eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaOpróżnianie koszy na terenie miasta Piły

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-23

Piła: Opróżnianie koszy na terenie miasta Piły
Numer ogłoszenia: 61679 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48105 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie koszy na terenie miasta Piły.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Ustawienie na terenie miasta Piły 466 jednakowych koszy ulicznych stanowiących własność Wykonawcy o pojemności 50 litrów w msc obecnej ich lokalizacji. Systematyczne nie dopuszczające do przepełnienia kosza opróżnianie 466 koszy ulicznych stanowiących własność Wykonawcy wraz z wywozem zebranych odpadów komunalnych; 2.Opróznianie koszy należy wykonywać wg następującego harmonogramu: a) dwa razy w tygodniu wtorek i piątek; b)trzy razy w tygodniu poniedziałek, środa i piątek; C) sześć razy w tygodniu; 3.Usługa musi być wykonywana w godzinach nie utrudniających ruchu ulicznego z zachowaniem przepisów sanitarnych i ochrony środowiska. Opróżnianie w soboty w centrum miasta powinno odbywać się od godz.14:00 do godz.18:00; 4.Utrzymywanie estetycznego wyglądu koszy, które obejmuje usuwanie zabrudzeń koszy oraz mycie całych koszy wg potrzeb. Terminy wykonania prac w zakresie mycia koszy winny być uzgodnione z Zamawiającym; 5.Utrzymywanie we właściwym stanie technicznym koszy Wykonawcy, w tym niezwłoczne wykonywanie drobnych napraw np. zamontowanie wyrwanego kosza z podłożem lub bez podłoża, wyprostowanie przechylonego kosza, naprawa zawiasów np. od urwanej pokrywy, uzupełnienie kołków mocujących, ułożenie kostki betonowej lub granitowej w przypadku wyrwania kosza z podłożem; 6.Usuwanie nieczystości wokół koszy w promieniu 2 m od kosza. Wykonawca będzie usuwał w promieniu 2 m od kosza nieczystości w postaci niedopałków papierosów, papierów i resztek żywności oraz inne, które nie zostały wrzucone przez przechodniów do kosza lub wypadły z kosza; 7.Wymiana zniszczonych koszy stanowiących własność Wykonawcy na nowe kosze tego samego typu; 8.Przestawianie koszy ulicznych będących własnością Wykonawcy w przypadku zaistnienia takiej konieczności- wniosek mieszkańców, prace remontowe lub budowlane itp.; 9.Informowanie w formie pisemnej Zamawiającego o ewentualnych uszkodzeniach i zniszczeniach koszy lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia; 10.Usługi dostawy, montażu i demontażu koszy będą wykonywane w uzgodnieniu z Zamawiającym i w terminie określonym przez Zamawiającego w odrębnym piśmie; 11.W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego faktu przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości w godzinach opróżniania od godz. 6:00 do godz. 14:00. Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz i usunąć nieczystości w promieniu 2 m od kosza w ciągu 3 godzin od zgłoszenia. 12.W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego faktu przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości poza godz. opróżniania od godz. 14:00 do godz.6:00 dnia następnego Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz i usunąć nieczystości w promieniu 2 m od kosza w ciągu 6 godzin od zgłoszenia w dni robocze od poniedziałku do piątku - 12 godzin od zgłoszenia w soboty, niedziele i święta. 13. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie usługi z zapisami umowy Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego podając jednocześnie nowy termin wykonania usługi. 14.Kolor koszy winien być uzgodniony z Zamawiającym. 4..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALTVATER PIŁA Spółka z o.o., ul. Łączna 4a, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 238645,12

  • Oferta z najniższą ceną: 238645,12 / Oferta z najwyższą ceną: 238645,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.