eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOBSŁUGA W ZAKRESIE REKLAMY W MEDIACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-17

Warszawa: OBSŁUGA W ZAKRESIE REKLAMY W MEDIACH
Numer ogłoszenia: 87929 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61613 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA W ZAKRESIE REKLAMY W MEDIACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii reklamowych dotyczących wszelkich działań Teatru Muzycznego ROMA od podpisania umowy do dnia 31.12.2012 r., w trzech zakresach: 1. reklama prasowa, 2. reklama zewnętrzna, 3. pozostała reklama. Kampania powinna mieć możliwie największy zasięg. Oczekiwania wobec Wykonawcy - minimum, które powinien zapewnić Wykonawca: Opis miejsca ekspozycji i zasięgu reklamy Ilość ekspozycji/emisji Outdoor CLP w Metrze - Warszawa - min. 50 nośników w jednej emisji. Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - min. 2 tygodnie. Ilość ekspozycji/emisji 3 Nośniki w metrze (ramki) - Warszawa - min. 20 nośników w jednej emisji. Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - min. 2 tygodnie. Ilość ekspozycji/emisji 4 Backlighty 8 x 4 - Warszawa - min. 3 nośniki w jednej emisji. Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - min. 1 miesiąc. Ilość ekspozycji/emisji 3 Reklama na Ekranie LED w Centrum Warszawy lub w centralnych punktach w Krakowie, Poznaniu, Gdańsku lub Łodzi. - ekran o wielkości min. 10x6 m - min. 2 nośniki w jednej emisji. Czas trwania jednej emisji - min. 1 miesiąc. Częstotliwość min. 10 spotów na godzinę. Emisja w godz. 6.00-2.00. Długość spotu - 15 sek. Spot przygotuje Zamawiający. Ilość ekspozycji/emisji 2 Plakaty przy zejściach do METRA - Warszawa - format min. 4 x B1 (134 cmx194 cm). Min. 30 nośników w jednej emisji. Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - min. 2 tygodnie. Ilość ekspozycji/emisji 4 2 Megaboardy - min. 200 m2 - ścisłe centrum w następujących miastach: Kraków, Łodź, Poznań, Gdańsk - do wyboru przez Zamawiającego. Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - 1 miesiąc. Ilość ekspozycji/emisji 2 Megaboard - min. 300 m2 - Warszawa Lokalizacja - centrum Warszawy pomiędzy Placem Bankowym a Placem Unii Lubelskiej oraz pomiędzy Rondem Waszyngtona a Placem Zawiszy - Koszt z drukiem. Czas trwania jednej emisji - 1 miesiąc. Ilość ekspozycji/emisji 2 Prasa Gazeta ogólnopolska - dodatek TEATRALNY STOŁECZNY wychodzący raz w miesiącu - format: minimum 12 modułów - Warszawa - prawa strona, gazeta o nakładzie niemniejszym niż 400 tys. egz. Ilość ekspozycji/emisji 9 Gazeta ogólnopolska - strony stołeczne - format: minimum 1/3 strony, prawa. Nakład gazety niemniejszy niż 400 tyś. egz. Ilość ekspozycji/emisji 2 Gazeta ogólnopolska dodatek kulturalny ukazujący się w WARSZAWIE raz w miesiącu - format: min. pół strony. Prawa strona. Nakład minimum. 120 tys. egz. Ilość ekspozycji/emisji 4 Gazeta ogólnopolska - dodatek KULTURALNY STOŁECZNY wychodzący raz w tygodniu - format do zaproponowania przez Wykonawcę - min. 3 formaty reklamy w jednej emisji. Nakład gazety niemniejszy niż 400 tys. egz. Ilość ekspozycji/emisji 27 Pozostała reklama (inne) Reklama w radiu o zasięgu - Warszawskim - kampania min. 2 tygodnie. Długość spotu - 15 sek. Ilość spotów min. 70. Spot przygotuje Zamawiający. Ilość ekspozycji/emisji 3 Centra handlowe (video) - centra handlowe znajdujące się w stolicach województw na terenie Polski. Na jedną ekspozycję składa się emisja w minimum trzech centrach handlowych, przy czym przynajmniej w jednym centrum handlowym w Warszawie. Okres jednej ekspozycji powinien wynosić nie mniej niż dwa tygodnie. Długość spotu - 30 sek. Spot przygotuje Zamawiający. Minimalna ilość ekranów w jednym Centrum: 20. Minimalna powierzchnia każdego z ekranów - 42 cale. Minimalna ilość emisji na godz. - 10. Ilość ekspozycji/emisji 3 Reklama powinna zostać umieszczona zgodnie ze zleceniami Zamawiającego. Zamawiający w poszczególnych zleceniach określi daty oraz przybliżone godziny emisji reklam. Zamówienie będzie wykonywane w częściach na podstawie odrębnych zamówień. Przedmiot zamówienia polega w szczególności na świadczeniu usług polegających na dokonywaniu zakupów miejsc reklamowych w prasie, na wielkopowierzchniowych nośnikach reklamy zewnętrznej (outdoor) oraz w innych wskazanych w specyfikacji miejscach dla celów reklamy działalności Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany również do świadczenia na rzecz Zamawiającego obsługi tych reklam, a w szczególności reklam prasowych, reklam zamieszczonych na zewnętrznych nośnikach reklamowych oraz innych reklam przewidzianych niniejszym zamówieniem. Zamówienie obejmuje również wydrukowania nośników reklamowych, w tym outdoorowych. Za wykonanie wszystkich nośników odpowiada Wykonawca, chyba że z opisu przedmiotu zamówienia wynika inaczej. W ramach obsługi reklam, do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szcególności: 1) przyjmowanie od Zamawiającego zleceń i materiałów, 2) przygotowywanie planu mediowego i produkcyjnego, 3) wykonywanie montażu reklam w miejscu ekspozycji reklamy Zamawiającego, 4) wykonywanie demontażu reklam, 5) nadzorowanie prawidłowego i terminowego zamieszczania reklam w prasie, 6) nadzorowanie prawidłowej i terminowej ekspozycji reklam na nośnikach zewnętrznych, 7) przyjmowanie i rozpatrywanie wszelkich zgłaszanych przez Zamawiającego uwag, zastrzeżeń i reklamacji dotyczących wykonywanej na jego rzecz usługi, 8) informowanie Zamawiającego o wszelkich planowanych przez wydawców prasowych dodatkach specjalnych, formach reklamy zewnętrznej i innych przedsięwzięciach mogących interesować Zamawiającego, 9) reprezentowanie Zamawiającego przed wydawcami prasowymi oraz instytucjami posiadającymi nośniki reklamy zewnętrznej w zakresie reklamy obejmującej przedmiotowe zamówienie. Kampania, którą będzie prowadził Wykonawca powinna mieć możliwie największy zasięg. Wykonawca będzie zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym miejsce ekspozycji lub emisji wszystkich reklam. Reklama może zostać zamieszczona na nośniku lub wyemitowana dopiero po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Cena ofertowa nie ulegnie zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z mniejszej ilości emisji niż określona w SIWZ. Wykonawca nie będzie rościł sobie praw z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego ze wszystkich reklam. Wykonawca będzie zobowiązany do wyszczególnienia w fakturze VAT rzeczywiście wykonanych usług, z podaniem nazwy, dat, miejsca, ilości, ceny jednostkowej oraz nośnika, na którym prowadzono kampanię. Wykonawca dostarczy wraz z fakturą VAT zdjęcia i opis z przeprowadzonej kampanii, świadczące o należytym jej przeprowadzeniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.34.10.00 - 70.34.10.00 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mastermind Sp. z o.o., ul. Gen. Zajączka 11/c5, 01-510 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 764672,64

  • Oferta z najniższą ceną: 764672,64 / Oferta z najwyższą ceną: 1272435,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.