Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2020-11-22
Ogłoszenie nr 613805-N-2020 z dnia 2020-11-22 r.
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego: Dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku i zamkniętego systemu pobrania krwi.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego, krajowy numer identyfikacyjny
89894800000000, ul.
ul. Chodkiewicza
44
,
85-667
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 262 100, e-mail
zamowienia-pub@wsd.org.pl, faks
523 262 101.
Adres strony internetowej (URL): www.wsd.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wsd.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wsd.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego ,85-667 Bydgoszcz,ul. Chodkiewicza 44, Budynek C, sekretariat Dyrektora
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku i zamkniętego systemu pobrania krwi.
Numer referencyjny:
49/2020/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku i zamkniętego systemu pobrania krwi. Asortyment pogrupowany w następujących pakietach: Pakiet nr 1 - Zamknięty system pojedynczego lub wielokrotnego pobrania krwi żylnej oraz system pobrania krwi włośniczkowej (CPV 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi ) Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami Poz. 1. System do zagęszczania kału przy analizie parazytów (CPV 38000000-5) Poz. 2. Zestaw do pobierania materiału do badań na obecność owsika ludzkiego (CPV 38000000-5) Poz. 3. Czasomierz elektroniczny (CPV 38437000-7) Poz. 4. Przezroczysty pojemnik z tworzywa sztucznego na wyroby laboratoryjne (CPV 19520000-7) Poz. 5. Przezroczysty pojemnik z tworzywa sztucznego na końcówki do pipet laboratoryjnych (CPV 19520000-7) Poz. 6. Zamykany pojemnik do przechowywania preparatów mikroskopowych (CPV 19520000-7) Poz. 7. Szkiełka nakrywkowe (CPV 33793000-5) Poz. 8. Szkiełka podstawowe nieszlifowane (CPV 33793000-5) Poz. 9. Kapilary do gazometrii (CPV 33141300-3) Poz. 10. Pisaki laboratoryjne wodoodporne (CPV 30192125-3) Poz. 11. Bagietki laboratoryjne proste z tworzywa (CPV 19520000-7) Poz. 12. Naczyńka jednorazowe z tworzywa (CPV 19520000-7) Poz. 13. Kamery z tworzywa sztucznego (CPV 19520000-7 ) Poz. 14. Szalki Petriego (CPV 19520000-7) Poz. 15. Pipeta Pasteura (CPV 38437100-8) Poz. 16. Torebki z folii PE (CPV 19520000-7) Pakiet nr 3 - Dostawa probówek do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami Poz. 1. Probówki ze szkła sodowego okrągłodenne (CPV 38000000-5) Poz. 2. Probówki typu Eppendorf ((CPV 38000000-5) Poz. 3. Probówki wraz z pasującymi do nich korkami (CPV 38000000-5) Poz. 4. Probówki wraz z pasującymi do nich korkami (CPV 38000000-5) Pakiet nr 4 - Dostawa pipet automatycznych i wymaganych akcesoriów: końcówek i statywów - rozpatrywane pozycjami Poz. 1. Pipety automatyczne stało- i zmiennopojemnościowe (CPV 38437100-7) Poz. 2. Statyw do pipet HTL i Accumax (CPV 38437100-7) Poz. 3. Mikrokońcówki do pipet o poj. do 10 ul (CPV 38437100-7) Poz. 4. Końcówki do pipet automatycznych o poj. do 200 ul (CPV 38437100-7) Poz. 5. Końcówki do pipet automatycznych o poj. do 1000 ul (CPV 38437100-7) Poz. 6. Końcówki do pipet automatycznych o poj. do 5000 ul (CPV 38437100-7) Pakiet nr 5 - Dostawa statywów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami Poz. 1. Statyw z drutu powlekanego tworzywem sztucznym - autoklawalny (CPV 38437110-1) Poz. 2. Statywy laboratoryjne z tworzywa sztucznego (CPV 38437110-1) Poz. 3. Statywy niski (CPV 38437110-1) Pakiet nr 6 - Dostawa odczynników do badań immunotransfuzjologicznych wraz z dzierżawą aparatury (i manualnym BACK-UP)
II.5) Główny kod CPV: 33141300-3
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2022-12-31
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2022-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
3.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 2 tj.: Dot. pakietu nr 1 Wymagamy załączenia prospektu informacyjnego oferowanego systemu, który zawiera opis sposobu pobierania krwi ilustrowany rysunkami lub zdjęciami, zdjęcia lub rysunki poszczególnych elementów systemu oraz opisy potwierdzające spełnienie wymagań wraz z wykazem zawierającym nr katalogowe i odpowiadające im rodzaje strzykawko-probówek (pojemności, wymiary, zastosowanie- np. surowica, osocze (heparyna litowa), hematologia) a) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przez niego asortyment jest wyrobem medycznym używanym do diagnozy in vitro zgodnie z dyrektywą IVD/98/79/EC i jako taki spełnia wymagania w/w dyrektywy lub oświadczenie, że oferowany produkt nie jest wyrobem medycznym do diagnozy in vitro w rozumieniu dyrektywy IVD/98/79/EC, b) Certyfikat CE potwierdzający spełnianie wymagań dyrektywy IVD/98/79/EC. Dot. pakietu nr 4 Do poz. 1 pkt b - oświadczenie wykonawcy - że pipety o zmiennej pojemności utrzymują podczas pracy ustawioną objętość - brak możliwości przypadkowego przestawienia pojemności podczas pracy. Dot. Pakietu nr 6 a)Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186.) i/lub oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny, ale dopuszczony do obrotu i używania - oświadczenie lub oświadczenia wykonawca sporządzi we własnym zakresie. b) Oświadczenie, że oferowane urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia posiadają znak CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2019r. poz. 155) c) Aktualne dokumenty dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy odczynników tj.: katalogi producenta lub część katalogów lub inne posiadane dokumenty umożliwiające zweryfikowanie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia. d) Aktualne dokumenty dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie przedmiotu najmu tj.: instrukcja lub wyciągi z instrukcji użytkowania, lub instrukcja serwisowa, lub opisy techniczne, lub inne posiadane dokumenty - dotyczy wszystkich urządzeń, których dostarczenia zamawiający wymaga w ramach pakietu. Przedłożone wyżej dokumenty nie muszą potwierdzać wszystkich zaoferowanych parametrów, ale muszą umożliwiać zweryfikowanie zgodności oferowanego przedmiotu najmu z wymaganiami Zamawiającego. e) Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się on dostarczyć w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy aktualne na dzień składania ofert dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186 ze zmianami) np. deklarację zgodności i/lub certyfikat zgodności (dotyczy przedmiotu dostawy i przedmiotu najmu) oraz aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (dotyczy odczynników).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Ceny jednostkowe określone w Formularzu cenowym (załącznik nr 2) mogą ulec zmianie: a) w przypadku zmiany podatku od towarów i usług (VAT), b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli Wykonawca wykaże, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia. Zmiany będą polegały na podwyższeniu wynagrodzenia-Wykonawcy o wartość równą dodatkowym kosztom, które Wykonawca poniesie w związku ze zmianą regulacji prawnych wskazaną w ust. 6 niniejszego paragrafu. Zwaloryzowane wynagrodzenie będzie obowiązywać od daty wejścia w życie zmienionych przepisów prawa i zostanie wprowadzone do Umowy aneksem. 2.Ponadto ceny jednostkowe określone w Formularzu cenowym (załącznik nr 2) mogą ulec zmianie w przypadku: a) wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, tj. zmian cen u producenta, przy czym wzrost cen będzie następował o taki sam procent jaki wynika z podwyżek niezależnych od Wykonawcy, bez procentowego zwiększania przysługującej mu marży, b) udzielenia przez Wykonawcę rabatów cenowych na dostawy asortymentu wskazanego w zał. nr 2 do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-04, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Pakiet nr 1 - Zamknięty system pojedynczego lub wielokrotnego pobrania krwi żylnej oraz system pobrania krwi włośniczkowej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami - poz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami- poz. 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami- poz.3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami - 4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami- poz.5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami- poz.6 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami- poz.7 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 33793000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami- poz.8 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 33793000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami- poz.9 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami-poz.10 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 30192125-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami - poz. 11 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami - poz.12 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami- poz.13 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami - poz.14 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami-poz. 15 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38437100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | Pakiet nr 2 - Dostawa akcesoriów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami - poz. 16 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 19520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | Pakiet nr 3 - Dostawa probówek do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami - poz.1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | Pakiet nr 3 - Dostawa probówek do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami -poz.2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | Pakiet nr 3 - Dostawa probówek do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami - poz. 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | Pakiet nr 3 - Dostawa probówek do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami -poz.4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 22 | Nazwa: | Pakiet nr 4 - Dostawa pipet automatycznych i wymaganych akcesoriów: końcówek i statywów - rozpatrywane pozycjami - poz.1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38437100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 23 | Nazwa: | Pakiet nr 4 - Dostawa pipet automatycznych i wymaganych akcesoriów: końcówek i statywów - rozpatrywane pozycjami - poz. 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38437100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 24 | Nazwa: | Pakiet nr 4 - Dostawa pipet automatycznych i wymaganych akcesoriów: końcówek i statywów - rozpatrywane pozycjami - poz. 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38437100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 25 | Nazwa: | Pakiet nr 4 - Dostawa pipet automatycznych i wymaganych akcesoriów: końcówek i statywów - rozpatrywane pozycjami - poz. 4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38437100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 26 | Nazwa: | Pakiet nr 4 - Dostawa pipet automatycznych i wymaganych akcesoriów: końcówek i statywów - rozpatrywane pozycjami - poz. 5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38437100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 27 | Nazwa: | Pakiet nr 4 - Dostawa pipet automatycznych i wymaganych akcesoriów: końcówek i statywów - rozpatrywane pozycjami -poz.6 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38437100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 28 | Nazwa: | Pakiet nr 5 - Dostawa statywów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami - 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38437110-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 29 | Nazwa: | Pakiet nr 5 - Dostawa statywów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami - poz.3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38437110-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 30 | Nazwa: | Pakiet nr 6 - Dostawa odczynników do badań immunotransfuzjologicznych wraz z dzierżawą aparatury (i manualnym BACK-UP) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38434520-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
jakość | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 31 | Nazwa: | Pakiet nr 5 - Dostawa statywów do użytku laboratoryjnego - rozpatrywane pozycjami - poz.2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141300-3, 38437110-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Analiza rynku kom. miejskiej w Bydg. oraz na terenie g. sąsiadujących, z którymi Miasto zawarło porozumienie wraz z optymalizacją oferty przewozowej, na podst. przeprowadzonych badań rynku kom. miej.
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- Usługi Tapicerskie
- Dostawa części zamiennych do zaworów regulacyjnych i zasuw dla Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura
- Wykonanie okresowych przeglądów zdmuchiwaczy popiołów oraz systemu SCS.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup jednorazowych materiałów medycznych
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi
- Dostawa odczynników do laboratorium analit., zamkniętego syst. pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do odczytu OB oraz odczynników do pracowni immunologii transfuzjologicznej w podziale na zadania
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.