Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-11-09
Og³oszenie nr 613695-N-2017 z dnia 2017-11-09 r.
Urz±d Miasta Ko³obrzeg: Obs³uga i utrzymanie ogólnodostêpnych toalet miejskich usytuowanych na terenach Gminy Miasto Ko³obrzeg
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Miasta Ko³obrzeg, krajowy numer identyfikacyjny
52385000000, ul.
ul. Ratuszowa
13
,
78100
Ko³obrzeg, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
943 551 580, e-mail
przetargi@um.kolobrzeg.pl, faks
(094) 352 37 69.
Adres strony internetowej (URL): www.kolobrzeg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=1416
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=1416
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie zgodnie z zasadami okre¶lonymi w Rozdziale II SIWZ.
Adres:
Urz±d Miasta Ko³obrzeg ul.Ratuszowa 13 Sekretariat pokój 104 78-100 Ko³obrzeg
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Obs³uga i utrzymanie ogólnodostêpnych toalet miejskich usytuowanych na terenach Gminy Miasto Ko³obrzeg
Numer referencyjny:
BZ.271.2.32.2017.II
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest obs³uga i utrzymanie n/w ogólnodostêpnych toalet miejskich usytuowanych na terenach Gminy Miasto Ko³obrzeg: 1) Toaleta wolnostoj±ca ca³oroczna (toaleta automatyczna) po³o¿ona przy ul. £opuskiego (Skwer Pionierów) - dzia³ka nr 135/2 obr. 12. 2) Toaleta ca³oroczna po³o¿ona w budynku mieszkalnym przy ul. Mariackiej 14/II (przy Aptece) o pow. u¿ytkowej 66,62 m^2 - dzia³ka nr 357 obr. 12. 3) Toaleta ca³oroczna po³o¿ona przy ul. Armii Krajowej (przy S±dzie Rejonowym) - dzia³ka nr 240 obr. 12. 4) Toaleta ca³oroczna po³o¿ona przy ul. Skwer kmdr. Stanis³awa Mieszkowskiego (w skarpie Latarni Morskiej) o pow. u¿ytkowej 98,90 m^2 - dzia³ka nr 4/8 obr. 4. 5) Toaleta murowana sezonowa po³o¿ona przy ul. Obroñców Westerplatte (przy molo) o pow. u¿ytkowej 31,45 m^2 - dzia³ka nr 5/8 obr. 4. 6) Toaleta murowana sezonowa po³o¿ona przy ul. Gen. W³adys³awa Sikorskiego (przy kortach tenisowych) o pow. u¿ytkowej 73,00 m^2 - dzia³ka nr 2/6 obr. 5. 7) Toaleta murowana sezonowa po³o¿ona w parku im. Stefana ¯eromskiego przy ul. Rodziewiczówny (przed³u¿enie ulicy Reymonta) o pow. u¿ytkowej 73,00 m^2 - dzia³ka nr 46 obr. 4. 8) Toaleta murowana sezonowa po³o¿ona w parku im. Stefana ¯eromskiego przy ul. Gen. W³adys³awa Sikorskiego (na wysoko¶ci O¶rodka VERANO) o pow. u¿ytkowej 31,45 m^2 - dzia³ka nr 5/8 obr. 5. 9) Toaleta murowana sezonowa po³o¿ona w parku im. Stefana ¯eromskiego przy ul. gen. W³adys³awa Sikorskiego (w s±siedztwie Kamiennego Szañca) o pow. u¿ytkowej 31,45 m^2 - dzia³ka nr 7 obr. 5. 10) Toaleta murowana sezonowa po³o¿ona przy ul. Aleksandra Fredry o pow. u¿ytkowej 31,45 m^2 - dzia³ka nr 94/3 obr. 5. 11) Toaleta murowana sezonowa po³o¿ona w parku im. Jedno¶ci Narodowej przy ul. Krzysztofa Arciszewskiego o pow. u¿ytkowej 31,45 m^2 - dzia³ka nr 4/5 obr. 2. 12) Toaleta kontenerowa sezonowa po³o¿ona przy ul. Kolejowej (przy k³adce nad torami) o pow. u¿ytkowej 8,20 m^2 - dzia³ka nr 1/14 obr. 12. 13) Toaleta automatyczna ca³oroczna trzystanowiskowa po³o¿ona przy ul. Su³kowskiego - dzia³ka nr 2/2 obr. 6. 14) Toaleta kontenerowa sezonowa po³o¿ona przy ul. Krzysztofa Arciszewskiego (za Zespo³em Szkó³ Morskich) pow. u¿ytkowej 8,20 m^2 - dzia³ka nr 11/3 obr. 2. 2. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Obs³uga opisanych w pkt. 1 ppkt 1-14 ca³orocznych i sezonowych toalet miejskich, nieprzerwane zapewnienie dostêpu, czysto¶ci i w³a¶ciwych warunków sanitarno - higienicznych korzystania z toalet w okresie trwania umowy, 2) Zapewnienie bezp³atnej mo¿liwo¶ci korzystania z toalet miejskich, 3) Wywieszenie w widocznych miejscach informacji o godzinach otwarcia i bezp³atnym korzystaniu z toalet miejskich. 4) Wyposa¿enie toalet miejskich w ¶rodki czysto¶ci oraz ¶rodki sanitarne i higieniczne tj. m.in.: papier toaletowy, rêczniki papierowe, myd³o w p³ynie, ¶rodki do sprz±tania, do dezynfekcji itp., 5) Wyposa¿enie toalet w nastêpuj±ce urz±dzenia: podgrzewacze wody, suszarki do r±k, podajniki papieru toaletowego (w przypadku uszkodzonych), podajniki rêczników papierowych, dozowniki myd³a, kosze na odpady, lustra. Szczegó³owy wykaz ilo¶ciowy wyposa¿enia toalet miejskich bêd±cego na stanie Zamawiaj±cego oraz po¿±dana ilo¶æ wyposa¿enia jakie Wykonawca musi uzupe³niæ stanowi za³±cznik nr 1 do III Czê¶ci SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, 6) Codzienne utrzymanie czysto¶ci wewn±trz toalet miejskich polegaj±ce m.in. na: zmywaniu posadzek, myciu muszli ustêpowych, pisuarów, sedesów, umywalek, kabin prysznicowych (w 2 toaletach), baterii, luster, okien, drzwi, ¶cian i lamp wg potrzeb, 7) Opró¿niania koszy na odpady w kabinach toalet oraz usuwanie odpadów z pomieszczeñ socjalnych i pomieszczeñ serwisowych w automatycznych toaletach, 8) Uzupe³nianie na bie¿±co papieru toaletowego w kabinach, myd³a w p³ynie w dozownikach przy umywalkach, rêczników papierowych w toaletach miejskich oraz od¶wie¿aczy powietrza w dozowniku umieszczonym w pomieszczeniu serwisowym w toaletach automatycznych, 9) Codzienne wykonywanie czynno¶ci zwi±zanych z dezynfekcj± pomieszczeñ w toaletach miejskich, 10) Bie¿±ca wymiana elementów zu¿ywalnych np. ¿arówek, uszczelek, dokonywanie bie¿±cych napraw i konserwacji oraz wymiana uszkodzonych urz±dzeñ sanitarnych i ich elementów np. muszli, pisuarów, umywalek, baterii, wê¿yków przy pisuarach, podajników papieru, dozowników myd³a, 11) Przygotowanie toalet opisanych w pkt. 1 ppkt. od 5 - do 12 i 14 do sezonu poprzez przeprowadzenie remontu polegaj±cego m.in. na: wymianie uszkodzonych urz±dzeñ sanitarnych, malowanie ¶cian na zewn±trz toalet, drzwi oraz ¶cian wewn±trz toalet, sprawdzenie dro¿no¶ci kanalizacji sanitarnej, rynien. Prace nale¿y przeprowadziæ do dnia 30.04.2018r. 12) Codzienne utrzymywanie czysto¶ci na zewn±trz w obrêbie toalet tj. m.in.: zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeñ z rynien (dotyczy ca³orocznych i sezonowych toalet), garbienie li¶ci, od¶nie¿anie i usuwanie ¶lisko¶ci zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami (dotyczy toalet ca³orocznych), 13) Prowadzenie ksi±¿ek obiektów budowlanych dla toalet miejskich opisanych w pkt. ppkt. 1-14 w tym terminowe przeprowadzanie obowi±zkowych przegl±dów obiektów przez osoby uprawnione zgodnie z ustaw± Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r. (Dz.U. z 2017r. poz. 1332 z pó¼. zm.), 14) Wyposa¿enie toalet miejskich opisanych w pkt. 1 ppkt. 1-14 w sprzêt ga¶niczy, 15) Zawarcie umowy na wywóz szamba z toalety opisanej w pkt. 1 ppkt. 9, 16) Zawarcie stosownych umów na dostawê mediów (woda, ¶cieki, energia elektryczna) oraz wywóz nieczysto¶ci do toalet z podmiotami posiadaj±cymi zezwolenie na prowadzenie tego typu dzia³alno¶ci z wyj±tkiem: a) toalety opisanej w pkt. 1 ppkt. 12 - rozliczenie za energiê elektryczn± dokonywane bêdzie przez Gminê Miasto Ko³obrzeg, b) toalety opisanej w pkt. 1 ppkt. 3 - rozliczenie za wodê i ¶cieki dokonywane bêdzie przez Gminê Miasto Ko³obrzeg, c) toalety opisanej w pkt. 1 ppkt. 2 - rozliczenie za eksploatacjê, c.w. op³ata sta³a, wywóz nieczysto¶ci, woda, ¶cieki, co op³ata za moc zamówion±, co op³ata za us³. przesy³owe, co op³ata zmienna, dokonywane bêdzie przez Gminê Miasto Ko³obrzeg, 17) Ponoszenie kosztów eksploatacyjnych tj. za energiê elektryczn±, wodê, odprowadzania ¶cieków, centralnego ogrzewania, 18) Uzyskanie przed otwarciem toalet sezonowych pozytywnej opinii Pañstwowego Inspektora Sanitarnego, 19) Zawiadomienie Zmawiaj±cego o wszelkich szkodach spowodowanych kradzie¿±, uszkodzeniem lub zniszczeniem toalet, niezw³ocznie lecz nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 48 godzin od zaistnienia zdarzenia skutkuj±cego szkod± oraz czuwanie nad sporz±dzaniem i sporz±dzania odpowiednich dokumentów, umo¿liwiaj±cych likwidacjê szkody przez towarzystwo ubezpieczeniowe, 20) Prowadzenie i udostêpnianie podczas kontroli toalet, ksi±¿ki kontroli sanitarnej dla ka¿dej z toalet, 21) Zg³aszanie do Stra¿y Miejskiej, Policji przypadków chuligañstwa i wandalizmu maj±cych miejsce w toaletach miejskich. 22) Niezw³oczne usuwanie awarii urz±dzeñ i uszkodzeñ toalet wynikaj±cych z niew³a¶ciwego korzystania z nich, 23) W przypadku toalety automatycznej opisanej w pkt. 1 ppkt. 1 i 13 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dodatkowo: a) pe³nienie pod wskazanym przez Wykonawcê numerem telefonu ca³odobowego dy¿uru (równie¿ w dni wolne i ¶wiêta) umo¿liwiaj±cego uruchomienie toalety w przypadku jej blokady w czasie nie d³u¿szym ni¿ 30 minut od chwili zg³oszenia lub powziêcia informacji o jej blokadzie, b) obs³ugê uk³adu sterowania automatyczn± toalet± publiczn± zgodnie z przekazan± w dniu podpisania umowy instrukcj± producenta, który zawiera wybór: trybu pracy toalety, zestawów parametrów toalety, c) sprawdzanie z czêstotliwo¶ci± raz dziennie, czysto¶ci ¶cian i urz±dzeñ oraz ewentualne zmycie lub doczyszczenie zabrudzeñ odpowiednimi ¶rodkami czyszcz±cymi zgodnie z przekazan± w dniu podpisania umowy instrukcj± mycia toalety, d) sprawdzanie poprawno¶ci dzia³ania urz±dzeñ, w przypadku awarii i uszkodzeñ urz±dzeñ zg³aszanie ich bezpo¶rednio do producenta i dostawcy toalety.
II.5) G³ówny kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45215500-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2018-01-01 | 2018-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie dokonuje opisu spe³nienia warunku dotycz±cego kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
a) O¶wiadczenie Wykonawcy o obrocie Wykonawcy w obszarze objêtym zamówieniem, za okres nie d³u¿szy ni¿ ostatnie 3 lata obrotowe, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres. Wykonawca wyka¿e siê obrotem w wysoko¶ci 100.000,00 z³. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.
b) Informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca wyka¿e siê posiadaniem ¶rodków lub zdolno¶ci kredytowej na kwotê minimum 100.000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wykonawca wyka¿e co najmniej 1 us³ugê w zakresie obs³ugi i utrzymania toalet publicznych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku poprzez weryfikacje za³±cznika nr 3 oraz do³±czonych dokumentów potwierdzaj±cych wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 us³ugi w zakresie obs³ugi i utrzymania toalet publicznych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy. 2) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 3) Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy o obrocie Wykonawcy w obszarze objêtym zamówieniem, za okres nie d³u¿szy ni¿ ostatnie 3 lata obrotowe, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres.
2) Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca za³±czy do wype³nionego Formularza Oferty - za³±cznik Nr 1 do SIWZ, nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania i spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ na druku stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ. 2) Dowód wniesienia wadium. 3) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy P.z.p., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4) 4) Wykonawca przedstawienia dokumenty wymienione w sekcji III.4) dotycz±ce podwykonawcy, któremu zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy P.z.p. 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji o której mowa w pkt 1 przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p., stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca przynale¿y do tej samej grupy kapita³owej przedstawia dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. SEKCJA IV: PROCEDURA
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany - przed up³ywem terminu sk³adania ofert - wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 20.000,00 z³ (s³ownie z³: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych i 00/100).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Godziny otwarcia toalet ca³orocznych i sezonowych | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje zmiany zawartej umowy w zakresie zmiany warto¶ci zamówienia, zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a) trwa³e lub czasowe wy³±czenie z obs³ugi i utrzymania którejkolwiek z wymienionych w Czê¶ci III pkt. 1 ppkt. 1-14 ogólnodostêpnych toalet miejskich, b) zwiêkszenie kosztów us³ugi zwi±zanych z konieczno¶ci± obs³ugi i utrzymania nowych toalet miejskich oddanych do u¿ytku w przypadku gdy ³±czna warto¶æ zmian bêdzie mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie (zmiana na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp). 2) Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporz±dzenie podpisanego przez obie strony Protoko³u konieczno¶ci okre¶laj±cego przyczyny zmiany oraz potwierdzaj±cego wyst±pienie co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w ppkt-cie 1. Protokó³ konieczno¶ci bêdzie za³±cznikiem do aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-11-20, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nast±pi w dniu 20.11.2017r. o godzinie 13:00 w sali konferencyjnej Urzêdu Miasta Ko³obrzeg.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Dostawa ¶rodków do dezynfekcji 2
- Dowo¿enie dzieci z terenu Gminy Ko³obrzeg do szkó³ podstawowych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami
- Dostawa i monta¿ sprzêtu kuchennego do punktów ¿ywienia w obiektach "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. w Ko³obrzegu
- OCHRONA MIENIA MIEJSKIEGO ZAK£ADU ZIELENI, DRÓG I OCHRONY ¦RODOWISKA W KO£OBRZEGU SP. Z O.O
- Dostawa asortymentu hotelowego: po¶ciel, rêczniki, narzuty i koce
- ¦wiadczenie us³ug konserwacji o¶wietlenia ulicznego i drogowego stanowi±cego w³asno¶æ Gminy Ko³obrzeg
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonywanie us³ug opró¿niania, sprz±tania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarz±dzanych przez Zarz±d Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- Ochrona mienia bêd±cego w dyspozycji Powiatowego Zarz±du Dróg w Be³chatowie
- Us³uga sprz±tania lokali w Warszawskim O¶rodku Interwencji Kryzysowej
- Us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w obiektach administrowanych przez Miejski Zarz±d Budynków Komunalnych w Kêdzierzynie-Ko¼lu
- Us³uga sprz±tania pomieszczeñ Starostwa Powiatowego w Szczytnie wraz z przyleg³ym terenem
- ¦wiadczenie us³ug sprz±tania obiektów Spó³ki
wiêcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.