad uczniami, zawartych w Regulaminie sprawowania opieki nad uczniami w czasie dowozu do szkół i odwozu ze szkół na terenie Gminy Kętrzyn, przyjętym Zarządzeniem Nr 59/2015 Wójta Gminy Kętrzyn, z dnia 15.07.2015r., stanowiącym załącznik do niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia , 13. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67ust.1 pkt 6 ustawy, zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegającego na wykonaniu podobnych usług do objętych niniejszym zamówieniem, tj. polegających na przewozie uczniów do szkoły i ze szkoły, o wielkości nie większej niż 30% wartości zamówieniach podstawowego. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, zgodne będą z warun-kami określonymi w SIWZ dla zamówienia podstawowego. 14. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. kierowców pojazdów używanych do realizacji zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegającego na wykonaniu podobnych usług do objętych niniejszym zamówieniem, tj. polegających na przewozie uczniów do szkoły i ze szkoły, o wielkości nie większej niż 30% wartości zamówieniach podstawowego. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, zgodne będą z warun- kami określonymi w SIWZ dla zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-02 lub zakończenia: 2018-06-22
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-06-22 | |||
2018-01-02 |
II.9) Informacje dodatkowe: W przypadku zmiany daty końcowej roku szkolnego 2017/2018 zmianie ulegnie data zakończenia realizacji zamówienia
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
- aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie
z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (tekst jednolity
Dz. U. z 2016r., poz.1907 z późn. zm.),
- aktualną licensję, o której mowa w art. 5b ustawy z dnia 6 września 2001 o trans-
porcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz.1907 z późn. zm.), w przy-
padku przewozu osób :
1) samochodem osobowym,
2) pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej
7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą,
3) taksówką;
warunek dotyczy również każdego z wykonawców występujących wspólnie oraz
podwykonawców;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Za minimalny poziom zdolności technicznej lub zawodowej uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje, dla realizacji każdej z części zamówienia, na którą składana jest oferta, pojazdem lub pojazdami przystosowanymi do przewozu osób, spełniającymi następujące wymagania : - łączna liczba osób poza kierowcą, do przewozu której przystosowany jest pojazd lub pojazdy nie może być mniejsza niż przewidywana liczba uczniów dla danej części zamówienia; liczba pojazdów przeznaczonych do realizacji danej części zamówienia nie może być większa od 2; - pojazdy muszą być dopuszczone do ruchu, sprawne technicznie, czyste oraz wyposażone w skuteczne ogrzewanie wnętrza pojazdu; - do realizacji różnych części zamówienia nie mogą być przeznaczone te same pojazdy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz wyposażenia (pojazdów) dostępnego wykonawcy w celu realizacji zamówienia
wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; wzór wykazu stanowi
Załącznik Nr 5 do SIWZ;
2) dokumenty, o których mowa w pkt 7.4 ppkt 2 lit.a SIWZ, tj. :
- aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie
z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U.
z 2016r., poz.1907 z późn. zm.),
- aktualną licensję, o której mowa w art. 5b ustawy z dnia 6 września 2001 o trans-
porcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz.1907 z późn. zm.), w przy-
padku przewozu osób :
1) samochodem osobowym,
2) pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej
7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą,
3) taksówką;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
Termin płatności | 10,00 |
Cena brutto | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Części 1,2,3 : Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody obu stron umowy w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony umowy i dopuszczalne są wyłącznie w granicach nienaruszających art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, z tym że zmiana liczby przewożonych uczniów nie wymaga zgody Wykonawcy. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy dopuszczalne są następujące zmiany zawartej umowy: a) w zakresie zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki Vat: - w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT, wynagro- dzenie brutto wykonawcy, będącego płatnikiem podatku Vat, ulegnie zmianie o kwotę, o którą zmieni się kwota podatku Vat; zmiana dotyczy Wykonawców będący płatnikami Vat w dniu, w którym upłynął termin składania ofert; b) w zakresie dotyczącym zmiany sposobu realizacji zamówienia: - jeżeli zmiana sposobu realizacji zamówienia podyktowana jest zmianami przepisów pra- wa i nie spowoduje wzrostu ceny jednostkowej biletu miesięcznego; - zmianie tras dowozu, w przypadku wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w organi- zacji dowozu uczniów do szkół, jeżeli nie spowoduje to wzrostu ceny jednostkowej biletu miesięcznego. Części 4,5 : Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody obu stron umowy w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony umowy i dopuszczalne są wyłącznie w granicach nienaruszających art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, z tym że skrócenie długości tras , nie wymaga zgody Wykonawcy- Zamawiający wystosuje do Wykonawcy pisemne powiadomienie, które będzie wiążące dla Wykonawcy. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy dopuszczalne są następujące zmiany zawartej umowy: a) w zakresie zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki Vat: - w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT, wynagro- dzenie brutto wykonawcy, będącego płatnikiem podatku Vat, ulegnie zmianie o kwotę, o którą zmieni się kwota podatku Vat; zmiana dotyczy Wykonawców będący płatnikami Vat w dniu, w którym upłynął termin składania ofert; b) w zakresie dotyczącym zmiany sposobu realizacji zamówienia: - jeżeli zmiana sposobu realizacji zamówienia podyktowana jest zmianami przepisów pra- wa i nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy; - zmianie tras dowozu, w przypadku wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w organi- zacji dowozu dzieci do szkół, jeżeli nie spowoduje to wzrostu wynagrodzenia Wykonaw- cy;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-23, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: do: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | część 1 : przewóz uczniów klas gimnazjalnych do Karolewa z miejscowości Filipówka, Kotkowo, Linkowo, Filipówka kol. (z kier. Pudwąg), Biedaszki, Grabno, Smokowo, Biedaszki Małe, Trzy Lipy, Kętrzyn |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
Termin płatności | 10,00 |
Cena brutto | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | część 2: przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Biedaszkach z miejscowości Filipówka,Kotkowo, Linkowo, Siemki, Grabno |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
Termin płatności | 10,00 |
Cena brutto | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | część 3 : przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kętrzynie i uczniów klas gimnazjalnych do Kętrzyna, ul. Wojska Polskiego 9, z miejscowości Sławkowo, Windykajmy, Mała Nowa Wieś, Brzeźnica |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
Termin płatności | 10,00 |
Cena brutto | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | część 4: przewóz uczniów niepełnosprawnych z miejscowości Wopławki, Mażany, Parcz, Jeżewo do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawcze go w Kętrzynie przy ul. Klonowej oraz Zespołu Szkół Nr 1 w Kętrzynie, tj. trasa (trasa VIIb) : Wopławki-Mażany- Parcz-Kruszewiec-Kętrzyn-Jeżewo-Kętrzyn, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
Termin płatności | 10,00 |
Cena brutto | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | część 5 : przewóz uczniów niepełnosprawnych z miejscowości Godzikowo do Szkoły Podstawowej w Nakomiadach i z miejscowości Sykstyny, Nowa Wieś Kętrzyńska do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie przy ul. Klonowej, tj. trasa (trasa VIIa) :Godzikowo - Nakomiady-Sykstyny-Nowa Wieś Kętrzyńska- Kętrzyn; |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
Termin płatności | 10,00 |
Cena brutto | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1580N Studzieniec-Korsze-Równina Górna na odcinku Studzieniec - Dłużec Wielki - etap III
- "Dostawa asortymentu do chirurgicznego szycia i zamykania ran do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Przebudowa drogi dojazdowej do budynku mieszkalnego oraz parkingu przy ul. Obr. Westerplatte 24 w Kętrzynie, działka nr 118 Obr. Westerplatte w Kętrzynie
- Przebudowa ul. Leśnej w Kętrzynie
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.