To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-10
Ogłoszenie nr 62431 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.
Gdynia: Druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla Muzeum Emigracji w Gdyni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 37395 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 38767 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Emigracji w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny
22163520400000, ul.
ul. Polska
1,
81339
Gdynia, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 623 31 79, faks
58 623 31 79, e-mail
a.chudzikiewicz@muzeumemigracji.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla Muzeum Emigracji w Gdyni
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Postępowanie nr EZP.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wydrukowanie oraz dostarczenie materiałów promocyjno-informacyjnych, zwanych dalej Drukami, obejmująca swym zakresem: a) plakaty, b) ulotki, c) raport roczny, d) druki wizerunkowe (zaproszenia, wizytówki, identyfikatory) według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacji technicznej zamówienia zgodnie z załącznikami nr 1 -2 do SIWZ 2. Zamawiający informuje, iż ilości Druków wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ są wyłącznie ilościami szacunkowymi (przewidywanymi). Zamawiający może w trakcie obowiązywania umowy objąć udzielanymi Wykonawcy zamówieniami jednostkowymi poszczególne rodzaje usług w ilościach innych niż opisane w ofercie z zachowaniem jednak warunku, iż nie zostanie przekroczona cena wskazana w ofercie. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie objęcia zamówieniami u wykonawcy całkowitej ilości usług opisanych w załączniku nr 1, jak również może nie objąć zamówieniami jednostkowymi wszystkich ich rodzajów. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w następujący sposób: może zostać pomniejszony maksymalnie o 30% ogólnej wartości zamówienia tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 70%. W takim wypadku wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanej usługi. Wykonawca nie będzie uprawniony do dochodzenia od Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń, w tym odszkodowawczych z tytułu ograniczenia ilości zleceń do wartości nie niższej niż 70% wartości Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79810000-5
Dodatkowe kody CPV:
79823000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 3 osoby na 1 [pełen] etat w rozumieniu przepisów Kodeksu* pracy osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności polegające na: a) obsłudze maszyn drukujących, b) obsłudze komputerowego system ctp, naświetlającego i wywołującego płyty offsetowe, c) nadzorowaniu pracy pracowników przeznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia, *art. 22 § 1 Kodeksu pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (dz. U. z 2014r. poz. 1502 ze zm.): Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienia wskazane w punkcie 3.12.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3. W sytuacji gdy osoba, o której mowa w pkt 3.12.1. w okresie realizacji umowy rozwiąże stosunek pracy lub gdy uczyni to Wykonawca lub odpowiednio podwykonawca, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w miejsce tej osoby innej osoby. 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań zatrudnienia na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określone zostały w treści wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ, 5. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy wykonawców, którzy do realizacji zamówienia skierują inne (niż siebie) osoby. Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę) wykonuje samodzielnie to wymóg Zamawiającego w stosunku do tej osoby nie będzie miał zastosowania. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT42276.42 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 59283.23 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości - powtórne
- "Sztuczne zasilanie brzegu morskiego w rejonie Półwyspu Helskiego kmH 0,0-23,5"
- Dostawa mebli, krzeseł i foteli
- Utrzymanie czystości powierzchni rzek.
- Wymiana dylatacji pomiędzy częścią żelbetową i stalową estakady, na filarze rozdzielczym nr 74a na obu jezdniach oraz na 76a na jezdni w kierunku obwodnicy Estakady Kwiatkowskiego w Gdyni.
- Budowa oświetlenia ciągu pieszego wzdłuż al. Zwycięstwa od ul. Harcerskiej do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.