eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceEZ/ZP/9/2016 Dostawa endoprotez, ¶rub, p³ytek, substytutu ko¶ci, membran, systemu separacji p³ytek dla potrzeb Bloku Operacyjnego W.S.Z. w Kielcach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-03-18

Kielce: EZ/ZP/9/2016 Dostawa endoprotez, ¶rub, p³ytek, substytutu ko¶ci, membran, systemu separacji p³ytek dla potrzeb Bloku Operacyjnego W.S.Z. w Kielcach
Numer og³oszenia: 61346 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 041 3671339, faks 041 3660014, 3671226, 3455584.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.wszzkielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: EZ/ZP/9/2016 Dostawa endoprotez, ¶rub, p³ytek, substytutu ko¶ci, membran, systemu separacji p³ytek dla potrzeb Bloku Operacyjnego W.S.Z. w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa endoprotez, p³ytek, ¶rub, membran, substytutów ko¶ci, grawitacyjnych systemów do separacji p³ytek dla potrzeb Bloku Operacyjnego W.Sz.Z. w Kielcach..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.30.00-7, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga siê

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie wykonawcy, i¿ spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 22 ust. 1

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • 2) posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie, rozumiane jako - zrealizowali nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedn± dostawê, której przedmiotem by³ asortyment o charakterze to¿samym lub zbli¿onym z przedmiotem zamówienia na rzecz Zamawiaj±cego, którym jest jednostka s³u¿by zdrowia (szpital, klinika, przychodnia) o warto¶ci (umowy) brutto minimum: Dla Pakietu nr 1 - 50.000,00 z³. Dla Pakietu nr 2 - 15.000,00 z³. Dla Pakietu nr 3 - 30.000,00 z³. Dla Pakietu nr 4 - 100.000,00 z³.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie wykonawcy, i¿ spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie wykonawcy, i¿ spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 22 ust. 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O¶wiadczenie wykonawcy, i¿ spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

16. Pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty jakie musz± byæ za³±czone do oferty: Oferta musi dodatkowo zawieraæ: 1) wype³niony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ), 2) wype³niony i podpisany formularz asortymentowo - cenowy, (zgodny ze wzorem, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ), 3) o¶wiadczenie Wykonawcy o czê¶ci zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcy (zgodne z za³±czonym wzorem - za³±cznik nr 4a do SIWZ), Uwaga: Wykonawca zobowi±zany jest ujawniæ w. ww. o¶wiadczeniu jak± czê¶æ przedmiotu zamówienia zamierza zleciæ podwykonawcy. W przypadku nie z³o¿enia w ofercie ww. o¶wiadczenia Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca wykona ca³o¶æ przedmiotu zamówienia si³ami w³asnymi. 4) w przypadku gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik - pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania pe³nomocnika, 5) w przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onków konsorcjum oraz wspólników spó³ki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) - aktualny dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy lub umowê reguluj±c± wspó³pracê i zasady reprezentacji podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w szczególno¶ci umowê spó³ki cywilnej. Dokument pe³nomocnictwa musi zawieraæ minimum nastêpuj±ce postanowienia: a) wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wskazane jest równie¿ ujawnienie w pe³nomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególno¶ci w przypadku spó³ki cywilnej numeru NIP spó³ki oraz wszystkich wspólników. b) okre¶lenie zakresu pe³nomocnictwa, c) podpisy osób uprawnionych do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu wykonawców. 6) dokumenty na potwierdzenie i¿ oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ: a) opisy, katalogi, specyfikacje techniczne z danymi, itp., z informacjami potwierdzaj±cymi spe³nienie wymagañ technicznych stawianych przez Zamawiaj±cego dla oferowanego przedmiotu zamówienia, wraz z zaznaczeniem w³a¶ciwych danych oraz odniesieniem którego produktu w danym pakiecie dotycz±. Autentyczno¶æ ww. dokumentów musi zostaæ potwierdzona przez Wykonawcê na ¿±danie Zamawiaj±cego,, Uwaga: opisy, katalogi, specyfikacje za³±czone do oferty wykonawcy winny byæ czytelnie oznaczone, którego produktu dotycz±. b) w³a¶ciwe dokumenty potwierdzaj±ce, i¿ oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z Ustaw± o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010 (Dz. U. 2015, poz. 876) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w s³u¿bie zdrowia (certyfikaty CE / deklaracje zgodno¶ci) zgodnie z klas± wyrobu medycznego lub stosowne o¶wiadczenie i¿ do danego produktu nie stosuje siê przepisów w/w ustawy wraz z za³±czeniem innych dokumentów potwierdzaj±cych i¿ produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Unii Europejskiej, gdy ich przed³o¿enie jest niezbêdne na podstawie odrêbnych przepisów, Uwaga: certyfikaty/deklaracje za³±czone do oferty wykonawcy winny byæ czytelnie oznaczone, którego produktu dotycz±. c) o¶wiadczenie, ¿e przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na trenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Ustaw± Prawo farmaceutyczne z dnia 6 wrze¶nia 2001r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271-j.t.). - je¿eli dotyczy danego produktu Uwaga: zgodnie z ustaw± z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej (t.jedn. z 2010r. Nr 220, poz. 1447) przedsiêbiorca wpisany do rejestru przedsiêbiorców albo ewidencji jest obowi±zany umieszczaæ w o¶wiadczeniach pisemnych, skierowanych w zakresie swojej dzia³alno¶ci do oznaczonych osób i organów, numer identyfikacji podatkowej (NIP) oraz pos³ugiwaæ siê tym numerem w obrocie prawnym i gospodarczym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

ZMIANY UMOWY 1. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian umowy w nastêpuj±cym zakresie: 1) zmiany osób odpowiedzialnych za realizacjê umowy wskazanych w § 3 ust 6, 2) zmiany danych teleadresowych, 3) zmiany podwykonawców na zasadach okre¶lonych w umowie, 4) zmiany przywo³ywanych w przedmiotowej umowie oraz SIWZ ustaw oraz rozporz±dzeñ (zmiany przepisów b±d¼ wymogów szczególnych dotycz±cych przedmiotu zamówienia). 2. Zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu ¶wiadczenia): 1) wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zasta³a wstrzymana/zakoñczona z przyczyn, na które strony nie mia³y wp³ywu, 2) zmiany terminu obowi±zywania umowy o którym mowa w § 2 ust 2, 3) zwiêkszenie ilo¶ci zamawianego asortymentu w danej pozycji w stosunku do ilo¶ci objêtej umow± poprzez rezygnacjê z okre¶lonej ilo¶ci innego niewykorzystanego asortymenty na rzecz danej pozycji pod warunkiem, i¿ cena jednostkowa pozycji zwiêkszanej ilo¶ciowo oraz warto¶æ umowy nie mo¿e ulec podwy¿szeniu, a zmiana zostanie zaakceptowana przez strony. 3. Zmiany wysoko¶ci nale¿nego wynagrodzenia w odniesieniu do zobowi±zañ niezrealizowanych w przypadku: 1. ustawowej zmiany obowi±zuj±cych stawek podatku VAT w odniesieniu do asortymentu objêtego umow±., 2. zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania umowy i Wykonawca w sposób obiektywny udowodni ich wielko¶æ. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± uprzedniej (tj. przed ich dokonaniem) pisemnej zgody Zamawiaj±cego i dokonywane bêd± w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem niewa¿no¶ci, za wyj±tkiem zmian o których mowa w ust 1, dla których skuteczno¶ci wystarczaj±ce jest jednostronne pisemne o¶wiadczenie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wszzkielce.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dzia³ Zamówieñ Publicznych ul. Grunwaldzka 45 25-736 Kielce.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ul. Grunwaldzka 45 25-736 Kielce.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Substytuty ko¶ci, membrany, grawitacyjny system separacji p³ytek, implanty do czê¶ciowej protezoplastyki kolana.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¦ruby i p³ytki.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Endoprotezy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Endoprotezy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.