eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów SandomierskiŚwiadczenie usługi dostępu do sieci Internet w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców gminy Baranów Sandomierski szansa na rozwój.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-16

Baranów Sandomierski: Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców gminy Baranów Sandomierski szansa na rozwój.
Numer ogłoszenia: 61343 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów Sandomierski , ul. gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie, tel. 015 8118581 w. 112; 8118583, faks 015 8118582.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców gminy Baranów Sandomierski szansa na rozwój..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Specyfikacja łącza internetowego 1) Zamawiający wymaga zbudowania łącza symetrycznego do sieci Internet o przepustowości min 30/30 Mbps z gwarantowaną przepływnością 2) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i zainstalowania routera umożliwiającego bezpośrednio lub za pomocą konwertera wpięcie do sieci GSK ( typ złącza- RJ45, protokół TCP/IP v 4) za pomocą którego będzie kreowany ruch dla każdego urządzenie w sieci. 3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia gwarancyjnego czasu dostępności łącza (SLA ang. Service Level Agreement) na poziomie co najmniej 99,4 % w skali miesiąca. straty pakietów max 1%, czas reakcji na awarię nie dłużej niż 2 godziny, czas usunięcia awarii nie dłużej niż 12 godzin 4) Wykonawca wyznaczy opiekuna lub inną pomoc techniczną, z którą Zamawiający będzie komunikował się 7 dni w tygodniu w spawach awarii łącza. 5) Wykonawca zapewni na potrzeby Zamawiającego publiczną przestrzeń adresową wydzieloną za swojej puli o rozmiarze 64 publicznych adresów IP z ciągłej przestrzeni adresowej, oraz skonfiguruje poszczególne nadajniki sieci GSK do przydzielonej adresacji IP 6) Lokalizacją łącza: Baranów Sandomierski ul. Gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów sandomierski (serwerownia budynek UMIG ) Wykonawca jest odpowiedzialny za doprowadzenie, uruchomienie i obsługę łącza. Wykonawca samodzielnie uzyska ewentualne pozwolenia, o ile będą wymagane, oraz dokona niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza. Zamawiający nie narzuca w ramach niniejszego postępowania żadnych technologii wykonania łącza. Wykonawca może stosować dowolne rozwiązania techniczne, o ile zapewnią one poprawną i nieprzerwaną realizację transmisji o określonych powyżej parametrach, są zgodne z przyjętymi normami technicznymi oraz uwarunkowaniami prawnymi. W przypadku zastosowania technologii : - przewodowej Wykonawca winien sprawdzić i dostarczyć dokument stwierdzający możliwości techniczne dla uruchomienia łącza w oferowanej przepustowości i lokalizacji, - bezprzewodowej Wykonawca winien dostarczyć testy stwierdzające możliwość zestawienia trwałego połączenia, utrzymującego powyższe parametry połączenia, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do Oferty regulamin świadczenia usług w sieci Wykonawcy uwzględniający żądane przez Zamawiającego parametry łącza. W przypadku niedotrzymywania warunków technicznych łącza Zamawiający ma prawo do wcześniejszego wypowiedzenia umowy o świadczenie usług dostępu do Internetu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany prędkości łącza w przypadku, gdy zapotrzebowanie na pasmo przesyłowe po stronie Zamawiającego wzrośnie w związku z realizowanymi przez niego zadaniami statutowymi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.40.00.00 - Sieci 32.41.21.10 - Sieć internetowa 32.41.50.00 - Sieć ethernet 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.41.00.00 - Usługi dostawców .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiazany załączyć do swojej oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiazany załączyć do swojej oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiazany załączyć do swojej oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiazany załączyć do swojej oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiazany załączyć do swojej oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku: 1) klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy; 2) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2. Zmiana zakresu dostawy w przypadku: 1) wykonanie prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych do kontroli; 2) likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy; 3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 2) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 4. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) zmiana obowiązującej stawki VAT; 2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 5. Inne: 1) zmiana harmonogramu w zakresie rzeczowo - finansowym z uwzględnieniem zapisów j/w, 2) zmiana nr konta Sprzedawcy lub innych danych podmiotowych, 6. Zmiany mogą być dokonywane przy zachowaniu następującej kolejności postępowania: 1) pisemny wniosek strony umowy o zmianę umowy wraz z uzasadnieniem i wskazaniem podstawy zmiany umowy zawartej w warunkach zmiany umowy; 2) sporządzenie aneksu do umowy i podpisanie przez strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.baranowsandomierski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w baranowie Sandomierskim, 39-450 Baranów Sandomierski, ul. Okulickiego 1, pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w baranowie Sandomierskim, 39-450 Baranów Sandomierski, ul. Okulickiego 1, pokój nr 5 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt wspołfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.