To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-05
Opole: Nadzór inwestorski zadania - nadbudowa budynku administracyjnego
Numer ogłoszenia: 6214 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 416346 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Opole, ul. Groszowicka 10, 45-517 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4540541, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski zadania - nadbudowa budynku administracyjnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie przez Wykonawcę funkcji Inspektora Nadzoru nad wykonaniem w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania Nadbudowa budynku administracyjnego w zakresie remontu i nadbudowy budynku administracyjnego, modernizacji budynku magazynowo - biurowego, modernizacji kanalizacji deszczowej. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz.U z 2010r nr 243 poz. 1623) w specjalnościach: Konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Inwestycja nad którą będzie pełniony nadzór inwestorski to modernizacja budynku administracyjnego i magazynowo- biurowego położonych w Opolu przy ul. Groszowickiej 10, w systemie zaprojektuj i wybuduj zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym ETAP I - faza przetargowa i projektowa Wykonawca w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zaprojektuj i wybuduj zadania Nadbudowa budynku administracyjnego: bierze udział w pracy Komisji Przetargowej, w tym uczestniczy w czynnościach związanych z udzielaniem odpowiedzi na zapytania Wykonawców zadawane przed terminem złożenia ofert na wykonanie zadania Nadbudowa budynku administracyjnego: oraz przygotowuje dokumenty związane z ewentualnymi odwołaniami, Wykonawca w trakcie opracowania dokumentacji projektowej: koordynuje proces przygotowania inwestycji, sprawdza kompletność i weryfikuje projekt budowlany opracowany przez Wykonawcę projektu i robót budowlanych, niezbędny do uzyskania pozwolenia na budowę pod kątem wzajemnej zgodności składających się na niego opracowań, a także zgodności z Programem Funkcjonalno Użytkowym i wnosi pisemnie Zamawiającemu wszelkie uwagi, ETAP II - faza wykonania robót budowlanych Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych: 1. pPełni obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zapewnia i koordynuje pracę inspektorów nadzoru poszczególnych branż. Inspektorzy nadzoru są odpowiedzialni w zakresie swoich uprawnień i obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. 2010 Nr 243 poz. 1623 ze zmianami), powiadamia organ nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie, powinien upewnić się przed rozpoczęciem prac budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zatwierdza plan BIOZ. Wstrzymuje roboty w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z przepisami BHP i ppoż., oraz innymi, ściśle współpracuje z projektantem pełniącym nadzór autorski dostosowuje czas pracy do czasu pracy wykonawcy robót budowlanych i wymagań Zamawiającego W razie pilnej konieczności Wykonawca zobowiązany jest stawić się na placu budowy niezwłocznie, nie później niż 4 godziny od otrzymania informacji przygotowuje do przekazania plac budowy, Kontroluje prawidłowość wpisów dokonywanych w dzienniku budowy i wydaje Wykonawcy robót budowlanych polecenia, potwierdzone wpisem w dzienniku budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, sprawdza jakość i egzekwuje zgodność wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych z określonymi wymaganiami technicznymi, sztuką budowlaną oraz zatwierdzonym decyzją projektem budowlanym, w tym zapobiega zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, niezgodnych z dokumentacją projektową. Kontroluje i przechowuje dokumenty jakości, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, atesty, protokoły badań, protokoły pomiarów, instrukcje obsługi w celu nie dopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie w Polsce. Ocena ich zgodności z dokumentacją projektową, a w przypadku zastosowania przez wykonawcę robót budowlanych materiałów i urządzeń równoważnych ocena ich równoważności z przewidzianymi w dokumentacji technicznej w uzgodnieniu z nadzorem autorskim i Inwestorem. Prowadzenie autentyczności wymienionych wyżej dokumentów. żąda od Wykonawcy robót budowlanych, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych, w przypadku gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, sprawdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające, uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych, Wykonawca ma obowiązek stwierdzenia aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym. Monitoruje terminowość realizacji robót budowlanych, a w przypadku zagrożenia niedotrzymania terminów wynikających z Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych powiadamia pisemnie Zamawiającego, Organizuje narady budowy, co najmniej jeden raz w miesiącu, z udziałem Wykonawcy robót budowlanych i przedstawicieli Zamawiającego, sporządza z nich protokoły i przekazuje je zainteresowanym stronom w terminie do 5 dni po naradzie, a obowiązek uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez PINB i inne organy uprawnione do kontroli oraz dopilnowuje realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, weryfikuje treść faktur wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym i przekazuje w ciągu 2 dni Zamawiającemu, potwierdza faktycznie wykonane roboty oraz usunięcie wad i usterek. Przygotowuje i przeprowadza odbiory częściowe i końcowy robót z udziałem Zamawiającego, sporządza z nich protokoły, zatwierdza rysunki wykonawcze i warsztatowe sporządzane przez wykonawcę robót budowlanych dokonuje akceptacji dokumentacji powykonawczej, wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót i przedkłada ją Zamawiającemu do zatwierdzenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INWESDIM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INWESDIM" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWESDIM Sp z o.o., ul Kościuszki 31, 45-062 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58532,52
Oferta z najniższą ceną: 58532,52 / Oferta z najwyższą ceną: 58532,52
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Centrum Rozwoju Strykowa (CRS)
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.