To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-15
Ogłoszenie nr 83187 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.
Prochowice: "Przebudowa pomieszczeń kompleksu toalet w Szkole Podstawowej przy ul. Młyńskiej 3 w Prochowicach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 62082-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice, krajowy numer identyfikacyjny
39064751200000, ul.
ul. Rynek
1,
59-230
Prochowice, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
76 8584342,
76 8584343 , faks
222 702 074, e-mail
h.choroszczak@prochowice.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa pomieszczeń kompleksu toalet w Szkole Podstawowej przy ul. Młyńskiej 3 w Prochowicach"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IGP.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pod nazwą: "Przebudowa pomieszczeń kompleksu toalet w Szkole Podstawowej przy ul. Młyńskiej 3 w Prochowicach" w zakresie i na warunkach określonych w niniejszej SIWZ. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlano - konstrukcyjnych oraz robót instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w następujących pomieszczeniach Szkoły: sanitariaty dla chłopców oraz część holu przy wejściu bocznym do budynku na parterze, sanitariaty dla dziewcząt i sanitariaty dla nauczycieli na piętrze, pomieszczenie gosp. przy świetlicy w suterenie (tylko wymiana wyposażenia i podłączenia studzienki). Łączna powierzchnia użytkowa pomieszczeń po przebudowie 85,72 m2. Zakres rzeczowy robót budowlano-konstrukcyjnych do wykonania obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe: posadzek z płytek ceramicznych, podłoży betonowych, okładzin ściennych ceramicznych, ścian i ścianek działowych murowanych, wykucie, wywiercenie otworów w ścianach, wykucie ościeżnic, skucie tynków na ścianach, wykonanie przebić w stropach ceramicznych, wykonanie przejść przez stropodach drewniany, usunięcie z obiektu i wywiezienie materiału rozbiórkowego na miejsce wskazane przez Zamawiającego lub miejsce utylizacji. 2. Roboty ziemne: wykopy pod posadzki i instalacje kanalizacyjne, podsypki i zasypki , zasypanie wykopów z zagęszczeniem, wywiezienie urobku na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3. Roboty budowlane konstrukcyjne: murowanie ścinek działowych, zamurowanie otworów w ścianach, ułożenie nadproży, naprawa otworów w stropach po przejściach instalacyjnych, 4. Roboty budowlane wykończeniowe. ? Roboty w zakresie wykonania podłoży i posadzek: podkłady z ubitego piasku, podkłady betonowe, izolacje przeciw wilgoci, izolacje cieplne z folią zabezpieczającą, warstwy wyrównawcze zbrojone z zaprawy cementowej, posadzki z płytek ceramicznych; ? Tynkowanie ścian, gładzenie i naprawa tynków; ? Okładanie ścian płytkami ceramicznymi; ? Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej drzwiowej, kabin systemowych WC, systemowych ścianek działowych WC; ? Wykonanie ścianek z płyt g-k; ? Malowanie ścian i sufitów. Zakres rzeczowy robot instalacyjnych sanitarnych obejmuje: 1. Demontaż: instalacji rurowych żeliwnych i PCV kanalizacji sanitarnej podposadzkowej i naściennej, urządzeń sanitarnych (baterie umywalkowe, muszle, górnopłuki, pisuary, umywalki), instalacji rurowych wody zimnej i ciepłej z rur stalowych , instalacji rurowej c.o., grzejników , 2. Montaż instalacji sanitarnych: podposadzkowej i naściennej kanalizacji sanitarnej , instalacji wody zimnej, ciepłej , cyrkulacji w posadzce i bruzdach ściennych, instalacji rurowej i grzejników c.o., montaż urządzeń sanitarnych (muszle i pisuary wiszące na stelażach z urządzeniami spłukujacymi, umywalki, baterie umywalkowe); montaż uchwytów dla niepełnosprawnych, wentylatorów, przewodów wentylacyjnych, wywiewek i wyrzutni dachowych z podstawami. Zakres rzeczowy robot instalacyjnych elektrycznych obejmuje wykonanie podtynkowej instalacji: zasilania oświetlenia , wyrównawczej, zasilania gniazd wtykowych i wentylatorów, montaż opraw oświetleniowych, montaż rozdzielnicy i zabezpieczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja: Projekt budowlany z Projektem budowlanym zmian, Projekt wykonawczy z przedmiarem robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące Tom III SIWZ. Zestawieniem planowanych robót do wykonania w ramach zamówienia jest Przedmiar robót, sporządzony przez Zamawiającego w oparciu o Projekt wykonawczy oraz STWiORB. Przedmiar robót jest podstawą do obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty, która w niniejszym postępowaniu ma charakter wynagrodzenia kosztorysowego. W stosunku do robót przewidzianych w Przedmiarze robót, Zamawiający przewiduje możliwość rezygnacji z wykonywania pewnych robót (roboty zaniechane) i możliwość wystąpienia robót zamiennych i dodatkowych, nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia, do wykonania i rozliczenia na warunkach określonych w umowie (Istotne postanowienia umowy stanowią Tom II SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej w sposób zapewniający należyte i terminowe wykonanie całości robót, gwarantując przy tym prawidłową eksploatację i użytkowanie przebudowanych pomieszczeń, zgodnie z ich przeznaczeniem, przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego 2017/2018.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45330000-9
Dodatkowe kody CPV:
45316000-5,
45331100-7,
45332200-5,
45332300-6,
45400000-1,
45421100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT270574.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 345411.54 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.