eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski"Usługi ubezpieczeniowe dla MWiK Spółka z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-11-18



Ogłoszenie nr 623077-N-2019 z dnia 2019-11-18 r.

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.: "Usługi ubezpieczeniowe dla MWiK Spółka z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 29051335800000, ul. ul. Sienkiewicza  91 , 27-400  Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 661 200, e-mail biuro@ostrowiec.net.pl, faks 412 661 010.
Adres strony internetowej (URL): http://wodociagi.ostrowiec.net.pl/wodociagi.php?wodociagi=zam_wiecej&id=761
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.wodociagi.ostrowiec.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100 % udziałów Gminy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://wodociagi.ostrowiec.net.pl/wodociagi.php?wodociagi=zam_wiecej&id=761


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://wodociagi.ostrowiec.net.pl/wodociagi.php?wodociagi=zam_wiecej&id=761


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Sienkiewicza 91 27- 400 Ostrowiec Świętokrzyski


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Usługi ubezpieczeniowe dla MWiK Spółka z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim"
Numer referencyjny: 27 ZP/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie nr 1: "Usługa ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności gospodarczej i posiadanego mienia oraz floty pojazdów", Zadanie nr 2: "Usługa ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej członków władz spółki". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: - dla zadania nr 1 w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 oraz w załącznikach 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8A, 8B do SIWZ (Tom II Wykaz załączników do SIWZ), Założenia ogólne: Opis przedmiotu i zakresu ubezpieczenia będzie stanowił załącznik do umowy, wykazy majątku i wykaz pojazdów będą stanowiły załączniki do polis ubezpieczeniowych. W trakcie trwania okresu wykonywania zamówienia Wykonawca wystawia polisy na 12 miesięczne okresy ochrony ubezpieczeniowej. Wykonawca obejmuje ochroną ubezpieczeniową przedmiot zamówienia na warunkach wyznaczonych treścią SIWZ i zgodnych ze złożoną ofertą, które mają pierwszeństwo przed postanowieniami Ogólnych Warunków Ubezpieczenia. Postanowienia dodatkowe: Wszystkie sumy ubezpieczenia oraz limity odpowiedzialności obowiązują w każdym rocznym okresie ubezpieczenia umowy trzyletniej. - dla zadania 2 w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 oraz w załącznikach nr 10, 11 do SIWZ (Tom II Wykaz załączników do SIWZ).1. Założenia ogólne: Ubezpieczyciel wykonując usługę, będzie udzielał i obejmował ochroną ubezpieczeniową ryzyko wskazane w niniejszym opisie szczegółowym. Opis przedmiotu i zakresu ubezpieczenia bedzie stanowił załacznik do umowy. W trakcie trwania okresu wykonywania umowy Ubezpieczyciel wystawia dokument ubezpieczeniowy (polisę ) na 12 miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej. Wykonawca udziela ochrony ubezpieczeniowej na warunkach wyznaczonych treścią SIWZ i zgodnych ze złożoną ofertą, które mają pierwszeństwo przed postanowieniami Ogólnych Warunków Ubezpieczenia. Ogólne warunki ubezpieczenia , którymi posługuje się Wykonawca i które wskazuje w dokumencie potwierdzającym ochronę ubezpieczeniową w zakresie ryzyk wskazanych w niniejszym dokumencie mają zastosowanie tylko w kwestiach nieuregulowanych w niniejszym dokumencie i w ofercie. Jeżeli w treści OWU znajdują się zapisy dotyczące szerszego zakresu ochrony niż opisany w Załączniku nr 9 do SIWZ i w złożonej ofercie , to automatycznie zostają włączone do ochrony ubezpieczeniowej. Przez czas trwania umowy Ubezpieczyciel gwarantuje niezmienność ogólnych i szczególnych warunków ubezpieczenia, na których udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa z wyjątkami dopuszczonymi w umowie ubezpieczenia oraz w związku ze zmianami w prawodawstwie.

II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnie z warunkami, określonymi w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) polegających na powtórzeniu podobnych usług, na warunkach podobnych do zamówienia podstawowego, w zakresie nie przekraczającym 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: a) dla zadania nr 1 - od 01.01.2020 r. do 31.12.2022 r. b) dla zadania nr 2 - od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. z możliwością przedłużenia terminu do dnia 31.12.2022 r. na warunkach zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 9 do SIWZ oraz we wzorze umowy dla zadania nr 2 - zał. Nr 16 do SIWZ.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu szczegółów warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu szczegółów warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , chyba, że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 2.4, c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 2.5.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

a) komplet ogólnych warunków ubezpieczeń.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji; 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , chyba, że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 2.4, c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 2.5. 3) W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ w zakresie stosowanych u Wykonawcy ogólnych warunków ubezpieczeń, które będą miały zastosowanie do przedmiotu ubezpieczenia Wykonawca złoży: a) komplet ogólnych warunków ubezpieczeń. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.7.2) lit. a) IDW, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa 9.8. IDW, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 9.8 IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 9.9 IDW stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 roku poz. 700).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zadanie Nr 1: 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1.1. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy ubezpieczenia do aktualnego stanu prawnego 1.2. zmiany warunków i zakresu ochrony ubezpieczeniowej na korzyść Zamawiającego w stosunku do obligatoryjnych warunków i zakresu ubezpieczenia obowiązujących w niniejszej umowie pod warunkiem zachowania stawek/składek ubezpieczeniowych , o których mowa w §7 oraz w załączniku nr 2 do niniejszej umowy; 1.3. konieczność zmiany zakresu ochrony ubezpieczeniowej w związku ze zmianą zakresu prowadzonej przez Zamawiającego działalności, pod warunkiem zachowania niezmienionej wysokości łącznej ceny brutto umowy; 1.4. zmiany zakresu ubezpieczenia i wysokości sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia , w tym uzupełnienia sumy gwarancyjnej lub podlimitu sumy gwarancyjnej w przypadku wypłaty odszkodowania w trakcie trwania niniejszej umowy według stawek/składek ubezpieczeniowych uzgodnionych za porozumieniem obu stron niniejszej umowy; 1.5. włączenie do ochrony ubezpieczeniowej dodatkowych ryzyk ubezpieczeniowych nie objętych zakresem niniejszej umowy, a których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili ogłoszenia zamówienia według stawek/składek ubezpieczeniowych za porozumieniem obu stron niniejszej umowy; 1.6. ubezpieczenie nowo nabytych pojazdów o innym rodzaju i typie aniżeli w wykazie pojazdów w załączniku nr 7 do SIWZ może nastąpić wg stawek /składek ubezpieczeniowych ustalonych przez obie strony niniejszej umowy. 1.7. ubezpieczenia dodatkowych ryzyk ubezpieczeniowych , których zawarcia nie mógł przewidzieć Zamawiający nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, według stawek /składek ubezpieczeniowych za porozumieniem obu stron umowy; 1.8. zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy; 1.9. jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana przepisów w zakresie podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego; 1.10. zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalona na podstawie ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia; 1.11. zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczaniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia. 1.12. zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem , na którego zasoby Wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu , iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełni je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w gtrakcie postępowania o udzielenie zamówienia ; 1.13. dopuszcza się inne zmiany umowy , o ile zachodzi , co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art.144 ust.1 Pzp. 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania niniejszej umowy, zawierające uzasadnienie proponowanych zmian. Zadanie Nr 2: 1. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku istotnego naruszenia przez Wykonawcę postanowień umowy, a także w sytuacji: 1.1. postawienia Wykonawcy w stan likwidacji lub wszczęcie wobec niego postępowania restrukturyzacyjnego; 1.2. wydania sądowego nakazu zajęcia majątku Wykonawcy; 1.3. przerwania przez Wykonawcę realizacji umowy. 1.4. w trybie i na zasadach określonych w art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku istotnego naruszenia przez Zamawiającego postanowień umowy, a także w sytuacji: 2.1. postawienia Zamawiającego w stan likwidacji lub wszczęcie wobec niego postępowania restrukturyzacyjnego; 2.2. wydania sądowego nakazu zajęcia majątku Zamawiającego. 3. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności wraz z uzasadnieniem, w ciągu 30 dni od powzięcia informacji o podstawie do odstąpienia. 4. W przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 5. W przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 6. W przypadku powstania szkód z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, przewyższających wysokość kar umownych, możliwe jest dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonych kar (odszkodowanie uzupełniające).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
WARUNKI PŁATNOŚCI: Zadanie Nr 1: Płatność składek ubezpieczeniowych 1. Składki ubezpieczeniowe w ubezpieczeniu mienia od wszystkich ryzyk, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiadanego mienia płatne będą przelewem bankowym na rachunek wskazany przez Wykonawcę w czterech równych ratach odpowiednio dla każdego roku ubezpieczeniowego w okresie trzyletniej umowy, w następujących terminach : 1.1. I rata płatna do dnia 20.01.2020/21/22r.; 1.2. II rata płatna do dnia 15.04.2020/21/22r.; 1.3. III rata płatna do dnia 15.07.2020/21/22r.; 1.4. IV rata płatna do dnia 15.10.2020/21/22r. 2. Składki ubezpieczeniowe za pojazdy w zakresie ubezpieczenia OC/AC będą płatne przelewem bankowym na rachunek wskazany przez Wykonawcę w 2 ratach, NNW jednorazowo odpowiednio dla każdego roku ubezpieczeniowego w okresie trzyletniej umowy , w następujących terminach : 2.1. I rata do dnia 20.01.2020/21/22r. w zakresie OC/AC, jednorazowo w zakresie NNW; 2.2. II rata do dnia 20.06.2020/21/22r. w zakresie OC/AC. 3. Brak zapłaty składki przez Zamawiającego w wyznaczonym terminie nie skutkuje rozwiązaniem umowy. Nie daje Wykonawcy także prawa do odmowy wypłaty świadczeń pod warunkiem, że składka zostanie zapłacona w terminie wskazanym przez Wykonawcę w odrębnym piśmie. Termin zapłaty wskazany przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 10 dni. Zadanie Nr 2: 1. Składki ubezpieczeniowe w dokumencie ubezpieczenia ( polisie ubezpieczeniowej) Odpowiedzialności Cywilnej Członków Władz Spółki płatne będą przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w dwóch równych ratach w okresie rocznej umowy, w następujących terminach : 1.1. I rata płatna do dnia 20 stycznia 2020 r.; 1.2. II rata płatna do dnia 20 czerwca 2020 r.; 2. Brak zapłaty składki przez Zamawiającego w wyznaczonym terminie nie skutkuje rozwiązaniem umowy. Nie daje Wykonawcy także prawa do odmowy wypłaty świadczeń pod warunkiem, że składka zostanie zapłacona w terminie wskazanym przez Wykonawcę w odrębnym piśmie. Termin zapłaty wskazany przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 10 dni. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ 1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp. 2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp. 3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 5. Terminy wniesienia odwołania: 5.1. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp zdanie drugie albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 5.2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 5.3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 22.5.1. i 22.5.2. IDW wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 5.4. Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: 1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; 2) 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 6. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawy Pzp. 7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 8. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.) jest równoznaczne z jej wniesieniem. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/KONSORCJA). 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w pkt 8.2. IDW , natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 7.2. IDW. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 9.3. IDW składa każdy z Wykonawców. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 9.7., przy czym: 1) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 9.7.1) składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 7.2 oraz 7.4. IDW. 2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 9.7.2) składa każdy z nich, 3) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 9.7.3) składa każdy z nich.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadanie nr 1: "Usługa ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności gospodarczej i posiadanego mienia oraz floty pojazdów"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: - dla zadania nr 1 w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 oraz w załącznikach 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8A, 8B do SIWZ (Tom II Wykaz załączników do SIWZ), Założenia ogólne: Opis przedmiotu i zakresu ubezpieczenia będzie stanowił załącznik do umowy, wykazy majątku i wykaz pojazdów będą stanowiły załączniki do polis ubezpieczeniowych. W trakcie trwania okresu wykonywania zamówienia Wykonawca wystawia polisy na 12 miesięczne okresy ochrony ubezpieczeniowej. Wykonawca obejmuje ochroną ubezpieczeniową przedmiot zamówienia na warunkach wyznaczonych treścią SIWZ i zgodnych ze złożoną ofertą, które mają pierwszeństwo przed postanowieniami Ogólnych Warunków Ubezpieczenia. Postanowienia dodatkowe: Wszystkie sumy ubezpieczenia oraz limity odpowiedzialności obowiązują w każdym rocznym okresie ubezpieczenia umowy trzyletniej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66515200-5, 66515000-3, 66515100-4, 66515400-7, 66516400-4, 66516000-0, 66512100-3, 66514110-0, 66516100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Klauzule fakultatywne20,00
Serwis posprzedażowy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Termin wykonania zamówienia: dla zadania nr 1 - od 01.01.2020 r. do 31.12.2022 r.


Część nr: 2Nazwa: Zadanie nr 2: "Usługa ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej członków władz spółki"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dla zadania 2 w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 oraz w załącznikach nr 10, 11 do SIWZ (Tom II Wykaz załączników do SIWZ).1. Założenia ogólne: Ubezpieczyciel wykonując usługę, będzie udzielał i obejmował ochroną ubezpieczeniową ryzyko wskazane w niniejszym opisie szczegółowym. Opis przedmiotu i zakresu ubezpieczenia bedzie stanowił załacznik do umowy. W trakcie trwania okresu wykonywania umowy Ubezpieczyciel wystawia dokument ubezpieczeniowy (polisę ) na 12 miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej. Wykonawca udziela ochrony ubezpieczeniowej na warunkach wyznaczonych treścią SIWZ i zgodnych ze złożoną ofertą, które mają pierwszeństwo przed postanowieniami Ogólnych Warunków Ubezpieczenia. Ogólne warunki ubezpieczenia , którymi posługuje się Wykonawca i które wskazuje w dokumencie potwierdzającym ochronę ubezpieczeniową w zakresie ryzyk wskazanych w niniejszym dokumencie mają zastosowanie tylko w kwestiach nieuregulowanych w niniejszym dokumencie i w ofercie. Jeżeli w treści OWU znajdują się zapisy dotyczące szerszego zakresu ochrony niż opisany w Załączniku nr 9 do SIWZ i w złożonej ofercie , to automatycznie zostają włączone do ochrony ubezpieczeniowej. Przez czas trwania umowy Ubezpieczyciel gwarantuje niezmienność ogólnych i szczególnych warunków ubezpieczenia, na których udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa z wyjątkami dopuszczonymi w umowie ubezpieczenia oraz w związku ze zmianami w prawodawstwie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: dla zadania nr 2 - od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. z możliwością przedłużenia terminu do dnia 31.12.2022 r. na warunkach zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 9 do SIWZ oraz we wzorze umowy dla zadania nr 2 - zał. Nr 16 do SIWZ.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.