eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinDostawa środków dezynfekcyjnych i higieniczno-sanitarnych dla Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-05

Garwolin: Dostawa środków dezynfekcyjnych i higieniczno-sanitarnych dla Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 6162 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Mazowiecki w Garwolinie Sp. z o.o. , Al. Legionów 11, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 682 16 93, faks 25 684 32 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smwg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych i higieniczno-sanitarnych dla Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i higieniczno-sanitarnych dla Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o. w okresie 24 miesięcy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie zadanie (pakiet) stanowi: Zadanie nr 1 - Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja rąk, skóry i błon śluzowych; Zadanie nr 2 - Dezynfekcja powierzchni trudnodostępnych i dużej powierzchni , sprzętu medycznego; Zadanie nr 3 - Chemia gospodarcza; Zadanie nr 4 - Artykuły sanitarno-higieniczne; Zadanie nr 5 - Chusteczki alkoholowe i bezalkoholowe do dezynfekcji powierzchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.74.11.00-7, 33.74.13.00-9, 33.77.10.00-5, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 39.80.00.00-0, 39.81.11.00-1, 39.83.10.00-6, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3, 39.22.43.20-7, 34.92.84.80-6, 39.52.58.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień tj. koncesji, zezwolenie lub licencji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że oferowany towar wyrób posiada dokumenty dopuszczające jego stosowanie w służbie zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi odpowiednio w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.), ustawie o produktach biobójczych (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 252 z późn. zm.), ustawie z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 152 poz. 1222 z późn. zm. oraz ustawie z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. z 2001 r. Nr 42 poz. 473 z późn. zm.) i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi w/w dokumenty w wyznaczonym przez niego terminie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. W przypadku osób fizycznych składających oświadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, oświadczenie Wykonawcy wskazujące osobę upoważnioną w do występowania i składania oferty w jej imieniu. - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 7. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Parafowany na każdej stronie formularz umowy - załącznik nr 7 do SIWZ 9. Oświadczenie, że oferowany towar wyrób posiada dokumenty dopuszczające jego stosowanie w służbie zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - załącznik nr 8 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, - zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, - zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, - zmiany nazwy Wykonawcy, - zmiany osób reprezentujących strony, - zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść niniejszej umowy, - zmiany producenta oferowanego asortymentu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smwg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Szpital Mazowiecki w Garwolinie Sp. z o.o. ul. Al. Legionów 11 08-400 Garwolin - Sekretariat, budynek administracyjno-leczniczy, piętro drugie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2012 godzina 14:00, miejsce: Szpital Mazowiecki w Garwolinie Sp. z o.o. ul. Al. Legionów 11 08-400 Garwolin - Sekretariat, budynek administracyjno-leczniczy, piętro drugie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja rąk, skóry i błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Mycie rąk - Delikatna płynna emulsja myjąca z dodatkami antybakteryjnymi do codziennego mycia rąk. Substancje czynne: chlorohexidine, tenzydy, O-phenylophenol, posiadająca opinię PZH. 500ml 300 op. 5l 125 op. 2 Dezynfekcja rąk - Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk na bazie etanolu, izopropanolu z dodatkiem gliceryny oraz substancji zmiękczających. Postać żel. Spektrum działania B, (MRSA), HCV, ROTA do 30 sekund, POLIO, ADENO, M. TUBERCULOSIS, AVIUM do 2 minut. Opakowanie przystosowane do dozowników łokciowych. 500ml 400 op. 3 Pielęgnacja rąk - Delikatny balsam do regeneracji skóry rąk. Chroniący skórę narażoną na częste wysuszanie, działający prewencyjnie przeciwko tworzeniu mikrouszkodzeń, przeciwdziałający utlenianiu naskórka. Oparty na bazie czystego białego oleju (paraffinum Liguidum). Posiadający świadectwo Rejestracji Instytutu Medycyny Pracy. 500ml 60 op. 4 Dezynfekcja skóry przed zabiegami inwazyjnymi - Gotowy do użycia alkoholowy roztwór do dezynfekcji skóry przed zabiegami chirurgicznymi, przed wkłuciami. Aktywny przeciwko bakteriom (MRSA, Mycobacteria), grzybom, wirusom (HBV, HIV, HCV, Vaccina, Rota, Polio). Dobrze tolerowany przez skórę. Substancje czynne: etanol i 2-propanol. Opakowanie 250 ml ze spryskiwaczem. 250ml 60 op. 5 Dezynfekcja błon śluzowych - Gotowy do użycia roztwór do dezynfekcji błon śluzowych i ran na bazie powidonu jodu. Spektrum działania B (MRSA, Mycobacteria), F, V, S, pierwotniakom. Czas działania do 15 sekund. Opakowanie 250 ml ze spryskiwaczem. 250ml 15 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dezynfekcja powierzchni trudnodostępnych i dużej powierzchni , sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dezynfekcja powierzcni trudnodostępnych - Preparat do dezynfekcji małych powierzchni czystych, na bazie alkoholi i czwartorzędowych soli amoniowych, nie zawierający aldehydów, gotowy do użycia. Spektrum działania: B, F, MRSA, V, (HIV, HBV, HCV, Vaccina, Rota), Tbc w 30 sekund, V (Polio, Adeno) do 1 minuty. Kliniczna opinia o możliwości stosowania na odziałach pediatrycznych. 1l 200 op. 2 Dezynfekcja sprzętu medycznego - Preparat w postaci koncentratu na bazie czwartorzędowych związków amonowych do dezynfekcji narzędzi i powierzchni, posiadający szerokie spektrum działania: B, F, MRSA, V (HIV, HBV, BVDV, Vaccinia), Mycobacterium terrae, działający w stężeniu 0,5% i czasie 15 minut. Preparat z wbudowanym systemem dozującym. 1l 60 op. 3 Dezynfekcja dużych powierzchni - Skoncentrowany preparat dezynfekcyjno-myjący na bazie podchlorynu sodu posiadający szerokie spektrum działania: B-w tym TBC, F, V /polio, adeno/ max-15 min, Spory - 1 godz. - niskie stężenie użytkowe roztworu roboczego do dużych powierzcni czystych i zanieczyszczonych organicznie. 1l 350 op. 4 Dezynfekcja dużych powierzchni - Preparat w postaci tabletek dezynfekcyjnych na bazie aktywnego chloru. Masa tabletki min. 3,3g. 1kg 140 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Chemia gospodarcza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat do dezynfekcji toalet na bazie podchlorynu sodu. Działanie: bakterie, wirusy. Usuwa nieprzyjemne zapachy. 750ml 1150 op. 2 Gotowy do użycia preparat na bazie podchlorynu sodu do natychmiastowej likwidacji pleśni i grzybów. Preparat posiadający wysokie właściwości bakteriobójcze, odświeżający powierzchnie. 500ml 100 op. 3 Preparat do utrzymania czystości na powierzchniach kuchennych, doskonale usuwający tłuszcz i brud, pozostawiający wyrazisty przyjemny zapach. Możliwość stosowania w postaci pianki. Przeznaczony do wszelkich zmywalnych powierzchni w w kuchni - blaty kuchenne, płytki ceramiczne, powierzchnie szklane, plastikowe i nierdzewne. 500ml 250 op. 4 Preparat w postaci mleczka, o właściwościach abrazyjnych. Bez zawartości chloru. Przeznaczony do czyszczenia szkliwa, marmuru, stali nierdzewnej i powierzchni ceramicznych. Zawierający składnik antybakteryjny i przyjemny, odświeżający zapach. 600g 260 op. 5 Preparat o działaniu antybakteryjnym przeznaczony do mycia łazienek, bez zawartości chloru. Skutecznie usuwający rdzę, kamień wodny, brud i resztki mydła na płytkach ceramicznych, powierzchniach akrylowych i bateriach łazienkowych. Preparat gotowy do użycia z systemem spryskującym 500ml 960 op. 6 Płyn przeznaczony do ręcznego mycia naczyń szklanych, luster, kryształów, laminatów oraz powierzchni ceramicznych. Nie zawierający fosforanów, Ph neutralne, łagodny dla rąk, wydajny 10l 150 op. 7 Preparat do odświeżania powietrza w aerozolu, który neutralizuje nieprzyjemne zapachy w pomieszczeniach. W różnych wersjach zapachowych. 500ml 150 op. 8 Preparat przeznaczony do mycia okien, luster i wszelkich powierzchni szklanych. Zawierający związki powierzchniowo czynne oraz rozpuszczalniki doskonale mieszające się z wodą. Szybko i łatwo usuwający odciski palców i ślady tłuszczu z powierzchni szklanych bez konieczności długotrwałego polerowania. 750ml 750 op. 9 Neutralny środek do czyszczenia i nabłyszczania wodoodpornych podłóg o przyjemnym zapachu, o neutralnym Ph 1l 1000 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00-3, 39.83.16.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły sanitarno-higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Papier toaletowy mała rolka 2 warstwowy, surowiec celuloza, gramatura 2 x 20 g/mkw, min. 230 listków, długość listka min. 10,50 cm, długość rolki min. 24mb rolka 12000 szt. 2 Ręcznik papierowy dwuwarstwowy do podajnika, centralnego dozowania, surowiec celuloza, wodoutrwalony, gramatura 2 x 18 g/mkw, wymiar rolki min. 119 x 20 cm, długość min. 130 mb 8000 szt. 3 Ręcznik papierowy typu zz jednowarstwowy, wymiary listka min. 25 x 23 - min. 200 listków 5000 op. 4 Ściereczki z mikrofazy min. 33/33 cm, materiał 205, polyamid 205 i poliester 80%, temperatura prania do 60 stopni, kolor zielony, niebieski, czerwony, żółty 2300 szt. 5 Gąbka z padem 5000 szt. 6 Mop bawełna min. 40x15, system mocowania typu kieszeniowy 900 szt. 7 Worki na odpady, nieprzezroczyste, wytrzymałe, pojemność 35 l (50x60 cm), kolor czarne i czerwone (op. po 50 szt.) 50szt 1000 op. 8 Worki na odpady, nieprzezroczyste, wytrzymałe, pojemność 120 l (70x107 cm), kolor czarne (op. po 50 szt.) 50szt 100 op. 9 Worki na odpady, nieprzezroczyste, wytrzymałe, pojemność 60 l (60x76 cm), kolor czarny, czerwony, biały (op. po 50 szt.) - czerwone 50 szt. - 140 op.; czarne 50 szt. - 140 op.; białe 50 szt. - 48 op. 50szt 328 (w oznaczonych kolorach op. 10 Worki na odpady, nieprzezroczyste, wytrzymałe, pojemność 160 l (90x100 cm), op. po 50 szt.). Kolor czarne, grubość +/-18-22 mikrony 50szt 145 op. 11 Uniwersalny środek piorąco-dezynfekujący do prania i chemiczno-termicznej dezynfekcji bielizny, wybielający, nie niszczący włókien tkanin, do stosowania we wszystkich zakresach twardości wody. W swoim składzie produkt powinien zawierać anionowe związki powierzchniowo czynne, wybielacze na bazie aktywnego tlenu, niejonowe związki powierzchniowo czynne, mydło, fosfoniany, polikarboksylany, zeolity, wartość pH 1% roztworu w wodzie 10-11. Opakowanie ekonomiczne 15 kg 15kg 14 op. 12 Płyn do udrażniania syfonów i rur kanalizacyjnych oraz kratek ściekowych wykonanych z tworzyw sztucznych, stali, żeliwa, betonu i ceramiki. Emulguje i hydrolizuje tłuszcze, białka i inne złogi organiczne, powodując ich wypłukiwanie z oczyszczonych przewodów. 0,8kg 15 op. 13 Kostka WC koszyk 440 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.10.00-5, 39.52.58.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Chusteczki alkoholowe i bezalkoholowe do dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Chusteczki do dezynfekowania powierzchni poprzez przecieranie na bazie alkoholu. Spektrum działania: B (Mycobacteria), F, V (HBS, HIV, HCV, Rota, Adeno, Vaccina, Papowa, Noro, Polio). Czas aktywacji 1 minuta. Opakowania z dozownikiem oraz opakowania uzupełniające tuba 100szt 12 op. wkład 100szt. 60 op. 2 Gotowe do użycia, przeznaczone do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętów medycznych, chusteczki nie zawierające alkoholu, aldehydów i fenoli. Posiadające właściwości myjące, o przyjemnym zapach. Spektrum działania po 1 minucie: B, F, V (HBV, HIV, HCV, Rota, Vacina). Opakowanie z dozownikiem oraz opakowanie uzupełniające. tuba 100szt 12 op. wkład 100szt. 60 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.