Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-27
Ogłoszenie nr 616845-N-2020 z dnia 2020-11-27 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie: Dostawa pojazdów dostawczych typu wywrotka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie, krajowy numer identyfikacyjny
59002807900000, ul.
ul. Krótka
1
,
26-300
Opoczno, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 547 611, e-mail
zaopatrzenie@pgk.opoczno.pl, faks
447 547 611.
Adres strony internetowej (URL): www.pgk.opoczno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.pgk.opoczno.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pojazdów dostawczych typu wywrotka
Numer referencyjny:
26/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa łącznie 4 sztuk fabrycznie nowych (nieużywanych), wyprodukowanych nie wcześniej niż w roku 2020 samochodów dostawczych typu wywrotka o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, w tym: 1) dwa samochody z podwójną kabiną i wywrotką trójstronną, 2) jeden samochód z pojedynczą kabiną i wywrotką trójstronną, 3) jeden samochód z pojedynczą kabiną i wywrotką trójstronną z plandeką. 2. Parametry techniczne/użytkowe wymagane przez Zamawiającego dla samochodów z podwójną kabiną i wywrotką trójstronną (2 szt.): 1) Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3,5 tony 2) Silnik wysokoprężny (diesel) o pojemności min. 1900 cm3 3) Moc silnika nie mniejsza niż 129 KM 4) Norma emisji spalin min. EURO 6 5) Opony 235/65 R16, wzmocnione 6) Zamykany wlew paliwa 7) Pełnowymiarowe, kompletne koło zapasowe 8) Zestaw umożliwiający samodzielną wymianę koła (zawierający co najmniej podnośnik oraz klucz do kół + trójkąt ostrzegawczy) 9) Ilość miejsc siedzących w kabinie: 7 (z kierowcą) 10) Radio fabryczne z zestawem głośnomówiącym 11) Klimatyzacja sterowana manualnie lub automatycznie 12) Kluczyk z otwieraniem bezdotykowym (min. dwa komplety) 13) Fabryczne światła do jazdy dziennej typu: "LED" 14) Przednia szyba podgrzewana 15) Zamykane schowki w kabinie pojazdu 16) Kolor kabiny: biały 17) Zabudowa: o długość zewnętrzna zabudowy: min. 3000 mm, max 3500 mm, o szerokość zewnętrzna zabudowy: min. 2200 mm, o burty boczne aluminiowe o wysokości min. 350 mm, po jednej burcie na stronę, o wywrotka boczno i tylnozsypowa, o przednia ściana "zabezpieczająca" do wysokości okna w kabinie, o uchwyty do pasów zabezpieczających ładunek (min. 6, po 3 szt./stronę), o tylna burta otwierana w osi górnej i w osi dolnej, 18) Belka sygnalizacyjna (oświetlenie ostrzegawcze pomarańczowe) na dachu pojazdu z opisem: PGK Sp. z o.o. w Opocznie 19) Logo Zamawiającego na drzwiach pojazdu (po obu stronach) zgodnie z wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SIWZ 20) Hak do przyczepy "lekkiej" wraz z gniazdem 7 biegunowym 21) Model pojazdu powinien być aktualnie produkowany przez producenta, którego Autoryzowane Stacje Obsługi znajdują się na terenie Polski, w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego w Opocznie i musi spełniać wszystkie wymagania wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 110) 22) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: tj.: o na wszystkie zespoły i podzespoły samochodu - obejmujące prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne, mechanikę - na okres nie krótszy niż 24 miesiące bez limitu kilometrów (okres ten liczony będzie od daty końcowego podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń), o na powłokę lakierniczą nadwozia - na okres nie krótszy niż 24 miesiące bez limitu kilometrów, o na perforację karoserii - na okres nie krótszy niż 60 miesięcy bez limitu kilometrów. 3. Parametry techniczne/użytkowe wymagane przez Zamawiającego dla samochodu z pojedynczą kabiną i wywrotką trójstronną (1 szt.): 1) Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3,5 tony 2) Silnik wysokoprężny (diesel) o pojemności min. 1900 cm3 3) Moc silnika nie mniejsza niż 129 KM 4) Norma emisji spalin min. EURO 6 5) Opony 235/65 R16, wzmocnione 6) Zamykany wlew paliwa 7) Pełnowymiarowe, kompletne koło zapasowe 8) Zestaw umożliwiający samodzielną wymianę koła (zawierający co najmniej podnośnik oraz klucz do kół + trójkąt ostrzegawczy) 9) Ilość miejsc siedzących w kabinie: 3 (z kierowcą) 10) Radio fabryczne z zestawem głośnomówiącym 11) Klimatyzacja sterowana manualnie lub automatycznie 12) Kluczyk z otwieraniem bezdotykowym (min. dwa komplety) 13) Fabryczne światła do jazdy dziennej typu: "LED" 14) Przednia szyba podgrzewana 15) Zamykane schowki w kabinie pojazdu 16) Kolor kabiny: biały 17) Zabudowa: o długość zewnętrzna zabudowy: min. 3700 mm, max 4200 mm, o szerokość zewnętrzna zabudowy: min. 2200 mm, o burty boczne aluminiowe o wysokości min. 350 mm, po jednej burcie na stronę, o wywrotka boczno i tylnozsypowa, o przednia ściana "zabezpieczająca" do wysokości okna w kabinie, o uchwyty do pasów zabezpieczających ładunek (min. 8, po 4 szt./stronę), o tylna burta otwierana w osi górnej i w osi dolnej, 18) Belka sygnalizacyjna (oświetlenie ostrzegawcze pomarańczowe) na dachu pojazdu z opisem: PGK Sp. z o.o. w Opocznie 19) Logo Zamawiającego na drzwiach pojazdu (po obu stronach) zgodnie z wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SIWZ 20) Hak do przyczepy "lekkiej" wraz z gniazdem 7 biegunowym 21) Model pojazdu powinien być aktualnie produkowany przez producenta, którego Autoryzowane Stacje Obsługi znajdują się na terenie Polski, w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego w Opocznie i musi spełniać wszystkie wymagania wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2020r. poz. 110) 22) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: tj.: o na wszystkie zespoły i podzespoły samochodu - obejmujące prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne, mechanikę - na okres nie krótszy niż 24 miesiące bez limitu kilometrów (okres ten liczony będzie od daty końcowego podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń), o na powłokę lakierniczą nadwozia - na okres nie krótszy niż 24 miesiące bez limitu kilometrów, o na perforację karoserii - na okres nie krótszy niż 60 miesięcy bez limitu kilometrów. 4. Parametry techniczne/użytkowe wymagane przez Zamawiającego dla samochodu z pojedynczą kabiną i wywrotką trójstronną z plandeką (1 szt.): 1) Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3,5 tony 2) Silnik wysokoprężny (diesel) o pojemności min. 1900 cm3 3) Moc silnika nie mniejsza niż 129 KM 4) Norma emisji spalin min. EURO 6 5) Opony 235/65 R16, wzmocnione 6) Zamykany wlew paliwa 7) Pełnowymiarowe, kompletne koło zapasowe 8) Zestaw umożliwiający samodzielną wymianę koła (zawierający co najmniej podnośnik oraz klucz do kół + trójkąt ostrzegawczy) 9) Ilość miejsc siedzących w kabinie: 3 (z kierowcą) 10) Radio fabryczne z zestawem głośnomówiącym 11) Klimatyzacja sterowana manualnie lub automatycznie 12) Kluczyk z otwieraniem bezdotykowym (min. dwa komplety) 13) Fabryczne światła do jazdy dziennej typu: "LED" 14) Przednia szyba podgrzewana 15) Zamykane schowki w kabinie pojazdu 16) Kolor kabiny: biały 17) Zabudowa: o zabudowa typu "firanka" z plandeką o plandeka samochodowa z tkaniny PCV o gramaturze min. 680g/m2, standardowo wyposażona we wzmocnienia, okucia oraz paski zapięciowe, wykonana wg normy DIN 12641-2 lub równoważnej, o wywrotka boczno i tylnozsypowa, o długość zewnętrzna zabudowy: min. 3700 mm, max 4200 mm, o szerokość zewnętrzna zabudowy: min. 2200 mm, o burty boczne aluminiowe o wysokości min. 350 mm, po jednej burcie na stronę, o przednia ściana "zabezpieczająca" do wysokości okna w kabinie, o uchwyty do pasów zabezpieczających ładunek (min. 8 szt, po 4 szt./stronę), o tylna burta otwierana w osi górnej i w osi dolnej, 18) Belka sygnalizacyjna (oświetlenie ostrzegawcze pomarańczowe) na dachu pojazdu z opisem: PGK Sp. z o.o. w Opocznie 19) Logo Zamawiającego na drzwiach pojazdu (po obu stronach) zgodnie z wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SIWZ 20) Hak do przyczepy "lekkiej" wraz z gniazdem 7 biegunowym 21) Model pojazdu powinien być aktualnie produkowany przez producenta, którego Autoryzowane Stacje Obsługi znajdują się na terenie Polski, w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego w Opocznie i musi spełniać wszystkie wymagania wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2020 r. poz.110) 22) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: tj.: o na wszystkie zespoły i podzespoły samochodu - obejmujące prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne, mechanikę - na okres nie krótszy niż 24 miesiące bez limitu kilometrów (okres ten liczony będzie od daty końcowego podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń), o na powłokę lakierniczą nadwozia - na okres nie krótszy niż 24 miesiące bez limitu kilometrów, o na perforację karoserii - na okres nie krótszy niż 60 miesięcy bez limitu kilometrów. 5. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby dostawa pojazdów została zrealizowana w siedzibie Zamawiającego, 26-300 Opoczno, ul. Krótka 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana obowiązany będzie dostarczyć przedmiot postępowania do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie, na swój koszt i odpowiedzialność, w terminie uzgodnionym przez strony oraz umożliwi jego sprawdzenie pod względem technicznym.
II.5) Główny kod CPV: 34130000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
34142300-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 80
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału- wzór załącznik nr 2A do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
"Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału- wzór załącznik nr 2A do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
"Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału - wzór załącznik nr 2A do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ, c) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII ust. 3 pkt. 3.4 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, e) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. f) Klauzulę informacyjną w zakresie ochrony danych osobowych wg. załącznika nr 4 do SIWZ. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2B do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem: a) przepisów regulujących dopuszczalne zmiany umowy ujętych w art. 144 Ustawy, a nadto, b) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT- strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość obowiązującego podatku VAT, w zakresie wynagrodzenia należnego za roboty wykonane po zmianie stawki podatku VAT, c) w przypadku urzędowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub urzędowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, a wykonawca udowodni Zamawiającemu, tak fakt wpływu owych zmian na koszty wykonania i zakresu owego wpływu (art. 142 ust. 5 Ustawy). Nadto Umowa podlega unieważnieniu: a) jeżeli zachodzą przesłanki określone w art. 144a, art. 144b ust. 3 i 146 P.Z.P., b) w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w miejscowości Ogonowice Świnna - Sitowa
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Skłodowskiej w Opocznie
- "DOPOSAŻENIE BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO STAROSTWA POWIATOWEGO W OPOCZNIE W INSTALACJĘ KLIMATYZACJI - SEGMENT C"
- Obiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Opoczno w 2025r.
- Wykonanie robót budowlanych na SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie SOR oraz współpracujących pracowni diagnostycznych"
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Sobawinach.
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa samochodu typu dostawczego
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu Furgon na potrzeby Urzędu Miejskiego w Radomiu
- "Doposażenie w sprzęt Zarządu Dróg Powiatowych w Wołowie" - Zakup samochodu dostawczego - POWTÓRKA
- Dostawa samochodu dostawczego typu VAN, furgon brygadowy na potrzeby Zakładu Karnego w Łowiczu
- Dostawa używanego samochodu dostawczego/specjalnego - laweta pomocy drogowej do 3500 kg DMC, 3 osobowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.