Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-29
Żarki: WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH WOJEWÓDZKICH I POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH I ADMINISTROWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE W SEZONIE 2012
Numer ogłoszenia: 61186 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, faks 034 3148304.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH WOJEWÓDZKICH I POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH I ADMINISTROWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE W SEZONIE 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art.2 pkt.8 ustawy PZP, pod nazwą: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych i administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie 2012. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące asortymenty robót i szacunkowy zakres poszczególnych asortymentów: Zadanie 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego z wycinaniem gr. warstwy 6cm w ilości około 200 m2 - z przeznaczeniem do wykonania na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie; Zadanie 2 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego bez wycinania w ilości około 500 Mg z tego, - 400 Mg z przeznaczeniem do wykonania na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, - 100 Mg z przeznaczeniem do wykonania na drogach powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie na terenie powiatu myszkowskiego; Zadanie 3 - Wykonanie nakładek bitumicznych z betonu asfaltowego przy krawędziach jezdni (o śr. szer. do 2,5 mb) w ilości około 6000 m2 - z przeznaczeniem do wykonania na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, w technologii: - frezowanie nawierzchni średnia gr.6cm, - oczyszczenie nawierzchni,- skropienie nawierzchni, - ułożenie w-wy ścieralnej średnia gr.6 cm, Destruktem uzyskanym z frezowania nawierzchni należy uzupełnić pobocza na długości wykonanych nakładek o śr. szer. 0,70 mb, a nadmiar destruktu należy dostarczyć na bazę PZD Myszków; Zadanie 4 - Naprawa istniejących przełomów w nawierzchni jezdni, w technologii - przełom ciężki /należy przyjąć 70 cm gr. wymiany warstwy podbudowy/ w ilości około 1000 m2 - z przeznaczeniem do wykonania na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie; Zadanie 5 - Remont cząstkowy wykonany w technologii powierzchniowego utrwalania grysami bazaltowymi i emulsją asfaltową (PATCHER) w ilości około 400 Mg z tego, - 300 Mg z przeznaczeniem do wykonania na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, - 100 Mg z przeznaczeniem do wykonania na drogach powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie na terenie powiatu myszkowskiego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia Wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi przynajmniej jedno zadanie z zakresu wykonania robót będących przedmiotem zamówienia na które wykonawca postanowił złożyć swoją ofertę, w zakresie przybliżonym do poszczególnego asortymentu robót określonego w Rozdziale III pkt. 1 ppkt. 1.1 SIWZ, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz złożenia wykazu na druku stanowiącym załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie narzędzi i urządzeń technicznych /potencjał techniczny/ dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji potencjału technicznego w zakresie tu określonym, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia: a)Walec drogowy stalowy wibracyjny 8 - 10 ton - dot. Zadań 3 i 4, b)Walec drogowy gumowo-stalowy - dot. Zadań 1, 2, c)Skrapiarka do bitumu - dot. Zadań 1, 2, 3, 4, d)Samochody samowyładowcze min. 10 ton - dot. Zadań 1, 2, 3, 4, 5, e)Szczotka mechaniczna - dot. Zadań 3, 4 f)Rozkładarka mas bitumicznych - dot. Zadań 3, 4, g)Urządzenie do wykonywania powierzchniowego utrwalenia typu PATCHER - dot. Zadania 5, h)Frezarka drogowa dot. Zadania 3, 4, i)Piła do cięcia nawierzchni asfaltowych - dot. Zadań 1 i 4. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz złożenia wykazu na druku stanowiącym załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest przedstawienie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osób które będą kierować robotami drogowymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, którym powierzone zostanie wykonanie niniejszego zamówienia. Osoby wskazane przez Wykonawcę do kierowania robotami muszą posiadać: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi lub uprawnienia konstrukcyjno-budowlane wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz złożenia wykazu na druku stanowiącym załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest posiadanie i przedstawienie opłaconej polisy o wartości min. 200.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - do oferty należy dołączyć dowód opłaty polisy. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, Formularz Cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Zakceptowane Istotne dla stron postanowienia umowy, Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających i podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych oraz jeśli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub wykonawca występuje jako konsorcjum, Zobowiązanie w oryginale i pozostałe dokumenty określone w Rozdziale VI pkt 2 SIWZ w przypadku gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia korzysta z zasobów innych podmiotów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy jest możliwa, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wymienionym zakresie: 1. Ceny brutto na wykonanie zamówienia publicznego jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2. Danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub nr rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany; 3. Osób odpowiedzialnych za prowadzenie robót z ramienia każdej strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialną; 4. Zwiększenia zakresu ilościowego poszczególnego asortymentu robót, w przypadku korzystnego rozstrzygnięcia przetargu, proporcjonalnie do kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie określonego zadania, wyliczonego ściśle na podstawie cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowym załączonym przez Wykonawcę do oferty; 5. W zakresie powstania zmian w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, ul. Myszkowska, 42-310 Żarki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, ul. Myszkowska, 42-310 Żarki - Sekretariat pok. Nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego z wycinaniem gr. warstwy 6cm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego z wycinaniem gr. warstwy 6cm w ilości około 200 m2 - z przeznaczeniem do wykonania na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego bez wycinania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego bez wycinania w ilości około 500 Mg z tego, - 400 Mg z przeznaczeniem do wykonania na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, - 100 Mg z przeznaczeniem do wykonania na drogach powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie na terenie powiatu myszkowskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie nakładek bitumicznych z betonu asfaltowego przy krawędziach jezdni (o śr. szer. do 2,5 mb).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nakładek bitumicznych z betonu asfaltowego przy krawędziach jezdni (o śr. szer. do 2,5 mb) w ilości około 6000 m2 - z przeznaczeniem do wykonania na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w technologii: - frezowanie nawierzchni średnia gr.6cm,- oczyszczenie nawierzchni,- skropienie nawierzchni,- ułożenie w-wy ścieralnej średnia gr.6 cm. Destruktem uzyskanym z frezowania nawierzchni należy uzupełnić pobocza na długości wykonanych nakładek o śr. szer. 0,70 mb, a nadmiar destruktu należy dostarczyć na bazę PZD Myszków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa istniejących przełomów w nawierzchni jezdni, w technologii - przełom ciężki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa istniejących przełomów w nawierzchni jezdni, w technologii - przełom ciężki /należy przyjąć 70 cm gr. wymiany warstwy podbudowy/ w ilości około 1000 m2 - z przeznaczeniem do wykonania na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont cząstkowy wykonany w technologii powierzchniowego utrwalania grysami bazaltowymi i emulsją asfaltową (PATCHER).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych w technologii powierzchniowego utrwalania grysami bazaltowymi i emulsją asfaltową (PATCHER) w ilości około 400 Mg z tego, - 300 Mg z przeznaczeniem do wykonania na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, - 100 Mg z przeznaczeniem do wykonania na drogach powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie na terenie powiatu myszkowskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Budowa ekranów akustycznych w ciągu drogi ekspresowej S6 na odcinkach od km 332+553 do km 332+809 (strona lewa) oraz od km 332+771 do km 333+087 (strona lewa) - okolice węzła Matarnia w m. Gdańsk
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych do 31 grudnia 2025 r.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.