eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzydłowoSukcesywna dostawa opału do Zespołu Szkół w Szydłowie - 2 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-15

Szydłowo: Sukcesywna dostawa opału do Zespołu Szkół w Szydłowie - 2 zadania
Numer ogłoszenia: 6291 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Szydłowie , Szydłowo 43, 64-930 Szydłowo, woj. wielkopolskie, tel. 067 2161 129, faks 067 2161 129.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa opału do Zespołu Szkół w Szydłowie - 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opału ( pelletu drzewnego i miału węglowego) pod potrzeby Zamawiającego- dwa zadania: Zadanie 1 - Zamówienie obejmuje sukcesywną pod potrzeby dostawę 140 ton pelletu drzewnego Zamawiany pellet drzewny musi spełniać następujące kryteria jakościowe (DIN plus edycja lipiec 2010): surowiec - trociny i wióry, maksymalna długość 40 mm, dopuszczalna średnica 6 mm do 8 mm gęstość nasypowa 600kg/m3 maksymalna zawartość popiołu - 0,7% maksymalna wilgotność - 10% całkowitego ciężaru, wartość opałowa - około 16,5 - 19 MJ/kg siarka - 0,03% - 1 % azot - 0,3% -1 % chlor - 0,02 -1% ołów - 10 mg/kg rtęć - 0,1 mg/kg chrom - 10 mg/kg kadm - 0,5 mg/kg Dostawy pelletu realizowane będą sukcesywnie w miarę potrzeb ( maksymalnie po 24 tony każda dostawa). Pellet dostarczany będzie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w 25 kg workach. Zadanie 2 - Zamówienie obejmuje dostawę 130 ton miału węglowego Zamawiany miał węglowy musi spełniać następujące kryteria jakościowe: 1) surowiec - węgiel kamienny, 2) maksymalna zawartość popiołu - 5%, 3) wartość opałowa - około 30 tys KJ 4) zawartość siarki - maksymalnie 0,06% Dostawy miału węglowego realizowane będą sukcesywnie w miarę potrzeb ( maksymalnie po 24 tony każda dostawa). Wykonawca każdorazowo dostarczy opał ( miał węglowy lub pellet drzewny ) własnym transportem do siedziby Zamawiającego tj. do Zespołu Szkół w Szydłowie. Zamówienia zgłaszane będą telefonicznie, a następnie bez zbędnej zwłoki potwierdzone pisemnie faksem na 20 dni przed planowaną dostawą z podaniem ilości zamawianego opału. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego opału i zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w SIWZ, a także w przypadku zawierania zanieczyszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo do losowej kontroli jakości zamawianego opału. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do przedstawienia Zamawiającemu w dniu dostawy świadectwa jakości lub innego dokumentu poświadczającego jakość dostarczonego opał. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i w czasie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Każde z zadań stanowi oddzielny przedmiot zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.14.00-4, 09.11.12.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) 2) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków 3) Świadectwo jakości oferowanego produktu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowo.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szydlowo.republika.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespółu Szkół w Szydłowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pelletu drzewnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sukcesywną pod potrzeby dostawę 140 ton pelletu drzewnego Zamawiany pellet drzewny musi spełniać następujące kryteria jakościowe (DIN plus edycja lipiec 2010): surowiec - trociny i wióry, maksymalna długość 40 mm, dopuszczalna średnica 6 mm do 8 mm gęstość nasypowa 600kg/m3 maksymalna zawartość popiołu - 0,7% maksymalna wilgotność - 10% całkowitego ciężaru, wartość opałowa - około 16,5 - 19 MJ/kg siarka - 0,03% - 1 % azot - 0,3% -1 % chlor - 0,02 -1% ołów - 10 mg/kg rtęć - 0,1 mg/kg chrom - 10 mg/kg kadm - 0,5 mg/kg Dostawy pelletu realizowane będą sukcesywnie w miarę potrzeb ( maksymalnie po 24 tony każda dostawa). Pellet dostarczany będzie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w 25 kg workach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa miału węglowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia Zamówienie obejmuje dostawę 130 ton miału węglowego Zamawiany miał węglowy musi spełniać następujące kryteria jakościowe: 5) surowiec - węgiel kamienny, 6) maksymalna zawartość popiołu - 5%, 7) wartość opałowa - około 30 tys KJ 8) zawartość siarki - maksymalnie 0,06% Dostawy miału węglowego realizowane będą sukcesywnie w miarę potrzeb ( maksymalnie po 24 tony każda dostawa). podane ilości są wielkościami szacunkowymi i mogą w czasie realizacji umowy odbiegać od podanych ilości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.14.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.