Og³oszenie z dnia 2018-09-05
Og³oszenie nr 612636-N-2018 z dnia 2018-09-05 r.
Gmina Wi±zów: Przebudowa nawierzchni drogi w Starym Wi±zowie (dz. nr 468 AM-1)- II postêpowanie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wi±zów, krajowy numer identyfikacyjny
00052990100000, ul.
pl. Wolno¶ci
37
,
57-120
Wi±zów, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
71 3931136 w. 14 ,3931095, e-mail
magdalena.bartosz@wiazow.pl, natalia.trzynoga@wiazow.pl, faks
71 3931058.
Adres strony internetowej (URL): www.wiazow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.wiazow.madkom.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.wiazow.madkom.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, poczt± tradycyjn±, kurierem lub osobi¶cie
Adres:
Gmina Wi±zów z siedzib± w Urzêdzie Miasta i Gminy Wi±zów pl. Wolno¶ci 37, 57-120 Wi±zów pok. nr 11- "Sekretariat" I piêtro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa nawierzchni drogi w Starym Wi±zowie (dz. nr 468 AM-1)- II postêpowanie
Numer referencyjny:
BS.271.11.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej dz. nr 468 w Starym Wi±zowie (wokó³ ko¶cio³a) na odcinku ok. 176 mb polegaj±ca na: - robotach przygotowawczych, - wykonaniu: a) podbudowy, b) nawierzchni, c) kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Nawierzchnia jezdni ma zostaæ wykonana z kostki kamiennej o wymiarach 10x10cm. Pobocze lewostronne- pozostawiæ istniej±c± skarpê od strony muru ko¶cio³a, pobocze prawostronne- rozebraæ istniej±ce p³yty betonowe w granicach dzia³ki oraz za krawê¿nikiem do ogrodzeñ posesji wysypaæ t³uczeñ kamienny. W projektowanej jezdni nale¿y wbudowaæ 6 studni rewizyjnych i 4 studzienki ¶ciekowe. Zamawiaj±cy udostêpnia: projekt budowlany oraz przedmiar robót z kosztorysu inwestorskiego, który stanowi jedynie funkcjê pomocnicz±, a nie obowi±zuj±c± do wyceny oferty przez Wykonawcê. Roboty nale¿y wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i normami w tym: - ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowalne (Dz. U. z 2017r. poz.1332 z pó¼n. zm.), - ustaw± z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz.1570), - rozporz±dzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ drogi i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz.124) oraz zgodnie ze sztuk± budowlana i zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej. Przed z³o¿eniem oferty mo¿na zapoznaæ siê z obiektem objêtym przedmiotem zamówienia w celu sporz±dzenia nale¿ytej wyceny. 3.3. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawców na podstawie umowy o pracê (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) osób realizuj±cych czynno¶ci w ramach przedmiotu umowy tj. wykonywaniu robót w bran¿y drogowej, je¿eli wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 z pó¼n. zm.). Wymagania okre¶laj±ce w szczególno¶ci sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytu³u niespe³niania tych wymagañ okre¶la wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 7 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233200-1 |
45233120-6 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2018-11-30 |
II.9) Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r., str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: -administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wi±zów, ul. Plac Wolno¶ci 37, 57-120 Wi±zów, tel. +71 39 311 36, e-mail: urz±d@wiazow.pl, -inspektorem ochrony danych osobowych: KONTAKT 71 39 311 36 tel. +48 71 39 311 36 wew.16, -Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (dane identyfikuj±ce postêpowanie: Przebudowa nawierzchni drogi w Starym Wi±zowie (dz. nr 468 AM-1)., prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, nr BS.271.9.2018; -odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z pó¼n. zm.); -Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; -obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; -w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; -posiada Pani/Pan: -- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); ?na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu: -w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e: 1)op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 180.000,00 z³ brutto lub równowarto¶æ tej kwoty w przypadku walut innych ni¿ z³oty polski obliczon± przy uwzglêdnieniu ¶redniego kursu waluty obcej podanej przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych),
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e:1)wykonanie co najmniej jednej roboty w zakresie budowy lub przebudowy dróg
o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 180 000,00 z³ brutto ka¿da. W przypadku wykazania przez Wykonawcê wiêkszej ilo¶ci robót, Zamawiaj±cy w celu dokonania oceny spe³nienia w/w warunku bêdzie bra³ pod uwagê tylko ilo¶æ robót wymaganych przez Zamawiaj±cego.
Do wykazanych pozycji musz± byæ za³±czone dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
2)¿e bêdzie dysponowa³ kierownikiem robót w specjalno¶ci drogowej (lub równowa¿ne) posiadaj±cego, co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót drogowych w tym kierowanie, co najmniej jedn± inwestycj± zwi±zan± z robotami w zakresie budowy, modernizacji, przebudowy drogi na kwotê nie mniejsz± ni¿ 180 000,00 z³ brutto; Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³ kierownikiem budowy w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ (lub równowa¿ne), w kraju siedziby lub zamieszkania, je¶li takie obowi±zuj± w danym kraju. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia funkcji osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 6.7.2a, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci (zamiast odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej).Dokument wymieniony w pkt. 6.9 powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 180.000,00 z³ brutto lub równowarto¶æ tej kwoty w przypadku walut innych ni¿ z³oty polski obliczon± przy uwzglêdnieniu ¶redniego kursu waluty obcej podanej przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, -wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1) wype³niony druk "Oferta" - za³±cznik nr 1 do SIWZ, za³±cznik nr 2 i 3 2) zaaprobowany wzór umowy - za³±cznik nr 5 do SIWZ; 3) wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez osoby trzecie; 4) pe³nomocnictwa dla osoby sk³adaj±cej ofertê w przypadku dzia³ania Wykonawcy przez pe³nomocnika; 5) pe³nomocnictwa dla pe³nomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zmawiaj±cy zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 5.000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêæ tysiêcy 00/100).
Wadium mo¿e byæ, zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wnoszone
w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej,
z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy w O³awie o/Wi±zów
numer rachunku: 41 9585 0007 0040 0400 1544 0030
Wadium nale¿y wp³aciæ na wy¿ej podany rachunek bankowy do dnia 20 wrze¶nia 2018 roku. Powy¿szy termin wniesienia wadium uwa¿a siê za zachowany, gdy kwota wadium znajdzie siê w tym dniu do godz. 9.00 na podanym koncie Urzêdu Miasta i Gminy Wi±zów.
Wadium wnoszone w pozosta³ych formach nale¿y wnie¶æ w oryginale wraz z ofert±, przy czym nale¿y je do³±czyæ w sposób umo¿liwiaj±cy pó¼niejszy zwrot.
Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania z ofert±.
Wadium sk³adane w formie innej ni¿ pieni±dz musi zawieraæ klauzule gwarantuj±ce bezwarunkow± wyp³atê na rzecz zamawiaj±cego w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy. Okoliczno¶ci te musz± zawieraæ sytuacje okre¶lone:
1) w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejsza;
2) w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj. je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe
z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postêpowania, je¿eli jego oferta przed up³ywem terminu sk³adania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysoko¶ci.
Zamawiaj±cy zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
Za zgod± zamawiaj±cego wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy wadium na jedn± lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. Zmiana formy wadium musi byæ dokonana z zachowa~niem ci±g³o¶ci zabezpieczenia oferty kwot± wadium.
W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie ze wzorem umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 2. W przypadku zaistnienia sytuacji, w której Wykonawca bêdzie zabiega³ o dokonanie zmian w za³±czonym wzorze umowy, zobowi±zany jest przes³aæ Zamawiaj±cemu, przed terminem sk³adania ofert, zgodnie z brzmieniem art. 38 ustawy Pzp, propozycje zmian wraz z ich uzasadnieniem, w celu ustosunkowania siê do nich przez Zamawiaj±cego. W przypadku gdy Wykonawca nie prze¶le Zamawiaj±cemu wspomnianych propozycji zmian, nie mo¿e dochodziæ pó¼niej wprowadzania innych zapisów umowy, której wzór stanowi za³±cznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, je¿eli zmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego lub konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaæ bêdzie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci zmiany postanowieñ umowy mog± dotyczyæ: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ jedynie okoliczno¶ciami le¿±cymi wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ciami niezale¿nymi zarówno od Zamawiaj±cego jak i od Wykonawcy, tj. np.: konieczno¶æ przesuniêcia terminu przekazania terenu budowy, okoliczno¶ci zaistnia³e w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. klêski ¿ywio³owe, warunki archeologiczne, geologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniaj±ce lub uniemo¿liwiaj±ce terminowe wykonania przedmiotu umowy, itp.; 2) sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj.: a)nieujête (niezinwentaryzowane) uzbrojenie podziemne, które nie zosta³o uwzglêdnione na mapach do celów projektowych, b) zwi±zane z zatrzymaniem robót przez Urzêdy Nadzoru Budowlanego, c) zwi±zane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemo¿liwych do zidentyfikowania przed przyst±pieniem do robót budowlanych, takich jak m.in. g³azy, niewybuchy, przedmioty wymagaj±ce ochrony konserwatora zabytków, d) zwi±zane z ewentualnymi brakami wielobran¿owej dokumentacji oraz zwi±zanych z ni± przedmiarów robót na podstawie, której realizowana jest inwestycja, e) wynikaj±ce z konieczno¶ci dokonywania zmian w projektach wykonawczych bran¿owych, f) wynikaj±ce z nieprzewidzianych sytuacji takich jak kolizje z innymi urz±dzeniami podziemnymi powoduj±ce zniszczenia, uszkodzenia, wymagaj±ce naprawy; g) zmiany uwarunkowañ prawnych i formalnych realizacji umowy spowodowanych dzia³aniem osób trzecich, h) konieczno¶æ zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, i) zmianie dokonanej na podstawie art. 23 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane, zmianie w rozwi±zaniach projektowych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnieniem procesu budowy; j) zmianie dokonanej na podstawie art.20 ust.1 pkt.4 lit. b) ustawy Prawo budowlane- uzgodniona mo¿liwo¶æ wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem, ¿e zmiana ta spowodowana bêdzie okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji robót, ¿e zmiana ta spowodowana bêdzie okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ; k) zmianie dokonanej podczas wykonywania robót i nie odstêpuj±cej w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowê w ramach w ramach art. 36a ust.5 ustawy Prawo budowlane spe³niaj±c zapisy art.57 ust. 2 Prawo budowlane; 3) sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego; 4) tych postanowieñ, które maj± zwi±zek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 5) oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy; 6) zmiany zakresu czê¶ci zamówienia powierzonej Podwykonawcom; 7) w przypadku, kiedy w umowie znajduj± siê oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe, a tak¿e zapisy, których wykonanie jest niemo¿liwe ze wzglêdu na obowi±zuj±ce przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbêdny dla wyeliminowania tych b³êdów; 8) wprowadzenia zamiany materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem ¿e zmiany te bêd± korzystne dla zamawiaj±cego (np: powoduj±ce obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na eksploatacjê i konserwacjê przedmiotu umowy, powoduj±ce poprawienie parametrów technicznych, wynikaj±ce z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów, w takim wypadku wynagrodzenie wykonawcy pozostaje bez zmian); 9) zmiany terminu zakoñczenia realizacji zadania, bêd±cego nastêpstwem dzia³ania organów administracji publicznej; 10) zmiany spowodowane ekstremalnymi warunkami atmosferycznymi, które bêd± uniemo¿liwia³y prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, czy dokonywanie odbiorów; 11) powy¿sze zmiany dopuszczone bêd± wy³±cznie pod warunkiem z³o¿enia wniosku przez jedn± ze Stron i po akceptacji przez drug± Stronê. Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednak one zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody przez Zamawiaj±cego. 12) W przypadku, dopuszczalnej zmiany umowy zatwierdzonej przez Zamawiaj±cego, która polegaæ bêdzie na dokonaniu robót innego rodzaju lub przy zastosowaniu innych materia³ów lub robót dodatkowych b±d¼ innej zmiany wynikaj±cej z takich okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ na etapie zamówienia wynagrodzenie Wykonawcy bêdzie okre¶lone na podstawie kosztorysu (kosztorysów) sporz±dzanych przez osobê wpisan± na listê bieg³ych s±dowych danej specjalizacji wskazana przez Zamawiaj±cego i na jego koszt. Kosztorysy te winny byæ opracowane w oparciu o nastêpuj±ce za³o¿enia: a) ceny czynników produkcji (R-g, M, S, K, Z) zostan± przyjête z kosztorysów ofertowych z³o¿onych przez Wykonawcê, b) w przypadku, gdy nie bêdzie mo¿liwe rozliczenie danych robót w oparciu o zapisy w lit. a, brakuj±ce ceny czynników produkcji zostan± przyjête z zeszytów SEKOCENBUD (jako ¶rednie) za okres ich wykonania. Podstaw± do okre¶lenia nak³adów rzeczowych bêd± KNR-y. W przypadku braku odpowiednich pozycji KNR-ach, zastosowane zostan± KNNR-y, a nastêpnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiaj±cego. W przypadku gdy opracowanie kosztorysu przez osobê wpisan± na listê bieg³ych s±dowych bêdzie niemo¿liwe b±d¼ po³±czone z nadmiernymi trudno¶ciami (np. zbyt d³ugi czas oczekiwania), wynagrodzenie Wykonawcy bêdzie okre¶lone na podstawie kosztorysu (kosztorysów) sporz±dzonych przez osobê posiadaj±c± wiedze specjalistyczn± w danej dziedzinie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-09-20, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI WI¡ZÓW
- Zakup koparko-³adowarki
- Kompleksowa termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Jaworowie - V postêpowanie
- Przebudowa ulicy Polnej w Wi±zowie
wiêcej: przetargi WI¡ZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ci±gu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - U¶cikowo
- Budowa ul. Liliowej w Strzelinie - etap I
- Termomodernizacja i przebudowa budynku po by³ej szkole w m. Ko³aczkowice wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania na potrzeby klubu dzieciêcego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i drogow±
- Roboty budowlane polegaj±ce na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy dróg oraz infrastruktury s³u¿±cej drodze na terenie Gminy Kosakowo
- Budowa ul. Ks. Jana Twardowskiego w Przasnyszu
- Przebudowa ul. Chrobrego w Nasielsku
wiêcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.