To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-21
Jedlicze: Zaprojektowanie i wykonanie wielofunkcyjnego lodowiska sztucznie mrożonego w Jedliczu.
Numer ogłoszenia: 61704 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277087 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlicze, Rynek 6, 38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie, tel. 013 4352207, faks 013 4352025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie wielofunkcyjnego lodowiska sztucznie mrożonego w Jedliczu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Zaprojektowanie i budowę lodowiska wraz z ogrodzeniem, piłkochwytami, oświetleniem i nagłośnieniem; ponadto budowę budynku zaplecza szatniowo-technicznego oraz zagospodarowanie działki, w tym place, dojazdy i dojścia. 2) Zamawiający oczekuje opracowania odznaczającego się wysokim stopniem trwałości jakości użytych materiałów. Architektura budynku zaplecza musi nawiązywać do istniejącej hali sportowej GOSiR, znajdującej się w pobliżu. Zastosowane rozwiązania muszą być oszczędne w eksploatacji i ekologiczne. Oczekuje się rozwiązań wykorzystujących alternatywne źródła energii. 3) Na etapie składania ofert przez Wykonawców Zamawiający będzie wymagał kosztorysu ofertowego całości zadania (prac projektowych i wykonawczych) z podziałem na: prace projektowe i prace wykonawcze. Kosztorysy zawierać mają wstępne zestawienie i specyfikację materiałów i wyposażenia planowanych do użycia przez Wykonawców zadania. 4) Zamawiający oczekuje, że dokumentacja projektowa zostanie sporządzona na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego, załączonej dokumentacji w postaci lokalizacji inwestycji celu publicznego, dokumentacji badań podłoża gruntowego, koncepcji programowo - przestrzennej - architektura oraz niezbędnych obmiarów, ekspertyz i analiz dokonanych przez Wykonawcę. 5) Zamawiający wymaga, aby przy wykonywaniu zamówienia stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego stosowania w budownictwie. Wszystkie niezbędne elementy winne być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami. 6) Zamawiający wymaga, aby elementy konstrukcyjne miały zapewnioną trwałość nie krótszą niż 25 lat, instalacje w zakresie orurowania i okablowania powinny zapewnić użytkowanie w okresie nie krótszym niż 15 lat. 7) Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych 36 miesięcy, na zamontowany osprzęt 12 miesięcy. 8) Zamawiający wymaga, aby w okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zapewnił usunięcie wad, usterek i awarii w ciągu 14 dni od chwili ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 9) Zamawiający przewiduje potrącenie kaucji gwarancyjnej na poczet zabezpieczenia wymagań określonych w punktach 6) i 7) . 10)Na wykonanie prac budowlanych konieczne jest uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę. Wymagania na etapie projektowania. 2. Wymagania ogólne dla dokumentacji projektowej: 1) Wykonawca zadania zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień i dokumentów technicznych potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności uzyskania aktualnej mapy do celów projektowych łącznie z prawomocnym pozwoleniem na budowę, zgłoszenia wykonania robót, sporządzenia charakterystyki energetycznej budynku. Dokumentacja zostanie opracowana zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami, w sprawie zakresu i formy dok. Projektowej i Szczegółową Specyfikacją Techniczną, ochrony środowiska oraz innymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej w tym. 2) Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: a) przygotowania potrzebnych materiałów i badań; b) uzyskania warunków przyłączenia do sieci energetycznej, gazowej, wodnej , kanalizacyjnej, sanitarnej, CO i CWU; c) opracowania projektu budowlanego wg uzgodnionej z Zamawiającym koncepcji - 5 egz.; d) opracowania projektu wykonawczego wg uzgodnionej z Zamawiającym koncepcji - 5 egz.; e) opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - 3 egz.; f) pracowania przedmiarów robót oddzielnie dla każdej branży - po 3 egz. z każdej branży; g) opracowania kosztorysów inwestorskich - 2 egz.; h) opracowania projektu budowlano-wykonawczego wszystkich niezbędnych branż- 4 egz.; i) przygotowania i przekazania Zamawiającemu wersji elektronicznej całej dokumentacji wymienionej powyżej - 3 egz.; 3) Wykonawca na etapie projektowym będzie uzgadniał opracowania projektowe z Zamawiającym; 4) Dla prac tego wymagających należy opracować plan BIOZ; 5) W części projektowej zadania przewiduje się konieczność sporządzenia charakterystyki energetycznej budynku; 6) Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych w aspekcie ich zgodności z ustaleniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego i Koncepcji Programowo-Przestrzennej oraz umowy; 7) Ponadto Wykonawca powinien zapewnić wykonanie: a) harmonogramu realizacji inwestycji, b) harmonogramu płatności, c) projektu organizacji robót, d) informacji projektanta o wymaganiach BIOZ, e) planu zapewnienia jakości wykonywanych robót budowlanych, f) opracowania dokumentacji powykonawczej łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji; g) opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 8) Dokumentacja ma być wykonana w języku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 9) Projekty powinny zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno - użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz niezbędne rysunki szczegółów i detali wraz z dokładnym opisem. 10) Projekt powinien być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach oraz zawierać protokół koordynacji międzybranżowej, podpisany przez projektantów branżowych uczestniczących w realizacji zamówienia. 11) Zakres i forma dokumentacji projektowej mają być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) 12) Przedmiary robót powinny być opracowane oddzielnie dla każdej branży, w podziale na poszczególne grupy robót, z wyliczeniem ilości robót przedmiarowych oraz zestawieniem materiałów i urządzeń. 13) Kosztorysy inwestorskie mają być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) w sprawie określenia metod i podstaw kosztorysowania, w jednym opracowaniu ze zbiorczym zestawieniem kosztów, zgodnie z podziałem na branże. 3.Wymagania na etapie prac budowlanych zostały szczegółowo określone w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 4. Zakres prac precyzuje dokumentacja stanowiąca załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dwóch etapach: I etap - obejmuje: 1. Wykonanie kompletnych opracowań projektowych; 2. Przygotowanie terenu; 3. Roboty budowlane płyta lodowiska; 4. Wykonanie Instalacji wod-kan (bez budynku); 5. Wykonanie Instalacji elektryczna (bez budynku); 6. Wykonanie Instalacji technologicznej chłodu w ramach tafli lodowiska; 7. Wykonanie ogrodzenia tafli lodowiska wraz z piłko chwytami; 8. Wykonanie oświetlenia tafli lodowiska; 9. Zakup i montaż trawy syntetycznej; 10. Zakup i montaż wyposażenia kortu tenisowego. II etap - obejmuje: 1. roboty budowlane budynek 2. zakup i uruchomienie agregatu 3. instalacja wod-kan . CO, CWU budynek 4. instalacja elektryczna budynek 5. roboty wykończeniowe i wyposażenie 6. zagospodarowanie terenu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 48.95.20.00 - System nagłaśniający 37.48.10.00 - Maszyny do konserwacji lodu 37.41.12.00 - Sprzęt łyżwiarski i hokejowy 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HEFAL SERWIS S.A., ul. Marklowicka 30a, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2459900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2027160,05
Oferta z najniższą ceną: 2027160,05 / Oferta z najwyższą ceną: 2864861,88
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI JEDLICZE
więcej: przetargi JEDLICZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Złejwsi Małej na potrzeby utworzenia żłobka.
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wysokiej
- Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację zadań pn.: ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Ziarny w miejscowości Pysznica" oraz ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Błonie w miejscowości Pysznica"
- Remont budynku na potrzeby integracji społecznej mieszkańców miasta Mińsk Mazowiecki
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.