eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary ZamośćWykonanie usługi odbioru, wywozu, utylizacji i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych i instytucji z terenu Gminy Stary Zamość w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-11-10



Ogłoszenie nr 614430-N-2017 z dnia 2017-11-10 r.

Wójt Gminy Stary Zamość: Wykonanie usługi odbioru, wywozu, utylizacji i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych i instytucji z terenu Gminy Stary Zamość w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Stary Zamość, krajowy numer identyfikacyjny 95036858100010, ul. Stary Zamość  6 , 22417   Stary Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 164 231, e-mail staryzamosc@mikrobit.pl, faks 846 163 224.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wersja papierowa
Adres:
Urząd Gminy Stary Zamość. Stary Zamość 6. 22-417 Stary Zamość. sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi odbioru, wywozu, utylizacji i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych i instytucji z terenu Gminy Stary Zamość w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r.
Numer referencyjny: IT.2710.V.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1 1. Odbiór, wywóz, utylizacja i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych z terenu Gminy Stary Zamość, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz od instytucji podległych Urzędowi Gminy Stary Zamość takich jak: szkoły, jednostki OSP, mieszkania komunalne, urząd gminy, świetlice wiejskie, obiekt sportowy, w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. Ilość gospodarstw domowych - około 1400 (tolerancja 3%). Odpady komunalne stałe odbierane będą w następujących miejscowościach: Borowina, Chomęciska Duże, Chomęciska Małe, Krasne, Majdan Sitaniecki, Nowa Wieś, Podkrasne, Podstary Zamość, Stary Zamość, Udrycze-Koniec, Udrycze-Wola, Udrycze-Kolonia, Wierzba, Wisłowiec. Pojazdy odbierające odpady zobowiązane są do zabierania wszystkich odpadów wystawionych przy wszystkich drogach wykazanych na mapie gminy Stary Zamość, będącej załącznikiem do umowy. Łączna długość dróg około 105 km. Szacunkowa masa odpadów odebrana w ciągu 12 miesięcy 2016 roku: kod 200301 - 320,86 Mg, odpady segregowane 74,70 Mg. 2. Odpady zmieszane będą gromadzone w trwałych pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę, o pojemności nie mniejszej niż 110 l, a odpady segregowane w pojemnikach lub workach o pojemności od 80 do 160 litrów o różnej kolorystyce wynikającej z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 roku (Dz.U. z 2017 roku poz. 19) z odpowiednimi napisami - dla gospodarstw domowych w zabudowie zagrodowej. 3. Na potrzeby mieszkańców budynku wielomieszkaniowego położonego Wierzba 22 dostarczone będą trwałe pojemniki o pojemności nie mniejszej niż: 4000 l na odpady zmieszane, 2000 l na odpady z papieru, 2000 l na odpady z tworzyw sztucznych i metalu, 500 l na odpady ze szkła, 2000 l na odpady ulegające biodegradacji. 4. Na potrzeby 10 jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych położonych w: Krasnem, Majdanie Sitanieckim, Wierzbie, Wisłowcu, Udryczach-Koniec, Chomęciskach Dużych, Chomęciskach Małych, Starym Zamościu, Nowej Wsi, Podstarym Zamościu oraz na potrzeby Świetlicy Wiejskiej w Udryczach- Kolonii, Wiejskiego Domu Kultury w Udryczach-Woli, Domu Ludowego w Chomęciskach Dużych - Dębina, (razem z placówkami OSP 13 punktów) dostarczone będą pojemniki na odpady zmieszane o pojemności nie mniejszej niż 110 l i worki na odpady segregowane jak dla gospodarstw domowych. 5. Na potrzeby budynku mieszkań komunalnych w Starym Zamościu i w Krasnem (2 punkty) dostarczone będą pojemniki na odpady zmieszane o pojemności nie mniejszej niż 1000 l i worki na odpady segregowane. 6. a) Na potrzeby Szkoły Filialnej w Udryczach (1 punkt) dostarczone będą pojemniki na odpady zmieszane o pojemności nie mniejszej niż 240 l każdy oraz worki na odpady segregowane, b) Na potrzeby Szkoły Podstawowej w Wierzbie i Gimnazjum (1 punkt) dostarczone będą pojemniki na odpady zmieszane o pojemności nie mniejszej niż 1000 l, pojemniki na odpady papierowe o pojemności nie mniejszej niż 3000 l , pojemniki na odpady z plastiku i metalu o pojemności nie mniejszej niż 4000 l, pojemniki na szkło o pojemności nie mniejszej niż 240 l, pojemniki na odpady ulegające biodegradacji o pojemności nie mniejszej niż 1000 l. 7. Na potrzeby Obiektu Sportowego w Wierzbie (obok Gimnazjum) (1 punkt) dostarczone będą pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych i metalu o pojemności nie mniejszej niż 1000 l. pojemniki na odpady papierowe o pojemności nie mniejszej niż 1000 l, pojemniki na odpady ze szkła o pojemności nie mniejszej niż 500 l. 8. Na potrzeby Urzędu Gminy Stary Zamość i GOK Stary Zamość (1 punkt) dostarczone będą pojemniki na odpady zmieszane o pojemności nie mniejszej niż 2000 l pojemniki na odpady papierowe o pojemności nie mniejszej niż 2000 l pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych i metalu o pojemności nie mniejszej niż 2000 l, pojemniki na szkło o pojemności nie mniejszej niż 240 l. 9. Na potrzeby Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dostarczone zostaną pojemniki: - na materiały budowlane i rozbiórkowe o pojemności nie mniejszej niż 5 m^3, - na odpady ulegające biodegradacji o pojemności nie mniejszej niż 4 m^3, - na chemikalia o pojemności nie mniejszej niż 500 l, - na akumulatory, - na przeterminowane leki (do ustawienia w holu urzędu gminy lub w aptece, konstrukcja pojemnika uniemożliwi łatwe wybieranie leków przez postronne osoby), 10. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkanych i od instytucji, w tym: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych b) z metalu , c) z tworzyw sztucznych, plastiku, d) ze szkła, e) ulegających biodegradacji, f) chemikaliów powstających w gospodarstwach domowych, g) papieru i tektury, h) pieluch i) popiołu j) odpadów zebranych w PSZOK takich jak: materiały budowlane i rozbiórkowe, odpady ulegające biodegradacji, chemikalia, akumulatory i baterie, przeterminowane leki, meble i odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektroniczny, RTV, AGD, 11. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania następujących frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością: a) raz w miesiącu - odpady zmieszane, odpady biodegradowalne z terenu całej gminy, oraz wszystkie odpady w tym segregowane zgromadzone przy budynku Urzędu Gminy Stary Zamość, przy Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Wierzbie, przy Obiekcie Sportowym w Wierzbie, przy budynku mieszkaniowym wielorodzinnym w Wierzbie nr 22 (4 punkty oddalone od siebie około 250 mb.) b) raz na trzy miesiące- odpady segregowane z terenu całej gminy z zastrzeżeniem, że w okresie letnim odpady segregowane odbierane będą od gospodarstw domowych co dwa miesiące tj: w maju, lipcu, wrześniu, (lub 1 raz w miesiącu w miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień wrzesień zależnie od złożonej oferty), a popiół odbierany będzie w miesiącach: październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj - jeden raz w miesiącu. Szacunkowa średnia ilość gospodarstw domowych do odbioru popiołu nie przekroczy 150). c) odpady z PSZOK odbierane będą na telefoniczne zgłoszenia Urzędu Gminy Stary Zamość w okresie nie dłuższym niż 7 dni od daty powiadomienia o konieczności odbioru. Ilość wywozów odpadów z PSZOK nie przekroczy 6 w ciągu roku liczone odrębnie dla każdego rodzaju odpadów. 12. Wykonawca dostarczy przed dniem 01 stycznia 2018 r. właścicielom nieruchomości zamieszkanych i instytucjom pojemniki i worki na odpady. Worki (pojemniki) do selektywnej zbiórki odpadów będą oznakowane napisami określającymi rodzaj odpadów na jaki są przeznaczone, oraz kolorami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 roku (Dz.U. z 2017 roku poz. 19). Dla gospodarstw domowych z liczbą osób większą niż 5 oraz dla gospodarstw nie prowadzących segregacji odpadów, dostarczone będą co najmniej 2 pojemniki na odpady niesegregowane o poj. minimum 110 l lub jeden o poj. min. 240 l. Na potrzeby odbioru popiołu dostarczone będą pojemniki lub worki odpowiednio wzmocnione i oznakowane. Szacunkowa średnia ilość gospodarstw domowych do odbioru popiołu nie przekroczy 150. 13. Zamawiający przed dniem 01 stycznia 2018 roku przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości, z których będą zabierane wyłącznie odpady niesegregowane, segregowane oraz popiół. 14. Wykonawca przy każdorazowym odbiorze odpadów pozostawi worki w ilości odpowiadającej ilości odebranych odpadów. 15. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi, 16. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem wywozu, który Wykonawca dostarczy wszystkim gospodarstwom domowym i instytucjom. 17. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 7.00-21.00. 18. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 19. Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia elektronicznie lub telefonicznie od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić elektronicznie lub telefonicznie na adres Zamawiającego. 20. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej.

II.5) Główny kod CPV: 90513100-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90533000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
242018-01-01

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający stawia warunki w ww. zakresie. 4.2.1.1 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada zezwolenie na zbieranie lub zbieranie i przetwarzanie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, oraz wpis do rejestru działalności regulowanej uzyskany na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający stawia warunki w ww. zakresie. 4.2.3.1 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje usługi odbierania odpadów komunalnych na których zamieszkują mieszkańcy z co najmniej 1000 nieruchomości nieprzerwanie w ciągu co najmniej 12 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat. 4.2.3.2 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował bazą magazynowo - transportowa usytuowaną w Gminie Stary Zamość lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Stary Zamość, na terenie do którego posiada tytuł prawny, oraz co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz dysponują co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej oraz samochodem przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości około 3,0 mb i o dopuszczalnej masie całkowitej do 8 ton.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane terminowo i zgodnie z umową, tj., wykonał lub wykonuje usługi odbierania odpadów komunalnych, na których zamieszkują mieszkańcy z co najmniej 1000 nieruchomości nieprzerwanie w ciągu co najmniej 12 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat. (zał nr 5). Wykaz może być przedstawiony jako poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: - poświadczenie, - inny dokument, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli wykonawca składa inny dokument, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. c) zezwolenie na zbieranie lub zbieranie i przetwarzanie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, d) oświadczenie, że dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami opisanymi w pkt 4.2.3.2 tj.: bazą magazynowo - transportową usytuowaną w Gminie Stary Zamość lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Stary Zamość, do którego posiada tytuł prawny, posiada co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej oraz samochód przystosowany do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości około 3,0 m i o masie rzeczywistej do 8 ton. (zał. nr 9).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Załącznik Nr 4 - wzór informacji, że wykonawca nie należy/należy do grupy kapitałowej Załącznik Nr 6 - oświadczenie o powstaniu obowiązku podatkowego Załącznik Nr 7 - zobowiązanie podmiotu trzeciego Załącznik Nr 9 - oświadczenie baza magazynowa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
6.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000 zł 6.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 6.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Gmina Stary Zamość (numer rachunku) 18 9610 0002 0020 0420 2012 0014, z adnotacją "wadium przetargowe odbiór odpadów" Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 6.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: "od dnia .......- do dnia .........", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich . 6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena98,00
częstotliwość odbioru odpadów segregowanych2,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Zamawiający przewiduje zmianę zawartej umowy w następujących przypadkach: a) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno- prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; b) dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Języka Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.