Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-11-26
Og³oszenie nr 616218-N-2020 z dnia 2020-11-26 r.
Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy: ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2021 roku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, krajowy numer identyfikacyjny
52696600000000, ul.
ul. Ratuszowa
5
,
64-510
Wronki, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
672 545 300, e-mail
przetargi@wronki.pl, faks
672 545 328.
Adres strony internetowej (URL): https://www.wronki.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://bip.wronki.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.wronki.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie pod rygorem niewa¿no¶ci za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Miasta i Gminy Wronki ul Ratuszowa 5, 64-510 Wronki (sekretariat - biuro nr 6 - I piêtro)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2021 roku
Numer referencyjny:
NIiPP.271.30.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5,64-510 Wronki w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczenia przesy³ek oraz ich zwrotów, ¶wiadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U.2020.1041), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz miêdzynarodowych przepisów pocztowych oraz innych aktów prawnych zwi±zanych z realizacj± us³ug bêd±cych przedmiotem postêpowania. 1) Przedmiotem umowy s± us³ugi pocztowe: 1) w obrocie krajowym: A) ekonomiczne i priorytetowe: a) przesy³ki listowe nierejestrowane, b) przesy³ki listowe warto¶ciowe, c) przesy³ki listowe rejestrowane, d) paczki pocztowe, 2) w obrocie zagranicznym: A) przesy³ki listowe nierejestrowane (priorytetowe), B) przesy³ki listowe rejestrowane (priorytetowe), 2) Przez przesy³ki bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê przesy³ki listowe rejestrowane i nie rejestrowane. 3) Przesy³ka nierejestrowana to przysy³ka przyjêta bez pokwitowania odbioru i bez opatrzenia numerem nadawczym. 4) Przesy³ki zwyk³e ekonomiczne - przesy³ka listowa nie rejestrowana nie bêd±ca przesy³k± najszybszej kategorii, 5) Przesy³ki zwyk³e priorytetowe - przesy³ka listowa nie rejestrowana bêd±ca przesy³k± najszybszej kategorii. 6) Przesy³ka rejestrowana to przesy³ka przyjêta za pokwitowaniem przyjêcia i dorêczona za pokwitowaniem odbioru do 2.000 g (Format S, M, L). Rodzaje przesy³ek: a) ekonomiczne - przesy³ki rejestrowane nie bêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii, b) priorytetowe - przesy³ki rejestrowane bêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii. 7) Przesy³ki warto¶ciowe ekonomiczne (z zadeklarowan± warto¶ci±) - przesy³ki rejestrowane nie bêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii za których utratê, ubytek zawarto¶ci lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialno¶æ do wysoko¶ci podanej przez Zamawiaj±cego warto¶ci przesy³ki, 8) Przesy³ki polecone ekonomiczne - przesy³ka listowa rejestrowana, przemieszczana i dorêczana w sposób zabezpieczaj±cy j± przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem, 9) Przesy³ki polecone priorytetowe - przesy³ka listowa rejestrowana bêd±ca przesy³k± najszybszej kategorii, przemieszczana i dorêczana w sposób zabezpieczaj±cy j± przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem. 10) Potwierdzenie odbioru - jest to us³uga dodana do przesy³ek rejestrowanych polegaj±ca na dorêczeniu nadawcy formularza z pokwitowaniem odbioru przesy³ki przez adresata. 11) Format S - to przesy³ka o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 mm x 140 mm, maksimum - ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: wysoko¶æ 20 mm, d³ugo¶æ 230 mm, szeroko¶æ 160 mm. 12) Format M - to przesy³ka o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 mm x 140 mm, maksimum - ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: wysoko¶æ 20 mm, d³ugo¶æ 325 mm, szeroko¶æ 230 mm. 13) Format L - to przesy³ka o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 mm x 140 mm, maksimum - suma d³ugo¶ci, szeroko¶ci i wysoko¶ci 900 mm, przy czym najwiêkszy z tych wymiarów (d³ugo¶æ) nie mo¿e przekroczyæ 600 mm. 14) Gabaryt A - to paczka o wymiarach: minimum - 90 mm x 140 mm (strona adresowa), maksimum- ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: d³ugo¶æ 600 mm, szeroko¶æ 500 mm, wysoko¶æ 300 mm 15) Gabaryt B - to paczka o wymiarach: minimum - je¶li choæ jeden z wymiarów przekracza d³ugo¶æ 600 mmm lub szeroko¶æ 500 mm lub wysoko¶æ 300mm, maksimum- suma d³ugo¶ci i najwiêkszego obwodu mierzonego w innym kierunku ni¿ d³ugo¶æ - 3000 mm, przy czym najwiêkszy wymiar nie mo¿e przekroczyæ 1500 mm 16) Wszystkie wymiary przyjmuje siê z tolerancj± +/- 2 mm 17) W przypadku przesy³ek w obrocie zagranicznym, oznacza to obrót na terenie krajów europejskich (³±cznie z Cyprem, ca³± Rosj± i Izraelem) objêtych porozumieniem ze ¦wiatowym Zwi±zkiem Pocztowym. 18) Przesy³ki kurierskie. Przez przesy³kê kuriersk± rozumie siê przesy³kê listow± bêd±c± przesy³k± rejestrowan± lub paczkê pocztow±, przyjmowan±, sortowan±, przemieszczan± i dorêczan± w sposób ³±cznie zapewniaj±cy: (a) bezpo¶redni odbiór przesy³ki pocztowej od nadawcy, (b) dorêczenie przesy³ki pocztowej w gwarantowanym terminie okre¶lonym w regulaminie (c) ¶wiadczenia us³ug pocztowych lub w umowach o ¶wiadczenie us³ug pocztowych, (d) dorêczenie przesy³ki pocztowej bezpo¶rednio do r±k adresata lub osoby uprawnionej do odbioru, (e) uzyskanie pokwitowania odbioru przesy³ki pocztowej w formie pisemnej lub elektronicznej; 19) Wykonawca zezwoli Zamawiaj±cemu na uiszczanie nale¿no¶ci za ¶wiadczenie us³ug bêd±cych przedmiotem niniejszej umowy w formie op³aty z do³u. 20) Przez op³atê z do³u nale¿y rozumieæ op³atê w ca³o¶ci wniesion± przez Zamawiaj±cego, bezgotówkowo, z uwzglêdnieniem zasad rozliczania i regulowania nale¿no¶ci, poprzez polecenie przelewu w terminie pó¼niejszym ni¿: a) nadanie przesy³ek, b) odbiór przesy³ek rejestrowanych zwracanych do Zamawiaj±cego po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia/wydania odbiorcy. 21) Podane ilo¶ci przesy³ek okre¶lone w kosztorysie ofertowym s± ilo¶ci± orientacyjn±. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wykonania mniejszej/wiêkszej liczby przesy³ek zgodnie ze swoim zapotrzebowaniem. 22) Ksi±¿ka nadawcza bêdzie wydrukiem komputerowym, który stosowany jest do rejestracji korespondencji w Urzêdzie Miasta i Gminy Wronki 23) Zamawiaj±cy nie bêdzie samodzielnie oznacza³ przesy³ek rejestrowanych poprzez naklejanie na nich kodów nadawczych oraz nie bêdzie umieszcza³ kodów nadawczych w ksi±¿kach nadawczych 24) W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza siê wprowadzenie zmian za zgod± stron. 25) Nadanie przesy³ek listowych oraz przesy³ek, niebêd±cych przesy³k± listow± przygotowanych do nadania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami okre¶lonymi w umowie nastêpowaæ bêdzie w wyznaczonej placówce Wykonawcy maj±cej siedzibê we Wronkach w dniu ich przyjêcia od Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zobowi±zany bêdzie we w³asnym zakresie dostarczyæ korespondencjê do nadania do wyznaczonej placówki Wykonawcy maj±cej siedzibê we Wronkach raz dziennie od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach miêdzy 13.00-15.00. 26) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê minimum 80 % pracowników wykonuj±cych wskazane czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy by³ kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracê jest równe lub przekracza równowarto¶æ wysoko¶ci wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10.10.2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz.U., z 2019 r., poz. 1564). Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê ww. wymagañ oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ: w przypadku powziêcia przez Zamawiaj±cego informacji o naruszeniu przez Wykonawcê zobowi±zania dotycz±cego zatrudnienia osób objêtych ubezpieczeniem spo³ecznym i zdrowotnym, Zamawiaj±cy niezw³ocznie zawiadomi o tym fakcie Pañstwow± Inspekcjê Pracy celem podjêcia przez ni± stosownego postêpowania wyja¶niaj±cego w tej sprawie. Obowi±zek powy¿szy znajduje zastosowanie równie¿ w przypadku, gdy personel Wykonawcy bêdzie ¶wiadczy³ us³ugi na podstawie umowy cywilnoprawnej, a nie na podstawie umowy o pracê. Na ka¿de wezwanie Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ pisemne o¶wiadczenie potwierdzaj±ce wska¼nik udzia³u osób zatrudnionych u Wykonawcy na podstawie umowy o pracê do ogó³u zatrudnionych. Wska¼nik ten nie mo¿e byæ ni¿szy ni¿ 80 %.
II.5) G³ówny kod CPV: 64.11.00.00 - Us³ugi pocztowe
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2021-01-04 | 2021-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej, na podstawie aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1041).
W zakresie wykazania spe³niania ww. warunku Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ do oferty ww. wpis (zezwolenie).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ placówk±/punktem na terenie miasta Wronki - wydaj±cej przesy³ki.
Ka¿da placówka pocztowa (Punkt odbioru), s³u¿±ca m.in. do odbioru przesy³ek zawizowanych, musi spe³niaæ okre¶lone poni¿ej warunki:
a) powinna byæ czynna co najmniej we wszystkie dni robocze, co najmniej osiem godzin, 5 dni w tygodniu,
b) powinna byæ oznakowana w sposób widoczny szyldem z nazw± lub logo Wykonawcy,
c) je¿eli znajduje siê w lokalu, w którym prowadzona jest inna dzia³alno¶æ gospodarcza, musi posiadaæ wyodrêbnione stanowisko obs³ugi klientów w zakresie us³ug pocztowych, oznakowana w sposób widoczny nazw± lub logo Wykonawcy,
d) placówka pocztowa powinna zapewniæ prawid³owe zabezpieczenie przesy³ek przed dostêpem osób trzecich, gwarantuj±ce zachowanie tajemnicy pocztowej oraz ochronê danych osobowych.
Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami z³o¿onego przez Wykonawcê (za³±cznik nr 6 do SIWZ).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
6.5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 4) o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. UWAGA: Z³o¿enie na wezwanie Zamawiaj±cego dokumentów wymienionych w pkt 1-3 bêdzie obligowa³o wy³±cznie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie takich kompetencji lub uprawnieñ, o ile obowi±zek ich posiadania wynika z odrêbnych przepisów, w szczególno¶ci aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1041).
W celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lonego w pkt 5.3.3. SIWZ zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie
do dysponowania tymi zasobami.
UWAGA: Z³o¿enie na wezwanie Zamawiaj±cego ww. dokumentów bêdzie obligowa³o wy³±cznie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty wykonawca do³±cza: 1. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczeñ stanowi± Za³±czniki nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy - sporz±dzony w oparciu o kosztorys ofertowy Zamawiaj±cego, stanowi±cy za³±cznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca zobowi±zany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z kosztorysu ofertowego za³±czonego(ych) do SIWZ. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiaj±cego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanym kosztorysie ofertowym (np. dopisywania pozycji, zmiany ilo¶ci itp.). Je¿eli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilo¶ci uzna je za niew³a¶ciwe, to zmiany ilo¶ci us³ug Wykonawca mo¿e dochodziæ w ramach procedury pytañ, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. Kwoty wynikaj±ce z poszczególnych pozycji kosztorysu ofertowego nale¿y podsumowaæ i wyszczególniæ w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1). W kosztorysie ofertowym nale¿y podaæ warto¶æ us³ug w z³ netto, warto¶æ podatku VAT w z³ i warto¶æ us³ug w z³ brutto, po zaokr±gleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisaæ. 3. pe³nomocnictwo - w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa lub w przypadku sk³adania oferty wspólnej (wówczas pe³nomocnictwo musi zostaæ udzielone do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 4. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ek za po¶rednictwem serwisu internetowego Wykonawcy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty,na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrze¿eniem, o którym mowa w ust. 2. 2. Zamawiaj±cy przewiduje, zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany skutkuj±ce zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia w nastêpuj±cych przypadkach: 1) przewidzianych w umowie dopuszcza siê wprowadzenie zmian za zgod± stron, 2) wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) wynagrodzenie ca³kowite - w nastêpstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i us³ug (VAT), b) wynagrodzenie jednostkowe - w przypadku, gdy zmiana wynagrodzenia nast±pi na podstawie obowi±zuj±cych w tym zakresie przepisów prawa. W przypadku zmiany cen za us³ugi pocztowe, Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ niezw³ocznie Zamawiaj±cemu nowy cennik oraz zmieniony Za³±cznik nr 1 do niniejszej umowy, c) przedmiot umowy - je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. d) konieczno¶æ zwiêkszenia ¶rodków finansowych przeznaczonych na realizacjê zamówienia 4. Wszystkie powy¿sze postanowienia niniejszego § stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 5. Nie stanowi zmiany umowy: a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzaj±cych uregulowanie p³atno¶ci wobec podwykonawców); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami; 6. Zmiany mog± byæ dokonane tylko, je¿eli jest to niezbêdne dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy. 7. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-12-07, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Internatu Technikum nr 1 w Zespole Szkó³ nr 1 im. Powstañców Wielkopolskich we Wronkach.
- dostawa paliwa gazowego w latach 2025 i 2026
- Zakup wraz z dostaw± produktów ¿ywno¶ciowych dla Przedszkola nr 2 Wronczusie we Wronkach od 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
wiêcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miasta i Gminy Buk.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Gminy w Lubinie.
- ¦wiadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokó³ce us³ug pocztowych polegaj±cych na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Wielkopolskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur WUW
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby UMWL w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 oraz Biura Zamiejscowego Urzêdu Marsza³kowskiego w Zielonej Górze z siedzib± w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla ¦wiêtokrzyskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Kielcach
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.