Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-10
Ogłoszenie nr 62082 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.
Prochowice: "Przebudowa pomieszczeń kompleksu toalet
w Szkole Podstawowej przy ul. Młyńskiej 3 w Prochowicach"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice, krajowy numer identyfikacyjny
39064751200000, ul.
ul. Rynek
1,
59-230
Prochowice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 8584342,
76 8584343 , e-mail
h.choroszczak@prochowice.com, faks
222 702 074.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.prochowice.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
ww.bip.prochowice.com w zakładce "zamówienia publiczne" - ogłoszenia 2017
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę składa Wykonawca pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Składanie oferty za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2016r. poz.1113, z póżn.zm.) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Gmina Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Przebudowa pomieszczeń kompleksu toalet
w Szkole Podstawowej przy ul. Młyńskiej 3 w Prochowicach"
Numer referencyjny: IGP.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pod nazwą: "Przebudowa pomieszczeń kompleksu toalet w Szkole Podstawowej przy ul. Młyńskiej 3 w Prochowicach" w zakresie i na warunkach określonych w niniejszej SIWZ. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlano - konstrukcyjnych oraz robót instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w następujących pomieszczeniach Szkoły: sanitariaty dla chłopców oraz część holu przy wejściu bocznym do budynku na parterze, sanitariaty dla dziewcząt i sanitariaty dla nauczycieli na piętrze, pomieszczenie gosp. przy świetlicy w suterenie (tylko wymiana wyposażenia i podłączenia studzienki). Łączna powierzchnia użytkowa pomieszczeń po przebudowie 85,72 m2. Zakres rzeczowy robót budowlano-konstrukcyjnych do wykonania obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe: posadzek z płytek ceramicznych, podłoży betonowych, okładzin ściennych ceramicznych, ścian i ścianek działowych murowanych, wykucie, wywiercenie otworów w ścianach, wykucie ościeżnic, skucie tynków na ścianach, wykonanie przebić w stropach ceramicznych, wykonanie przejść przez stropodach drewniany, usunięcie z obiektu i wywiezienie materiału rozbiórkowego na miejsce wskazane przez Zamawiającego lub miejsce utylizacji. 2. Roboty ziemne: wykopy pod posadzki i instalacje kanalizacyjne, podsypki i zasypki , zasypanie wykopów z zagęszczeniem, wywiezienie urobku na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3. Roboty budowlane konstrukcyjne: murowanie ścinek działowych, zamurowanie otworów w ścianach, ułożenie nadproży, naprawa otworów w stropach po przejściach instalacyjnych, 4. Roboty budowlane wykończeniowe. ? Roboty w zakresie wykonania podłoży i posadzek: podkłady z ubitego piasku, podkłady betonowe, izolacje przeciw wilgoci, izolacje cieplne z folią zabezpieczającą, warstwy wyrównawcze zbrojone z zaprawy cementowej, posadzki z płytek ceramicznych; ? Tynkowanie ścian, gładzenie i naprawa tynków; ? Okładanie ścian płytkami ceramicznymi; ? Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej drzwiowej, kabin systemowych WC, systemowych ścianek działowych WC; ? Wykonanie ścianek z płyt g-k; ? Malowanie ścian i sufitów. Zakres rzeczowy robot instalacyjnych sanitarnych obejmuje: 1. Demontaż: instalacji rurowych żeliwnych i PCV kanalizacji sanitarnej podposadzkowej i naściennej, urządzeń sanitarnych (baterie umywalkowe, muszle, górnopłuki, pisuary, umywalki), instalacji rurowych wody zimnej i ciepłej z rur stalowych , instalacji rurowej c.o., grzejników , 2. Montaż instalacji sanitarnych: podposadzkowej i naściennej kanalizacji sanitarnej , instalacji wody zimnej, ciepłej , cyrkulacji w posadzce i bruzdach ściennych, instalacji rurowej i grzejników c.o., montaż urządzeń sanitarnych (muszle i pisuary wiszące na stelażach z urządzeniami spłukujacymi, umywalki, baterie umywalkowe); montaż uchwytów dla niepełnosprawnych, wentylatorów, przewodów wentylacyjnych, wywiewek i wyrzutni dachowych z podstawami. Zakres rzeczowy robot instalacyjnych elektrycznych obejmuje wykonanie podtynkowej instalacji: zasilania oświetlenia , wyrównawczej, zasilania gniazd wtykowych i wentylatorów, montaż opraw oświetleniowych, montaż rozdzielnicy i zabezpieczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja: Projekt budowlany z Projektem budowlanym zmian, Projekt wykonawczy z przedmiarem robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące Tom III SIWZ. Zestawieniem planowanych robót do wykonania w ramach zamówienia jest Przedmiar robót, sporządzony przez Zamawiającego w oparciu o Projekt wykonawczy oraz STWiORB. Przedmiar robót jest podstawą do obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty, która w niniejszym postępowaniu ma charakter wynagrodzenia kosztorysowego. W stosunku do robót przewidzianych w Przedmiarze robót, Zamawiający przewiduje możliwość rezygnacji z wykonywania pewnych robót (roboty zaniechane) i możliwość wystąpienia robót zamiennych i dodatkowych, nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia, do wykonania i rozliczenia na warunkach określonych w umowie (Istotne postanowienia umowy stanowią Tom II SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej w sposób zapewniający należyte i terminowe wykonanie całości robót, gwarantując przy tym prawidłową eksploatację i użytkowanie przebudowanych pomieszczeń, zgodnie z ich przeznaczeniem, przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego 2017/2018.
II.5) Główny kod CPV: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Dodatkowe kody CPV:45316000-5, 45331100-7, 45332200-5, 45332300-6, 45400000-1, 45421100-5, 45431000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 270574.00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 90
II.9) Informacje dodatkowe: 5.2. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Lokalizacja/miejsce realizacji robót: Szkoła Podstawowa w Prochowicach, ul. Młyńska 3. 2. Pomieszczenia kompleksu toalet objęte przebudową zostaną wyłączone z użytkowania szkoły i przekazane Wykonawcy robót z dniem 01 czerwca 2017r. Roboty będą mogły być wykonywane bez ograniczeń czasowych we wszystkie dni tygodnia w godz. 7:00 do 22:00 3. Do zakończenia roku szkolnego 2016/2017 prowadzenie robót wymagać będzie od Wykonawcy wyjątkowo starannego zabezpieczenia budowy przed dostępem osób nieupoważnionych do strefy wykonywania prac oraz wyjątkowo dokładnego przestrzegania przepisów BHP i p.poż. 4. Wszystkie nakłady do wykonania całości zamówienia : robocizna, materiały i sprzęt leżą po stronie wykonawcy i ich wartość należy uwzględnić w cenie ofertowej, która w niniejszym postępowaniu ma charakter wynagrodzenia kosztorysowego. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata licząc od dnia kolejnego po dacie odbioru końcowego robót (zamówienia). Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców (art. 36b ust.1 Pzp). 7. Zamawiający ocenił, że żadne czynności w zakresie realizacji zamówienia nie muszą polegać na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy i w związku z tym Zamawiający nie wskazuje wymagań, dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust.3 ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek, o mowa w art.151a ustawy Pzp. 11. Wykonawca ponosi wszystkie koszty uczestnictwa w niniejszym postępowaniu i Zamawiający nie przewiduje ich zwrotu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Pzp; 12. Jeżeli w dokumentacjach projektowych lub specyfikacjach technicznych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) niektórych materiałów lub urządzeń, lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy - to oznacza, że zostały one użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, że zawsze towarzyszą wyrazy - lub równoważny. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót zgodnie z wydanymi decyzjami, uzgodnieniami itp. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w dokumentacji przetargowej (tom III SIWZ).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Warunek 7.2.1a): Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego na co najmniej 1,0 mln PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek 7.2.2a) : Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie tj. musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zamówienia, każde o wartości brutto powyżej 300.000 PLN, polegające na wykonaniu robót rodzajowo takich samych i podobnych jak roboty stanowiące przedmiot zamówienia, zwłaszcza roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne oraz sanitarne, wykonanych w budynkach użyteczności publicznej w tym 1 zamówienie w budynku szkoły.
Warunek 7.2.2b) : Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca wykaże, że do wykonania zamówienia dysponuje co najmniej :
? 3 osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowiska: kierownika budowy i kierowników robót w branżach zgodnych z przedmiotem zamówienia (konstrukcyjno-budowlana, sanitarna i elektryczna).
? 5 osobowym zespołem wykwalifikowanych robotników.
Wykonawca zobowiązany będzie zapisami umowy do zapewnienia stałego udziału przy realizacji zamówienia co najmniej 5 osobowego zespołu wykwalifikowanych robotników pod nadzorem co najmniej 1 kierownika robót, stosownie do rodzaju wykonywanych robót.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych w pkt 7.2 SIWZ)
a) Warunek 7.2.1a) - Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - dokumenty w formie kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem.
b) Warunek 7.2.2a) - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Zamawiający nie dołącza formularza do sporządzenia wyżej wymienionego wykazu - forma dowolna z wymaganymi przez Zamawiającego informacjami.
c) Warunek 7.2.2b) - Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający nie dołącza formularza do sporządzenia wyżej wymienionego wykazu - forma dowolna z wymaganymi przez Zamawiającego informacjami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ofertę stanowią wypełniony i podpisany formularz Oferty oraz Kosztorys Ofertowy. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1)Oświadczenia o których mowa w pkt 9.2 SIWZ - wg formularza "B" i "C"; 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4)Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz lub kserokopia dowodu wpłaty wadium w formie pieniężnej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
17.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7.000 PLN (słownie: siedem tysięcy)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena (C) | 60 |
Okres gwarancji (G) | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI PROCHOWICE
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- Rewitalizacja zabytkowego budynku ratusza w Prochowicach, wraz ze zmianą sposobu użytkowania strychu na pomieszczenia techniczne do obsługi budynku
więcej: przetargi PROCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych, ul. Zemborzycka 82 w Lublinie (...)
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 przy Al. Spółdzielczości Pracy 65
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie bieżących robót remontowo - budowlanych i instalacyjnych nie wymagających pozwolenia na budowę mieszkań w budynkach UJ w Krakowie
- "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru budynku Zespołu Szkół w Wysokiem na Klub Malucha"
- "Roboty budowlane w budynkach Zespołu Szkół Łączności w Krakowie"
- 41/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.