Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-22
Warszawa: OBSŁUGA W ZAKRESIE REKLAMY W MEDIACH
Numer ogłoszenia: 61613 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie , ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://teatrroma.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA W ZAKRESIE REKLAMY W MEDIACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii reklamowych dotyczących wszelkich działań Teatru Muzycznego ROMA od podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r., w trzech zakresach: 1. reklama prasowa, 2. reklama zewnętrzna, 3. pozostała reklama. Kampania powinna mieć możliwie największy zasięg. Oczekiwania wobec Wykonawcy - minimum, które powinien zapewnić Wykonawca: Opis miejsca ekspozycji i zasięgu reklamy Ilość ekspozycji/emisji Outdoor CLP w Metrze - Warszawa - min. 50 nośników w jednej emisji. Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - min. 2 tygodnie. Ilość ekspozycji/emisji 3 Nośniki w metrze (ramki) - Warszawa - min. 20 nośników w jednej emisji. Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - min. 2 tygodnie. Ilość ekspozycji/emisji 4 Backlighty 8 x 4 - Warszawa - min. 3 nośniki w jednej emisji. Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - min. 1 miesiąc. Ilość ekspozycji/emisji 3 Reklama na Ekranie LED w Centrum Warszawy lub w centralnych punktach w Krakowie, Poznaniu, Gdańsku lub Łodzi. - ekran o wielkości min. 10x6 m - min. 2 nośniki w jednej emisji. Czas trwania jednej emisji - min. 1 miesiąc. Częstotliwość min. 10 spotów na godzinę. Emisja w godz. 6.00-2.00. Długość spotu - 15 sek. Spot przygotuje Zamawiający. Ilość ekspozycji/emisji 2 Plakaty przy zejściach do METRA - Warszawa - format min. 4 x B1 (134 cmx194 cm). Min. 30 nośników w jednej emisji. Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - min. 2 tygodnie. Ilość ekspozycji/emisji 4 2 Megaboardy - min. 200 m2 - ścisłe centrum w następujących miastach: Kraków, Łodź, Poznań, Gdańsk - do wyboru przez Zamawiającego. Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - 1 miesiąc. Ilość ekspozycji/emisji 2 Megaboard - min. 300 m2 - Warszawa Lokalizacja - centrum Warszawy pomiędzy Placem Bankowym a Placem Unii Lubelskiej oraz pomiędzy Rondem Waszyngtona a Placem Zawiszy - Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - 1 miesiąc. Ilość ekspozycji/emisji 2 Prasa Gazeta ogólnopolska - dodatek TEATRALNY STOŁECZNY wychodzący raz w miesiącu - format: minimum 12 modułów - Warszawa - prawa strona, gazeta o nakładzie niemniejszym niż 400 tys. egz. Ilość ekspozycji/emisji 9 Gazeta ogólnopolska - strony stołeczne - format: minimum 1/3 strony, prawa. Nakład gazety niemniejszy niż 400 tyś. egz. Ilość ekspozycji/emisji 2 Gazeta ogólnopolska dodatek kulturalny ukazujący się w WARSZAWIE raz w miesiącu - format: min. pół strony. Prawa strona. Nakład minimum. 120 tys. egz. Ilość ekspozycji/emisji 4 Gazeta ogólnopolska - dodatek KULTURALNY STOŁECZNY wychodzący raz w tygodniu - format do zaproponowania przez Wykonawcę - min. 3 formaty reklamy w jednej emisji. Nakład gazety niemniejszy niż 400 tys. egz. Ilość ekspozycji/emisji 27 Pozostała reklama (inne) Reklama w radiu o zasięgu - Warszawskim - kampania min. 2 tygodnie. Długość spotu - 15 sek. Ilość spotów min. 70. Spot przygotuje Zamawiający. Ilość ekspozycji/emisji 3 Centra handlowe (video) - centra handlowe znajdujące się w stolicach województw na terenie Polski. Na jedną ekspozycję składa się emisja w minimum trzech centrach handlowych, przy czym przynajmniej w jednym centrum handlowym w Warszawie. Okres jednej ekspozycji powinien wynosić nie mniej niż dwa tygodnie. Długość spotu - 30 sek. Spot przygotuje Zamawiający. Minimalna ilość ekranów w jednym Centrum: 20. Minimalna powierzchnia każdego z ekranów - 42 cale. Minimalna ilość emisji na godz. - 10. Ilość ekspozycji/emisji 3 Reklama powinna zostać umieszczona zgodnie ze zleceniami Zamawiającego. Zamawiający w poszczególnych zleceniach określi daty oraz przybliżone godziny emisji reklam. Zamówienie będzie wykonywane w częściach na podstawie odrębnych zamówień. Przedmiot zamówienia polega w szczególności na świadczeniu usług polegających na dokonywaniu zakupów miejsc reklamowych w prasie, na wielkopowierzchniowych nośnikach reklamy zewnętrznej (outdoor) oraz w innych wskazanych w specyfikacji miejscach dla celów reklamy działalności Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany również do świadczenia na rzecz Zamawiającego obsługi tych reklam, a w szczególności reklam prasowych, reklam zamieszczonych na zewnętrznych nośnikach reklamowych oraz innych reklam przewidzianych niniejszym zamówieniem. Zamówienie obejmuje również wydrukowania nośników reklamowych, w tym outdoorowych. Za wykonanie wszystkich nośników odpowiada Wykonawca, chyba że z opisu przedmiotu zamówienia wynika inaczej. W ramach obsługi reklam, do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szcególności: 1) przyjmowanie od Zamawiającego zleceń i materiałów, 2) przygotowywanie planu mediowego i produkcyjnego, 3) wykonywanie montażu reklam w miejscu ekspozycji reklamy Zamawiającego, 4) wykonywanie demontażu reklam, 5) nadzorowanie prawidłowego i terminowego zamieszczania reklam w prasie, 6) nadzorowanie prawidłowej i terminowej ekspozycji reklam na nośnikach zewnętrznych, 7) przyjmowanie i rozpatrywanie wszelkich zgłaszanych przez Zamawiającego uwag, zastrzeżeń i reklamacji dotyczących wykonywanej na jego rzecz usługi, 8) informowanie Zamawiającego o wszelkich planowanych przez wydawców prasowych dodatkach specjalnych, formach reklamy zewnętrznej i innych przedsięwzięciach mogących interesować Zamawiającego, 9) reprezentowanie Zamawiającego przed wydawcami prasowymi oraz instytucjami posiadającymi nośniki reklamy zewnętrznej w zakresie reklamy obejmującej przedmiotowe zamówienie. Kampania, którą będzie prowadził Wykonawca powinna mieć możliwie największy zasięg. Wykonawca będzie zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym miejsce ekspozycji lub emisji wszystkich reklam. Reklama może zostać zamieszczona na nośniku lub wyemitowana dopiero po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Cena ofertowa nie ulegnie zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z mniejszej ilości emisji niż określona w SIWZ. Wykonawca nie będzie rościł sobie praw z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego ze wszystkich reklam. Wykonawca będzie zobowiązany do wyszczególnienia w fakturze VAT rzeczywiście wykonanych usług, z podaniem nazwy, dat, miejsca, ilości, ceny jednostkowej oraz nośnika, na którym prowadzono kampanię. Wykonawca dostarczy wraz z fakturą VAT zdjęcia i opis z przeprowadzonej kampanii, świadczące o należytym jej przeprowadzeniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.34.10.00 - 70.34.10.00 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz: a) wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali lub realizują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej trzy kontrakty obejmujące przeprowadzenie kampanii reklamowych, przy czym każdy z kontraktów powinien opiewać na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł brutto. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu i w tym celu przedkłada dokumenty i oświadczenia wymienione w sekcji III.4.1 Ogłoszenia oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - lista dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania zawarta została w sekcji III.4.1 Ogłoszenia. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali lub realizują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej trzy kontrakty obejmujące przeprowadzenie kampanii reklamowych, przy czym każdy z kontraktów powinien opiewać na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmiany postanowień umownych polegającą na zmianie wartości umowy, uzależnionej od zmiany opodatkowania podatkiem VAT w następujących okolicznościach: - Jeżeli po zawarciu umowy ulegnie zmianie obowiązująca stawka podatku VAT, to wynagrodzenie umowne zostanie odpowiednio skorygowane przez strony umowy. Stawka podatku VAT, zostanie naliczona i zapłacona w kwotach należnych według przepisów prawa polskiego w sprawie VAT, obowiązujących na dzień wystawienia faktury przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://teatrroma.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa. Sekretariat Teatru (pok. 10, parter) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 14:00, miejsce: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa. Sekretariat Teatru (pok. 10, parter) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup gadżetów promocyjnych wraz z dostawą na potrzeby inicjatywy "Podlaski Uniwersytet Dziecięcy" ZK-DZP.262.22.2025
- Przeprowadzenie kampanii reklamowych dotyczących wydarzeń organizowanych przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina na nośnikach zewnętrznych
- "Dostawa nagród na potrzeby organizacji Konkursu Wiedzy o PPN oraz materiałów edukacyjno-promocyjnych z podziałem na 2 części"
- Dostawa gadżetów promocyjnych
- " Dostawę i zakup materiałów promocyjnych w ramach projektu "Via Marchionis - Szlak tradycji historycznych Brandenburgii i Ziemi Lubuskiej" - Etap I
- Wykonanie i dostarczenie elementów miejskiego brandingu
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.