Ogłoszenie z dnia 2005-11-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: realizacja robót budowlanych w zakresie przystosowania dla osób niepełnosprawnych budynku Komendy Miejskiej Policji w Częstochowie ul. Popiełuszki 5 wraz z wykonaniem monitoringu wizyjnego, systemu kontroli dostępu i okablowania dla potrzeb instalacji teleinformatycznych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Anieszka Gwóźdź, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002033, fax 032 2002060, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zespół Zamówień Publicznych KWP, Anieszka Gwóźdź, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002033, fax 032 2002060, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zespół Zamówień Publicznych KWP, Magdalena Mucha, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, fax 032 2002060, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zespół Zamówień Publicznych KWP, Magdalena Mucha, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, fax 032 2002060, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja robót budowlanych w zakresie przystosowania dla osób niepełnosprawnych budynku Komendy Miejskiej Policji w Częstochowie ul. Popiełuszki 5 wraz z wykonaniem monitoringu wizyjnego, systemu kontroli dostępu i okablowania dla potrzeb instalacji teleinformatycznych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a/ roboty budowlane (dobudowa zewnętrznego podnośnika z kabiną dla osób niepełnosprawnych; wymiana szyldu z napisem podświetlonym; remont schodów wejścia głównego oraz zadaszenia nad schodami; przebudowa i remont schodów oraz wejścia od strony kasyna; wymiana nawierzchni przed wejściami do budynku; wymiana dwóch dźwigów osobowych w hollu głównym z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych z zachowaniem istniejących szybów; adaptacja i dostosowanie pomieszczeń; dostosowanie sanitariatu dla potrzeb osób niepełnosprawnych na wózkach) b/ roboty sanitarne (kanalizacja deszczowa; instalacja wod.-kan.) c/ roboty elektryczne (budowa rozdzielni elektrycznych, wewnętrznych linii zasilających, instalacji światła, gniazd wtyczkowych 230V i innych instalacji) d/ roboty teleinformatyczne (instalacja okablowania sieci logicznej a w tym telefonicznej i komputerowej; instalacja zasileń 230V wydzielonej sieci gniazd teleinformatycznych; instalacja monitoringu; instalacja kontroli dostępu; przebudowa fragmentu istniejącej telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej kolidującej z budową projektowanego dźwigu dla osób niepełnosprawnych). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 do SIWZ, który stanowią specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz dokumentacja projektowa. Ponadto zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. Zamawiający dopuszcza podwykonawców wyłącznie w zakresie robót związanych z urządzeniami dźwigowymi. Wykonana instalacja LAN ma być certyfikowalna. Jako część niejawna potraktowany zostanie następujący zakres: - instalacja monitoringu - instalacja kontroli dostępu Dokumentacja projektowa dotycząca zakresu robót określonego jako niejawny nie stanowi załącznika do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Będzie natomiast udostępniona osobom posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa osobowego minimum do klauzuli zastrzeżone, oryginał poświadczenia ma zostać przedłożony przed wglądem do dokumentacji. Do wskazanej powyżej części Zamawiający wymaga, aby realizacja zadania została wykonana przez osoby posiadające poświadczenie bezpieczeństwa osobowego minimum do klauzuli zastrzeżone. Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego nie jest warunkiem udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga natomiast złożenia do oferty oświadczenia Wykonawcy, że po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej przedłoży w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy wniosek do Komendanta Miejskiego Policji w Częstochowie o przeprowadzenie zwykłego postępowania sprawdzającego wobec osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia w części niejawnej oraz, że jednocześnie złoży wypełnione przez te osoby ankiety bezpieczeństwa osobowego oraz ich zgodę na przeprowadzenie postępowania. Formularze powyższych dokumentów stanowią załączniki nr 4, nr 5 i nr 6 do SIWZ. Dokumenty mają zostać złożone w KMP w Częstochowie. Przeprowadzenie postępowania sprawdzającego będzie trwało do 3 miesięcy. Termin realizacji zamówienia Wykonawca rozpocznie dopiero po uzyskaniu wszystkich poświadczeń bezpieczeństwa osobowego. Odmowa wydania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dla 1 lub większej ilości osób będzie skutkowała rozwiązaniem umowy, a Zamawiającemu będzie przysługiwać kara umowna. Wykonawca ma załączyć do oferty wykaz osób które będą realizować zamówienie w zakresie niejawnym wraz ze wskazaniem zakresu zadań jakie będą wykonywać. Wykonawca może wskazać do wykonania części niejawnej maksymalnie 4 osoby, w tym kierownika robót w specjalności instalacji elektrycznych. Postępowanie sprawdzające zostanie przeprowadzone nieodpłatnie, a poświadczenie bezpieczeństwa osobowego będzie wydane na okres 10 lat. W przypadku gdy 1 bądź więcej osób wskazanych do realizacji zamówienia będzie posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, Wykonawca złoży do oferty oświadczenie o posiadaniu przez pracowników poświadczenia bezpieczeństwa osobowego. W takim przypadku poświadczenia bezpieczeństwa osobowego musi obowiązywać przez cały okres wykonywania umowy, a oryginały muszą zostać przedłożone do wglądu Pełnomocnikowi ds. OIN w KMP w Częstochowie przed przystąpieniem do realizacji zadania. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Częstochowa ul. Popiełuszki 5. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.11 - Posterunki policji Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji Oryginalny kod CPV: 50.93.10.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo Kod CPV wg słownika 2008: 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo Oryginalny kod CPV: 50.92.20.00 - Usługi instalowania urządzeń kontrolnych Kod CPV wg słownika 2008: 51.22.00.00 - Usługi instalowania urządzeń kontrolnych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1 242 481,14 zł brutto. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: 30 000,00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy Pzp musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeśli jeden z nich nie spełnia choćby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie. b/ Z uwagi na przedmiot zamówienia obejmujący zróżnicowane pod względem rodzaju roboty budowlane, Zamawiający wymaga jako doświadczenia zawodowego wykonania co najmniej dwóch robót w każdym z poniżej podanych rodzajów o wartości co najmniej takiej jak wskazana: 1/ roboty ogólnobudowlane - o wartości co najmniej 500 000 złotych brutto każda; 2/ roboty wod. - kan. - o wartości co najmniej 50 000 złotych brutto każda; 3/ roboty elektryczne - o wartości co najmniej 150 000 złotych brutto każda; 4/ roboty teleinformatyczne - o wartości co najmniej 100 000 złotych brutto każda zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: W przypadku gdy Wykonawca wykonał robotę budowlaną obejmującą więcej niż jeden zakres podany powyżej o wartości co najmniej takiej jak wskazana, jako doświadczenie może wskazać tę samą robotę dla różnych zakresów ze wskazaniem, jakie zakresy obejmowała i w jakiej wysokości. Roboty mają zostać potwierdzone dokumentami, np. referencjami, że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje nie muszą wyróżniać rodzajów robót, jakie zostały wykonane, mają jednak wskazywać że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum firm) wymagania odnoszą się do każdego uczestnika konsorcjum indywidualnie w zakresie jaki przyjmują na siebie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. c/ dysponują osobami posiadającymi wymagane przepisami budowlanymi uprawnienia i zdolnymi do wykonania zamówienia o następujących kwalifikacjach zawodowych: - kierownik budowy w specjalności ogólnobudowlanej, - kierownik robót w specjalności instalacji elektrycznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z członków konsorcjum dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia w zakresie jaki przyjmują na siebie za wyjątkiem sytuacji gdy jeden z członków konsorcjum dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia w całości. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 26 ustawy 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia* osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. dla podmiotu zbiorowego w myśl przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197 z 27.11.2002r. poz. 1661), wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako: Kierownik budowy w specjalności ogólnobudowlanej, kierownik robót w specjalności instalacji elektrycznych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Należy załączyć do oferty uprawnienia budowlane oraz ważne zaświadczenia na dzień składania ofert z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej, kierownika robót w specjalności instalacji elektrycznych. 8. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji wystawionych przez inwestora potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z pkt. VI. 1b) 9. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego , każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w punkcie 1, 2, 3, 4, 5 i/lub 6 i/lub 7i/lub 8 SIWZ zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1, 3, 4 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia* osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 10 oraz ppkt. 2 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: * kraj pochodzenia- zdefiniowano w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz. 1176 z późn. zm.). Zgodnie z art. 2 pkt. 9 cytowanej ustawy krajem pochodzenia jest państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. Tym samym Zamawiający wymagając złożenia odpowiedniego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia danej osoby, będzie brał pod uwagę państwo, którego obywatelstwo posiada dana osoba. Dopiero wtedy, gdy nie da się ustalić obywatelstwa lub gdy taka osoba nie posiada obywatelstwa żadnego państwa, będzie brane pod uwagę państwo, w którym stale zamieszkuje.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.01.2006, cena - Opłata za SIWZ: a/ w przypadku odbioru osobiście 72,73 złotych b/ w przypadku przesyłki listowej 81,13 złotych Warunkiem otrzymania /wysłania SIWZ jest okazanie dowodu wpłaty lub przesłanie faxem dokonanego polecenia przelewu. KASA pok. 504 V piętro budynek C KWP w Katowicach ul. Lompy 19 czynna w dniach poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach 11:00-13.00; w środę w godzinach 13.00-15.00. Przelew NBP O/O Katowice nr 76 1010 1212 0050 5013 9150 0000. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.01.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.01.2006, godzina 10:30, Zespół Zamówień Publicznych KWP Katowice ul. Lompy 19, pok. 711.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.11.2005.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawy gazów medycznych wraz z najmem i montażem zbiornika kriogenicznego dla potrzeb OSK w Katowicach
- Dostawa dronów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Organizacja cyklu spotkań edukacyjnych oraz szkoleń stacjonarnych w ramach Dzielnicowej Akademii Aktywnego Mieszkańca, dla uczestników projektów: W stronę sprawiedliwej transformacji.
- Zaprojektowanie i opracowanie strony internetowej wraz z hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym
- Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Usługi porządkowe Zad. 1 - Mycie okien wraz z likwidacją gniazd
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
- ZP/014/25Modernizacja i rozbudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Domu Studenckiego Atol Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- "Budowa hali wielofunkcyjnej w Gamowie - etap II"
- Przebudowa sali wielofunkcyjnej w budynku oświatowym we Wleniu przy ul. Dworcowej 10
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lubasz, Delastowice, gmina Szczucin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.