eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 29 przy ul. Hubala w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-28

Tychy: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 29 przy ul. Hubala w Tychach
Numer ogłoszenia: 62871 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 29 przy ul. Hubala w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Przedszkola nr 29 przy ul. Hubala 29. Zakres rzeczowy określony na podstawie dokumentacji pn. Projekt budowlany modernizacji elewacji poprzez likwidację płyt acekolowych, ocieplenie ścian zewnętrznych budynku i wymianę stolarki okiennej, celem dostosowania do wymagań audytu energetycznego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiaru robót, w tym m.in.: 1.Roboty demontażowe i rozbiórkowe, w tym m.in.: -rozebranie pokrycia elewacji z płyt azbestowo- cementowych - 533,84 m2, 2.Roboty naprawcze konstrukcji żelbetowych oraz tarasu (remont posadzki), w tym m.in.: -czyszczenie strumieniowo-ścierne na mokro powierzchni betonowych nie malowanych - 234,61m2, - posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES o wym. 20 x 20 cm na zaprawie klejowej - 61,71 m2. 4. Zabudowa podcienia i podziemia oraz pozostałe roboty murarskie, w tym m.in.: - Wypełnienie otworów okiennych pustakami szklanymi - 28,96m2, - Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego - 11,62 m3. 5. Stolarka okienna PCV z nawiewnikami VENTAIR oraz ślusarka drzwi wejściowych, w tym m.in.: - montaż okien uchylnych jednodzielnych z obróbką osadzenia o pow. do 1,0m2 , wyposażonych w dźwignie do uchybu naświetli - 20,88 m2, - montaż okien uchylnych jednodzielnych z obróbką obsadzenia o pow. do 1,5m2 - 2,32m2, - montaż okien uchylno - rozwieralnych jednodzielnych z obróbką obsadzenia o pow. ponad 1,5m2 - 6,41 m2, - montaż okien uchylno - rozwieralnych jednodzielnych z PCV z obróbka obsadzenia o pow. ponad 1,5 m2 - okna parteru z zewn. szyba P4 - 17,40 m2, -montaż okien uchylno - rozwieralnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 2,5 m2 - okna parteru z zewn. szyba P4 - 104,88 m2, -montaż okien rozwieralnych i uchylno - rozwieralnych dwudzielnych z PCV z obróbka obsadzenia o pow. ponad 2,5 m2 - 3,00 m2, -montaż gotowych parapetów wewnętrznych z PCV - 25,83m2, -montaż drzwi balkonowych z PCV z obróbką obsadzenia - 3,69m2, -montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych - 1,89m2, -montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych - 3,99m2, -montaż okien aluminiowych o pow. do 1,5 m2 - naświetle 1,85x0,60 - 1,11 m2, -ościeżnice stalowe z wykuciem gniazd - 9,30m2, -drzwi stalowe pełne o powierzchni do 2m2 -9,30m2. 6. Remont schodów przed wejściem głównym i schodów zewnętrznych, w tym m.in.: -podkłady betonowe na stropie - 2,21 m3, -okładziny schodów - prefabrykowane elementy lastryko - 37,68m2, -balustrady schodowe z kształtowników zimnogiętych - 19,50 m. 7. Ocieplenie ścian zewnętrznych, w tym m.in.: - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi - samogasnącymi PS-E FS 15, gr. 12cm- 64,74 m2, - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi - samogasnącymi 15 EPS 70-040, gr.10cm- 568,59 m2, - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi - samogasnącymi 20 EPS 100-038, gr. 8 cm- 118,50 m2, - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi - samogasnącymi 15 EPS-70-040, gr. 5 cm- 58,19 m2 - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi 15 EPS 70-040, gr. 3 cm - 143,00 m2, - tynk elewacyjny akrylowy gr. 2mm - 810,02 m2, - tynk mozaikowy - 118,50 m2. 8. Ocieplenie dachu granulatem z wełny mineralnej - izolacja wełna mineralną granulowaną - 360 m2. 9. Remont pokrycia dachu - pokrycie dachów papą termozgrzewalną - 428,20 m2, 10. Obróbki blacharskie, w tym m.in.: - rynny dachowe półokrągłe o śr. 10 cm - 12 m, - rury spustowe z PCW - 11,60 m, 11. Zdemontowanie i odtworzenie instalacji odgromowej - materiały z odzysku, w tym m.in.: - Wymiana przewodów instalacji odgromowej naprężnej na dachu istniejących ścianie - 248m -poprowadzenie istniejących zwodów pionowych instalacji odgromowej w rurach PVC w styropianie oraz montaż złączy kontrolnych w styropianie, 12. Modernizacja instalacji c.o. - demontaż rurociągu - 400 m, - demontaż i montaż grzejników - 43 szt., 13. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Wszystkie materiały muszą posiadać dokumentację dopuszczającą do stosowania w budownictwie, w szczególności certyfikat na znak bezpieczeństwa B, wydany przez akredytowaną jednostkę do spraw certyfikacji. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 PLN)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 2 robót budowlanych polegających na likwidacji płyt azbestowo-cementowych, dociepleniu elewacji i wymianie okien w tym jedna o wartości minimum 700 000 PLN brutto ) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane: kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie nadzorowania robót, kierownicy robót - uprawnienia budowlane w specjalności: instalacji sieci elektroenergetycznych, instalacji sieci wodno - kanalizacyjnych, instalacji centralnego ogrzewania) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 700 000,00 zł). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami - uregulowane sprawy formalnoprawne dotyczące gospodarki odpadami niebezpiecznymi (m. in. acekol) zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz. U. z 2001 r. Nr.62, poz. 628 z póżn. zm.). Decyzja musi być wystawiona na Wykonawcę. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane: a) Kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie nadzorowania robót, b) Kierownicy robót - uprawnienia budowlane w specjalności: - instalacji sieci elektroenergetycznych, - instalacji sieci wodno - kanalizacyjnych, - instalacji centralnego ogrzewania. Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością minimum 2 robót budowlanych polegających na likwidacji płyt azbestowo-cementowych, dociepleniu elewacji i wymianie okien w tym jedna o wartości minimum 700 000 PLN brutto w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 700 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: - załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, - załącznik 1A- wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy, - załącznik nr 3 do SIWZ -zaakceptowany na każdej stronie wzór umowy, - dowód wniesienia wadium - pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów (Wykonawcy muszą dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza), -wypełniony kosztorys ofertowy Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 02.06.2008 r. - 30.09.2008r. Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP: 28/03/2008

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.