Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-21
Lidzbark Warmiński: Utrzymanie zieleni miejskiej w Lidzbarku Warmińskim
Numer ogłoszenia: 62220 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński , ul. A. Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7678500, faks 089 7672303.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni miejskiej w Lidzbarku Warmińskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie zieleni miejskiej w Lidzbarku Warmińskim, z podziałem na trzy następujące zadania: 1.1 Zadanie nr 1 - Pielęgnacja terenów zieleni miejskiej, w zakres którego wchodzą: 1) Systematyczne koszenie trawników i skarp, 2) Grabienie trawników - wiosenne i jesienne, 3) Zakładanie trawników z siewu, 4) Zakładanie trawników z rolki, 5) Pielęgnacja żywopłotów, 6) Całoroczna pielęgnacja krzewów. 1.2 Zadanie nr 2 - Dostawy, sadzenie i pielęgnacja roślin ozdobnych, w zakres którego wchodzą: 1) Dostawa, sadzenie i pielęgnacja kwiatów (jednorocznych i wieloletnich), 2) Dostawa, sadzenie i pielęgnacja krzewów ozdobnych, 3) Przesadzanie roślin wieloletnich wraz z ich pielęgnacją po przesadzeniu do końca okresu wegetacyjnego (krzewów, róż), 4) Przygotowanie gruntu pod nasadzenia krzewów ozdobnych, 5) Ściółkowanie terenu korą sosnową, 6) Wykonanie drewnianego zabezpieczenia przy nasadzeniach wieloletnich (krzewach, bylinach itp.) i jego konserwacja, 7) Montaż konstrukcji wiszących, 8) Całosezonowa pielęgnacja roślin w wiszących konstrukcjach kwiatowych zamontowanych na słupach oświetleniowych, będących w posiadaniu Zamawiającego oraz demontaż ww. konstrukcji po zakończeniu okresu wegetacyjnego, 9) Przygotowanie do nowego okresu wegetacyjnego wież kwiatowych, 10) Pielęgnacja kwiatów (róż, bylin, roślin cebulowych). 1.3 Zadanie nr 3 - Dostawa i montaż wiszących donic i konstrukcji kwiatowych wraz z ich ukwieceniem, w zakres którego wchodzą: 1) Dostawa 30 kompletów wiszących donic kwiatowych wraz z ich ukwieceniem oraz montaż ww. donic na słupach oświetleniowych, 2) Dostawa 7 kompletów wiszących kaskadowych konstrukcji kwiatowych wraz z ich ukwieceniem oraz montaż ww. konstrukcji na słupach oświetleniowych. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również niezwłoczne usuwanie odpadów powstałych w związku z wykonywaniem usług i dostaw wyszczególnionych w ust. 1 własnym staraniem i na własny koszt na miejsce prawem dopuszczone. 3. Szczegółowe zasady realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia opisują wzory umów, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 03.12.11.00-6, 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 39.29.83.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 1) 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych) - w przypadku składania oferty na zadanie nr 1, 2) 1 500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) - w przypadku składania oferty na zadanie nr 2, 3) 1 000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych) - w przypadku składania oferty na zadanie nr 3, na cały okres związania ofertą, który wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (do tego terminu wlicza się również dzień, w którym nastąpiło złożenie ofert). 2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późń. zm.). 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. a) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - Urzędu Miejskiego Lidzbarka Warmińskiego w Banku Millennium S.A. Nr 13116022020000000061931481, z dopiskiem: Utrzymanie zielni miejskiej - Zadanie: .................................................................................... (wymienić Nr oferowanego/oferowanych zadania/zadań) Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdą się na ww. rachunku przed terminem składania ofert. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. b) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, f) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, g) gwarancja lub poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe. Gwarancja lub poręczenie winny przewidywać termin bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 21 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium, h) wszelkie spory dotyczące gwarancji lub poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji lub poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. j) w przypadku wniesienia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający uzna wadium za wniesione skutecznie, o ile odpowiadać będzie postanowieniom niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wniesione zostało przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w wymaganej wysokości i wymaganym terminie. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami w przypadku określonym w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 1, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę pielęgnacji terenów zieleni miejskiej, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto) oraz załączy dowody czy usługi te zostały wykonane należycie. 2) W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 2, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem dostawy, sadzenie i pielęgnację roślin ozdobnych, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych brutto) oraz załączy dowody czy usługi te zostały wykonane należycie. 3) W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 3, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą swoim zakresem dostawę i montaż wiszących donic oraz wiszących konstrukcji kwiatowych wraz z ich ukwieceniem lub dostawę i montaż wiszących donic wraz z ich ukwieceniem lub dostawę i montaż wiszących konstrukcji kwiatowych wraz z ich ukwieceniem, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych brutto) oraz załączy dowody czy dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 1, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami: - kosiarka rotacyjna - 1 szt., - kosiarka spalinowa - 3 szt., - kosiarka samojezdna - 1 szt., - kosy spalinowe - 3 szt., - żywopłociarka - 1 szt., - piła spalinowa - 1 szt., - glebogryzarka - 1 szt., - inne drobne narzędzia do prac ogrodniczych. 2) W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 2, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami: - beczkowóz - 1 szt., - ciągnik - 1szt., - inne drobne narzędzia do prac ogrodniczych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 1 lub zadania nr 2, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności architektura krajobrazu lub ogrodnictwo oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 1, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2) W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 2, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). 3) W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 3, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 4) W przypadku oferty złożonej na wykonanie zadania nr 1 i zadania nr 2 oraz zadania nr 3 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 180 000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3. Kopię dowodu wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany w treści umowy w stosunku do treści oferty mogą być dokonane na skutek zaistnienia okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, niezależnych od woli stron, a w szczególności: 1) wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 2) okoliczności niezależne od stron uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy w terminie, a w szczególności wystąpienie klęski żywiołowej. 2. Zmiany umowy mogą także obejmować: 1) pominięcie jakiejkolwiek części usługi lub dostawy (jednak bez prawa zlecenia jej osobom trzecim), 2) zmiany w kolejności i terminach wykonywania usług lub dostaw, 3) inne zmiany nie wymienione wyżej, które obniżą koszty realizacji umowy lub w inny sposób są korzystne dla Zamawiającego. 3. Zmiana umowy może również nastąpić: 1) W przypadku nie wykonania części lub całości przedmiotu umowy z powodu tego, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy zostanie zmniejszona o wartość usług lub dostaw niewykonanych, 2) w przypadku usług lub dostaw pominiętych - cena umowy zostanie zmniejszona o wartość usług lub dostaw niewykonanych, 3) W przypadku zmian upoważnionych przedstawicieli stron, 4) W przypadku zmiany osób reprezentujących strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, pok. nr 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2014 godzina 12:05, miejsce: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14, pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Pielęgnacja terenów zieleni miejskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Systematyczne koszenie trawników i skarp, 2) Grabienie trawników - wiosenne i jesienne, 3) Zakładanie trawników z siewu, 4) Zakładanie trawników z rolki, 5) Pielęgnacja żywopłotów, 6) Całoroczna pielęgnacja krzewów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.31.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawy, sadzenie i pielęgnacja roślin ozdobnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa, sadzenie i pielęgnacja kwiatów (jednorocznych i wieloletnich), 2) Dostawa, sadzenie i pielęgnacja krzewów ozdobnych, 3) Przesadzanie roślin wieloletnich wraz z ich pielęgnacją po przesadzeniu do końca okresu wegetacyjnego (krzewów, róż), 4) Przygotowanie gruntu pod nasadzenia krzewów ozdobnych, 5) Ściółkowanie terenu korą sosnową, 6) Wykonanie drewnianego zabezpieczenia przy nasadzeniach wieloletnich (krzewach, bylinach itp.) i jego konserwacja, 7) Montaż konstrukcji wiszących, 8) Całosezonowa pielęgnacja roślin w wiszących konstrukcjach kwiatowych zamontowanych na słupach oświetleniowych, będących w posiadaniu Zamawiającego oraz demontaż ww. konstrukcji po zakończeniu okresu wegetacyjnego, 9) Przygotowanie do nowego okresu wegetacyjnego wież kwiatowych, 10) Pielęgnacja kwiatów (róż, bylin, roślin cebulowych).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6, 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa i montaż wiszących donic i konstrukcji kwiatowych wraz z ich ukwieceniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa 30 kompletów wiszących donic kwiatowych wraz z ich ukwieceniem oraz montaż ww. donic na słupach oświetleniowych, 2) Dostawa 7 kompletów wiszących kaskadowych konstrukcji kwiatowych wraz z ich ukwieceniem oraz montaż ww. konstrukcji na słupach oświetleniowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.83.00-0, 03.12.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LIDZBARKU WARMIŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
- Pielęgnacją i konserwacją zieleni w mieście Sanoku w roku 2025
- Budowa zbiornika retencyjnego w m. Żebrak
- "Budowa drogi dla rowerów z OZE" w ramach projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Całoroczne utrzymanie dróg w mieście Terespol w roku 2025 z podziałem na 3 zadania:
- "Dostawa murawy boiska głównego Stadionu Śląskiego w Chorzowie wraz z wymianą"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.