Ogłoszenie z dnia 2016-05-31
Kielce: Koncepcja informatycznego modelu zarządzania CKZiU dla CK Technik Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach (CK Technik) obejmująca opracowanie i opisanie procesów kształcenia zawodowego, w celu ich zinformatyzowania. Przedmiotowe zamówienie po zakończeniu ma stanowić bazę dokumentacyjną dla podmiotu, który zostanie wyłoniony w odrębnym postępowaniu przetargowym w celu utworzenia i wdrożenia oprogramowania informatycznego modelu zarządzania CKZiU.
Numer ogłoszenia: 62271 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach , Ul. Jagiellońska 28, 25-608 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 367 68 72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp.kielce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.ckp.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koncepcja informatycznego modelu zarządzania CKZiU dla CK Technik Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach (CK Technik) obejmująca opracowanie i opisanie procesów kształcenia zawodowego, w celu ich zinformatyzowania. Przedmiotowe zamówienie po zakończeniu ma stanowić bazę dokumentacyjną dla podmiotu, który zostanie wyłoniony w odrębnym postępowaniu przetargowym w celu utworzenia i wdrożenia oprogramowania informatycznego modelu zarządzania CKZiU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Koncepcja informatycznego modelu zarządzania CKZiU dla CK Technik Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach CK Technik obejmująca opracowanie i opisanie procesów kształcenia zawodowego, w celu ich zinformatyzowania. Przedmiotowe zamówienie po zakończeniu ma stanowić bazę dokumentacyjną dla podmiotu, który zostanie wyłoniony w odrębnym postępowaniu przetargowym w celu utworzenia i wdrożenia oprogramowania informatycznego modelu zarządzania CKZiU. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się z godnie z poniższą specyfikacją: 1 ETAP Opracowanie i opisanie procesów kształcenia zawodowego wraz z zależnościami pomiędzy nimi przy wykorzystaniu zunifikowanego języka modelowania UML Unified Modeling Language dla następujących obszarów: Dziennik elektroniczny. Nabór elektroniczny. Pracownie do praktycznej nauki zawodu. eBiblioteka. Zarządzanie obiektem. Rezultatem Etapu 1 będzie prezentacja graficzna przedstawiająca określone elementy i procesy do których przypisane są odpowiednie symbole i przedstawione w formie diagramów. Wykonawca przygotuje prezentacje a następnie zaprezentuje do akceptacji Zamawiającego każdy obszar osobno w trakcie bezpośrednich spotkań w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z Harmonogramem realizacji, który jest integralną częścią Umowy. Ad. 1 Dziennik elektroniczny. Obszar, będący odpowiednikiem tradycyjnego dziennika papierowego. Ma posiadać funkcjonalności ułatwiające komunikację pomiędzy grupami użytkowników. Zakres dziennika elektronicznego będzie obejmować co najmniej: Nauczyciel Dostęp do danych uczniów z prawem zmiany zapisu. Możliwość wpisów uwag pochwał uczniom słuchaczom. Zarządzanie i wypełnianie arkuszy ocen. Wydruk ocen. Definiowanie grup zajęciowych. Przypisywanie ucznia słuchacza do grup. Możliwość wykonania zestawień statystycznych dotyczących ocen, frekwencji, zachowania. Wysyłanie komunikatów uczeń słuchacz rodzic. Tworzenie indywidualnych notatek o uczniu słuchaczu, dostępnych dla innych nauczycieli. Analiza ocen, frekwencji, zachowania uczniów słuchaczy. Gromadzenie danych o uczniach słuchaczach. Wprowadzenie ocen zachowania, uwag pochwał. Wpisywanie tematów lekcji do dziennika elektronicznego. Sprawdzanie realizacji materiału szkoleniowego. Komunikacja między administratorem, dyrektorem placówki, nauczycielami, uczniami słuchaczami i rodzicami. Dyżury nauczycielskie. Automatyczne generowanie z dostępnych danych: generowanie list uczniów, zaświadczeń, zestawień klasowych, przedmiotowych, zestawień miesięcznych, semestralnych, rocznych, szczegółowych statystyk ocen i obecności, raportów, świadectw szkolnych. Uczeń słuchacz Sprawdzanie aktualnego planu lekcji. Dostęp do tematów lekcji. Sprawdzanie ocen cząstkowych, śródrocznych i końcowych. Sprawdzanie frekwencji. Sprawdzanie listy uwag pochwał. Dostęp do danych dotyczących osiągnięć. Komunikacja nauczyciel uczeń. Komunikacja uczeń-nauczyciel. Rodzic Sprawdzanie ocen cząstkowych, śródrocznych i końcowych. Sprawdzanie frekwencji. Sprawdzanie listy uwag pochwał. Dostęp do danych dotyczących osiągnięć. Komunikacja nauczyciel rodzic. Komunikacja rodzic nauczyciel. Dyrektor i administrator Dostęp do wszystkich funkcjonalności i danych w systemie. Ad. 2 Nabór elektroniczny. Obszar, służący do przeprowadzania elektronicznej rekrutacji zainteresowanych podjęciem edukacji użytkowników. Zakres naboru elektronicznego będzie obejmować co najmniej: Oferta kierunków kształcenia. Terminarz rekrutacji. Wymagane dokumenty. Rejestracja użytkownika. Logowanie do systemu. Regulamin naboru. Kontakt. Ad. 3 Pracownie do praktycznej nauki zawodu. Obszar, służący efektywnemu zarządzaniu działalnością pracowni do praktycznej nauki zawodu. Zakres pracowni do praktycznej nauki zawodu będzie obejmować co najmniej: Magazyn materiały dydaktyczne, narzędzia, części zamienne, środki higieny. Inwentaryzacja pracowni. Dokumentacja warsztatowa. Kontrola techniczna maszyn i urządzeń. Roczny harmonogram napraw i serwisów. Bezpieczeństwo i higiena pracy, instruktarz stanowiskowy. Sesja egzaminacyjna. Ad. 4 eBiblioteka. Obszar, służący zautomatyzowaniu procesów bibliotecznych. Zakres eBiblioteki będzie obejmować co najmniej: Import eksport plików danych. Udostępnianie zbiorów. Katalogowanie. Gromadzenie zbiorów. Ewidencja zbiorów. Multiwyszukiwarka wraz z wynikami wyszukiwania. Zakres indeksowania. Funkcje personalizacji-konto użytkownika. Panel administracyjny. Wielojęzyczność. Lista A Z. Narzędzie linkujące. Ad. 5 Zarządzanie obiektem. Obszar, umożliwiający prowadzenie elektronicznej ewidencji asortymentu składników majątku trwałego wraz z możliwością odwzorowania ich struktury, parametrów oraz pełną obsługą dokumentacyjną z tym związaną m.in. książki obiektu, kartoteki maszyn i urządzeń. Zakres zarządzania majątkiem będzie obejmować co najmniej: Sporządzanie planów remontów i inwestycji Typ obiektu. Inwentaryzacja pomieszczeń. Zgłaszanie potrzeb remontowych. Zgłaszanie awarii. Zarządzanie terminami przeglądów okresowych. Planowania kosztów dotyczących infrastruktury obiektu.2 ETAP Opis funkcjonalny dla obszarów wskazanych w Etapie 1 Projektowana koncepcja informatycznego modelu zarządzania CKZiU obejmuje pięć obszarów, wymienionych w Etapie 1. Obszary te powinny określać szczegółowo funkcjonalność przyszłego zintegrowanego systemu informatycznego dla CK Technik. Opis funkcjonalny powinien określać co najmniej: Sposób realizacji przez system założonych celów i wyników w ramach danej dziedziny. Warunki systemu do wykonania określonych zadań. Sposób w jaki użytkownik będzie mógł korzystać z systemu w celu realizacji określonych zadań funkcjonalność jaką oferują moduły aplikacji wraz z procedurą wykonania czynności przez użytkownika. Elementy dotyczące wyglądu projektowanej aplikacji. Umożliwiać eksport danych do Systemu Informacji Oświatowej SIO w ramach obszaru eDziennik. Przypomnienie o ważnych zdarzeniach i terminach w formie informacji w systemie lub wiadomości mail. Bezpieczeństwo i udostępnianie danych: Zabezpieczenia które umożliwią uczniom słuchaczom i rodzicom dostęp do swoich danych. Zabezpieczenia umożliwiające edycję ocen przez nauczycieli nieuczących danego ucznia czy też przedmiotu. Zabezpieczenie danych przed dostępem osób nieuprawnionych. Zabezpieczenie danych przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą. Źródło oraz przepływ danych. Eksport Import danych typ, format danych. Raportowanie. Archiwizację danych. Kompatybilność oprogramowania z systemem z przeglądarkami Internet explorer, Mozilla FireFox, Chrome, Opera z urządzeniami typu tablet iPad, Android, IOS. Technologia oprogramowania uwzględniająca rozwiązania WEBowe. Interfejs użytkownika. Dokumentację i pliki pomocy towarzyszące systemowi. Format plików z danymi lub format danych bazy danych, Wymagania dotyczące czasu odpowiedzi na żądanie użytkownika. Modyfikacje i zmiany jakim może podlegać system. Dostęp do aplikacji po zalogowaniu się przez dowolną przeglądarkę internetową w ramach obszaru eDziennik. Zapisywanie danych na serwerach. Dołączenie do dokumentacji zewnętrznych danych takich jak skany dokumentów, pisma w formacie PDF, zdjęcia. Rezultatem Etapu 2 będzie załącznik techniczny, stanowiący integralną część dla Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na opracowanie i wdrożenie oprogramowania informatycznego modelu zarządzania CKZiU. Wykonawca w trakcie bezpośredniego spotkania w siedzibie Zamawiającego zaprezentuje do akceptacji przygotowany załącznik techniczny, zgodnie z Harmonogramem realizacji, który jest integralną częścią Umowy. Warunki dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia w następującej formie: Wersja papierowa. Opracowany dokument będzie zawierać: co najmniej 40 stron formatu A4, typ czcionki: Century Gothic, rozmiar czcionki 10, kolor czcionki: czarny, marginesy z obu stron po 2,5 cm, odstęp pomiędzy wierszami: 1,15 Zaakceptowany przedmiot zamówienia 2 egz. zbindowany, Format A4. Wersja elektroniczna. Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu dokumentację przedmiotu zamówienia w wersji elektronicznej. Płyta CD lub DVD w formacie zgodnym z MS Word edytowalny. Wersja elektroniczna dokumentacji projektowej musi być tożsama z przekazaną wersją papierową. Wykonawca projektu odpowiada za zgodność wersji elektronicznej z przekazaną wersją oryginalną papierową..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 72.22.20.00 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca lub podwykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował: co najmniej dwie usługi o wartości min. 15 tyś zł brutto każda z nich, polegające na opracowaniu koncepcji lub wdrożeniu systemu informatycznego dla szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 07.09.1991 r. o systemie oświaty t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2165 z póżn. zm. lub szkół wyższych w rozumieniu ustawy z dnia 27.07.2005 r. prawo o szkolnictwie wyższym tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 572 z późn. zm. Wykazane usługi powinny obejmować co najmniej dwa ze wskazanych poniżej obszarów: Dziennik elektroniczny. Nabór elektroniczny. Zarządzanie pracowniami do praktycznej nauki zawodu eBiblioteka. Zarządzanie obiektem. z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodu, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zgodnie z Rozdziałem V pkt 1 podpunkt 5) należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług z wykorzystaniem załączonego wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ oraz należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie tj.: poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1 b). Przedstawione Zamawiającemu dokumenty winny dotyczyć wyłącznie usług wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca lub podwykonawca wykaże się osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykaże, że dysponują lub będą dysponować: Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia zespół składający się minimum z trzech osób, gdzie: a) - Dwie z nich muszą posiadać doświadczenie w opracowaniu koncepcji lub wdrożeniu systemu informatycznego dla szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 07.09.1991 r. o systemie oświaty t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2165 z póżn. zm. lub szkół wyższych w rozumieniu ustawy z dnia 27.07.2005 r. prawo o szkolnictwie wyższym tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 572 z późn. zm. - Jedna z nich musi się wykazać doświadczeniem zawodowym w zakresie organizacji i funkcjonowania placówek kształcenia zawodowego lub warsztatów, pracowni do praktycznej nauki zawodu. Zamawiający dokona weryfikacji na podstawie wykazu miejsc i placówek realizacji co najmniej jednej takiej usługi. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ;Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
7) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin wykonania - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu wykonania usługi, jeśli w wyniku oceny ofert i rozstrzygnięcia postępowania wyłoniony wykonawca zaoferuje krótszy termin wykonania usługi zgodnie z rozdziałem XII SIWZ. Zmiana umowy: czy przewiduje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy: tak. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wykonujących zamówienie, wskazanych imiennie w Wykazie Osób, tj. zał. nr 5 do SIWZ jedynie w przypadku zdarzeń losowych, gdy brak jest możliwości osobistego wykonania zadań z przyczyn niezależnych od tych osób. Zmiana osób dokonywana jest za zgodą Zamawiającego po udokumentowaniu przez Wykonawcę, iż proponowane osoby spełniają warunki określone w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ckp.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach
Al. Solidarności 34, 25-323 Kielce piętro VIII pok. 809.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach Al. Solidarności 34, 25-323 Kielce piętro VIII pok. 809.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: współfinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś 8 - Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Poddziałanie 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na cztery części
- Ochrona obiektów - wartość 28 000 000 PLN.
więcej: Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.